Hij wilde een dagje vrij dusquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Dodenherdenking vindt hij terecht geen plek voor grollen en grappen.
Nee, hij respecteerde de Dodenherdenking.quote:
Yups. Meteen zijn laatste van dit seizoen.quote:
De gemiddelde grote cryptohandelaar heeft in mijn hoofd altijd een sterke overlap met de gemiddelde FvD-stemmer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:39 schreef Farenji het volgende:
Goed stukje over crypto. Het wachten is nu op de crypto eikels die gaan zeggen dat Arjen een sukkel is die er helemaal niks van heeft begrepen.
Een vriend van me zei dat hij dat fragment niet serieus nam omdat Arjen voor de publieke omroep werkt en die zijn sowieso tegen cryptoquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:39 schreef Farenji het volgende:
Goed stukje over crypto. Het wachten is nu op de crypto eikels die gaan zeggen dat Arjen een sukkel is die er helemaal niks van heeft begrepen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:39 schreef hhh38 het volgende:
Een vriend van me zei dat hij dat fragment niet serieus nam omdat Arjen voor de publieke omroep werkt en die zijn sowieso tegen crypto
De VPRO koopt het programma in bij een productiebedrijf, er is geen rechtstreeks dienstverband van Arjan bij de omroep. Arjan heeft wel vaker niets aangetrokken van wat de mening van de VPRO is. En die doen daar dan ook niet moeilijk over. Hij heeft een keer de hele omroep op de hak genomen vanwege die productie bedrijven en hij heeft ook een keer voor kernenergie zitten pleiten, ook iets wat niet geheel een VPRO standpunt is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een vriend van me zei dat hij dat fragment niet serieus nam omdat Arjen voor de publieke omroep werkt en die zijn sowieso tegen crypto
Was wel stil hier tijdens de laatste uitzending
Ik wist niet dat de VPRO, als omroep, daar een standpunt over innam...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:06 schreef qajariaq het volgende:
Hij heeft een keer de hele omroep op de hak genomen vanwege die productie bedrijven en hij heeft ook een keer voor kernenergie zitten pleiten, ook iets wat niet geheel een VPRO standpunt is.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ter Apel wel logisch onderwerp, de rest niet heel bijzonder neequote:
En bij Ter Apel werd echt niet het complete beeld geschetst. Had nog wel wat meer aandacht willen zien over de ontmoedigingsspagaat van de VVD.quote:Op maandag 5 september 2022 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter Apel wel logisch onderwerp, de rest niet heel bijzonder nee
Nee. Moet er weer even inkomen.quote:
En André van Duin, die is niet van de NPO?quote:Op dinsdag 6 september 2022 00:14 schreef Pokkehandtas het volgende:
Arjen lubach is NPO, dat is nooit grappig (meer). Te serieus, echte grappenmakers nemen ook zichzelf niet serieus. Andre van Duin bijv. Ik vind hem afschuwelijk maar hij neemt zichzelf niet serieus. Lubach wel en dat is niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |