SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb je het er wel uit gespoeld?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie uur geleden per ongeluk een beetje crème in m'n oog gehad en ik zit nog te janken.
Probeer je mee te leven met Buda?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie uur geleden per ongeluk een beetje crème in m'n oog gehad en ik zit nog te janken.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik geef Los zowaar eens gelijk, wat is dit voor iets raars.
Wel waar voor je geld dan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Wc papier?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh mijn boek is binnen en ik ben er blij mee![]()
En de boodschappen zijn binnen91 euro aan vrijwel niks
![]()
Nee daar had ik gelukkig nog zevenenzestigduizend rollen van jwz.quote:
MSC in je holquote:
Ze is wel lomp dus het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze heeft er vast nog meer ingesmeerd
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is wel lomp dus het zou zomaar kunnen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranen
Lompe vrouw snapt hoe lompe vrouwen denkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of in het andere oog zodat ze beide evenveel tranen
91 euro, dat is best veelquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar had ik gelukkig nog zevenenzestigduizend rollen van jwz.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb nog meer gewreven met peper aan m'n vingers.
Had ik het over vlees?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:11 schreef Karzai het volgende:
En dan koop je nog dat goedkope afval vlees?
statiegeld, bezorgkosten bla blaquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:15 schreef Karzai het volgende:
Snap niet hoe je aan 91 komt en niks krijgt
Duurde wel langquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die opmerking die je wist dat zou komen.
Komt omdat we nette mensen zijn hierquote:
Begint het ook wel steeds minder te worden hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:20 schreef Fogel het volgende:
Ben blij dat boodschappen bij jullie zo goedkoop zijn
Meer gaan verdienen dan maar, heb je er geen last vanquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint het ook wel steeds minder te worden hoor
Dat is zeker waarquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer gaan verdienen dan maar, heb je er geen last van
Kontje verkopen huehuequote:Op zaterdag 30 april 2022 14:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer gaan verdienen dan maar, heb je er geen last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |