Dat is weer erg jammer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:38 schreef superniger het volgende:
Doodsbedreigingen aan Helene Hendriks nu bij HLF8.
Wat is deze?quote:
Ben ik maar 1x geweest en dat weet ik niet meer. Ik doelde op het Dynamo café in de kelder in Eindhoven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb je godfather of metal Chuck Schuldiner gezien op dynamo open air (?)
Dat zal dan in dezelfde tijd geweest zijn. Toen speelden ze nog lief in dezelfde bandquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:39 schreef josja het volgende:
[..]
ik in Zwolle, lekker ding vond ik het toen. Zijn broertje ook trouwens. Nu niet meer zo
quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:38 schreef superniger het volgende:
Doodsbedreigingen aan Helene Hendriks nu bij HLF8.
Hoe triest ben je dan.quote:
Die band komt uit Brazilië. Zijn ze toendertijd gaan touren in een of ander lullig cafétje in Eindhoven?quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zal dan in dezelfde tijd geweest zijn. Toen speelden ze nog lief in dezelfde band
Nou lijkt het er toch een beetje op dat jij in dat lulverhaal van Derksen bent getrapt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wederzijdse instemming, aka consent, is een heel ingewikkeld concept voor boomers en velen hier met een boomermindset.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die band komt uit Brazilië. Zijn ze toendertijd gaan touren in een of ander lullig cafétje in Eindhoven?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die band komt uit Brazilië. Zijn ze toendertijd gaan touren in een of ander lullig cafétje in Eindhoven?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik kwam toen gewoon vaak in Dynamo en kende een fotograaf die met de band meereisde. Ze waren in Eindhoven voor het concert van Einstürtzende Neubauten (hoe schrijf je dat?) i.v.m. de start bouw of de opening van de Heuvelgalerie.
Ja hier overdrijf je een beetje. Ik ging in mijn tienerjaren al naar hoeren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:51 schreef OllieA het volgende:
Mij lijkt het een domme mensen van alle leeftijden dingetje te zijn. Types als Derksen die op hun 24ste al naar de hoeren lopen
Dus?quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zie een bericht van 7 jaar geleden.
Ah daar had ik over heen gelezen.quote:
Misschien mis ik wat context maar het gaat over een gestolen telefoon. Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?quote:
Niks.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Misschien mis ik wat context maar het gaat over een gestolen telefoon. Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:55 schreef Harvest89 het volgende:
Ze waren gelukkig wel altijd bij bewustzijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |