Ik baseer me wellicht lichtelijk op Ajax gisteren, maar die kwamen heel goed voor de dag. Ik zie Sparta daar niet makkelijk tegen voetballen met zo weinig goals en als ze zo ver van goal worden weggedrongen.quote:
want willem2 hoort in de kkd thuis??quote:
NAC Breda is de enige ploeg waar ik op hoop bij de play-offs.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral hopen dat RKC of Fortuna er nog uitvliegen en ADO of NAC terugkomen oid.
Ik heb niets met die club, het is mij om het even of PEC of Willem II degradeert. Als je als club niet minimaal als zestiende kan eindigen hoor je inderdaad in de KKD thuis. Zo werkt de competitie.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:16 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
want willem2 hoort in de kkd thuis??
Ergens worden ze dan wel beloond voor nog meer wanbeleid. En user @maxi-mus wordt dan woedendquote:Op zondag 1 mei 2022 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NAC Breda is de enige ploeg waar ik op hoop bij de play-offs.
Hopelijk komt Roda JC niet terug, dat is echt een vervelende rotclub.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral hopen dat RKC of Fortuna er nog uitvliegen en ADO of NAC terugkomen oid.
Dat is zo, maar om dan te juichen voor PEC/Excelsior/Roda JC/Eindhoven of [kiesjeeuroshopperclubje]..quote:Op zondag 1 mei 2022 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens worden ze dan wel beloond voor nog meer wanbeleid. En user @:maxi-mus wordt dan woedend
De Graafschap zou ik ook prima mee kunnen levenquote:Op zondag 1 mei 2022 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is zo, maar om dan te juichen voor PEC/Excelsior/Roda JC/Eindhoven of [kiesjeeuroshopperclubje]..
Is zo, maar die draaien voor geen meter. Heb ik weinig fiducie in.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De Graafschap zou ik ook prima mee kunnen leven
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 1 mei 2022 15:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Hopelijk wint GAE even. Dat vitesse zit echt 0 voetbal in. Fc Openda
Ik gun GAE 2 extra potjes tegen AZquote:
De play-offs die niemand boeien.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik gun GAE 2 extra potjes tegen AZ
Nou niet overdrijven, voor Gae zal dat een leuke bonus zijn.quote:
JINEKEDquote:Op zondag 1 mei 2022 15:44 schreef Salina het volgende:
Beetje mot gemaakt in NWS.
Klaar voor voetbal nu. Come on PSV.
Salina CANCELLED.quote:
Derk Boerrigter scoorde in Bernabeu.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
Wessel Dammers stond ooit op Old Trafford tegenover Zlatan allen
Dammers was toch altijd spits in de jeugd van Feyenoord? Toen toevallig een keer achterin gezet en nu een mislukte verdediger.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
Wessel Dammers stond ooit op Old Trafford tegenover Zlatan allen
Is het scoren nooit verleerd daarentegen (lol)quote:Op zondag 1 mei 2022 15:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dammers was toch altijd spits in de jeugd van Feyenoord? Toen toevallig een keer achterin gezet en nu een mislukte verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |