Ik ga een beetje sparen en dan volgend jaar een nieuw frame laten maken bij een jonge Amsterdamse bouwer, helemaal modernquote:Op zondag 1 mei 2022 08:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat zonde van je fietsMaar soms wordt het dan in inderdaad qua kosten te duur en is een nieuwe voordeliger.
En dat allemaal omdat zo'n klojo niet uitkeek
 )
 )

Niet van carbon? Niet stevig genoeg?quote:Op zondag 1 mei 2022 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een beetje sparen en dan volgend jaar een nieuw frame laten maken bij een jonge Amsterdamse bouwer, helemaal modern
Dure grap maar ik verwacht dan de rest van mijn leven er mee te kunnen doen want ga hem weervan staal laten maken( Had ik eigenlijk ook bij deze vorige verwacht)

Staal is wel echt veel duurzamer, het is echt op maat te laten maken en ik vind het comfortabeler fietsenquote:Op zondag 1 mei 2022 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet van carbon? Niet stevig genoeg?

Ja, zonde.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Staal is wel echt veel duurzamer, het is echt op maat te laten maken en ik vind het comfortabeler fietsen
Deze botsing was net ongelukkig anders was het wel te repareren geweest. Carbon was zo in tweeën gebroken

Alles in je koffer laten zitten en elke keer weer dicht doen..quote:Op zondag 1 mei 2022 09:00 schreef Aoibhin het volgende:
@:Koen66 Ik droomde dat ik met mijn moeder in Roosendaal was voor een workshop die ik daar heb in juni. We zaten in een heel luxe hotel op de bovenste verdieping. Op een gegeven moment kwam er een tornado aan en die blies alles uit het gebouw. Ik werd buiten wakker tussen het puin en kon daarna ineens vliegen, en zo zweefde ik alle verdiepingen langs, maar ik kon niks meer vinden.

Jij bent zelf de tornado.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:00 schreef Aoibhin het volgende:
@:Koen66 Ik droomde dat ik met mijn moeder in Roosendaal was voor een workshop die ik daar heb in juni. We zaten in een heel luxe hotel op de bovenste verdieping. Op een gegeven moment kwam er een tornado aan en die blies alles uit het gebouw. Ik werd buiten wakker tussen het puin en kon daarna ineens vliegen, en zo zweefde ik alle verdiepingen langs, maar ik kon niks meer vinden.

Dromen zijn bedrog.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:00 schreef Aoibhin het volgende:

Zegt ene Marcoquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;

quote:
 Wat zegt dat over mij
  Wat zegt dat over mij

Dat je kan vliegenquote:

Mooi nummerquote:

Pfieuw, ik dacht even dat ik alles verwoesttequote:

Doe dat maar niet. Dat geeft zo’n rotzooiquote:Op zondag 1 mei 2022 10:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pfieuw, ik dacht even dat ik alles verwoestte

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |