Nee dat ben ik met je eens. Ik vond eigenlijk niemand slecht aan onze kant, zeker de eerste helft niet. Dat was bij vlagen erg goed. Marciano wellicht? Al vond ik die eerste goal van Marseille echt geweldig ingeschoten en de tweede vind ik hem ook niet echt aan te rekenen eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:50 schreef hhh38 het volgende: [..] Zo voelt het wel na die reactie. Maar even serieus dan: Geertruida was toch totaal niet de slechtste speler aan onze kant?
Eerst morgen maar die streekderby bekijken. Vrees ervoor dat Twente weer gewoon gaat winnen, maar denk dat wij met hangen en wurgen er ook doorheen gaan komen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:03 schreef fetX het volgende:
Maar goed, op naar zondag. Zou wel echt lekker zijn als je deze wint, want dan hoef je daarna nog maar 3 punten te pakken (tegen Twente) en dan ben je in principe 3e.
Gaat weer ouderwets hangen en wurgen worden denk ik tegen een Fortuna dat nog vol aan de bak moet.
Ik verwacht eigenlijk alleen puntverlies van Twente tegen ons. En na een loodzware pot volgende week verwacht ik niet 1,2,3 van PSV te winnen zoals normaal dus geen ruimte om spelers te sparen wat mij betreft (tenzij je daar op 0-3 komt voor rust bijv).quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst morgen maar die streekderby bekijken. Vrees ervoor dat Twente weer gewoon gaat winnen, maar denk dat wij met hangen en wurgen er ook doorheen gaan komen.
Als we zo gaan redeneren dan kunnen we dit forum wel opdoeken. Met deze dooddoener kun je iedere discussie afkappen. Daarbij, maken trainers altijd de juiste beslissingen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Slot staat elke dag met hem op de training, die zal het toch wel weten of hij goed genoeg is?
Dat snap ik ook niet. Al zou ik hem zondag wel in de basis zetten met Linssen en Til en Dessers rust geven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:44 schreef aTypisch het volgende:
ik hoop ook dat bassett een goede speler wordt voor feyenoord
maar snap niet waarom je boos zou zijn dat hij nog weinig heeft gespeeld
Zelfs als de mogelijkheid daar is krijgt hij geen kans en worden Linssen of Nelson op 10 gezet. In onder 21 speelt hij ook niet. Waarom is deze man vanuit de andere kant van de wereld hiernaartoe verscheept?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:44 schreef aTypisch het volgende:
ik hoop ook dat bassett een goede speler wordt voor feyenoord
maar snap niet waarom je boos zou zijn dat hij nog weinig heeft gespeeld
Inderdaad zeg. Wat een ongelooflijke bazenplaat is ditquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind deze zonder die blauwtint overigens nog veel toffer
[ afbeelding ]
Twente gaat nog wel choken tegen Fortuna of Groningen. Denk dat Twente al de handjes dicht mag knijpen als ze de vierde plek houden, hoop dat we al bij Go Ahead de derde plek gaan veiligstellen (en dat Feyenoord-Twente gelijk gaat worden). Het is in principe al te gek voor woorden dat je met 64 uit 30 nog moet vrezen voor dit Twente die zelden vanzelfsprekend winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:18 schreef fetX het volgende:
Ik verwacht eigenlijk alleen puntverlies van Twente tegen ons. En na een loodzware pot volgende week verwacht ik niet 1,2,3 van PSV te winnen zoals normaal dus geen ruimte om spelers te sparen wat mij betreft (tenzij je daar op 0-3 komt voor rust bijv).
for teh lulzquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zelfs als de mogelijkheid daar is krijgt hij geen kans en worden Linssen of Nelson op 10 gezet. In onder 21 speelt hij ook niet. Waarom is deze man vanuit de andere kant van de wereld hiernaartoe verscheept?
Ik ga daar allemaal niet vanuit. Het is verre vanzelfsprekend dat wij de puntjes binnenhalen met dit relatief lastige en drukke programma.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twente gaat nog wel choken tegen Fortuna of Groningen. Denk dat Twente al de handjes dicht mag knijpen als ze de vierde plek houden, hoop dat we al bij Go Ahead de derde plek gaan veiligstellen (en dat Feyenoord-Twente gelijk gaat worden). Het is in principe al te gek voor woorden dat je met 64 uit 30 nog moet vrezen voor dit Twente die zelden vanzelfsprekend winnen.
Fantastischquote:
Nee, maar het is ook verre van vanzelfsprekend dat Twente blijft winnen met een selectie die evenveel waard is als n Sinisterra.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga daar allemaal niet vanuit. Het is verre vanzelfsprekend dat wij de puntjes binnenhalen met dit relatief lastige en drukke programma.
dat heeft ook wel watquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fantastisch
Als Dessers na dit seizoen vertrekt krijgt ie een soort mythische Guidetti achtige status denk ik
Beetje QQ over die 2 ton aan vuurwerkboetes.quote:Het totaalbedrag aan prijzengeld tot dusver deze campagne: 9,82 miljoen euro.
Dit is wel mooi, respect dat ie dit tijdens de wedstrijd al zag en daar zijn cijfer op baseerde. Dit is ook het verschil tussen pure statistiekfappers en datanerds die wel gewoon naar de wedstrijd kijken @PietjePuk2000quote:
Ik val onder de categorie datanerds die wel naar de wedstrijd kijken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel mooi, respect dat ie dit tijdens de wedstrijd al zag en daar zijn cijfer op baseerde. Dit is ook het verschil tussen pure statistiekfappers en datanerds die wel gewoon naar de wedstrijd kijken @:PietjePuk2000
Ik vind het eigenlijk een beetje flauwe punten in het draadje, veel split-second beslissingen die erg logisch waren. Bijv met het ‘wilde instappen’ is de bal net te scherp, maar lukt zijn actie heeft ie de bal en kan Feyenoord met veel ruimte naar voren terwijl Dieng uiteindelijk nauwelijks ruimte kreeg daar aan de zijkant, het is vooral de opstelling van Marciano waardoor hij nog kan schieten (en dat doet hij voortreffelijk).quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel mooi, respect dat ie dit tijdens de wedstrijd al zag en daar zijn cijfer op baseerde. Dit is ook het verschil tussen pure statistiekfappers en datanerds die wel gewoon naar de wedstrijd kijken @:PietjePuk2000
Dat is inderdaad het risico dat verdedigers onder Slot moeten nemen, maar als dat te vaak fout gaat is de opbrengst dus kleiner dan het negatieve effect. Pieter legt bloot dat dit dus best vaak fout ging afgelopen wedstrijd en de gevolgen erger konden zijn als Marseille met scherp schoot of Marciano/Malacia niet een aantal keer corrigeerden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje flauwe punten in het draadje, veel split-second beslissingen die erg logisch waren. Bijv met het ‘wilde instappen’ is de bal net te scherp, maar lukt zijn actie heeft ie de bal en kan Feyenoord met veel ruimte naar voren terwijl Dieng uiteindelijk nauwelijks ruimte kreeg daar aan de zijkant, het is vooral de opstelling van Marciano waardoor hij nog kan schieten (en dat doet hij voortreffelijk).
Ik waardeer de analyses van Pieter Blacked meer dan de gemiddelde conservatieve journalist maar ik vind dit geen fouten waar je Senesi op moet afrekenen, zijn gewoon ruimtes die je altijd weggeeft wil je actief druk zetten tegen een tegenstander van zo’n niveau. Het levert vaker belangrijke balwinst op.
Pieter geeft zelf nog aan dat het lijstje ‘foutjes’ kleiner is dan sterke momenten dus het is niet zo dat de opbrengt kleiner zou zijn, dat argument vervalt dus en in dat geval vind ik het dan ook flauw om hem op die kleine punten zo zwaar af te rekenen. Senesi staat bekend om zijn riskante verdedigende spel omdat hij snel de voetballende oplossing zoekt en zolang dat vaker goed gaat dan fout en hij geen onlogische keuzes maakt moet je hem niet teveel afrekenen op de kleine ruimtes die hij weleens weggeeft. Das onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het risico dat verdedigers onder Slot moeten nemen, maar als dat te vaak fout gaat is de opbrengst dus kleiner dan het negatieve effect. Pieter legt bloot dat dit dus best vaak fout ging afgelopen wedstrijd en de gevolgen erger konden zijn als Marseille met scherp schoot of Marciano/Malacia niet een aantal keer corrigeerden.
Hij zegt ook dat ie delen van de wedstrijd wel 3x terugkijkt, dus om daar dan tegenin te gaan vanuit je ervaring in het stadion is te makkelijk imo.
Als verdediger moet die balans ook zwaar positief zijn om een goeie wedstrijd te spelen. Als de verhouding "goede onderschepping/inspeelpass naar voren" vs "fout waar een kans uit komt" 50/50 is heb je een groot probleem. Net als dat een aanvaller juist 80% van z'n acties kan laten mislukken en alsnog een goeie wedstrijd kan spelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pieter geeft zelf nog aan dat het lijstje ‘foutjes’ kleiner is dan sterke momenten dus het is niet zo dat de opbrengt kleiner zou zijn, dat argument vervalt dus en in dat geval vind ik het dan ook flauw om hem op die kleine punten zo zwaar af te rekenen. Senesi staat bekend om zijn riskante verdedigende spel omdat hij snel de voetballende oplossing zoekt en zolang dat vaker goed gaat dan fout en hij geen onlogische keuzes maakt moet je hem niet teveel afrekenen op de kleine ruimtes die hij weleens weggeeft. Das onvermijdelijk.
‘Drie keer een bepaald moment terugkijken’ is ook geen enkele graadmeter dat zijn argument meer valide is vanuit een ‘stadionervaring’ die ik niet eens hier gebruik om mijn punt te maken, dat zou ook niet kunnen want ik zag gisteren erg slecht. Ik ga duidelijk op de specifieke momenten in en niet op wat ik in het stadion zag. Beetje flauw van je om te doen alsof ik mij daar nu op beroep alhoewel je het niet zo zal bedoelen.
Oneens. Ik ben het wel met je eens dat fouten bij verdedigers zwaarder tellen maar dit zijn geen fouten, gewoon kleine ruimtes die je weggeeft wegens de speelstijl die je nastreeft. Door die zelfde speelstijl geef je aan de andere kant de tegenstander nauwelijks tijd/ruimte om op te bouwen. Door niet mee te lopen of in te stappen waar mogelijk geef je per saldo meer ruimte weg en vind je ook minder mogelijkheden om te counteren. Als er grote kansen uitkomen is het anders, maar als je je niet kan toestaan dit soort momenten weg te geven ben je alleen maar achteruit wandelen en krijg je vaak toch de deksel op de neus. Vandaar dat het een beetje flauw is om dit soort momentjes dood te analyseren, het is echt mierenneuken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als verdediger moet die balans ook zwaar positief zijn om een goeie wedstrijd te spelen. Als de verhouding "goede onderschepping/inspeelpass naar voren" vs "fout waar een kans uit komt" 50/50 is heb je een groot probleem. Net als dat een aanvaller juist 80% van z'n acties kan laten mislukken en alsnog een goeie wedstrijd kan spelen.
Sinigenot toch gewoon?quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Leuke vraag voor de mensen hier. Wie is de meest scorende Feyenoordspeler (alle competities) in 1 seizoen sinds Jorgensen in 2016-2017?
0 strafschoppen.
Sporza.bequote:Aster Nzeyimana blikt terug op magische avond in De Kuip: "Dessers was dirigent van oorverdovend concert"
Het vuurwerk is ondertussen uitgedoofd, de bierbekertjes opgekuist. Maar bijna 24 uur na Feyenoord - Marseille, met Cyriel Dessers in de hoofdrol, geniet commentator Aster Nzeyimana nog steeds na: "Dessers en Feyenoord moeten elkaar trouw blijven - ik heb zelden zo'n geslaagd huwelijk gezien."
Je eerste keer vergeet je nooit meer.
En ook Aster Nzeyimana zal zich zijn allereerste bezoekje aan de Rotterdamse Kuip nog lang herinneren.
"Het was niet normaal", begint de commentator zijn relaas. "Een uur voor de wedstrijd weerklonken al loeiharde technoklassiekers door de boxen. Ik deed ook 25 minuten over de weg van de perszaal naar de commentaarspositie, waar de fans vlak achter me zaten. (lacht) Dan wil je geen Ajax-verleden hebben."
Net voor de aftrap barstte het feest helemaal los. "Ronduit indrukwekkend. Volgens een Nederlandse collega was het de zotste avond in jaren. Bij Marseille zijn ze wel wat gewoon, maar toch waren ze overdonderd. Dit hadden ze nog nooit meegemaakt. Je zag dat aan de spelers bij de Fransen, ze werden overrompeld."
Door "een perfecte symbiose tussen de speelstijl van Feyenoord en het publiek in De Kuip", volgens Nzeyimana. "De verdienste van trainer Slot. Nu vallen ze aan met de deur open - een voetbalvisie waar het publiek naar verlangde, want onder Advocaat was het allerminst zo."
Nzeyimana zag bovendien een landgenoot de spotlights opeisen. Cyriel Desseres trapte Feyenoord met twee goals naar de zege.
"Hij is d perfecte spits voor dit elftal", meent het sportanker. "Dessers zet constant druk, fungeert als een aanspeelpunt en duikt op de perfecte momenten de diepte in. Gisteren was hij de dirigent van een oorverdovend concert."
Alleen loopt de huurperiode van Dessers in Rotterdam straks af. En voor Feyenoord wordt het misschien moeilijk om de aankoopsom van 4 miljoen euro neer te tellen. Terug naar Genk dan maar?
"Feyenoord pokert heel hard", aldus Nzeyimana. "Maar hij moet er echt blijven, want ik heb zelden zo'n geslaagd huwelijk gezien. Weet je dat het nummer 3 in de fanshop van Feyenoord zelfs uitverkocht was donderdag? Allemaal door Cyriel (hij speelt met nummer 33, red.). Overal waren zijn shirts te zien. En naast "Geen woorden maar daden" weerklonk het vaakst het lied van Dessers."
Die reacties op Reddit lezen bij een Europese goal van Feyenoord is ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Sporza.be
Nadat de Franse kranten al vol stonden over de Kuipsfeer beginnen nu ook de Belgen. Prima reclame voor de club, en dat voor slechts een geringe boete
Link?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die reacties op Reddit lezen bij een Europese goal van Feyenoord is ook altijd leuk.
Nog genoten van Payet?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Sporza.be
Nadat de Franse kranten al vol stonden over de Kuipsfeer beginnen nu ook de Belgen. Prima reclame voor de club, en dat voor slechts een geringe boete
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=sharequote:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=sharequote:Wow this stadium has to have one of the greatest atmospheres in the world
quote:De Kuip looks absolutely mental
Sporza is inmiddels ook al met een fraaie video over Dessers gekomen. Leuke compilatie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die reacties op Reddit lezen bij een Europese goal van Feyenoord is ook altijd leuk.
Zou je Dessers trouwens niet meteen voor het dubbele door kunnen verkopen als je die 4 miljoen aftikt?
Altijd wel grappig om te lezen ja. Anderzijds moet ik ook wel gniffelen om reacties na zo’n wedstrijd dat ‘de sfeer toch wel wat tegen viel’.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
[..]
Ik snap niet wat je verwachting is als je de sfeer nu nog vond tegenvallen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Altijd wel grappig om te lezen ja. Anderzijds moet ik ook wel gniffelen om reacties na zo’n wedstrijd dat ‘de sfeer toch wel wat tegen viel’.
Er zijn maar weinig wedstrijden geweest die gisteravond benaderden (of beter waren) inderdaad, maar belangrijkste is dat je uiteindelijk wint.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je verwachting is als je de sfeer nu nog vond tegenvallen.
Je hebt inderdaad mensen die obsessief bezig zijn met dat de sfeer in de kuip helemaal niks is hequote:Op vrijdag 29 april 2022 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Altijd wel grappig om te lezen ja. Anderzijds moet ik ook wel gniffelen om reacties na zo’n wedstrijd dat ‘de sfeer toch wel wat tegen viel’.
Het gaat mij meer om het eufimisme wat men vaak tentoonspreidt. Ook gisteren, in de wedstrijd waar misschien wel de beste sfeer was in 20 jaar de Kuip, was het gewoon grote delen van de wedstrijd stil. De Kuip is geen stadion waar het 90 minutenlang een gekkenhuis is. Iets wat ik vaak wel proef uit opmerkingen hier, op Twitter, of elders online.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je verwachting is als je de sfeer nu nog vond tegenvallen.
Nee dat deden die Fransen wel. God wat gaan die lui.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het eufimisme wat men vaak tentoonspreidt. Ook gisteren, in de wedstrijd waar misschien wel de beste sfeer was in 20 jaar de Kuip, was het gewoon grote delen van de wedstrijd stil. De Kuip is geen stadion waar het 90 minutenlang een gekkenhuis is. Iets wat ik vaak wel proef uit opmerkingen hier, op Twitter, of elders online.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad mensen die obsessief bezig zijn met dat de sfeer in de kuip helemaal niks is heTerwijl dit qua sfeer in de Kuip het beste jaar is sinds het kampioensjaar, en dat valt echt niet los te zien van Slotbal. Pas toen ik vanochtend wakker werd merkte ik hoe erg ik buiten zinnen was gisteravond.
Alleen rond de winterstop was de sfeer wat minder, maar verder is het iedere keer feest om naar de Kuip te gaan.
Eens, dat is ook het mooie imho, het gaat mee met de wedstrijd. Soms gewoon lekker chill genieten van de wedstrijd en een heksenketel als het nodig is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het eufimisme wat men vaak tentoonspreidt. Ook gisteren, in de wedstrijd waar misschien wel de beste sfeer was in 20 jaar de Kuip, was het gewoon grote delen van de wedstrijd stil. De Kuip is geen stadion waar het 90 minutenlang een gekkenhuis is. Iets wat ik vaak wel proef uit opmerkingen hier, op Twitter, of elders online.
Goddank dat het grote delen stil is. Gewoon zitten, je bek houden en kijken. Dat maakt de momenten dat er iets gebeurt des te specialer. Je kan niet 90 minuten lang ‘gekkenhuis’ hebben zonder te forceren, en zodra je gaat forceren als supporter ben je het eigenlijk om jezelf aan het laten draaien. En van weinig walg ik meer dan supporters die denken dat de wedstrijd om hen draait. Tieft lekker op met je trommels, toeters, luidsprekers, kostuumpjes en ingestudeerde kutdansjes.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goddank dat het grote delen stil is. Gewoon zitten, je bek houden en kijken. Dat maakt de momenten dat er iets gebeurt des te specialer. Je kan niet 90 minuten lang ‘gekkenhuis’ hebben zonder te forceren, en zodra je gaat forceren als supporter ben je het eigenlijk om jezelf aan het laten draaien. En van weinig walg ik meer dan supporters die denken dat de wedstrijd om hen draait. Tieft lekker op met je trommels, toeters, luidsprekers, kostuumpjes en ingestudeerde kutdansjes.
Het gaat om wat op het veld gebeurt en dat is waarom we supporters zijn, om daar op te reageren en hoe klein het ook is soms invloed op uit te oefenen. Niet om een schijtlollig feestje te vieren. Dan ga je maar lekker naar de Vrienden Live en je laat de Kuip lekker met rust.
Precies dit, er is een reden waarom elke krant (zowel Frans als Nederlands) het de dag erna had over de sfeer in de Kuip en vrijwel nooit wanneer een clubje mensen 90 minuten lang liedjes aan het opdreunen is zonder zich echt bezig te houden met wat er op het veld gaande is (al hoor ik de megafoonmongool in de arena ook wel eens boeeee roepen door dat dingquote:Op zaterdag 30 april 2022 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goddank dat het grote delen stil is. Gewoon zitten, je bek houden en kijken. Dat maakt de momenten dat er iets gebeurt des te specialer. Je kan niet 90 minuten lang ‘gekkenhuis’ hebben zonder te forceren, en zodra je gaat forceren als supporter ben je het eigenlijk om jezelf aan het laten draaien. En van weinig walg ik meer dan supporters die denken dat de wedstrijd om hen draait. Tieft lekker op met je trommels, toeters, luidsprekers, kostuumpjes en ingestudeerde kutdansjes.
Het gaat om wat op het veld gebeurt en dat is waarom we supporters zijn, om daar op te reageren en hoe klein het ook is soms invloed op uit te oefenen. Niet om een schijtlollig feestje te vieren. Dan ga je maar lekker naar de Vrienden Live en je laat de Kuip lekker met rust.
HLNquote:Cyriel Dessers langer bij Feyenoord? Rotterdammers zetten licht op groen
Feyenoord lijkt nu toch van plan om ‘Mister Europe’ Cyriel Dessers langer in Rotterdam te houden. De Rotterdammers stellen alles in het werk om de aankoopoptie van vier miljoen voor Dessers te betalen aan Genk, ze hebben nog tot en met 31 mei.
De aankoopoptie van vier miljoen leek lange tijd een onoverkomelijk obstakel. Dat is het bedrag dat Feyenoord voor 1 juni op de bankrekening van KRC Genk dient over te schrijven om Cyriel Dessers definitief naar de Kuip te halen. Sportief Directeur Frank Arnesen hield de boot lange tijd af, maar de Rotterdammers zijn nu toch op zoek naar extra kapitaal om Dessers definitief in te lijven. Die vier miljoen lijkt hoe langer hoe meer een investering te zijn die zich op termijn moeiteloos kan terugbetalen. De marktwaarde van Dessers overstijgt die vier miljoen op dit moment immers moeiteloos.
Met zijn negende en tiende treffer in de Conference League loodste Dessers Feyenoord voorbij Marseille. De status van volksheld nabij. Na drie voorrondes, de poulefase n de knock-outs staat Feyenoord en z’n Legioen nu op negentig minuten van de finale in de Albanese hoofdstad, Tirana. En daar horen een pak centen bij. Alles bij elkaar voetbalde Feyenoord al ruim 7 miljoen euro bij elkaar in die Conference League en daar moet nog een deel van de ‘market-pool’ bij. Als Feyenoord de finale haalt wordt dat bedrag nog eens met een miljoen opgetrokken, winnen ze de finale dan klokt hun Conference League-campagne af op 10 miljoen euro.
Voor dat geld haal je Dessers twee keer weg in Genk. Maar er is meer, want de winnaar van de Conference League is volgend seizoen zeker van de poulefase van de Europa League. Ook dat zou Feyenoord extra financile zuurstof betekenen. En dan is er nog het dossier van Feyenoord-aanvaller Bryan Linssen. De man die Dessers aanvankelijk uit de ploeg hield, is op weg naar Japan. Ook dat zou de kassa doen rinkelen.
Terwijl Dessers in eerdere interviews altijd op de vlakte bleef over zijn toekomst - “Racing Genk blijft mijn club” - was hij na die zinderende avond in de Kuip wel duidelijk over een verlengd verblijf in de Nederlandse havenstad. “Ja, natuurlijk zou ik hier graag willen blijven.” Een mening die Arne Slot, de coach van Feyenoord, hoe langer hoe meer deelt. “Ik zag aanvankelijk een rol als invaller voor Dessers”, zegt Slot. “Maar hij laat zien dat hij het ook als basisspeler kan. Als je naar zijn doelpunten kijkt, dan wordt hij steeds goedkoper. Voor een spits die dit op de mat legt is vier miljoen niet veel. Maar onze financile mogelijkheden zijn natuurlijk wat ze zijn.”
Desnoods gaan ze op Varkenoord met de pet rond om een deel van die vier miljoen op te halen. Bij Racing Genk wachten ze intussen geduldig af. Zij verwachten voor 1 juni een bericht van Feyenoord, in Genk klinkt het ook nog dat de clausule niet opnieuw onderhandelbaar is. Ofwel legt Feyenoord het bedrag op tafel, ofwel keert Dessers volgend seizoen gewoon terug naar de Cegeka Arena.
de zelfbevlekking is weer eens buitenproportioneel, wanneer komen jullie weer terug op aarde, op tijd voor Fortuna?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dit, er is een reden waarom elke krant (zowel Frans als Nederlands) het de dag erna had over de sfeer in de Kuip en vrijwel nooit wanneer een clubje mensen 90 minuten lang liedjes aan het opdreunen is zonder zich echt bezig te houden met wat er op het veld gaande is (al hoor ik de megafoonmongool in de arena ook wel eens boeeee roepen door dat ding)
Om daar maar ook weer mee af te sluiten
[ twitter ]
Zelfbevlekking wanneer Franse en Belgische kranten erover beginnen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
de zelfbevlekking is weer eens buitenproportioneel, wanneer komen jullie weer terug op aarde, op tijd voor Fortuna?
Blijf het toch wel (te) veel geld vinden eigenlijk. Maar voetbal is ook niet altijd rationeelquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, het is steeds moeilijker om hier net achter te staan
Ik heb nog nooit in zo een vuurzee gestaanquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in zo een vuurzee gestaan
ik vraag me dan ook af hoeveel brandwonden of ander letsel ontstaat als je daar tussen staat
Het kan toch niet dat iedereen zonder schade daar van af komt los van al die beschadigingen die je in de longen oploopt door al die giftige gassen die daarbij ook vrijkomen
Zondag als we met 2-1 onderuit gaan in Sittard (lol)quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
de zelfbevlekking is weer eens buitenproportioneel, wanneer komen jullie weer terug op aarde, op tijd voor Fortuna?
En Sjoerd Mossou!quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfbevlekking wanneer Franse en Belgische kranten erover beginnen?
Gelukkig is voor 31 mei bekend of we die krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuk stukje maar het lijkt zuiver speculeren op basis van potentile inkomsten van Feyenoord.
Het punt is dat er alsnog een spits bij moet komen. Als je Dessers koopt en Danilo transfervrij aantrekt ga je er op achteruitquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is voor 31 mei bekend of we die krijgen.
Maar zoals ook in dat stukje staat is het een vrij risicoloze investering. Aardige kans dat er nu clubs zijn die zo 6-8 miljoen voor hem zouden aftikken. En het zou heel vreemd zijn als er deze zomer niet minstens 1 speler voor 10+ miljoen vertrekt.
Dat scenario van snel kopen en meteen weer doorverkopen (wat je nu af en toe hoort) dat is volgens mij echt nog nooit gebeurd bij een speler of wel? Lijkt me dat er geen club is die deze zomer meteen 8 miljoen gaat neerleggen, 4 miljoen blijft een vrij marktconforme prijs voor een speler met nauwelijks restwaarde.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is voor 31 mei bekend of we die krijgen.
Maar zoals ook in dat stukje staat is het een vrij risicoloze investering. Aardige kans dat er nu clubs zijn die zo 6-8 miljoen voor hem zouden aftikken. En het zou heel vreemd zijn als er deze zomer niet minstens 1 speler voor 10+ miljoen vertrekt.
Denk niet dat er nog een spits komt als ze Dessers kopen en Danilo halen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het punt is dat er alsnog een spits bij moet komen. Als je Dessers koopt en Danilo transfervrij aantrekt ga je er op achteruit
Dat is wel vaker gebeurd hoor. Enige voorbeeld wat ik zo snel kan vinden is Jovic die Frankfurt eerst voor 2 jaar had gehuurd en daarna voor 22 miljoen kon vastleggen. Toen ze dat hadden gedaan betaalde Real diezelfde transferperiode nog 60 miljoen voor hem.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat scenario van snel kopen en meteen weer doorverkopen (wat je nu af en toe hoort) dat is volgens mij echt nog nooit gebeurd bij een speler of wel? Lijkt me dat er geen club is die deze zomer meteen 8 miljoen gaat neerleggen, 4 miljoen blijft een vrij marktconforme prijs voor een speler met nauwelijks restwaarde.
Ik twijfel trouwens of Linssen al voor 31 mei verkocht gaat worden dus als Feyenoord de finale niet haalt zal het echt weer een moeizaam geschraap worden. Maar vast wel weer een investeerder die het neerlegt.
Gelukkig zijn we defintief van deze mongooltjes af op de buisquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Toch nog net iets beter met Engels commentaar (waarschijnlijk ook een Feyenoorder, trouwens)
Wat is dat Engels toch een mooie taal hquote:Lets hope we get the game that lives up to the ocasion
Dit. Als je ook de manier waarop hij een paar kansen tegen Marseille om zeep hielp zag is het eigenlijk een wonder dat hij dubbele cijfers heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:27 schreef -XOR- het volgende:
Dessers lijkt me trouwens een one season wonder, ik weet niet of het voor Feijenoord handig is om daar zo diep voor in de buidel te tasten.
een paar seizoenen geleden was hij ook topscorer in nederlandquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:12 schreef viagraap het volgende:
[..]
Dit. Als je ook de manier waarop hij een paar kansen tegen Marseille om zeep hielp zag is het eigenlijk een wonder dat hij dubbele cijfers heeft.
Kijk, dat krijg je dus van 90 minuten lang gekkenhuis op de tribune. Werk voor een brandweermaaaaan.quote:
Daar zou 'ie ons wel een grote dienst mee bewijzen zeg. Wat een geld.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die wedstrijd tegen Marseille was niet verkeerd voor de waarde van die jongens.
Zolderkamerautist zegt dat het klopt.
Ten Hag wil hem hebben lees ik ook net.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Manchester United volgt Malacia op Instagram. @:de_kraam
Eens hoor, als het waar is is Erik de volgende bald fraud.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:43 schreef -XOR- het volgende:
Malacia naar ManU zou een domme aankoop zijn, eredivisiespelers kunnen niet mee in de Engelse top zonder tussenstap. Het niveauverschil is daarvoor veel te groot.
Dat is dit seizoen al de hele tijd zo en ook prima. Gaat ons tot nu toe erg goed af al denk ik dat het morgen best lastig gaat worden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:20 schreef H.FR het volgende:
Nou, Twente heeft weer mazzel, Heracles nu al rood.
We moeten het echt helemaal zelf doen.
Dit is echt al lang besproken klaas.quote:
Misschien dat Klaas geen berichten ziet van mensen die hem blokkeren? Dan ziet ie het halve topic niet meer.quote:
Het is pas besproken als ik het besproken hebquote:
Ah, goeie inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien dat Klaas geen berichten ziet van mensen die hem blokkeren? Dan ziet ie het halve topic niet meer.
Ik begin zo langzamerhand echt te geloven dat die inschattingen van jou (die me al flink te hoog leken) zelfs nog overtroffen gaan worden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:05 schreef hhh38 het volgende:
Dit is wel categorie "te mooi om waar te zijn"
Vooralsnog staat het gelijkquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:20 schreef H.FR het volgende:
Nou, Twente heeft weer mazzel, Heracles nu al rood.
We moeten het echt helemaal zelf doen.
Ben het wel met @fetX eens dat die echt een mazzelseizoen hebben waarbij ze veel te rijk beloond worden als je naar puntenaantallen kijkt.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben het wel met @:Fetx eens dat die echt een mazzelseizoen hebben waarbij ze veel te rijk beloond worden als je naar puntenaantallen kijkt.
Daar gaat het echt een keer tegenzitten, zoals vandaag.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
klop dit alsjeblieft even af
Betonvoetbal en daarmee punten schrapen. Niet genoeg om het superieure Slotball te verslaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lang geleden dat ik blij ben dat Twente niet heeft gewonnen
Zie daar weinig hele wedstrijden van maar die kunnen echt helemaal niks. Hoe die zoveel punten hebben is mij een raadsel.
Taai team en loeren op een goaltje. Doen ze prima. Wonnen wel vrij vaak nipt of tegen 10 man dus zat er wel aan te komen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lang geleden dat ik blij ben dat Twente niet heeft gewonnen
Zie daar weinig hele wedstrijden van maar die kunnen echt helemaal niks. Hoe die zoveel punten hebben is mij een raadsel.
Of gewoon 3 keer winnen zodat de laatste pot nergens meer om gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Taai team en loeren op een goaltje. Doen ze prima. Wonnen wel vrij vaak nipt of tegen 10 man dus zat er wel aan te komen.
Gelijkspel is wel relaxt, maar hoopte eigenlijk op meer. Morgen winnen en dan mag je nog een keer verliezen en gelijkspelen zolang je de laatste pot tegen Twente zelf wint.
Tuurlijk, dat zou top zijn. Maar denk dat we ergens nog wel iets gaan verspelen, want Fortuna heeft nog alles om voor te spelen, GAE uit is echt een lastige pot gebleken (zie dit jaar tegen PSV en Ajax bijv) en PSV thuis na Marseille uit zie ik ook niet heel erg zitten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Of gewoon 3 keer winnen zodat de laatste pot nergens meer om gaat.
Sterker zelfs we hoeven maar n punt te pakken en winnen van Twente is genoeg, mits AZ nog ergens punten verliest.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Taai team en loeren op een goaltje. Doen ze prima. Wonnen wel vrij vaak nipt of tegen 10 man dus zat er wel aan te komen.
Gelijkspel is wel relaxt, maar hoopte eigenlijk op meer. Morgen winnen en dan mag je nog een keer verliezen en gelijkspelen zolang je de laatste pot tegen Twente zelf wint.
Je hebt gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterker zelfs we hoeven maar n punt te pakken en winnen van Twente is genoeg, mits AZ nog ergens punten verliest.
Maar het beste is als die laatste pot nergens meer over gaat. Dan moeten we er zeven pakken, of hopelijk vijf/vier als Twente het laat liggen tegen het erg vervelende Groningen.
Zelfs al zouden alle 3 de wedstrijden verkeerd vallen dan denk ik nog dat Feyenoord gewoon die laatste beslissingswedstrijd wint. Historisch gezien is Feyenoord eigenlijk altijd op z'n best in dat soort directe confrontaties. Komt wel goed, die 3e plek is vrijwel zeker.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zou top zijn. Maar denk dat we ergens nog wel iets gaan verspelen, want Fortuna heeft nog alles om voor te spelen, GAE uit is echt een lastige pot gebleken (zie dit jaar tegen PSV en Ajax bijv) en PSV thuis na Marseille uit zie ik ook niet heel erg zitten.
Moeten ook nog naar Utrecht en spelen een uiterst moeizaam seizoen met weinig kansen bij elkaar. Vrijwel onmogelijk dat AZ 9 uit de laatste 3 haalt lijkt mij.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zou op zich ook wel fijn zijn als Ajax wint bij AZ, dan gaan bij PSV de koppies ook wel hangen verwacht ik.
Met hangen en wurgen na een vroege achterstand of een onnodige gelijkmaker?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:21 schreef fetX het volgende:
Morgen gewoon winnen is al een heerlijke eerste stap, maar ik denk wel dat het een hele lastige gaat worden.
Neejoh, wordt gewoon 1-3 ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:21 schreef fetX het volgende:
Morgen gewoon winnen is al een heerlijke eerste stap, maar ik denk wel dat het een hele lastige gaat worden.
Binnen 15 minuten op achterstand. Dan weet je dat alvast.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met hangen en wurgen na een vroege achterstand of een onnodige gelijkmaker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spammerts @fetX en @GurneyIsBestOke
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Niks mis mee ouwe reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spammerts @:fetX en @:Gurneyisbestoke![]()
Dat wordt een nederlaag dusquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:53 schreef fetX het volgende:
AZ verliest ook punten. Wat kunnen we zaken doen morgen zeg.
Feitelijk klopt het wel maar ik denk dat je Twente bedoelt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dit is toch wel de ultieme motivatie voor die spelers morgen. Puntverlies door zowel AZ als Sparta Twente, lekker man.
Ik vind het weer eens tijd voor een wedstrijdje ouderwets makkelijk 0-2 voorkomen, een onnodige 1-2 en op het einde lekker billenknijpen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Binnen 15 minuten op achterstand. Dan weet je dat alvast.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef Scrummie het volgende:
@Caland staat makkelijk derde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spammerts @:fetX en @:Gurneyisbestoke
@fetX
@onlogischMakkelijk eerste
Ik zou eigenlijk een simpele 0-4 wel weer eens lekker vinden, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het weer eens tijd voor een wedstrijdje ouderwets makkelijk 0-2 voorkomen, een onnodige 1-2 en op het einde lekker billenknijpen.
Een 1-2 bij Fortuna zoals in 2002 mag ook. Maar het wordt 1-2.
Op zich winnen we meestal wel (dik) van de onderste 10 dit seizoen, dus wie weet. En van PSV.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk een simpele 0-4 wel weer eens lekker vinden, maar dat zal wel niet.
We hadden een tijdje een veel beter doelsaldo dan PSV, maar dat voordeel is volledig verdamptquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich winnen we meestal wel (dik) van de onderste 10 dit seizoen, dus wie weet. En van PSV.
Oh haha, klopt. Heel benieuwd naar morgen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feitelijk klopt het wel maar ik denk dat je Twente bedoelt.
Kan zomaar eens een top weekje worden.
Ik denk gewoon winst. 1-3 ofzo. Feyenoord presteert historisch ook altijd goed bij Fortuna. Behalve die ene pot onder Japio dan.quote:
Denk dat Feyenoord uiteindelijk met een punt of 7 op AZ en Twente gewoon derde wordt hoor. En terecht ook op basis van het seizoen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:53 schreef fetX het volgende:
AZ verliest ook punten. Wat kunnen we zaken doen morgen zeg.
spelers met echte pijntjes zou ik er wel uit laten, waar mogelijkquote:Op zondag 1 mei 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
Snap ook niet echt dat mensen zoveel spelers rust willen geven. Gewoon ook vol voor die derde plek gaan. Eerste 60 minuten vol gas, proberen op 0-2 te komen en daarna kun je eventueel spelers rust geven.
Dat boeit echt niemand.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:56 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord vrouwen ook 0-3 achter thuis tegen ADO.
Alleen bij Til twijfel ik. Hem nu rust geven kan net wat extra energie geven die nodig is om donderdag een eventueel slotoffensief te weerstaan.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
Snap ook niet echt dat mensen zoveel spelers rust willen geven. Gewoon ook vol voor die derde plek gaan. Eerste 60 minuten vol gas, proberen op 0-2 te komen en daarna kun je eventueel spelers rust geven.
Qua niveau wellicht wel maar je merkt al snel dat automatismen verdwijnen als er een half ander elftal staat. Ik denk dat vanmiddag met de basiself al lastig zat gaat worden. Verwacht niet dat we er zomaar even overheen lopen.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
spelers met echte pijntjes zou ik er wel uit laten, waar mogelijk
hendrix, linssen, pedersen, hendriks, aligod, walemark (en misschien bassett en sandler) zijn namen die je ook gewoon in kunt zetten voor een wedstrijd als vandaag tegen fortuna
zijn toch bijna allemaal op zijn minst degelijke eredivisiespelers
aan dat rijtje zie je trouwens wel dat er in de breedte ook wel wat gebouwd is, geen milambo, hartjes of bannis nodig
Kan ook zomaar zoals bij Heracles lopen hoor. Dan is het snel klaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua niveau wellicht wel maar je merkt al snel dat automatismen verdwijnen als er een half ander elftal staat. Ik denk dat vanmiddag met de basiself al lastig zat gaat worden. Verwacht niet dat we er zomaar even overheen lopen.
Al zou ik het wel prettig vinden dan niet op achterstand te komen en de 0 te houdenquote:Op zondag 1 mei 2022 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan ook zomaar zoals bij Heracles lopen hoor. Dan is het snel klaar.
Marciano is steeds beter aan het keepen dus dat komt vast goed.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Al zou ik het wel prettig vinden dan niet op achterstand te komen en de 0 te houden
Nouja hij roept al het hele jaar dat ze zo trainen dat drie potjes in de week normaal moeten worden. Dan zou het ergens ook wel een beetje gek zijn om nu met een B-team aan te tredenquote:Op zondag 1 mei 2022 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon niemand rust geven
Rouleren is voor watjes, ofzo.
Er zitten een aantal spelers op de bank die dit seizoen meer dan 20 potjes hebben gespeeld, als je die opstelt is het niet gelijk een B-teamquote:Op zondag 1 mei 2022 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij roept al het hele jaar dat ze zo trainen dat drie potjes in de week normaal moeten worden. Dan zou het ergens ook wel een beetje gek zijn om nu met een B-team aan te treden
Nouja ik kan er wel mee leven, je hebt toch ook wel voldoende dagen naar Marseille uitquote:Op zondag 1 mei 2022 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zitten een aantal spelers op de bank die dit seizoen meer dan 20 potjes hebben gespeeld, als je die opstelt is het niet gelijk een B-team
PSV thuis is toch altijd een makkiequote:Op zondag 1 mei 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik kan er wel mee leven, je hebt toch ook wel voldoende dagen naar Marseille uit
Je hoeft vrees ik alleen helemaal niks te verwachten van dat potje tegen PSV volgende week
Doorgaans wel ja, maar zo vaak wordt er ook geen halve finale Europees gehaald natuurlijk.quote:
Dit ja. Ook nog zat rust richting donderdag joh. Misschien wordt volgende week dan wat minder fijn, maar als je vandaag wint is dat niet eens zo belangrijk meer.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Je kan eindelijk je concurrenten op wat achterstand zetten met volgende week PSV voor de boeg. Ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk.
Na Slavia speelde Feyenoord toch ook gewoon een uitstekende pot tegen Ajax. En dat in de arena.quote:
Ja, maar vorige week was het maar matig tegen Utrecht.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Na Slavia speelde Feyenoord toch ook gewoon een uitstekende pot tegen Ajax. En dat in de arena.
Verwacht gewoon winst zondag.
Soms moet het dan ook even meezitten. Feyenoord had wel de meeste kansen natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, maar vorige week was het maar matig tegen Utrecht.
Til zal ongeacht de tussenstand wel gewisseld worden lijkt me.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Arne kent geen rust.
Fysiek vind ik wel dat het moet kunnen, het is vooral mentaal misschien een beetje te
quote:
Pas 40 jaar maar dat L1 en vierkantje snap ik niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:00 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wow. Geeft toch aan dat je geen echte bent.
PC Master Racequote:Op zondag 1 mei 2022 17:00 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wow. Geeft toch aan dat je geen echte bent.
Was een geintje, gozertje. Verwijzing naar het voetbalspel Pro Evolution Soccer.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Pas 40 jaar maar dat L1 en vierkantje snap ik niet.
Ow.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Was een geintje, gozertje. Verwijzing naar het voetbalspel Pro Evolution Soccer.
Een stift was daar L1 + vierkantje.
Pietje, ben jij het?quote:
Je leek zo'n leuke userquote:Op zondag 1 mei 2022 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet mss maar uit de kast komen inderdaad.
Dit is geen leuke rubriek pietje.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hopen dat die Ramadan na vandaag klaar is.Wat slecht.
Pietje is buiten een extreem vermoeiende user ook een kutracistjequote:
Zegt Caland.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Pietje is buiten een extreem vermoeiende user ook een kutracistje
Zo is dat, en salaris inhouden.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je meedoet aan de ramadan moet je eigenlijk geschorst worden. Onverantwoord dit.
Idd, wat een nonsens zeg.quote:
Feyenoord heeft na PSV het meest uit corners gescoord in de eredivisiequote:Op zondag 1 mei 2022 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet per se heel slecht ingeschoten, als de keeper de andere hoek kiest zegt iedereen "keurig in het andere hoekje".
Dat gezegd hebbende heb ik geen flauw idee op basis waarvan Kokcu spelhervattingen mag nemen want die zijn echt zelden goed.
Mwah, zijn vorige pingels waren best aardig.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet per se heel slecht ingeschoten, als de keeper de andere hoek kiest zegt iedereen "keurig in het andere hoekje".
Dat gezegd hebbende heb ik geen flauw idee op basis waarvan Kokcu spelhervattingen mag nemen want die zijn echt zelden goed.
? Sinds wanneer zijn moslims een ras?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Om nu Senesi alle corners te laten nemenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ramadan is daar irrelevant in, "niet-eten" is vooral de bepalende factor. Het waarom is niet relevantquote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet op reageren. Die Ramadan kan wel degelijk invloed hebben op iemands prestaties.
Oh, ik heb eigenlijk het gevoel dat 90% van de corners in de handen van de keeper verdwijntquote:Op zondag 1 mei 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft na PSV het meest uit corners gescoord in de eredivisie
Toch niet op het schieten van een pingel manquote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet op reageren. Die Ramadan kan wel degelijk invloed hebben op iemands prestaties.
Klopt wel. Het aantal doelpunten is relatief hoog, maar ik denk dat als je dat afzet tegen het aantal corners, dat het nog immer om te janken is.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh, ik heb eigenlijk het gevoel dat 90% van de corners in de handen van de keeper verdwijnt
Jawel.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Toch niet op het schieten van een pingel man
Dat komt omdat Kkc ze al 2,5 jaar neemt. Hoewel dat ie het duidelijk heeft verbeterd, verdwijnt dat beeld niet zo snel.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh, ik heb eigenlijk het gevoel dat 90% van de corners in de handen van de keeper verdwijnt
Nee dat klopt. Vind overigens dat Feyenoord totaal geen goede nemers heeft. Dat is wel zorgelijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Toch niet op het schieten van een pingel man
Nee, corners gaan juist ontzettend goed. Maar als Kokcu er dan n op kniehoogte voorslingert moet iemand anders ze nemen omdat die kutmoslim aan de ramadan doet. Hoe durft hijquote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Langzamerhand beginnen steeds meer users Pietjepuk te blokkeren, over een tijdje leest niemand zijn posts nog en ik denk dat ie dan nog steeds de boel onderpoept.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |