Ja duurt wel een beetje overdreven lang ondertussen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hopelijk snel![]()
Ik mis de testen![]()
Daarnaast vind ik het allemaal bureaucratie van de FAA
Ja! Irritantquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja duurt wel een beetje overdreven lang ondertussen.
Yeahhh Prishie beeb aka Alfquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Prisha het volgende:
My name is ALF and I'm stuck on earth
yippa yappahhh
Welke podcast.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
simone zei me met de andere mtv mann bij
partyzone james die heeft alle episoden op vhs ofzo en de 2
hebben en podcast ,maar vor de zendungen in beeld
ook te brengen hebben ze de rechte nog niet
The Shamen.quote:
puzziebaybeeee yeahquote:
Heer Sode.quote:
Heer FFquote:
Fijn toch.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF![]()
Die was zalig en natuurlijk veeeeeel te kort. Hebben wel onze broodnodige reset gehad en daar ging het om.
Kan er niks van vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, waarom blijft dat winkelcentrum in Alphen regelmatig in het nieuws terugkomen
Nu weer agenten in kogelwerende vesten en politiehelikopters
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.transport-onl(...)-dreigende-situatie/
Thanks. Die is nieuw voor me. Hopelijk valt het allemaal mee.quote:
Hoop het ookquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Die is nieuw voor me. Hopelijk valt het allemaal mee.
Is ook al weer 11 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rillingen lopen over mijn rug als ik aan de situatie met Tristan van der Vlist denk.
Brrr ja wat vreselijk was datquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rillingen lopen over mijn rug als ik aan de situatie met Tristan van der Vlist denk.
Als er maar niemand gewond raakt of erger, dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brrr ja wat vreselijk was dat![]()
Hopelijk valt dat van nu uiteindelijk mee
Prima hoor, vermaak me best wel. Nu biertje erbij, zo Chinees bestellen en zien wel wat de avond brengt. Zal wel weer borrelen worden met de buurtjesquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, hoe is t daar?
Is niet de eerste keer sinds die schietpartij daar.quote:
Boem boem.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, Boris Becker heeft 2,5 jaar gekregen![]()
Hij moet er wel meteen in. Mag een eventueel beroep dus niet thuis afwachtenquote:
Wat heeft ie gedaan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, Boris Becker heeft 2,5 jaar gekregen![]()
Mooiquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij moet er wel meteen in. Mag een eventueel beroep dus niet thuis afwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |