SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb je het er wel uit gespoeld?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie uur geleden per ongeluk een beetje crčme in m'n oog gehad en ik zit nog te janken.
Probeer je mee te leven met Buda?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie uur geleden per ongeluk een beetje crčme in m'n oog gehad en ik zit nog te janken.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik geef Los zowaar eens gelijk, wat is dit voor iets raars.
Wel waar voor je geld dan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Wc papier?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh mijn boek is binnen en ik ben er blij mee![]()
En de boodschappen zijn binnen91 euro aan vrijwel niks
![]()
Nee daar had ik gelukkig nog zevenenzestigduizend rollen van jwz.quote:
MSC in je holquote:
Ze is wel lomp dus het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze heeft er vast nog meer ingesmeerd
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is wel lomp dus het zou zomaar kunnen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranen
Lompe vrouw snapt hoe lompe vrouwen denkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranen
91 euro, dat is best veelquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar had ik gelukkig nog zevenenzestigduizend rollen van jwz.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb nog meer gewreven met peper aan m'n vingers.
Had ik het over vlees?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:11 schreef Karzai het volgende:
En dan koop je nog dat goedkope afval vlees?
statiegeld, bezorgkosten bla blaquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:15 schreef Karzai het volgende:
Snap niet hoe je aan 91 komt en niks krijgt
Duurde wel langquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die opmerking die je wist dat zou komen.
Komt omdat we nette mensen zijn hierquote:
Begint het ook wel steeds minder te worden hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:20 schreef Fogel het volgende:
Ben blij dat boodschappen bij jullie zo goedkoop zijn
Meer gaan verdienen dan maar, heb je er geen last vanquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint het ook wel steeds minder te worden hoor
Dat is zeker waarquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer gaan verdienen dan maar, heb je er geen last van
Kontje verkopen huehuequote:Op zaterdag 30 april 2022 14:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer gaan verdienen dan maar, heb je er geen last van
Misschien dat jij 12 kratten voor 91 euro kunt kopen, maar kwaliteitspersonen drinken die slobber niet hoorquote:
OnlyFlashquote:
doe normaalquote:
Fles die biltjetten zit te sorteren terwijl er mensen via een livestream meekijken en daarvoor betalenquote:
yo mommaquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je je korthaar verkopen als zware shag of als spiced shag?
Je bent zelf chagrijnig!quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:40 schreef Karzai het volgende:
Dat geklaag over de posts blijf dan gewoon weg als het je niet bevalt
maar ik wil 3 maaltijden op een dag..quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:34 schreef Karzai het volgende:
Voor een tientje per dag kan je een goede maaltijd op tafel zetten met 3 sterren vlees en nog een lekker biertje erbij ook
moet ik het voor je uitrekenen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik wil 3 maaltijden op een dag..
Waar is de chocola?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet ik het voor je uitrekenen?
heel brood, 24 sneetjes 2,50, kaas een pond 5 euro, ham 2 ons 2,,30, 10 eieren en spek 5 euro
Doe je wel 5 dagen mee
aardappelen, rijst of pasta kosten 2 euro de kilo
groenten kost ook bijna niets, misschien een tientje per week
vlees 30 euro per week
ne, je moet gewoon accepteren dat andere mensen anders uitgevenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet ik het voor je uitrekenen?
heel brood, 24 sneetjes 2,50, kaas een pond 5 euro, ham 2 ons 2,,30, 10 eieren en spek 5 euro
Doe je wel 5 dagen mee
aardappelen, rijst of pasta kosten 2 euro de kilo
groenten kost ook bijna niets, misschien een tientje per week
vlees 30 euro per week
In de koelkastquote:
altijd aanbiedingen kopen, voor die twee stukken kaas op de markt heb ik een 10tje betaaldquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:55 schreef gianni61 het volgende:
ham en kaas zo goedkoop heb ik al jaren niet meer gezien.
Of je moet van dat aan elkaar gelijmde seperatorvlees pakken
Heel veel kaas is ook niet te eten vind ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
altijd aanbiedingen kopen, voor die twee stukken kaas op de markt heb ik een 10tje betaald
[ afbeelding ]
Per persoon is dat toch niet moeilijk. Voor een gezin wordt het kut.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
Veel mensen leven van 50 euro in de week hoor voor hun voedsel
Per dag lijkt me logischerquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
toch hoop ik dat ik het nooit hoef te doenquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Per persoon is dat toch niet moeilijk. Voor een gezin wordt het kut.
Als ik de hele week alleen ben lukt mij dat ook wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
Dit geef ik soms per halve dag uit aan voedsel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef Karzai het volgende:
ik ook soms.. maar dan ben je uit eten enzoquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit geef ik soms per halve dag uit aan voedsel.
Dikzakquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit geef ik soms per halve dag uit aan voedsel.
Voor uiteenlopende waarden van "beauty" denk ik dan maar.quote:
jij begon erover, ga je nog neuken vanavond?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering gaat het nou nog steeds over eetkosten
Kapsalon?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ranzig turkenvoer bestellen als jullie zo doorgaan.
Keertje slap over voetbal lullen is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:13 schreef Karzai het volgende:
is natuurlijk ook weer niet goed, we gaan het niet de hele avond over biljetjes hebben hoor fles!
Kwam een keer een bloedmooie Finse tegen in de kroeg, ravenzwart haar met paarse ogen, vrij zichtbare borsten als een verse gletsjer maar ik verstond geen kont van wat ze zei en volgens mij was ze ook niet echt 100 procent in orde, komt mijn maat terug van de plee dus ik stel haar voor aan hem met een zwierige nederige buiging, hij blij en vereerd want zelden was er zo'n mooi meisje te schaken, zelf verder gaan brabbelen met haar haalbare vriendin en na tien minuten kreeg ik de leukste onbetaalbare blik ooit terug van mijn maatjequote:Op zaterdag 30 april 2022 16:14 schreef Karzai het volgende:
Wat ga je allemaal in Finland bekijken straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |