Erg mooiquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef ExTec het volgende:
Over drones gesproken, alweer van 2 dagen terug:
https://edition.cnn.com/2(...)ia-ukraine-intl-hnk/
Gaat goed met die vriendschap tussen rus en china.
Wel wat langer dan "een paar weken".quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een paar weken geleden waren wij eigenlijk geen partij in het conflict en ging het vooral om het afkeuren/sanctioneren van het geheel.
Met de huidige (gratis) wapenleveringen en het direct delen van informatie (VS) zijn wij iig wel meer onderdeel van de strijd geworden
Ja dus? Die hebben wij ook.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Er is een heel scala aan kernwapens, het is niet niets óf één grote allesvernietigende boem
Er zijn zoveel namen genoemd.quote:
Yep, mateloos intrigerend welquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vraag me wel af wat zo'n man ertoe leidt om een oorlog te starten.
En waarom zijn onderdanen, ministers en staatssecretarissen, waar het heerschap direct contact mee heeft, er niks aan doen om hem te stoppen.
Elk weldenkend mens imo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik zou liever dit scenario willen voorkomen door te stoppen met inmenging in dit conflict en te komen tot een diplomatieke oplossing tussen beide partijen.
Ach God heb je hem weerquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef Za het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens imo.
Maar men pompt liever voor miljarden aan wapens om het conflict zoveel mogelijk te escaleren, en dat wordt door de massa toegejuicht.
Tot de dag dat er niets meer te juichen valt.
Diplomatieke oplossing heeft altijd de voorkeur maar die wijst Putin keer op keer af.quote:
Je had liever Ukraïne aan z'n lot overgelaten zodat Rusland ongestoord z'n ding kan doen daar en nog wat landen op de route inpikken?quote:Maar men pompt liever voor miljarden aan wapens om het conflict zoveel mogelijk te escaleren, en dat wordt door de massa toegejuicht.
Er valt volgens mij al een paar maand niets te juichen.quote:Tot de dag dat er niets meer te juichen valt.
Zin in de reactie van achjaquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Er zijn zoveel namen genoemd.
Patroit, Aegis, irondome, wat het ook is.
Ook zullen ze een preventie aanvallen uitvoeren op de bekende installatie. (kruisraket en B2)
Een weldenkend mens denkt graag zelf. en dat mag niet onder Putin, dus vechten ze liever voor hun vrijheid om weldenkend te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:54 schreef Za het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens imo.
Maar men pompt liever voor miljarden aan wapens om het conflict zoveel mogelijk te escaleren, en dat wordt door de massa toegejuicht.
Tot de dag dat er niets meer te juichen valt.
Lijkt een glitch van de flight radar of zelfs een "fotosoep" (zie reacties eronder).quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:01 schreef ExTec het volgende:
Eentje voor Za:
[ twitter ]
Het escaleeeeeeeeeeeert....
Shhhhhtquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lijkt een glitch (zie reacties eronder).
Een Amerikaanse F16 mag best over Oekraïne vliegen. Daar heeft Rusland geen flikker over te zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:01 schreef ExTec het volgende:
Eentje voor Za:
[ twitter ]
Het escaleeeeeeeeeeeert....
Wmb the more the merrier, idd. Maar goed.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een Amerikaanse F16 mag best over Oekraïne vliegen. Daar heeft Rusland geen flikker over te zeggen.
Kijk deze maarquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vraag me wel af wat zo'n man ertoe leidt om een oorlog te starten.
En waarom zijn onderdanen, ministers en staatssecretarissen, waar het heerschap direct contact mee heeft, er niks aan doen om hem te stoppen.
Dit is dus een beetje wat ik bedoel. De Patrot en Iron Dome zijn voor theater/tactical ballistic missiles en raketten voor de korte afstand. De Iron Dome is daarbij ook tegen mortieren en artillerie in te zetten... Dus met die dingen doe je helemaal niks tegen de missiles als de Sarmat ed.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Er zijn zoveel namen genoemd.
Patroit, Aegis, irondome, wat het ook is.
Ook zullen ze een preventie aanvallen uitvoeren op de bekende installatie. (kruisraket en B2)
Het blijft verbazingwekkend hoe degenen die de (overigens nutteloze) QR-code plicht een dictatuur noemden op hun stoel zitten te soppen bij de gedachten aan een echte dictatuur, die van het Poetin regime.quote:
Iron Dome blijf ik wel een van de meest best ontworpen wapensystemen vindenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is dus een beetje wat ik bedoel. De Patrot en Iron Dome zijn voor theater/tactical ballistic missiles en raketten voor de korte afstand. De Iron Dome is daarbij ook tegen mortieren en artillerie in te zetten... Dus met die dingen doe je helemaal niks tegen de missiles als de Sarmat ed.
De Aegis Ashore (2 stuks staan, in Polen en Roemenie) gaat ook maar tot max IRBM's dus die houdt de grote jongens ook niet tegen...
En je wil vandaag de bekende sites al plat bombarderen ter preventie ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |