Woensdag pas de echte vuurdoopquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vooral veel gladiolen vandaag hoor, zelfs Bulgarije is fantastisch las ik.
Ik denk juist dat de jury massaal voor Oekraïne gaat, heb ook geen idee waar het sentiment hier vandaan komt dat de jury juist voor het nummer zou kiezen terwijl je al jaren ziet dat juist de jury zeer politiek stemt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jury niet, in de televote zou wel kunnen. Een televote top 10 lijkt me zonder de oorlog ook al wel in de pocket, maar laten de mense thuis zich zo meeslepen door sentiment? Geloof ik niet meer in eigenlijk.
Er issssss geen live stream.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:06 schreef meneertje1972 het volgende:
Iemand live stream? S10 is nu mensen. Het is 16:00 uur geweest! Iemand link?
Woensdag pasquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:06 schreef meneertje1972 het volgende:
die zijn er niet de eerste dagen dit jaarquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:06 schreef meneertje1972 het volgende:
En ditquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:03 schreef aarontje112 het volgende:
In de tiktok van Zwitserland laten ze deels de tv-beelden zien. Helemaal klaar met deze video’s
Al die planten moeten ook bewaterd worden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:06 schreef Greys het volgende:
Je hoort dat water dus best hard kletteren.
Wat zullen degenen in de green room vaak moeten plassen.
Barbara Pravi gemixt met James Newman was wel een goede omschrijving inderdaadquote:
Dan zijn er gelukkig nog de live on tapesquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:08 schreef Em31 het volgende:
Stel je krijgt nu nog corona en dan heb je alleen repetitiebeelden met een half kapot podium.
ikke niet snappen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:16 schreef Cee het volgende:
Echt zo bizar om nu niet bibberend voor een livestream te zitten.
quote:This is the first of several female-led alt-pop/folk ballads this year, and it’s the first time Netherlands have sung in Dutch since 2010. They didn’t qualify on that occasion, but this song is something quite special.
S10 is Stien den Hollander, and her costume is a very stylish black dinner jacket that’s cropped at the front but has long tails at the back. Her staging is is a smoky plinth and some dramatic lighting, and it delivers real impact. The Dutch delegation seem very happy with that, and so they should.
quote:🇳🇱 Netherlands take to the stage...
This is the first of several female-led alt-pop/folk ballads this year, and it’s the first time Netherlands have sung in Dutch since 2010. They didn’t qualify on that occasion, but this song is something quite special.
S10 is Stien den Hollander, and her costume is a very stylish black dinner jacket that’s cropped at the front but has long tails at the back. Her staging is is a smoky plinth and some dramatic lighting, and it delivers real impact. The Dutch delegation seem very happy with that, and so they should.
Ze waren positiever over Bulgarijequote:Op zaterdag 30 april 2022 16:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk dat ze bij Eurovision.tv zo positief zijn over ons
Wel fijn om te weten dat het NL team ook tevreden isquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:17 schreef Cee het volgende:
Even blindelings gecopy/paste maar dit wisten we allemaal al.
Dit gaat dus hélemaal misquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze waren positiever over Bulgarije
Staat ook "and so they should" bij, alsof ze gedwongen worden blij te zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:19 schreef Funhouse het volgende:
Nou ben blij om te horen dat de delegatie er blij mee was maar met die omschrijving kunnen we natuurlijk vrij weinig
Gjon's Tears 2.0?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:21 schreef Cee het volgende:
Als ik plinth google krijg ik "zuil" als resultaat?
Ik lees het als ‘en terecht’ omdat het er gewoon vet uitziet?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ook "and so they should" bij, alsof ze gedwongen worden blij te zijn.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:22 schreef lashatumbai het volgende:
een rokerige zuil.
Misschien filmen ze in het rookhok?
En dat niet-werkende podiumonderdeel is door Eurovision zelf nog precies nul keer benoemd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:24 schreef Em31 het volgende:
Dit is serieus zo raardat alles nu eerst positief is.
Normaal hoor je wat over de zang, over verkeerde camerashots. Nu heb je ook serieus het gevoel dat alles -op een werkend podium na- goed gaat.
Neequote:Op zaterdag 30 april 2022 16:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dat niet-werkende podiumonderdeel is door Eurovision zelf nog precies nul keer benoemd.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:27 schreef Fred_B het volgende:
De odds voor winst en Top 10 zijn een fractie gedaald, fwiw. Dus of het positieve nieuws maakt indruk, of iemand in de zaal zet nu in
Op zich kunnen we die term wel dusdanig interpreteren dat we alsnog hiervan in PANIEK kunnen raken.quote:
Dit mag nu weerquote:
Noord-Korea is er niks bij!quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dat niet-werkende podiumonderdeel is door Eurovision zelf nog precies nul keer benoemd.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het geld klotst weer tegen de smokey plinten.
Dramatic Lighting, It’s getting exiting.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Never forget de paniek hierquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:32 schreef Cee het volgende:
Vier jaar geleden begon trouwens Krumper-gate.Happy anniversary!
Alsof ze in een feestschuur staan inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:34 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er zo zonder LED echt niet uit
Never forgetquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:32 schreef Cee het volgende:
Vier jaar geleden begon trouwens Krumper-gate.Happy anniversary!
Spreekwoordelijke zuilen gok ik, van licht, waar je dan de rook door ziet dwarrelen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:32 schreef molloot200 het volgende:
Smokey plinths? Rokende zuilen?
M'n eerste associatie ging gelijk uit naar wat Il Volo op de schermen had rond 2:20 (het zal vast iets anders zijn, wtf)
Waarom moet ik met dat podium denken aan De kleine Zeemeerminquote:
Nee zoals het er staat betekent het dat de schrijvers ook vinden dat de delegatie tevreden mag zijn. Dus dat zij het ook goed vonden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ook "and so they should" bij, alsof ze gedwongen worden blij te zijn.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja. Alsof ze het vooraf wisten en daarom de pers niet bij de eerste repetities lieten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat is namelijk helemaal de stijl van die Freek Ros.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke zuilen gok ik, van licht, waar je dan de rook door ziet dwarrelen.
Maar deze mensen vinden alles fantastischquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee zoals het er staat betekent het dat de schrijvers ook vinden dat de delegatie tevreden mag zijn. Dus dat zij het ook goed vonden.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:41 schreef molloot200 het volgende:
Ronela zegt op Instagram van Eurovision (stories) dat ze wat anders gaan proberen voor haar outfit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |