Want?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dit is wel wat anders dan een proxywar in de zandbak, godsamme
Nou ja, dat was dan ook de bedoeling van die dingen...quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef ExTec het volgende:
Wat ik diep ironisch vind, is dat dingen nog nooit voor wat anders ingezet zijn, dan russen afmaken.
Maakt wel uit als je iedere keer dezelfde neer legt op verschillende plekkenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou ja, ze vlogen iig niet meer... Hoe je ze neerlegt doet daar niet zoveel aan af.
Dat vinden 'wij', Poetin vindt dat wel zo geeft ie aan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"We" zijn nog steeds niet in direct conflict met een kernmacht. En "we" zijn zelf ook een kernmacht.
Dan wel maar het TB2 gehallelujah is iig aardig verstomd... Dus daar trek ik mijn conclusies uit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maakt wel uit als je iedere keer dezelfde neer legt op verschillende plekken
Nee hoor dat moeten wij totaal niet serieus nemen. Denk je nou echt dat het zo simpel is als de druk op een knop?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vinden 'wij', Poetin vindt dat wel zo geeft ie aan.
Vanuit zijn logica, die wat anders in elkaar zit dan de westerse, is dit heel steekhoudend.
En moet je dus serieus nemen, ipv terugvallen op semantiek en onze eigen definities van direct.
Zeker de Russen hebben zich er vast ook op aangepast. Maar ze kregen nu toch ook Amerikaanse drones?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan wel maar het TB2 gehallelujah is iig aardig verstomd... Dus daar trek ik mijn conclusies uit.
Nee hoor, waar zeg ik dat? Ik kaart alleen de levensgevaarlijke houding aan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want?
Omdat het bij jou dun door de broek loopt?
Dat is geen geldig argument
Gaat per app tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor dat moeten wij totaal niet serieus nemen. Denk je nou echt dat het zo simpel is als de druk op een knop?
Ja de Switchblades zouden ze al moeten hebben. Daarom ook mijn eerdere opmerking, als ze nu al video's gaan posten van huis-, tuin- en keukendrones met een granaat eronder vraag ik me af hoe ruim ze nog in de Switchblades zitten... Er zullen gerust nieuwe voorraden onderweg zijn maar die heb je morgen nog niet op het gevechtsveld.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeker de Russen hebben zich er vast ook op aangepast. Maar ze kregen nu toch ook Amerikaanse drones?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, waar zeg ik dat? Ik kaart alleen de levensgevaarlijke houding aan.
Overigens zijn de oorloghitsers de eerste die op het vliegtuig stappen naar bijvoorbeeld Zuid-Amerika when shit hits the fan. Ze hebben er vaak namelijk een handje van dat anderen hun rotzooi mogen oplossen, de dienstweigeraars van vandaag.
Doen ze al vanaf het begin dus of het echt wat zegt weet ik niet. Het is vooral erg goedkoop.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ze hier al mee aan de gang zijn zegt het wel iets over de voorraden die ze nog hebben...
Ik heb letterlijk nog niet 1 filmpje mbt Switchblades gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja de Switchblades zouden ze al moeten hebben. Daarom ook mijn eerdere opmerking, als ze nu al video's gaan posten van huis-, tuin- en keukendrones met een granaat eronder vraag ik me af hoe ruim ze nog in de Switchblades zitten... Er zullen gerust nieuwe voorraden onderweg zijn maar die heb je morgen nog niet op het gevechtsveld.
Even een druk op de app dan. Ze kunnen er zeker anders over denken maar zodra het ingezet wordt is dat ook meteen per direct het einde van Rusland dus nee dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat per app tegenwoordig
Wie heeft het over een druk op de knop? Ik vind het gewoon dom gelul als je alleen maar spreekt en denkt vanuit je eigen referentiekaders. De andere partij denkt er duidelijk anders over en heeft gevaarlijk speelgoed staan wat ons nogal kan raken.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vinden 'wij', Poetin vindt dat wel zo geeft ie aan.
Vanuit zijn logica, die wat anders in elkaar zit dan de westerse, is dit heel steekhoudend.
En moet je dus serieus nemen, ipv terugvallen op semantiek en onze eigen definities van direct.
Hoeven geen reguliere troepen te zijn he? gewoon een paar jongens met een drone en een paar kogels uit een verlaten tank (leek mij iig tank ammo) lijkt mij waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja de Switchblades zouden ze al moeten hebben. Daarom ook mijn eerdere opmerking, als ze nu al video's gaan posten van huis-, tuin- en keukendrones met een granaat eronder vraag ik me af hoe ruim ze nog in de Switchblades zitten... Er zullen gerust nieuwe voorraden onderweg zijn maar die heb je morgen nog niet op het gevechtsveld.
Je draait de zaken nogal om.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, waar zeg ik dat? Ik kaart alleen de levensgevaarlijke houding aan.
Overigens zijn de oorloghitsers de eerste die op het vliegtuig stappen naar bijvoorbeeld Zuid-Amerika when shit hits the fan. Ze hebben er vaak namelijk een handje van dat anderen hun rotzooi mogen oplossen, de dienstweigeraars van vandaag.
Zo zitten die Russische drones toch ook in mekaar incl. met klittenband vastgezette consumenten DSLR's en frisdrankflesjes met brandstof (of welke vloeistof was het nou?) er in? Hoe goedkoper en simpeler des te minder pijn het doet wanneer het vernietigd wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, er waren al eerder berichten van hobby modelvliegers die samenwerken om drones om te bouwen om voorwerpen te kunnen droppen of om veilig te kunnen verkennen met camera's en draadloze communicatie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:41 schreef Shotty het volgende:
[..]
Hoeven geen reguliere troepen te zijn he? gewoon een paar jongens met een drone en een paar kogels uit een verlaten tank (leek mij iig tank ammo) lijkt mij waarschijnlijker.
zeg maar de Molotov anno 2022 :-)
Er is een heel scala aan kernwapens, het is niet niets óf één grote allesvernietigende boemquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Even een druk op de app dan. Ze kunnen er zeker anders over denken maar zodra het ingezet wordt is dat ook meteen per direct het einde van Rusland dus nee dat gaat niet gebeuren.
een oorlog niet direct, maar je mag op het slagveld nooit de kracht van goede informatie onderschatten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, er waren al eerder berichten van hobby modelvliegers die samenwerken om drones om te bouwen om voorwerpen te kunnen droppen of om veilig te kunnen verkennen met camera's en draadloze communicatie.
Niet iets waar je de oorlog direct mee wint maar evengoed wel wat effect.
Weet ikquote:
Een paar weken geleden waren wij eigenlijk geen partij in het conflict en ging het vooral om het afkeuren/sanctioneren van het geheel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je draait de zaken nogal om.
Er is maar 1 land dat een paar maanden terug besloot om een oorlog te starten in een ander land dat daar helemaal niet op zat te wachten.
En nu zijn anderen de "oorloghitsers"?
Er is maar 1 agressor en dat is Rusland. En we gaan niet buigen voor Rusland want als je daar aan begint, is het einde zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |