quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:52 schreef pullup het volgende:
In het geel pullup, in het blauw de rest van de 40v + SC
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:52 schreef pullup het volgende:
In het geel pullup, in het blauw de rest van de 40v + SC
[ afbeelding ]
bedoelde meer dat t openen van een nieuw deel lang duurdequote:Op vrijdag 29 april 2022 11:54 schreef pullup het volgende:
Maar ik denk dat er echt nog wel tragere SC's te vinden zijn
Ahquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
bedoelde meer dat t openen van een nieuw deel lang duurde
Hallo Chuf, geen autoracen dit weekeinde zag ikquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:54 schreef pullup het volgende:
Maar ik denk dat er echt nog wel tragere SC's te vinden zijn
Foeiquote:
Kijk aan!!!!!!!!!quote:
Zelfs boven ONZ.quote:
Geen F1 nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hallo Chuf, geen autoracen dit weekeinde zag ik
Dat duurt nog een maand.En ik denk dat het snel weer dicht gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:07 schreef pullup het volgende:
En het zal wel weer trager worden als alle DTSsers weer hun plekje terug hebben
Dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat duurt nog een maand.En ik denk dat het snel weer dicht gaat.
Ach,zo gaat het ook wel prima,alleen in de nacht is het heel rustig.quote:
Waarom dan wel openen? Alleen mario mist hetquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat duurt nog een maand.En ik denk dat het snel weer dicht gaat.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom dan wel openen? Alleen mario mist het
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom dan wel openen? Alleen mario mist het
Ben even haar naam kwijt,iemand die we niet meer op FOK zien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie had hem daar ook al weer heen gelokt?
Ik vind die kou juist wel fijn,maar jij rent zeker?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:34 schreef pullup het volgende:
Het is tyfuskoud de laatste dagen in de ochtendIk ga mijn winterrschoenen maar weer opzoeken
Nee ik fiets dan een km of 35 op roeiers snelheid langs het water, te langzaam om op te warmen maar snel genoeg om in de wind af te koelenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind die kou juist wel fijn,maar jij rent zeker?
Welke kleur?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Haar gekleurd. Moet nog gespoeld worden.
Buitengebieden.quote:
O niet eens doorquote:
Het is ook geen 2008 meer oidquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:46 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind deze SC nou niet bepaald traag
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:46 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind deze SC nou niet bepaald traag
Al een tijd niet gezien hier hoorquote:
willt ik je zeggen , simone willt inquote:
Wat leuk,hoe gaat het met haar?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
willt ik je zeggen , simone willt in
mijnfacebook mtv group komen en ik
heb met haar nederlands kommentiert
Toen bestond 40+ nog niet eens volgensmij, maar toen gingen SCs wel sneller naar mijn ervaring.quote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen bestond 40+ nog niet eens volgensmij, maar toen gingen SCs welsneller naar mijn mening.
Ham ham,lekker ite.quote:
Vooral de jaren 70.quote:
Mijn ouders hebben ook wel rare dingen uitgespookt in die tijdquote:
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In 2008 zou ik nog net niet in 30+ mogen posten
Jonkiequote:Op vrijdag 29 april 2022 12:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In 2008 zou ik nog net niet in 30+ mogen posten
Alsof wij in de jaren 90 niks hebben uitgespookt.Maar ik ben altijd netjes tegenover de dames gebleven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook wel rare dingen uitgespookt in die tijd![]()
Het was absoluut een andere tijd.
Ik heb heel veel uitgespookt , ik moest daarom erg lachen om Heleen gisterenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof wij in de jaren 90 niks hebben uitgespookt.Maar ik ben altijd netjes tegenover de dames gebleven.
Je kan het best vertellen hoor, het is toch lang geleden, toen was de tijd anders.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof wij in de jaren 90 niks hebben uitgespookt.Maar ik ben altijd netjes tegenover de dames gebleven.
Van welk team?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
even klaar, ragnick nieuwe teambass
Dat wil ik best een keertje doen.Maar nu even niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het best vertellen hoor, het is toch lang geleden, toen was de tijd anders.
Ze zullen er vast niet boos om worden.
Zolang je niet van plan bent om geld te verdienen in functies waarbij men graag zoekt naar manieren om je eindelijk eens kwijt te rakren, niet nee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het best vertellen hoor, het is toch lang geleden, toen was de tijd anders.
Ze zullen er vast niet boos om worden.
Het beste is op tv, dan doet de tamtam de rest wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wil ik best een keertje doen.Maar nu even niet.
Ik wist niet dat het jeugdblad van de WWF ookal aan #metoo deed.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het beste is op tv, dan doet de tamtam de rest wel.
Mooie foto.quote:
Hedwig!quote:
Ik vond het nogal een braaf verhaal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb heel veel uitgespookt , ik moest daarom erg lachen om Heleen gisteren
Van Heleen? Volgens mij was jij toch zwaar over de zeik van het verhaal van Johan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een braaf verhaal.
Jij kent bijna iedereen.quote:
Klopt,dit was ook heel anders.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van Heleen? Volgens mij was jij toch zwaar over de zeik van het verhaal van Johan.
Sex met Angela.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mssn moeten we Angela Groothuisen en Goedele Liekens maar eens verantwoordelijk houden voor het klimaat dat ze begin jaren 90 geschapen hebben..
Wat Heleen zei was verre van braaf, ze werd alleen onderbroken door die domme heksquote:
Met oud en nieuw was er in de buurt altijd wel een bezopen gast die er een romeinse in stak toen vuurwerk nog mocht.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
Die gozer werd niet wakker met een kaars in zijn ...
Een soort van traditie?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met oud en nieuw was er in de buurt altijd wel een bezopen gast die er een romeinse in stak toen vuurwerk nog mocht.
Bij zichzelf?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met oud en nieuw was er in de buurt altijd wel een bezopen gast die er een romeinse in stak toen vuurwerk nog mocht.
Een romeinse kaars valt dan nog mee,een vuurpijl en dan aanspannen is minder.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh bezopen en daardoor ontoerekeningsvatbaar.
Met toestemming van de Romeinse?quote:
Indertijd vond men het vuurwerk niet zo link hier, helemaal niet het spul wat je op legale manieren kon verkrijgen.quote:
Nicequote:Op vrijdag 29 april 2022 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ooh is die uit?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
2de batch van Ozark valt me tegen @:Christmastsunami
quote:
Op netflix.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Ff zoeken op flixtor, waar heb jij hem gevonden?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:29 schreef PLY het volgende:
Toto is van de Nederlandse staat
Toto zet al jaren mensen aan tot gokken
Toto zorgt al jaren dat mensenverslaafd raken
Toto zorgt al jaren voor veel ellende onder gokken
Toto stopt de sponsoring van het programma
Toto gaat nu de moraalridder uithangen
Toto is zo hypocriet als de regering
Toto kan aan het gas voor mij.
Hoe word een koning Toto eigenlijk gekozen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:29 schreef PLY het volgende:
Wie liep er ook al weer boos weg? Was dat niet Dick Advocaat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe word een koning Toto eigenlijk gekozen?
Advocaat loopt toch altijd verontwaardigd weg als hij ergens andrs voor minder werk meer betaald krijgt?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie liep er ook al weer boos weg? Was dat niet Dick Advocaat.
Geen ideequote:Op vrijdag 29 april 2022 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe word een koning Toto eigenlijk gekozen?
Voorop gezet spel was datquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie liep er ook al weer boos weg? Was dat niet Dick Advocaat.
Dat weet ik toch niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Advocaat loopt toch altijd verontwaardigd weg als hij ergens andrs voor minder werk betaald krijgt?
Heb je Vera met Sercan gezien?quote:
Ze zijn wel heel close.Ik heb een RLS een cap geplaatst.quote:
Oh okay. Hoewel ik die combi ook niet helemaal begrijp ,is het beter dan flapdrol van een Dimmiquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel close.Ik heb een RLS een cap geplaatst.
Ik ook,maar wist ook dat hij als eerste zou gaan.quote:
Grote vriend.quote:
Ja dat was ook wel duidelijk iddquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook,maar wist ook dat hij als eerste zou gaan.
Hoi Plyquote:
Vriendquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grote vriend.![]()
Zit je al in Schotland?
Ik moest nog aan je denkenquote:
Ik zag wel dat er iets bezig was maar heb het niet echt gevolgd. Het duurt lang allemaal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken![]()
Heb je gister nog die engine test van SpaceX gezien?
Ze zijn nog steeds bezig zie ikquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zag wel dat er iets bezig was maar heb het niet echt gevolgd. Het duurt lang allemaal.
had ray haar geslagen en moest ze naar alban voor een paar kronen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze week chattete zij met dr. alban
in en andere week met ray van 2 unlimited
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
had ray haar geslagen en moest ze naar alban voor een paar kronen?
Ze plaagt je.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]chatten is niet in selfde ruim zitten
quote:
simone zei me met de andere mtv mann bijquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:29 schreef PLY het volgende:
Ik ben gisteravond op tijd naar bed gegaan , heb ook niet alles gevolgdquote:
Dat rapport van de FAA zou ook snel moeten komen nu. Maar zijn ze dan klaar voor een testvlucht? Heb al heel lang geen static fires meer gezien?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond op tijd naar bed gegaan , heb ook niet alles gevolgd![]()
Later vandaag weer een closure voor een roll out van booster 7?
Net op NSF was er een vraag over de FAA , ik verwacht sowieso een delayquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat rapport van de FAA zou ook snel moeten komen nu. Maar zijn ze dan klaar voor een testvlucht? Heb al heel lang geen static fires meer gezien?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net op NSF was er een vraag over de FAA , ik verwacht sowieso een delay
Hopelijk snelquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ooit zullen ze dat rapport toch een keer moeten uitbrengen
Ja duurt wel een beetje overdreven lang ondertussen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hopelijk snel![]()
Ik mis de testen![]()
Daarnaast vind ik het allemaal bureaucratie van de FAA
Ja! Irritantquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja duurt wel een beetje overdreven lang ondertussen.
Yeahhh Prishie beeb aka Alfquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Prisha het volgende:
My name is ALF and I'm stuck on earth
yippa yappahhh
Welke podcast.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
simone zei me met de andere mtv mann bij
partyzone james die heeft alle episoden op vhs ofzo en de 2
hebben en podcast ,maar vor de zendungen in beeld
ook te brengen hebben ze de rechte nog niet
The Shamen.quote:
puzziebaybeeee yeahquote:
Heer Sode.quote:
Heer FFquote:
Fijn toch.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF![]()
Die was zalig en natuurlijk veeeeeel te kort. Hebben wel onze broodnodige reset gehad en daar ging het om.
Kan er niks van vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, waarom blijft dat winkelcentrum in Alphen regelmatig in het nieuws terugkomen
Nu weer agenten in kogelwerende vesten en politiehelikopters
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.transport-onl(...)-dreigende-situatie/
Thanks. Die is nieuw voor me. Hopelijk valt het allemaal mee.quote:
Hoop het ookquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Die is nieuw voor me. Hopelijk valt het allemaal mee.
Is ook al weer 11 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rillingen lopen over mijn rug als ik aan de situatie met Tristan van der Vlist denk.
Brrr ja wat vreselijk was datquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rillingen lopen over mijn rug als ik aan de situatie met Tristan van der Vlist denk.
Als er maar niemand gewond raakt of erger, dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brrr ja wat vreselijk was dat![]()
Hopelijk valt dat van nu uiteindelijk mee
Prima hoor, vermaak me best wel. Nu biertje erbij, zo Chinees bestellen en zien wel wat de avond brengt. Zal wel weer borrelen worden met de buurtjesquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, hoe is t daar?
Is niet de eerste keer sinds die schietpartij daar.quote:
Boem boem.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, Boris Becker heeft 2,5 jaar gekregen![]()
Hij moet er wel meteen in. Mag een eventueel beroep dus niet thuis afwachtenquote:
Wat heeft ie gedaan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, Boris Becker heeft 2,5 jaar gekregen![]()
Mooiquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij moet er wel meteen in. Mag een eventueel beroep dus niet thuis afwachten
Een paar weken las ik er iets in NWS over, maar ik heb dat verder ook niet allemaal meegekregenquote:
Ik lig wel vaker onder een steenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een paar weken las ik er iets in NWS over, maar ik heb dat verder ook niet allemaal meegekregen
Vliegt idd snel voorbij de dagen..quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tijd gaat hard. Heb het behoorlijk druk gehad destijds.
Mooizo, proost dan maar en lekker chineesquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Prima hoor, vermaak me best wel. Nu biertje erbij, zo Chinees bestellen en zien wel wat de avond brengt. Zal wel weer borrelen worden met de buurtjes
Heb sinds TvdV daar niets meer van mee gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer sinds die schietpartij daar.
Gaat hard inderdaad. Behalve voor de betrokkenen. Voor hun is het een eeuwigheid.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vliegt idd snel voorbij de dagen..
Tikketikketak en dan bim bam bomquote:
Wat scheelde er onderweg?quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Godsammelazerus, ik heb er twee uur over gedaan om thuis te komen terwijl ik er normaal 25 minuten over doe.
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Godsammelazerus, ik heb er twee uur over gedaan om thuis te komen terwijl ik er normaal 25 minuten over doe.
Pak een borrelquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Ongeluk?quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Modder op de weg, iedereen weer naar kantoor, van alles....quote:
Maar weekend, dus gedaan!quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Pak een borrel
Helemaal irri op vrijdag middag
Maar 4 uur masterchef is geen probleem?quote:
quote:
Ja kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk durft ze door al die aandacht juist niet te posten nu
Nou, met die Nederlandse zon.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Lange vakantie. Ze zal wel goed bruin zijn
We moeten haar dus gewoon even doodzwijgenquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja kan ik me wel iets bij voorstellen.
Misschien heeft ze gezegd dat ze haar excuus gaat aanbieden, maar doet het uiteindelijk niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We moeten haar dus gewoon even doodzwijgen
Ik denk inderdaad kreeg ja, want Soury houdt helemaal niet van vakantiequote:
Waar houdt Soury eigenlijk wel van?quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad kreeg ja, want Soury houdt helemaal niet van vakantie
Taart en kaas. En van ons natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar houdt Soury eigenlijk wel van?
Oh ja, met een wijntje erbij.quote:
THE BALL WAS OUT.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Boris B. mag 2,5 jaar de cel. Wat een ouwe kop heeft die gast
[ afbeelding ]
Heeft ook last van walletjesquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het wel welletjes.quote:
Oooooooooooh, je hebt mij wel even laten lachen.quote:
Dat vind ik fijnquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oooooooooooh, je hebt mij wel even laten lachen.
Whooptiedoo.quote:
Nee dat was die anderequote:
Ohw ja.quote:
Weer een maand uitstelquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat rapport van de FAA zou ook snel moeten komen nu. Maar zijn ze dan klaar voor een testvlucht? Heb al heel lang geen static fires meer gezien?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke verjaardag gehad?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
I wear a suitcase under each one of my eyes
Ja heerlijk en ik keek ook wel graag tennis destijds. En nu lees ik dat een van die iconen de gevangenis in moet. Kan toch raar lopen allemaal.quote:
Hier stond in die tijd ook veel tennis op gedurende het seizoen, Andre Agassi met zijn grote broeken en lange haarquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja heerlijk en ik keek ook wel graag tennis destijds. En nu lees ik dat een van die iconen de gevangenis in moet. Kan toch raar lopen allemaal.
Ja, daar was ik niet zo weg van en ook die Björn Borg niet. Ik keek juist wel graag naar dat enfant terrible, John McEnroe.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier stond in die tijd ook veel tennis op gedurende het seizoen, Andre Agassi met zijn grote broeken en lange haar
In de tijd van Björn Borg en John McEnroe volgde ik het nog niet heel erg, ik was een laatbloeier denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja, daar was ik niet zo weg van en ook die Björn Borg niet. Ik keek juist wel graag naar dat enfant terrible, John McEnroe.
Ik zat net rond te kijken maar het is overal alsof de pastoor langs loopt.quote:
kssssssstttt weg met die kerelquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat net rond te kijken maar het is overal alsof de pastoor langs loopt.
wat gaat er moegen gebeuren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zo, tot elf uur bezig geweest met inpakken. Het is mooi geweest voor vandaag.
Morgen komen de hulptroepen
Verhuizenquote:
Ik kreeg dinsdag de sleutel. Morgen verhuizen we mijn spullen. Volgende week begint de verbouwing.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu pas heen? of al terug naar je verbouwde stekkie?
Spannend... Ik heb geen Rai...quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk op rai bandcasting
in de jury zijn irene grandi ,g.nannini
Succes morgen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zo, tot elf uur bezig geweest met inpakken. Het is mooi geweest voor vandaag.
Morgen komen de hulptroepen
en wanneer weer terug?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg dinsdag de sleutel. Morgen verhuizen we mijn spullen. Volgende week begint de verbouwing.
Dankjewel. Het wordt een lange dag.quote:
Ik ken ze en ik pas ervoor om het nog eens mee te maken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel. Het wordt een lange dag.
Eind mei/begin juni.quote:
Sterkte morgen.quote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken ze en ik pas ervoor om het nog eens mee te maken.
owwww dik maandje dus. Kan je wellicht een hoop dozen ingepakt latenquote:
Bijna allemaal wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dik maandje dus. Kan je wellicht een hoop dozen ingepakt laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |