SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb je het er wel uit gespoeld?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie uur geleden per ongeluk een beetje crčme in m'n oog gehad en ik zit nog te janken.
Probeer je mee te leven met Buda?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie uur geleden per ongeluk een beetje crčme in m'n oog gehad en ik zit nog te janken.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik geef Los zowaar eens gelijk, wat is dit voor iets raars.
Wel waar voor je geld dan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Wc papier?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh mijn boek is binnen en ik ben er blij mee![]()
En de boodschappen zijn binnen91 euro aan vrijwel niks
![]()
Nee daar had ik gelukkig nog zevenenzestigduizend rollen van jwz.quote:
MSC in je holquote:
Ze is wel lomp dus het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze heeft er vast nog meer ingesmeerd
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is wel lomp dus het zou zomaar kunnen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranen
Lompe vrouw snapt hoe lompe vrouwen denkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranen
91 euro, dat is best veelquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar had ik gelukkig nog zevenenzestigduizend rollen van jwz.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb nog meer gewreven met peper aan m'n vingers.
Had ik het over vlees?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:11 schreef Karzai het volgende:
En dan koop je nog dat goedkope afval vlees?
statiegeld, bezorgkosten bla blaquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:15 schreef Karzai het volgende:
Snap niet hoe je aan 91 komt en niks krijgt
Duurde wel langquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die opmerking die je wist dat zou komen.
Komt omdat we nette mensen zijn hierquote:
Begint het ook wel steeds minder te worden hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:20 schreef Fogel het volgende:
Ben blij dat boodschappen bij jullie zo goedkoop zijn
Meer gaan verdienen dan maar, heb je er geen last vanquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint het ook wel steeds minder te worden hoor
Dat is zeker waarquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer gaan verdienen dan maar, heb je er geen last van
Kontje verkopen huehuequote:Op zaterdag 30 april 2022 14:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer gaan verdienen dan maar, heb je er geen last van
Misschien dat jij 12 kratten voor 91 euro kunt kopen, maar kwaliteitspersonen drinken die slobber niet hoorquote:
OnlyFlashquote:
doe normaalquote:
Fles die biltjetten zit te sorteren terwijl er mensen via een livestream meekijken en daarvoor betalenquote:
yo mommaquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je je korthaar verkopen als zware shag of als spiced shag?
Je bent zelf chagrijnig!quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:40 schreef Karzai het volgende:
Dat geklaag over de posts blijf dan gewoon weg als het je niet bevalt
maar ik wil 3 maaltijden op een dag..quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:34 schreef Karzai het volgende:
Voor een tientje per dag kan je een goede maaltijd op tafel zetten met 3 sterren vlees en nog een lekker biertje erbij ook
moet ik het voor je uitrekenen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik wil 3 maaltijden op een dag..
Waar is de chocola?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet ik het voor je uitrekenen?
heel brood, 24 sneetjes 2,50, kaas een pond 5 euro, ham 2 ons 2,,30, 10 eieren en spek 5 euro
Doe je wel 5 dagen mee
aardappelen, rijst of pasta kosten 2 euro de kilo
groenten kost ook bijna niets, misschien een tientje per week
vlees 30 euro per week
ne, je moet gewoon accepteren dat andere mensen anders uitgevenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet ik het voor je uitrekenen?
heel brood, 24 sneetjes 2,50, kaas een pond 5 euro, ham 2 ons 2,,30, 10 eieren en spek 5 euro
Doe je wel 5 dagen mee
aardappelen, rijst of pasta kosten 2 euro de kilo
groenten kost ook bijna niets, misschien een tientje per week
vlees 30 euro per week
In de koelkastquote:
altijd aanbiedingen kopen, voor die twee stukken kaas op de markt heb ik een 10tje betaaldquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:55 schreef gianni61 het volgende:
ham en kaas zo goedkoop heb ik al jaren niet meer gezien.
Of je moet van dat aan elkaar gelijmde seperatorvlees pakken
Heel veel kaas is ook niet te eten vind ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
altijd aanbiedingen kopen, voor die twee stukken kaas op de markt heb ik een 10tje betaald
[ afbeelding ]
Per persoon is dat toch niet moeilijk. Voor een gezin wordt het kut.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
Veel mensen leven van 50 euro in de week hoor voor hun voedsel
Per dag lijkt me logischerquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
toch hoop ik dat ik het nooit hoef te doenquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Per persoon is dat toch niet moeilijk. Voor een gezin wordt het kut.
Als ik de hele week alleen ben lukt mij dat ook wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
Dit geef ik soms per halve dag uit aan voedsel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
ik ook soms.. maar dan ben je uit eten enzoquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit geef ik soms per halve dag uit aan voedsel.
Dikzakquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit geef ik soms per halve dag uit aan voedsel.
Voor uiteenlopende waarden van "beauty" denk ik dan maar.quote:
jij begon erover, ga je nog neuken vanavond?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering gaat het nou nog steeds over eetkosten
Kapsalon?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ranzig turkenvoer bestellen als jullie zo doorgaan.
Keertje slap over voetbal lullen is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:13 schreef Karzai het volgende:
is natuurlijk ook weer niet goed, we gaan het niet de hele avond over biljetjes hebben hoor fles!
Kwam een keer een bloedmooie Finse tegen in de kroeg, ravenzwart haar met paarse ogen, vrij zichtbare borsten als een verse gletsjer maar ik verstond geen kont van wat ze zei en volgens mij was ze ook niet echt 100 procent in orde, komt mijn maat terug van de plee dus ik stel haar voor aan hem met een zwierige nederige buiging, hij blij en vereerd want zelden was er zo'n mooi meisje te schaken, zelf verder gaan brabbelen met haar haalbare vriendin en na tien minuten kreeg ik de leukste onbetaalbare blik ooit terug van mijn maatjequote:Op zaterdag 30 april 2022 16:14 schreef Karzai het volgende:
Wat ga je allemaal in Finland bekijken straks?
Nicequote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Vuurschaal met grill gekocht voor de tuin
Pics.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
neequote:Op zaterdag 30 april 2022 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand moeten bellen omdat de WC verstopt zit nu?
Ga je nou ook patsen net als Losje met zijn perfect gelakte ribs en zo? Of worden het gewoon speklappen "Bweverwijker Art"?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
hebben die koeien dat ook algezien?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Van die harde keutels dus?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeHet leek heel groots te beginnen maar was toch niet zo'n spektakel als gedacht
Sparerribs niet in de smoker makenquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je nou ook patsen net als Losje met zijn perfect gelakte ribs en zo? Of worden het gewoon speklappen "Bweverwijker Art"?
Die zijn verhuisd naar de wei achter de schapenquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben die koeien dat ook algezien?
gelukkig maar, denk dat ze niet zo blij waren geweest met je nieuwe aankoopquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn verhuisd naar de wei achter de schapen
Je vriend wel blij neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn verhuisd naar de wei achter de schapen
Ja gelezen. Ze willen gewoon niks liever dan die nuke droppen en de rest van de wereld de schuld geven.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is het wel zorgelijk hoe ze de boel verdraaien daar
https://nos.nl/artikel/24(...)en-dubbele-boodschap
we zijn nazi'squote:Op zaterdag 30 april 2022 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gelezen. Ze willen gewoon niks liever dan die nuke droppen en de rest van de wereld de schuld geven.
Ik wil best wel graag al die mensen dood maken, hoef ik het niet eens te overleven zelf.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is het wel zorgelijk hoe ze de boel verdraaien daar
https://nos.nl/artikel/24(...)en-dubbele-boodschap
Het zal wel zo zijn. Ik kan er weinig mee.quote:
Best een goed idee op zichquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil best wel graag al die mensen dood maken, hoef ik het niet eens te overleven zelf.
waarom wij specifiek?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy, jij, Etto en Kwiwi wel een beetje ja.
Oh de andere welquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij niet trouwens, dat was een flauw grapje
rustig aan flessie maak je niet zo druk om allesquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Facebook is effectief gereduceerd tot iets totaal onbruikbaarsMooi moment om de buitenlucht op te gaan zoeken allen
Dat heb ik net ook gedaan. Komt wel heel dichtbij nu.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar even lopen. Allemaal lege flessen naar de glasbak brengen. En gewoon even lopen om het lopen dus ook.
Denk dat Fles wat meer flessen had weg te gooien.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gedaan. Komt wel heel dichtbij nu.
Slanke den.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer m'n ringmaat op te meten maar zit bij de kindermaten
Ik maak me helemaal niet druk hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
rustig aan flessie maak je niet zo druk om alles
Kwartlitertjes Heineken 0,0 FYIquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Fles wat meer flessen had weg te gooien.
* Dr_Flash loopt wel weer de andere kant opquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gedaan. Komt wel heel dichtbij nu.
Welcome to Foqueville lieve Fles, you can check out any time you like but you can never leave.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet druk hoorZit alleen maar de hele tijdd achter de PC te zitten. Beetje loos bestaan zo.
Awwwwwquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welcome to Foqueville lieve Fles, you can check out any time you like but you can never leave.
Wel zo dragen dat alle leuke mannen niet per ongeluk denken dat je reeds bezet bent.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:21 schreef CherryLips het volgende:
https://bazou.nl/shop/rin(...)g-sunrise-goud-r657/
Ik vind deze zo mooi maar hij is veel te groot
Dat interesseert leuke mannen toch niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel zo dragen dat alle leuke mannen niet per ongeluk denken dat je reeds bezet bent.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat interesseert leuke mannen toch niet.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat interesseert leuke mannen toch niet.
Heb meer medelijden met de mugjes.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je geen anti-muggenmiddeltje kopen?
ja heb ik wel maa daar zit hier veel deet in dus ben ikniet te happig meequote:Op zaterdag 30 april 2022 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je geen anti-muggenmiddeltje kopen?
waaromquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb meer medelijden met de mugjes.
Is dat schadelijk?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik wel maa daar zit hier veel deet in dus ben ikniet te happig mee
Ze bedoelt dat het leuke mannen niet uitmaakt of ze bezet is want dan hebben ze een uitdaging om haar te veroverenquote:
ja dat wee ik niet zeker maar er zit hier geen max op hoeveel deet er in mag zitten. Mijn nagellakgaat ook bv er af met het spul hierquote:
ja moeten ze mij maar rust latenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die maak je allemaal dood, kan ook wel zo'n verliefd muggenstelletje tussen zitten.
Meivakantie. Je moet over 2 weken kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nog te kijken of ik vanaf donderdag een paar dagen weg kan. Maar wat is alles fokking duur
is je oog nu trouwens ontstoken?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nog te kijken of ik vanaf donderdag een paar dagen weg kan. Maar wat is alles fokking duur
Hoe lang duurt die kutmeivakantie? Hier zijn scholen al twee weken dichtquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meivakantie. Je moet over 2 weken kijken
Vanmorgen redelijk gezwollen, maar na wat koelen valt het nu weer mee. Zou binnen een paar dagen wel beter moeten zijn.quote:
Hmmquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat het leuke mannen niet uitmaakt of ze bezet is want dan hebben ze een uitdaging om haar te veroveren
gelukkig niet te erg deze keerquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen redelijk gezwollen, maar na wat koelen valt het nu weer mee. Zou binnen een paar dagen wel beter moeten zijn.
Haha ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat het leuke mannen niet uitmaakt of ze bezet is want dan hebben ze een uitdaging om haar te veroveren
Dat je knipoogt en iedereen zit onder de champignonsoep?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen redelijk gezwollen, maar na wat koelen valt het nu weer mee. Zou binnen een paar dagen wel beter moeten zijn.
Ja twee weken dus. Waardeloos. Overal druk en kinderen. Donder even op met je crotch goblins.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die kutmeivakantie? Hier zijn scholen al twee weken dicht
Nee, het is niet pusserigquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je knipoogt en iedereen zit onder de champignonsoep?
gatver zegquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je knipoogt en iedereen zit onder de champignonsoep?
Afgelopen week, aankomende week en sommige scholen hebben de week daarna IPV afgelopen week vrijquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die kutmeivakantie? Hier zijn scholen al twee weken dicht
quote:
Dus in totaal door heel Nederland drie weken hel?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Afgelopen week, aankomende week en sommige scholen hebben de week daarna IPV afgelopen week vrij
[..]![]()
Tot je beseft dat die krekels het lievelingsvoedsel zijn van spinnen met poten van 32 centimeter.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
die krekels dat is zon rustgevend geluid.
Foo tuisquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
die krekels dat is zon rustgevend geluid.
Gezeik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Afgelopen week, aankomende week en sommige scholen hebben de week daarna IPV afgelopen week vrij
[..]![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je beseft dat die krekels het lievelingsvoedsel zijn van spinnen met poten van 32 centimeter.
wat voor thee?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn!
Ik ook weer na de thee. Was verbazingwekkend goed.
heb ik hier ook een keer gehad op de scooter. Vond ik echt heel erg hoeveelik er doodreedquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden ooit in Hongarije een enorme kikkerplaag. Als je dan in het donker over straat liep, hoorde je om de haverklap flats flats
Ik had van de week thee gekaktquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor thee?
Ik ging dus vandaag naar 2 supermarkten voor groene thee. Verkopen ze niet![]()
50 verschillende soorten instant coffee mixen maar groene thee doen ze dan weer niet
Raar voor een Aziatisch land eigenlijkquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor thee?
Ik ging dus vandaag naar 2 supermarkten voor groene thee. Verkopen ze niet![]()
50 verschillende soorten instant coffee mixen maar groene thee doen ze dan weer niet
Ga je weer een weekendje de hort op?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezeik.
Nou ja, zat in Duitsland te kijken, maar ik ben redelijk inspiratieloos
Straat lag toen bezaaid met platte kikkersquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik hier ook een keer gehad op de scooter. Vond ik echt heel erg hoeveelik er doodreed
ja nou dus dat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raar voor een Aziatisch land eigenlijk
Ik ben ooit wakker geworden op een Spaanse camping met tientallen naaktslakken op mijn lijf, was ook wel een momentje.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
We hadden ooit in Hongarije een enorme kikkerplaag. Als je dan in het donker over straat liep, hoorde je om de haverklap flats flats
Ik had eigenlijk nu in Duitsland moeten zitten, maar ontstoken oog. Maar het kriebelt welquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je weer een weekendje de hort op?
Ah vervelend jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nu in Duitsland moeten zitten, maar ontstoken oog. Maar het kriebelt wel
Ik ben ooit wakker geworden met een enorme bij onder mijn dekens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ooit wakker geworden op een Spaanse camping met tientallen naaktslakken op mijn lijf, was ook wel een momentje.
Je oog kriebelt?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nu in Duitsland moeten zitten, maar ontstoken oog. Maar het kriebelt wel
Ja, ik kon gelukkig gratis annuleren. Dat was nog een meevaller.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah vervelend jareisjes die niet doorgaan zijn nooit leuk
Mja. Kijk maar naar een plekje met knap weer. Ook als het misschien wat verder weg isquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kon gelukkig gratis annuleren. Dat was nog een meevaller.
Zo maar even mijn bed inspecterenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit wakker geworden met een enorme bij onder mijn dekens.
Die van mij is aankomende week en de week daarna vrijquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus in totaal door heel Nederland drie weken hel?
Dikke herfstspin ook wel eens toen ik de dekens terug sloeg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit wakker geworden met een enorme bij onder mijn dekens.
Ja hier was afgelopen week en aankomende week. Bioscoop is me te drukquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij is aankomende week en de week daarna vrij![]()
De school naast die van hem was afgelopen week en aankomende vrij.
Maar volgens mij is het meer voorkomend dat ze afgelopen week en aankomende week vrij hebben
ik hb er geloof ik nu 1 hier binnen ergens zitten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep in de vs eens de badkamer in. Kamergenootje zei iets over m'n badpak, of dat dacht ik, want dat hing daar nog te drogen. Ik dacht, goed om te weten, dan vergeet ik hem niet morgen als we weggaan.
Wat ze werkelijk zei: er zit daar een kakkerlak.
Ik ga denk ik maandag naar morbiusquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier was afgelopen week en aankomende week. Bioscoop is me te druk
Kleine eitjes in je oren en bilspleet meesmokkelen naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hb er geloof ik nu 1 hier binnen ergens zitten.
stuur ik ze op de post naar jouquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine eitjes in je oren en bilspleet meesmokkelen naar Rotterdam.
Die draait hier alleen nog 's avonds. Hopelijk volgende week weer wat eerder op de dag, is het wat rustiger. Nu draaien er natuurlijk veel kinderfilms overdag.quote:
Elke bakkerij heeft er honderden in de broodvitrine.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Of die knakker tijdens de rondleiding een kakkerlak doodstampte.
Jezus wat smerig.
Of dan zat ik in het park op een muurtje en ik hoorde geritsel achter me, draai me om, tientallen kakkerlakken onder de struiken. En ze liepen ook over het muurtje waar ik op zat, liepen ertegenop enzo. Wist niet hoe snel ik eraf moest springen, liet me gewoon vallen. Mensen naast me zaten me eerst schaapachtig aan te kijken tot ze ze ook zagen.
In Nederland zie ik ze nooit.
Zijn dat niet gewoon muizen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elke bakkerij heeft er honderden in de broodvitrine.
Getverquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat smerig.
Of dan zat ik in het park op een muurtje en ik hoorde geritsel achter me, draai me om, tientallen kakkerlakken onder de struiken. En ze liepen ook over het muurtje waar ik op zat, liepen ertegenop enzo. Wist niet hoe snel ik eraf moest springen, liet me gewoon vallen. Mensen naast me zaten me eerst schaapachtig aan te kijken tot ze ze ook zagen.
In Nederland zie ik ze nooit.
Bezopen hoe lang die vakanties tegenwoordig maar zijn. En maar janken dat ze als mongooltjes van school komen en niks meer kunnen. Man man man.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij is aankomende week en de week daarna vrij![]()
De school naast die van hem was afgelopen week en aankomende vrij.
Maar volgens mij is het meer voorkomend dat ze afgelopen week en aankomende week vrij hebben
Ik heb nog niet gekeken maar ik gok ook alleen in de avond.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die draait hier alleen nog 's avonds. Hopelijk volgende week weer wat eerder op de dag, is het wat rustiger. Nu draaien er natuurlijk veel kinderfilms overdag.
Haha jij die wat smerig vindt. Erg geloofwaardigquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat smerig.
Maar ze zijn zo zieluuuug.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezopen hoe lang die vakanties tegenwoordig maar zijn. En maar janken dat ze als mongooltjes van school komen en niks meer kunnen. Man man man.
Ik heb grenzen. Zo'n krakend geluid en dan zo'n beest dat uit elkaar knapt, alsof je een pot mayonaise liet vallen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha jij die wat smerig vindt. Erg geloofwaardig
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Oeh van de week aardbeientaartje in de aanbieding bij boni. Voor vijf personen.
I am a family of five.
Klinkt als een plek waar je wakker wordt met een nier minder.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een briljante naam voor een hotel: Hotel Gustav-Stresemann-Institut
Muizen mag niet van de VVWA maa kakkerlakken hebben ze echt allemaal, schijnbaar niet te voorkomen vertelde een bakker me ooit.quote:
zijn die vakanties niet meer gespreid waardoor het langer lijkt tov vroeger?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezopen hoe lang die vakanties tegenwoordig maar zijn. En maar janken dat ze als mongooltjes van school komen en niks meer kunnen. Man man man.
Ik had vroeger net zo lang hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit welke horrorfilm komt dit nou weer?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een Thai een enorme cicade op zien eten, zijn hele kin zat onder de oranje zut en de voorkant van dat beest probeerde hem nog in zijn lippen te bijten, ik rook dat oranje zelfs en dat gepiep en gesis van dat stervende beest blijft me ook voor altijd bij.
2 weken meivakantie?quote:
En zie het resultaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja 1 week meivakantie geloof ik, dat viel vaak tussen Koninginnedag en 5 mei.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 weken meivakantie?Ik had 6 weken in de zomer, 2 weken met de kerst, een week krokus en een week herfst. En dat was het wel zo'n beetje. Hepivak kwam later pas.
dud0r had het over verschillende scholen toch?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 weken meivakantie?Ik had 6 weken in de zomer, 2 weken met de kerst, een week krokus en een week herfst. En dat was het wel zo'n beetje. Hepivak kwam later pas.
Jungle excursie en trektocht in Thailand, waar ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit welke horrorfilm komt dit nou weer?
Klinkt wel als een leuk idee voor BB.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jungle excursie en trektocht in Thailand, waar ben ik vergeten.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met je huid?
Ik heb al lijm in huis.
wie regelt de cameraploeg?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuk idee voor BB.
Op de lagere school zeker? Want toen ging ik er net af.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
De meivakantie in zijn huidige vorm kennen we pas sinds 1993. In het begin stond deze vakantie ook wel bekend als de Tulpvakantie. De periode van de paasvakantie tot de zomervakantie vond men toen te lang duren. Dit leidde dan ook tot een versnippering van allerlei vakanties in mei en juni .
Misschien. Maar nog steeds in de zelfde regio. En ik heb het niet over die 3 weken he, ik begrijp dat dat over het hele land bij elkaar genomen is. Maar 2 weken meivakantie is het tegenwoordig toch dan? Vind ik veel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dud0r had het over verschillende scholen toch?
Surinaamse vriend van mijn tante vertelde dat hij in de jungle weleens mens had geproefd bij een of andere koppensnellerstam.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meivakantie 2022 en verderquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja 1 week meivakantie geloof ik, dat viel vaak tussen Koninginnedag en 5 mei.
Dat staat er niet bij daar. Wel in het andere stukjequote:Op zaterdag 30 april 2022 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de lagere school zeker? Want toen ging ik er net af.
Ik eet ook liever geen aap.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Surinaamse vriend van mijn tante vertelde dat hij in de jungle weleens mens had geproefd bij een of andere koppensnellerstam.
Leek me een broodje aap.
Mei vakantie is wel bezopen lang ja.quote:. Begin Nederlandse zomervakantie
De zomervakantie zoals wij die nu nog kennen, bestaat al minstens sinds de jaren 1830 en niet pas sinds de jaren 1950, zoals weleens beweerd wordt. Wie de zoekterm ‘zomervacantie’ – met variaties op de spelling – intikt in de altijd behulpzame krantendatabase Delpher, komt een van de vroegste vermeldingen tegen in het Dagblad van ‘s-Gravenhage (16 augustus 1830). Een muziekschool plaatste een oproep omtrent ‘het examineren der kinderen, welke na de zomervacantie aan den school wenschen opgenomen te worden’. Als ze naar de muziekschool wilden moesten leerlingen tussen 17 en 20 augustus een toelatingsexamen afleggen bij meneer de directeur. Tijdens hun zomervakantie, dus ze moesten er wel iets voor over hebben.
Maar dit verhaal van US brengt je nu toch aan het twijfelen..?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Surinaamse vriend van mijn tante vertelde dat hij in de jungle weleens mens had geproefd bij een of andere koppensnellerstam.
Leek me een broodje aap.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leek me een broodje aap.
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar moet een cameraploeg bij zijnquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuk idee voor BB.
oh paasvakantie dat was er ook nog ja. En verder natuurlijk altijd die bioritmische wiebelbrug met Koninginnedag en Bevrijdingsdag waar Hemelvaart ook nog weleens bij in de buurt wilde vallen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
De meivakantie in zijn huidige vorm kennen we pas sinds 1993. In het begin stond deze vakantie ook wel bekend als de Tulpvakantie. De periode van de paasvakantie tot de zomervakantie vond men toen te lang duren. Dit leidde dan ook tot een versnippering van allerlei vakanties in mei en juni .
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een larve ofzo onder mijn bed vandaan geveegd en nog allemaal kleine beestjes
Kinderloos Nederland duikt steeds onder zodra de larven vrij zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh paasvakantie dat was er ook nog ja. En verder natuurlijk altijd die bioritmische wiebelbrug met Koninginnedag en Bevrijdingsdag waar Hemelvaart ook nog weleens bij in de buurt wilde vallen.
Hoor je 's nachts niks knagen onder je bed?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een larve ofzo onder mijn bed vandaan geveegd en nog allemaal kleine beestjes
nee hoor wel die gecko elke keer protsteren als ik de airco aan zetquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoor je 's nachts niks knagen onder je bed?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Ik had links van jou op het vasteland in Khao Sok allemaal forse spierwitte handen die de hele nacht op mijn bed probeerden te springen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
wat?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had links van jou op het vasteland in Khao Sok allemaal forse spierwitte handen die de hele nacht op mijn bed probeerden te springen.
Handen ja?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had links van jou op het vasteland in Khao Sok allemaal forse spierwitte handen die de hele nacht op mijn bed probeerden te springen.
Ik sliep die nacht in een junglehutje waar het toevallig krioelde van de Thai Huntsman Spiders, was een memorabel nachtje en ik was die nacht jarig ook nog.quote:
Toch nog iemand die iets heeft gedaan vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:19 schreef kwiwi het volgende:
Best een productieve dag, net nog even opgeruimd en schoongemaakt, wat dozen ingepakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |