Pas maar op. Straks wordt je gepakt op het discrimineren van een LGHB+ lidquote:Op zondag 1 mei 2022 15:47 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ik heb er moeite mee dat Huijbregts een cabaretier wordt genoemd.
Het enige waar je bij hem om zou kunnen lachen is zijn uiterlijk en stem.
Gelukkig ben ik maar een individu en geen bekende Nederlander.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks wordt je gepakt op het denigreren van een LGHB+ lid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Tengano op 01-05-2022 16:02:04 ]
Ja ik weet echt niet wat je nu van me wil kerel. Voor mijn part gaat het OM het verhaal van die kerel onderzoeken. Jinek mag wat mij betreft haar excuses aanbieden voor dat domme lachen van haar. Ik heb geen twitter of facebook ofzo dus meer dan hier kan ik er niks over zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging gaat aan je voorbij?
Dezelfde clan die nu zit te schuimbekken om een verhaal van Derksen was/is stil bij dat verhaal in Jinek. Sterker: Jinek vroeg specifiek om dat "mooie verhaal"
Die tekst is hierboven al ergens geplaatst (paar dagen terug dus). Ging over een voetbal/kleedkamer verhaal wat iedere keer wordt aangepast. Beetje mannenpraat/stoerdoenerij/onderbroekenlol/categorie sterke verhalen.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:04 schreef PotjeSambal het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Iemand Telegraaf premium?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 01-05-2022 17:32:52 ]
Oké, heb het artikel op Mediacourant gelezen, dacht er staat nog meer in de T.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die tekst is hierboven al ergens geplaatst (paar dagen terug dus). Ging over een voetbal/kleedkamer verhaal wat iedere keer wordt aangepast. Beetje mannenpraat/onderbroekenlol.
Het verhaal is ook op andere sites en nieuwspagina's te vinden trouwens; dat die keeper ook van niks wist bijvoorbeeld.
Hij is 2 uur geleden geupdate staat er. Hebben ze misschien 1 regel een beetje aangepast. Zal weinig voorstellen denk ik anders komen ze wel met een nieuw artikel. Maar misschien kan iemand je het straks vertellen die wel zo'n abonnement heeft.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:13 schreef PotjeSambal het volgende:
Oké, heb het artikel op Mediacourant gelezen, dacht er staat nog meer in de T.
Moest Johan dan het vuile werk opknappen door de niet meer zo geheime activiteiten met GHB van het zoontje van de baas te bagatelliseren?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die Römer wel eens met dit:
Buklaaf van John.
Römer lukt alles recht dat krom is.
Waar was Römer met een goed verhaal over Johnny de Vrouwenmepper?
Waar was Römer toen Ali B een verkrachter bleek te zijn?
Römer had nooit een repliek op het misbruik van Vieze Jeroentje.
Römer mocht niks zeggen over de geheime activiteiten met GHB van het zoontje van de baas.
Maar Dennis wordt gecanceld en Johan Derksen is nu ineens ‘niet meer van deze tijd’.
Dat zet een mens wel aan het denken.
Wanneer komt Linda de Mol weer op tv? Want die is nog lang niet ‘meer van deze tijd’ heb ik de indruk.
Bliksemafleider zou kunnen. Ruis en chaos veroorzaken; niemand heeft het momenteel nog over kleine Johnny.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:33 schreef Monolith het volgende:
Moest Johan dan het vuile werk opknappen door de niet meer zo geheime activiteiten met GHB van het zoontje van de baas te bagatelliseren?
Oh maar Johan had het over kleine Johnny, niet enkel over zichzelf.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bliksemafleider zou kunnen. Ruis en chaos veroorzaken; niemand heeft het momenteel nog over kleine Johnny.
Ik zie niet eens een actief topic hier in NWS over Johnny. De aanpak is dus behoorlijk effectief in ieder geval. Marco Borsato stond ineens ook niet meer in de picture toen er ineens iets anders gebeurde; weet niet eens meer wat dat was.
Maar TVOH was toch geen Talpa-productie en VI Vandaag wel? Maakt wel een verschil natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over die Römer wel eens met dit:
Buklaaf van John.
Römer lukt alles recht dat krom is.
Waar was Römer met een goed verhaal over Johnny de Vrouwenmepper?
Waar was Römer toen Ali B een verkrachter bleek te zijn?
Römer had nooit een repliek op het misbruik van Vieze Jeroentje.
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:04 schreef PotjeSambal het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Iemand Telegraaf premium?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:52 schreef matthijst het volgende:
[..]Wat kunnen we weer trots zijn met z'n allen zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is eigenlijk het verschil tussen wilsonbekwaamheid agv "onder invloed zijn van verdovende middelen zoals alcohol" of wilsonbekwaamheid agv een minderjarige leeftijd.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen verkrachting, want dan moet je dwang/geweld hebben. Dit is seks met een wilsonbekwaam persoon. Staat 8 jaar op.
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:52 schreef matthijst het volgende:
[..]Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gijpie had best even aan al die unieke collega's achter de schermen kunnen denken, toen hij over een honkbalknuppel begon. Maar aan anderen denken en Gijpie. Dat is geen gelukkig huwelijk.
Gepresenteerd door Wilfriet. Livebandje geselecteerd door Johan. Mop van de dag door Gijpvogel.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:36 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ze zullen nu wel alle focus leggen op HLF8.
Is het contract van Judas Genee ook ontbonden, want dat lees ik nergens?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:42 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Gepresenteerd door Wilfriet. Livebandje geselecteerd door Johan. Mop van de dag door Gijpvogel.
Geen idee.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:44 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Is het contract van Judas Genee ook ontbonden, want dat lees ik nergens?
Neuh, Derksen mag van mij achter de geraniums gaan zitten. Maar Genee's optreden verdient wederom geen schoonheidsprijs. Dat hij bij Derksen constant een excuus eruit probeerde trekken, net zoals bij de Akwasi-aflevering, geeft wel aan dat hij zich meer druk zat te maken over zijn riante salaris dan zijn collega's.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:45 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Geen idee.
De aanduiding "Judas Genee"Derksen fanboys
Kijkcijfers moeten we ook niet overdrijven he, valt dagelijks buiten de dag top 10quote:Op zondag 1 mei 2022 18:36 schreef Stikkelbaars het volgende:
Als we Gijp dus mogen geloven zat die Römer al langer te azen op het cancelen van het programma. Hij is ook degene geweest die Dennis Schouten eruit heeft geschopt bij VI vanwege zijn band met Jan Roos.
Vandaar dat 'ie ook geen enkele moeite heeft gestoken in het ompraten van Derksen. Je zou nl. toch verwachten dat hij het bestbekeken programma van campingzender SBS6 zou willen behouden...
Jammer voor hem dat ze nooit meer zo'n kijkcijferkanon als VI zullen krijgen. Ze zullen nu wel alle focus leggen op HLF8.
Ze zaten elke dag toch zo rond de 600.000 tot 800.000 kijkers. Niet te vergelijken met Lubach of Heel Holland Bakt, maar toch netjes om het zo constant te houden. Welk ander programma op SBS6 / Talpa haalt die kijkcijfers dagelijks?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kijkcijfers moeten we ook niet overdrijven he, valt dagelijks buiten de dag top 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |