Een paar weken las ik er iets in NWS over, maar ik heb dat verder ook niet allemaal meegekregenquote:
Ik lig wel vaker onder een steenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een paar weken las ik er iets in NWS over, maar ik heb dat verder ook niet allemaal meegekregen
Vliegt idd snel voorbij de dagen..quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tijd gaat hard. Heb het behoorlijk druk gehad destijds.
Mooizo, proost dan maar en lekker chineesquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Prima hoor, vermaak me best wel. Nu biertje erbij, zo Chinees bestellen en zien wel wat de avond brengt. Zal wel weer borrelen worden met de buurtjes
Heb sinds TvdV daar niets meer van mee gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer sinds die schietpartij daar.
Gaat hard inderdaad. Behalve voor de betrokkenen. Voor hun is het een eeuwigheid.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vliegt idd snel voorbij de dagen..
Tikketikketak en dan bim bam bomquote:
Wat scheelde er onderweg?quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Godsammelazerus, ik heb er twee uur over gedaan om thuis te komen terwijl ik er normaal 25 minuten over doe.
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Godsammelazerus, ik heb er twee uur over gedaan om thuis te komen terwijl ik er normaal 25 minuten over doe.
Pak een borrelquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Ongeluk?quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Modder op de weg, iedereen weer naar kantoor, van alles....quote:
Maar weekend, dus gedaan!quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Pak een borrel
Helemaal irri op vrijdag middag
Maar 4 uur masterchef is geen probleem?quote:
quote:
Ja kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk durft ze door al die aandacht juist niet te posten nu
Nou, met die Nederlandse zon.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Lange vakantie. Ze zal wel goed bruin zijn
We moeten haar dus gewoon even doodzwijgenquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja kan ik me wel iets bij voorstellen.
Misschien heeft ze gezegd dat ze haar excuus gaat aanbieden, maar doet het uiteindelijk niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We moeten haar dus gewoon even doodzwijgen
Ik denk inderdaad kreeg ja, want Soury houdt helemaal niet van vakantiequote:
Waar houdt Soury eigenlijk wel van?quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad kreeg ja, want Soury houdt helemaal niet van vakantie
Taart en kaas. En van ons natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar houdt Soury eigenlijk wel van?
Oh ja, met een wijntje erbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |