SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb je het er wel uit gespoeld?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie uur geleden per ongeluk een beetje crčme in m'n oog gehad en ik zit nog te janken.
Probeer je mee te leven met Buda?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie uur geleden per ongeluk een beetje crčme in m'n oog gehad en ik zit nog te janken.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik geef Los zowaar eens gelijk, wat is dit voor iets raars.
Wel waar voor je geld dan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Wc papier?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh mijn boek is binnen en ik ben er blij mee![]()
En de boodschappen zijn binnen91 euro aan vrijwel niks
![]()
Nee daar had ik gelukkig nog zevenenzestigduizend rollen van jwz.quote:
MSC in je holquote:
Ze is wel lomp dus het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze heeft er vast nog meer ingesmeerd
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is wel lomp dus het zou zomaar kunnen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |