Nooit gezien?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Deed men in dat programma dan ook te lichtzinnig en lacherig over consent?
lol wtfquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Buch. Staat nog op Hamster weet ik van een vriend.
Met die indianenscenebedoel je toch.
https://xhamster.com/vide(...)utch-tv-show-2335572
Was 'gewoon' op teevee. Andere tijden zoals Johan al zei. Is nu niet meer haram.quote:
Geloof dat ik deze verdrongen heb.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Buch. Staat nog op Hamster weet ik van een vriend.
Met die indianenscenebedoel je toch.
https://xhamster.com/vide(...)utch-tv-show-2335572
Ja, twee mensen die met wederzijdse instemming op tv seks hebben is natuurlijk hetzelfde als fucking hard lachen om een verhaal van ieman die een bewusteloze vrouw verkracht heeftquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Was 'gewoon' op teevee. Andere tijden zoals Johan al zei. Is nu niet meer haram.
Maar wel spraakmakend natuurlijk. Iedereen had het erover. En tja, je hoefde natuurlijk niet te kijken.
Ook de tijd van de opkomende 06 0sex lijnen; ook van Buch trouwens volgens mij.
. Verder was nog een duidelijk zwakbegaafde man te zien die naakt door Amsterdam liep met zijn geslachtsdeel in een houten doos die diende als kijkdoos. Na betaling van een gulden konden geïnteresseerden via een luikje in de kijkdoos zijn door lampjes beschenen piemel bewonderenquote:
Oh gossie, ben je ook hier al weer door gekwetst. Zie je hier ook weer een link om in je gekwetsheid te schietenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:35 schreef Gutanoth het volgende:
Ja, twee mensen die met wederzijdse instemming op tv seks hebben is natuurlijk hetzelfde als fucking hard lachen om een verhaal van ieman die een bewusteloze vrouw verkracht heeft
haha nee, ik voel me niet zo snel gekwetst hoor. Ik vind het alleen zo jammer dat er mensen bestaan die te dom zijn om het verschil te zien tussen consent en verkrachting.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh gossie, ben je ook hier al weer door gekwetst. Zie je hier ook weer een link om in je gekwetsheid te schieten
Zo fragiel zijn dat je gelijk gekwetstheid moet projecteren als iemand er een andere mening op na houdtquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh gossie, ben je ook hier al weer door gekwetst. Zie je hier ook weer een link om in je gekwetsheid te schieten
Proleten TVquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:37 schreef Salina het volgende:
Menno Büch.
Volwassen mannen die graag in een bad vol witte-bonen-in-tomatensaus wilden vertoeven met een dame, of mannen die als baby verkleed aan een grote tiet wilden zuigen onderwijl vertroeteld wordend als kind inclusief oetsiekoetsietaal.![]()
God wat waren dat tijden.
En wat worden we oud met zijn allen.
Mijn post had helemaal niks met Johan of verkrachting te maken. Gelijk het dramatische verhaal van Johan er weer op projecteren is weer een uiting van slachtofferschap. Vandaar oh gossie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:38 schreef Stepperoller het volgende:
Zo fragiel zijn dat je gelijk gekwetstheid moet projecteren als iemand er een andere mening op na houdt
Het vervelende is dat mensen die dat verschil niet zijn in potentie (onbewust zelfs, omdat ze dat verschil dus niet kennen) zelf nog allerlei slachtoffers kunnen maken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
haha nee, ik voel me niet zo snel gekwetst hoor. Ik vind het alleen zo jammer dat er mensen bestaan die te dom zijn om het verschil te zien tussen consent en verkrachting.
En de Farizeeers van deze tijd zijn eveneens onbewust dat zij de (ooit) vrije maatschappij aan het verkrachten zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:41 schreef Stepperoller het volgende:
Het vervelende is dat mensen die dat verschil niet zijn in potentie (onbewust zelfs, omdat ze dat verschil dus niet kennen) zelf nog allerlei slachtoffers kunnen maken.
En meelachen met de (al dan niet verzonnen) daders als het over een verkrachting gaat waardoor ze die verkrachtingscultuur helpen in stand te houden.
Ergens mis ik de jaren 90 ook nog wel. Zijn broertje Boudewijn Büch met zijn reisprogramma's, op eeuwige zoektocht naar zijn favoriete vogeltje - de dodo - op vage eilandjes als Tahiti, Nauru of Palau.quote:
Top TV. Die scene waarbij de cameraman op een richeltje op een berg staat, en dat achteloos filmt alsof er niets aan de hand is. Krijg er nog rillingen van.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Ergens mis ik de jaren 90 ook nog wel. Zijn broertje Boudewijn Büch met zijn reisprogramma's, op eeuwige zoektocht naar zijn favoriete vogeltje - de dodo - op vage eilandjes als Tahiti, Nauru of Palau.
Kon ie lang zoeken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Ergens mis ik de jaren 90 ook nog wel. Zijn broertje Boudewijn Büch met zijn reisprogramma's, op eeuwige zoektocht naar zijn favoriete vogeltje - de dodo - op vage eilandjes als Tahiti, Nauru of Palau.
Vroeger was dat spannend en avontuurlijk. Tegenwoordig heb je internet, Google Maps en dergelijke.![]()
Dat programma van Menno keek ik niet zo vaak, maar deze staan me nog wel bij.
Ow man, die waren goed.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Badedas reclames met blote kinderen zijn we ook alweer vergeten, zeker?
En zuurder. Vooral.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:37 schreef Salina het volgende:
Menno Büch.
Volwassen mannen die graag in een bad vol witte-bonen-in-tomatensaus wilden vertoeven met een dame, of mannen die als baby verkleed aan een grote tiet wilden zuigen onderwijl vertroeteld wordend als kind inclusief oetsiekoetsietaal.![]()
God wat waren dat tijden.
En wat worden we oud met zijn allen.
Oh, hij heeft de dodo wel altijd overal gevonden hoor!quote:
Kan ik me niet eens meer herinneren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |