Ik vind de andere dingen die je op zondagen dat je vriendin er niet is kunt doen doorgaans nog veel minder leuk dan zo'n wedstrijd als dit.quote:
Nee die schaduw zo halverwege dat veld is inderdaad erg vervelend altijd.quote:
Deze post doet mijn hoofd oprecht pijnquote:Op zondag 1 mei 2022 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind de andere dingen die je op zondagen dat je vriendin er niet is kunt doen doorgaans nog veel minder leuk dan zo'n wedstrijd als dit.
Hoofdpijn hebben op zondag is ook niet ongewoon neequote:Op zondag 1 mei 2022 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post doet mijn hoofd oprecht pijn
Dat zou ik toch wel een beetje jammer vinden eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2022 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
Het kan toch niet anders dan dat PEC Zwolle nog over Willem II heengaat en WIL/SPA rechtstreeks eruit gaan.
Ja, eensch. Wordt de KKD een soort verlengde Eredivisie van 2006/07 of zo.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel een beetje jammer vinden eigenlijk
Jij rekent op winst van PEC tegen Sparta?quote:Op zondag 1 mei 2022 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
Het kan toch niet anders dan dat PEC Zwolle nog over Willem II heengaat en WIL/SPA rechtstreeks eruit gaan.
Van Sparta is het wel jammer ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
Vooral hopen dat RKC of Fortuna er nog uitvliegen en ADO of NAC terugkomen oid.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, eensch. Wordt de KKD een soort verlengde Eredivisie van 2006/07 of zo.
Ik baseer me wellicht lichtelijk op Ajax gisteren, maar die kwamen heel goed voor de dag. Ik zie Sparta daar niet makkelijk tegen voetballen met zo weinig goals en als ze zo ver van goal worden weggedrongen.quote:
want willem2 hoort in de kkd thuis??quote:
NAC Breda is de enige ploeg waar ik op hoop bij de play-offs.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral hopen dat RKC of Fortuna er nog uitvliegen en ADO of NAC terugkomen oid.
Ik heb niets met die club, het is mij om het even of PEC of Willem II degradeert. Als je als club niet minimaal als zestiende kan eindigen hoor je inderdaad in de KKD thuis. Zo werkt de competitie.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:16 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
want willem2 hoort in de kkd thuis??
Ergens worden ze dan wel beloond voor nog meer wanbeleid. En user @maxi-mus wordt dan woedendquote:Op zondag 1 mei 2022 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NAC Breda is de enige ploeg waar ik op hoop bij de play-offs.
Hopelijk komt Roda JC niet terug, dat is echt een vervelende rotclub.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral hopen dat RKC of Fortuna er nog uitvliegen en ADO of NAC terugkomen oid.
Dat is zo, maar om dan te juichen voor PEC/Excelsior/Roda JC/Eindhoven of [kiesjeeuroshopperclubje]..quote:Op zondag 1 mei 2022 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens worden ze dan wel beloond voor nog meer wanbeleid. En user @:maxi-mus wordt dan woedend
De Graafschap zou ik ook prima mee kunnen levenquote:Op zondag 1 mei 2022 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is zo, maar om dan te juichen voor PEC/Excelsior/Roda JC/Eindhoven of [kiesjeeuroshopperclubje]..
Is zo, maar die draaien voor geen meter. Heb ik weinig fiducie in.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De Graafschap zou ik ook prima mee kunnen leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |