ZML keek ik altijd, maar zo vaak per week gaat de lol er snel vanaf dus ik heb geen idee waar Jan Slagter dat 'baken' vandaan heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef Stikkelbaars het volgende:
Pijnlijk ongrappig programma met makkelijke humor voor de voornamelijk Linkse doelgroep, bovendien afgekeken van Amerikaanse talkshows zoals Trevor Noah.
Dat programma hadden ze inderdaad ook beter maar 2x per week kunnen uitzenden, zoals voorheen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
ZML keek ik altijd, maar zo vaak per week gaat de lol er snel vanaf dus ik heb geen idee waar Jan Slagter dat 'baken' vandaan heeft.
Zelfde geldt voor Voetbal/Vandaag inside. Overschatting en overdaad schaadt.
Die hele show is een John Oliver act.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:50 schreef eentwee het volgende:
Wat is die boze Van het Reve een vermoeiende act zeg.
Ja als hij in beeld komt weet je gewoon dat er iets niet grappigs komt en dat hij om meer geld gaat vragen als 'eindgrap'.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:50 schreef eentwee het volgende:
Ja die “grap” was na 2x al genoeg.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja als hij in beeld komt weet je gewoon dat er iets niet grappigs komt en dat hij om meer geld gaat vragen als 'eindgrap'.
Het is inderdaad vaak tenenkrommend, vooral dat grapjes constant uitgelegd worden. En dat 'what the fuck' is ook erg irritant. Maar is het zo links ja? Ik geloof dat iedereen er wel van langs krijgt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef Stikkelbaars het volgende:
Pijnlijk ongrappig programma met makkelijke humor voor de voornamelijk Linkse doelgroep, bovendien afgekeken van Amerikaanse talkshows zoals Trevor Noah.
Nee. Dodenherdenking vindt hij terecht geen plek voor grollen en grappen.quote:
Voor sommigen is humor per definitie links.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is inderdaad vaak tenenkrommend, vooral dat grapjes constant uitgelegd worden. En dat 'what the fuck' is ook erg irritant. Maar is het zo links ja? Ik geloof dat iedereen er wel van langs krijgt.
Ik weet dat dit amerikaans is en vanuit wat je zou kunnen noemen far-left maar het somt het idee goed op.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:46 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Voor sommigen is humor per definitie links.
Als iemand jouw kamp onder schot neemt, is ie automatisch van het andere kamp. Zo rolt de hedendaagse maatschappij.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is inderdaad vaak tenenkrommend, vooral dat grapjes constant uitgelegd worden. En dat 'what the fuck' is ook erg irritant. Maar is het zo links ja? Ik geloof dat iedereen er wel van langs krijgt.
Gelukkig heb je in Nederland tigtallen kampjes waarin je je kunt scharen voordat je uiteindelijk de politiek in gaat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iemand jouw kamp onder schot neemt, is ie automatisch van het andere kamp. Zo rolt de hedendaagse maatschappij.
Die mag van mij ook weg. En die Sportstudio is maar heel af en toe grappig (zoals toen met de bekerfinale), maar dat met die Feyenoordsupporters vond ik voor de handliggend. En die kale met die bril op is niet echt grappig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:50 schreef eentwee het volgende:
Lubach kan die show gewoon niet in zijn eentje tillen, bij Zondag was dat in wekelijks formaat geen probleem, maar met de avondshow heeft hij zn redactie en die gasten van makkelijk scoren gewoon nodig om 4x12 minuten per dag ipv 1x 35 minuten per week te vullen,naast het promopraatje met gast van de avond.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:57 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Die mag van mij ook weg. En die Sportstudio is maar heel af en toe grappig (zoals toen met de bekerfinale), maar dat met die Feyenoordsupporters vond ik voor de handliggend. En die kale met die bril op is niet echt grappig.
"Al die gasten van makkelijk scoren" zijn toch ook juist de tekstschrijvers van Lubach?quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lubach kan die show gewoon niet in zijn eentje tillen, bij Zondag was dat in wekelijks formaat geen probleem, maar met de avondshow heeft hij zn redactie en die gasten van makkelijk scoren gewoon nodig om 4x12 minuten per dag ipv 1x 35 minuten per week te vullen,naast het promopraatje met gast van de avond.
quote:Tex de Wit
Arjen Lubach
Diederik Smit
Jonathan van het Reve
Jeroen Weghs
Pieter Jouke
Thijs van Domburg
Jop Eikelboom
Edo Schoonbeek
Emilio Guzman
True, maar de show lijkt me budgettair niet zo opgezet dat je er betere acteurs voor uit kunt nodigen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Al die gasten van makkelijk scoren" zijn toch ook juist de tekstschrijvers van Lubach?
Dit waren de schrijvers bij ZML:
[..]
Laat ze lekker grappen voor Arjen verzinnen en zelf vooral buiten beeld blijven.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Al die gasten van makkelijk scoren" zijn toch ook juist de tekstschrijvers van Lubach?
Dit waren de schrijvers bij ZML:
[..]
PO kennende gaat dat nooit gebeuren, omdat men buiten het seizoen ook semi-grappige dingetjes nodig heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Laat ze lekker grappen voor Arjen verzinnen en zelf vooral buiten beeld blijven.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef Stikkelbaars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |