Scherp. Maar ja, dat blijft sowieso de vraag; heeft deze vrouw enige vorm van emotie?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nederig is bij jou een emotie?
Raaaar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:02 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een snikkel.
Even serieus, wanneer het ook gebeurd is, hoe jong of oud je ook bent; het is gewoon volslagen debiel.
Dat zou mij niet overkomen, ik zuip niet en heb dat nooit gedaan. Als iemand een kaars in mijn kut zou proberen te steken zou dat vreselijk pijn doen en zou ik daar echt wel op reageren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoe zou jezelf reageren als je wakker wordt met een kaars in je kut?
Er werd geen ander verhaal verteld, maar opgehelderd. En dat maakte het wel anders.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Niemand daar aan tafel wist dat er gister een ander verhaal verteld zou worden toch?
Waarom is dat belangrijk in dit gesprek? Ze heeft een bijzonder groot mandaat aan stemmen gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Scherp. Maar ja, dat blijft sowieso de vraag; heeft deze vrouw enige vorm van emotie?
Het was wel een hele aparte wendingquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er werd geen ander verhaal verteld, maar opgehelderd. En dat maakte het wel anders.
Kennelijk ziet Jolink het als een wedstrijdje ver pissen. Ouwe lullen die opscheppen over hun glory days.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal, kijken of er nog wat meer oude rockers zich gaan roeren. Barry Hay of Bert Heerink cs.
Ja, dus de mannen hebben alsnog om het eerste verhaal tering hard zitten lachen, waarom is dat zo moeilijk om te begrijpen voor je?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er werd geen ander verhaal verteld, maar opgehelderd. En dat maakte het wel anders.
Walgelijke band.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:04 schreef thedeedster het volgende:
Terwijl ik deze posts zit te schrijven luister ik naar de nieuwe Rammstein. Hoe lang kan "Dicke Titten" nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaag in de wekelijkse persco over iemand die een jeugdzonde opbiechtte, nadat ze zelf vorige week niet opstapte vanwege het geheim houden van grensoverschrijdend gedrag bij D66.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)t-met-vandaag-inside
Tja, sommige mensen zijn empathisch zo beperkt, dat ze eigenlijk niet doorhebben dat ze in sommige gevallen, beter even geen commentaar kunnen geven.
Dit vind ik ook zo'n gezeur. Derksen zei toch ook niet dat ie de kaars er tot halverwege in geschoven heeft. En voor misbruik of verkrachting is dat ook niet nodig. Als alleen het topje is ingebracht, is dat ook al misbruik of verkrachting.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat zou mij niet overkomen, ik zuip niet en heb dat nooit gedaan. Als iemand een kaars in mijn kut zou proberen te steken zou dat vreselijk pijn doen en zou ik daar echt wel op reageren.
Ik vind het absoluut ongeloofwaardig dat iemand een flinke kaars in een vrouw kan steken zonder dat dit een bloedbad wordt.
Dit klopt wel een beetje. Mijn ouders hebben me geleerd dat ik mijn medemens met respect moet behandelen en anderen niets aan moet doen wat ik zelf ook niet zou willen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:58 schreef Document1 het volgende:
De term woke heeft ook wel een beetje aan kracht ingeboet.Jij hebt een andere mening? Vuile woke linkshandig woke tuig.
Zo nu hoef ik niet meer over m'n proleten mening te discussiėren.
Maar dan weet je toch nog niet of Eva Jinek/Arie Boomsma hetzelfde deden?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weet. Ik heb er zelf bij gezeten dus tjah
Geen verkeerde gedachtegang.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje. Mijn ouders hebben me geleerd dat ik mijn medemens met respect moet behandelen en anderen niets aan moet doen wat ik zelf ook niet zou willen.
Zo probeer ik mijn leven te leven, en dat heet tegenwoordig blijkbaar woke. Nou, ok.
Ik probeer sowieso de posts van de medefokkers blanco te zien. Puur de mening en argumenten. Sekse, huidskleur, seksuele voorkeur whatever; het mag uiteindelijk niks uitmaken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Raaaar.
Ik dacht ook dat je een vrouw was.. my bad.
Over de strafbaarheid van Derksen's initiėle voorstelling van zaken kan wat mij betreft ook weinig misverstand bestaan, dat zie je ook wel aan het feit dat hij razendsnel is teruggekomen op zijn uitspraken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit vind ik ook zo'n gezeur. Derksen zei toch ook niet dat ie de kaars er tot halverwege in geschoven heeft. En voor misbruik of verkrachting is dat ook niet nodig. Als alleen het topje is ingebracht, is dat ook al misbruik of verkrachting.
Dit is al 12x gepost Hans.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
Dit is dan wel weer hilarisch;
[ twitter ]
![]()
Heel verstandig van je. Er zijn vrouwen die leggen de verantwoordelijkheid liever in handen van de man en gaan dronken en naakt op de bank out.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat zou mij niet overkomen, ik zuip niet en heb dat nooit gedaan. Als iemand een kaars in mijn kut zou proberen te steken zou dat vreselijk pijn doen en zou ik daar echt wel op reageren.
Ik vind het absoluut ongeloofwaardig dat iemand een flinke kaars in een vrouw kan steken zonder dat dit een bloedbad wordt.
Kan het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik probeer sowieso de posts van de medefokkers blanco te zien. Puur de mening en argumenten. Sekse, huidskleur, seksuele voorkeur whatever; het mag uiteindelijk niks uitmaken.
Tsja, gewoon een paar journalisten die haar mening vragen. Moet je dan zeggen “ik ben Zwitserland”?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Weer zo een die wederzijdse instemming niet begrijpt... Iedereen moet met wederzijdse instemming lekker doen wat ze niet laten kunnen en daar is niks kwalijks aan...
Lollig doen over een vervelende situatie waarin dat duidelijk niet ontbrak is niet ok. En het was niet 1 zin.
het gaat me niet om de wederzijdse instemming, maar puur om hoe gevaarlijk dit aan het worden is ...quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Weer zo een die wederzijdse instemming niet begrijpt... Iedereen moet met wederzijdse instemming lekker doen wat ze niet laten kunnen en daar is niks kwalijks aan...
Lollig doen over een vervelende al dan niet verzonnen situatie waarin dat duidelijk niet ontbrak is niet ok. En het was niet 1 zin.
Dit is heel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk in dit gesprek? Ze heeft een bijzonder groot mandaat aan stemmen gekregen.
Jij probeert goed te doen? Vieze deuger ben je, bah.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje. Mijn ouders hebben me geleerd dat ik mijn medemens met respect moet behandelen en anderen niets aan moet doen wat ik zelf ook niet zou willen.
Zo probeer ik mijn leven te leven, en dat heet tegenwoordig blijkbaar woke. Nou, ok.
Goed zo, dat serieus inhoudelijk reageren was maar vervelend hč?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heel verstandig van je. Er zijn vrouwen die leggen de verantwoordelijkheid liever in handen van de man en gaan dronken en naakt op de bank out.
Dat is heel simpel te begrijpen omdat ik gisteren wel heb geluisterd naar wat ze te zeggen hadden. Dat werkt beter als je er iets zinnigs over wil zeggen. En de reden waarom ze zo moesten lachen was omdat ze ervan uitgingen dat het verhaal totaal verzonnen was. Dat dachten Gijp, Genee en Brunswijk. Later bleek het enigszins te kloppen, maar dat cruciale details (penetratie) niet waar te zijn. Dan stoppen alle verhalen m.b.t verkrachting.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, dus de mannen hebben alsnog om het eerste verhaal tering hard zitten lachen, waarom is dat zo moeilijk om te begrijpen voor je?
Eerst zei Derksen dat hij er een kaars in gestopt had en dat een officier van justitie het als verkrachting zou kunnen zien. Later zei hij dat hij alleen een kaars tussen de benen van de vrouw geplaatst had.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee hoor, de term heeft dat zeker niet. De definitie is niet veranderd de afgelopen tijd. En dat valt ook te zien aan degenen die jouw post liken, zeker twee van de vier zijn behoorlijk woke.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:58 schreef Document1 het volgende:
De term woke heeft ook wel een beetje aan kracht ingeboet.Jij hebt een andere mening? Vuile woke linkshandig woke tuig.
Zo nu hoef ik niet meer over m'n proleten mening te discussiėren.
Zoals met die Bilal die een grap maakte die verkeerd uitpakte?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:08 schreef RAVW het volgende:
wat een gedoe allemaal om 1 zin ..
maar er schoot mij net ook wel even wat naar binnen
en dan heb ik het ook over de jaren 70 en 80
dat de jonge dames van toen aan jongens vroegen om hun .... te laten zien ....
dat was toen al beschamend maar daar werd nooit tegen opgetreden ....
als je dat nu zo iets doen en je zou als jongen je broek naar beneden trekken ... dan mag je 1 jaar gaan zitten
Man man wat is de tijd toch snel in het negatieve veranderd
Nee hoor, ze mag zeggen wat ze wil. Maar ik vind het uit haar mond werkelijk hilarisch klinken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, gewoon een paar journalisten die haar mening vragen. Moet je dan zeggen “ik ben Zwitserland”?
Mij gaat het om zijn woorden waaruit bleek dat er geen sprake was van wederzijdse instemming en dat op een lollige manier brengen is walgelijk ...quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
[..]
het gaat me niet om de wederzijdse instemming, maar puur om hoe gevaarlijk dit aan het worden is ...
Dat is van alle tijden, en zolang als dames massaal implantaten nemen om ze groter te maken mogen wij daar meningen over hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:04 schreef thedeedster het volgende:
Terwijl ik deze posts zit te schrijven luister ik naar de nieuwe Rammstein. Hoe lang kan "Dicke Titten" nog?
Inderdaad. En dat maakt het geen verkrachting.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eerst zei Derksen dat hij er een kaars in gestopt had en dat een officier van justitie het als verkrachting zou kunnen zien. Later zei hij dat hij alleen een kaars tussen de benen van de vrouw geplaatst had.
Dat zijn twee verschillende verhalen.
Begin er een topic over om het uit te zoeken!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Scherp. Maar ja, dat blijft sowieso de vraag; heeft deze vrouw enige vorm van emotie?
Waar is eigenlijk het bewijs dat de anekdote in kwestie op waarheid is gebaseerd?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Mij gaat het om zijn woorden waaruit bleek dat er geen sprake was van wederzijdse instemming en dat op een lollige manier brengen is walgelijk ...
Denk ik ook altijd bij hem, ligt aan z'n username denk ik. Op mij komt die niet over als van een man.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Raaaar.
Ik dacht ook dat je een vrouw was.. my bad.
die naam zegt me niets maar goed dat zal wel iemand wezen de van de laatste jaren bekent isquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:21 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zoals met die Bilal die een grap maakte die verkeerd uitpakte?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Walgelijke band.
Ze hebben ook een nummer getiteld "Pussy".
Tekst zoiets als "i have a dick, you have a Pussy, whats the problem?".
Wat vind je daar zo walgelijk aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zet nu mensen met een aparte fetish in een hele kwetsbare hoek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Van vorig jaar, was destijds ook best wat gedoe over. Volgens mij heeft de betrokken persoon inderdaad ongeveer een jaar niet aan de bak gekund. Vorige maand was in ieder geval in het nieuws dat hij weer mondjesmaat werd gedraaid.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
die naam zegt me niets maar goed dat zal wel iemand wezen de van de laatste jaren bekent is
Niets. Zie spoiler, geintje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo walgelijk aan?
Ging wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed zo, dat serieus inhoudelijk reageren was maar vervelend hč?
Dat stuk hypocriet moet helemaal haar muil houden. Rapportje onder het tapijt houden zolang het mogelijk is om een ander te beschermen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
Dit is dan wel weer hilarisch;
[ twitter ]
![]()
Ik wacht nog steeds op jurisprudentie waaruit blijkt dat penetratie met voorwerpen tot medio jaren 90 regelmatig niet bestraft werd onder artikel 243 bij afdoende bewijslast overigens.quote:
Eigenlijk heeft Johan alleen toegegeven dat hij het originele verhaal flink opgeblazen heeft, maar dan kun je je afvragen waarom hij dacht dat dat verstandig was. Als je iemand penetreert zonder goedvinden ben je fout, heb je dat niet gedaan maar pretendeer je het wel gedaan te hebben om de lachers op je hand te krijgen, ben je een idioot. In beide gevallen is het einde carriere. Dus tsja....what the hell was he thinking?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
nu ik het weer leest zeg het me wel weer iets , net zo als die Mazepin die een dame iets te hardhanding had aan gepaktquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Van vorig jaar, was destijds ook best wat gedoe over. Volgens mij heeft de betrokken persoon inderdaad ongeveer een jaar niet aan de bak gekund. Vorige maand was in ieder geval in het nieuws dat hij weer mondjesmaat werd gedraaid.
[ twitter ]
Persoonlijk vind ik fysiek geweld weer van een andere categorie, maar ieder zijn smaak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
nu ik het weer leest zeg het me wel weer iets , net zo als die Mazepin die een dame iets te hardhanding had aan gepakt
en die Nederlander die zijn vrouw tegen een auto deur slaat ... of was het een autodeur tegen een vrouw
Bijj woke heb ik toch wel andere gedachten hoor, die zijn meer van het jou vertellen hoe je je leven moet leiden. Wat jij doet is prima, en zolang je anderen ook in hun waarde laat is dat niet woke.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De kernvraag is; doen dames dit vanwege de heren, of vanwege de dames? Ik heb het in dit geval niet over seuksuele voorkeur, maar over de competitie tussen vrouwen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is van alle tijden, en zolang als dames massaal implantaten nemen om ze groter te maken mogen wij daar meningen over hebben.
Idem met die Jolink:quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Lollig doen over een vervelende al dan niet verzonnen situatie waarin dat duidelijk niet ontbrak is niet ok. En het was niet 1 zin.
Alsof het je overkomt. Je had er zelf geen invloed op. Laat staan dat Derksen een dader zou kunnen zijn. Nee..eigenlijk is hij een slachtoffer. Hij heeft het namelijk mee moeten maken. Verschrikkelijk toch?quote:Wat Derksen vertelde was een onschuldig verhaal over iets wat wij bijna dagelijks meemaakten.
https://www.hartvannederl(...)hypocriete-slijmerds
Een wetboek doet dat ook overigens.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bijj woke heb ik toch wel andere gedachten hoor, die zijn meer van het jou vertellen hoe je je leven moet leiden. Wat jij doet is prima, en zolang je anderen ook in hun waarde laat is dat niet woke.
Ik neem aan dat je wacht op jurisprudentie van medio jaren 90 waarbij penetratie met een voorwerp niet als verkrachting werd beoordeeld omdat 'seksueel binnendringen' van 243 niet kon worden handgemaakt? (no pun intended)quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jurisprudentie waaruit blijkt dat penetratie met voorwerpen tot medio jaren 90 regelmatig niet bestraft werd onder artikel 243 bij afdoende bewijslast overigens.
Inderdaad, een verkrachting verzinnen en er lollig over doen om een punt te maken of stoer te doen is ook hartstikke verwerpelijk. Zeker als je zo'n groot podium hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Johan alleen toegegeven dat hij het originele verhaal flink opgeblazen heeft, maar dan kun je je afvragen waarom hij dacht dat dat verstandig was. Als je iemand penetreert zonder goedvinden ben je fout, heb je dat niet gedaan maar pretendeer je het wel gedaan te hebben om de lachers op je hand te krijgen, ben je een idioot. In beide gevallen is het einde carriere. Dus tsja....what the hell was he thinking?
+10quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat er 13 topics zijn als de helft van de users hier niet eens in staat is tot begrijpend lezen.
Je weet dat hij zelf besloot te stoppen? Als hij had gewild, was er vandaag gewoon weer een show. Hij is niet van de buis geschopt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef Red_85 het volgende:
Maar nu de vraag:
Zijn alle wokers en cancelaars tevreden nu Derksen eindelijk van de buis is geschopt? Voelt het fijn? Zijn jullie trots op jullie eigen?
Kaag heeft nog nooit een uitzending gezien zei ze net op radio 1...quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:27 schreef thedeedster het volgende:
Tja, sommige mensen zijn empathisch zo beperkt, dat ze eigenlijk niet doorhebben dat ze in sommige gevallen, beter even geen commentaar kunnen geven.
het blijft onvriendelijk .. maar ja het is wel van de andere orde .. geweld ben ik sowieso al vel tegenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik fysiek geweld weer van een andere categorie, maar ieder zijn smaak.
Hij is er niet vanaf geschopt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef Red_85 het volgende:
Maar nu de vraag:
Zijn alle wokers en cancelaars tevreden nu Derksen eindelijk van de buis is geschopt? Voelt het fijn? Zijn jullie trots op jullie eigen?
Als ze niet van voetbal houdt en jaren niet in Nederland heeft gewoond kan ik me dat best voorstellen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kaag heeft nog nooit een uitzending gezien zei ze net op radio 1...
Dat maakt het niet beter, verkrachting is niet grappig, verzonnen of niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is heel simpel te begrijpen omdat ik gisteren wel heb geluisterd naar wat ze te zeggen hadden. Dat werkt beter als je er iets zinnigs over wil zeggen. En de reden waarom ze zo moesten lachen was omdat ze ervan uitgingen dat het verhaal totaal verzonnen was. Dat dachten Gijp, Genee en Brunswijk. Later bleek het enigszins te kloppen, maar dat cruciale details (penetratie) niet waar te zijn. Dan stoppen alle verhalen m.b.t verkrachting.
Sponsoren stoppen, 'ophef', meerdere programma's van hem voor hem gestopt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:31 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je weet dat hij zelf besloot te stoppen? Als hij had gewild, was er vandaag gewoon weer een show. Hij is niet van de buis geschopt.
Dat is de tweede keer dat je dat post.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Johan alleen toegegeven dat hij het originele verhaal flink opgeblazen heeft, maar dan kun je je afvragen waarom hij dacht dat dat verstandig was. Als je iemand penetreert zonder goedvinden ben je fout, heb je dat niet gedaan maar pretendeer je het wel gedaan te hebben om de lachers op je hand te krijgen, ben je een idioot. In beide gevallen is het einde carriere. Dus tsja....what the hell was he thinking?
Hij stopt zelf tochquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef Red_85 het volgende:
Maar nu de vraag:
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat er 13 topics zijn als de helft van de users hier niet eens in staat is tot begrijpend lezen.
Misschien wil Derksen zelf ook wel graag een kaars in zn aars en ziet hij daarom het probleem niet?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn avatar. Iron Maiden is nou niet echt een band voor dames.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd bij hem, ligt aan z'n username denk ik. Op mij komt die niet over als van een man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:34 schreef Canopus het volgende:
[..]
Hij stopt zelf toch
Mij persoonlijk maakt het niet uit.
Sponsoren stoppen, 'ophef', meerdere programma's van hem voor hem gestopt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:31 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je weet dat hij zelf besloot te stoppen? Als hij had gewild, was er vandaag gewoon weer een show. Hij is niet van de buis geschopt.
Dat is meestal hoe zoiets werkt hč, of wilde jij gewoon een maatschappij creėren waar bewijslast niet meer nodig is?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Inderdaad, een verkrachting verzinnen en er lollig over doen om een punt te maken of stoer te doen is ook hartstikke verwerpelijk. Zeker als je zo'n groot podium hebt.
Alleen een aantal hier vinden het alleen kwalijk als het verhaal van dinsdagavond van A tot Z klopt en er buiten de bekentenis ook ander bewijs voor is.
Wat een onzin. Het ene is een van de meest ernstige misdrijven die je je kunt voorstellen, het ander is op z’n hoogst erg raar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat maakt het niet beter, verkrachting is niet grappig, verzonnen of niet.
Nou niet terugkrabbelen, gezien zijn armbeweging zat die kaars er tot haar strottenhoofd in.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit vind ik ook zo'n gezeur. Derksen zei toch ook niet dat ie de kaars er tot halverwege in geschoven heeft. En voor misbruik of verkrachting is dat ook niet nodig. Als alleen het topje is ingebracht, is dat ook al misbruik of verkrachting.
Nee, niet dat het niet kon worden hard gemaakt, want dat betreft immers de bewijslast, maar dat het wel kon worden hard gemaakt, maar de rechter het niet strafbaar achtte. Kijk het is zelfs vandaag de dag al lastig genoeg om iemand onder 243Sr veroordeeld te krijgen. Ik heb een voorbeeld van een veroordeling aangehaald waarbij de verdachte zo dom was om een filmpje te maken. Maar in de basis is er overtuigend steunbewijs nodig in dat soort gevallen en die lat ligt best hoog. Er zijn ook een zaken waarin dader overduidelijk de schijn tegen heeft, maar ja, dat is niet genoeg, zie bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wacht op jurisprudentie van medio jaren 90 waarbij penetratie met een voorwerp niet als verkrachting werd beoordeeld omdat 'seksueel binnendringen' van 243 niet kon worden handgemaakt? (no pun intended)
Wordt een zeer korte draad.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:22 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Begin er een topic over om het uit te zoeken!
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:37 schreef PotjeSambal het volgende:
De keeper heeft zich gemeld allen. Dick Ploeger. Kan zich niets van het verhaal herinneren
Cancel me dan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is de tweede keer dat je dat post.
Had zich beter Kaars Ploeger kunnen noemen, hahaha!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:37 schreef PotjeSambal het volgende:
De keeper heeft zich gemeld allen. Dick Ploeger. Kan zich niets van het verhaal herinneren
Wat voortkwam uit de bekentenis van een verkrachting door Derksen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Sponsoren stoppen, 'ophef', meerdere programma's van hem voor hem gestopt.
Net zo lang blijven jammeren en zeuren zodat ze zelf wel weg gaan.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had zich beter Kaars Ploeger kunnen noemen, hahaha!
Ik heb geen reden te denken dat ze dat niet zou hebben. Weet je zeker dat je impulscontrole en dat ze vaak even wil denken voor te reageren niet verwart met emotieloos?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Ik geloof die penetratie ook niet zo...quote:
Wat je daar precies mee zeggen, dat het wel is gebeurd? Dat zou een stevige claim zijn zonder enige vorm van bewijs.quote:
Dick, Kaars, lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had zich beter Kaars Ploeger kunnen noemen, hahaha!
Wie zal de volgende zijn? Ik gok op Humberto Tan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof die penetratie ook niet zo...
Omdat die kaarsen vrij groot en dik zijn...
Zijn tussen de benen verhaal klinkt geloofwaardiger...
Maargoed, het is allemaal te laat... alles is gecanceld en opgeblazen!
Jammer jammer jammer...
Ik feliciteer allen die hem van de buis wilden hebben!MF.
Misschien leeft ze niet meer. Ondertussen al 50 jaar geleden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Slachtoffer meldt zich niet, en getuige zegt dat er geen actieve herinnering aan is en er is geen aangifte of melding. Ben benieuwd wat het OM zal oordelen.
Hij heeft nu alle tijd om zijn lieve hont uit te laten en lekker muziek te draaien in zijn mancave!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:40 schreef praadje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)heeft-een-groot-hart
Gaat het wel in een lade gooien denk ik en weer door tot de orde van de dag!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Slachtoffer meldt zich niet, en getuige zegt dat er geen actieve herinnering aan is en er is geen aangifte of melding. Ben benieuwd wat het OM zal oordelen.
Die was 6 jaar jonger en stomdronken, lijkt me zeer waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:37 schreef PotjeSambal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |