Zwanger?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet de laatste tijd voor twee![]()
Lolquote:Op donderdag 28 april 2022 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
Hoofd schouder vetrol 1 vetrol 2
Wel ingelijst en op een prominente plek opgehangen hequote:
Goedemorgen Heer PLY.quote:
Hooii roosje.quote:
g0dm0rg0nquote:
Mogguh maa(n)tjequote:
hey blijf je vandaag te huize of ga je weer ergens een geel met blauwe rakker onveilig makenquote:
Ik ben elke dag op pad. Maar vandaag gedeeltelijk incognitoquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hey blijf je vandaag te huize of ga je weer ergens een geel met blauwe rakker onveilig maken
IK ben benieuwd Maan, ik denk dat ze er gewoon weer zitten met zijn drieën vanavondquote:
Derksen is gewoon passé. Ik heb zomaar het idee dat de kijkcijfers terugliepen, en dat hij het slecht kon hebben dat een John de Mol en Ali B. Meer in de spotlights stonden, ook al was dat op een negatieve manier, dat hij ten einde raad dat verhaal verzonnen heeft om de aandacht op zich te vestigen. Nu dat heel Nederland hierover valt is hij een opstandige kleuter die z'n zin niet krijgt en dus maar gaat dreigen dat ie er mee kapt.quote:
nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben benieuwd Maan, ik denk dat ze er gewoon weer zitten met zijn drieën vanavond
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Derksen is gewoon passé. Ik heb zomaar het idee dat de kijkcijfers terugliepen, en dat hij het slecht kon hebben dat een John de Mol en Ali B. Meer in de spotlights stonden, ook al was dat op een negatieve manier, dat hij ten einde raad dat verhaal verzonnen heeft om de aandacht op zich te vestigen. Nu dat heel Nederland hierover valt is hij een opstandige kleuter die z'n zin niet krijgt en dus maar gaat dreigen dat ie er mee kapt.
Micha Kat,Wouter Raatgever en Joost knevel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:39 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ang-van-politie.html
@:freshfruit welke wappie was dat?
Thxquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Micha Kat,Wouter Raatgever en Joost knevel.
quote:
Hij is niet snel van zijn stuk te brengen en wil zich al helemaal niet laten kennen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
tenzij jdm hem aan het contract houdt
Zo dan, dan zijn ze wel heel ver gegaanquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.leidschdagbla(...)e&utm_medium=organic
Die Micha zit nog steeds vast in Ierland.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dan zijn ze wel heel ver gegaan
ja alleen de adverteerders zijn nu weggelopen dus het wordt wel moeiljk om er geld mee te verdienenquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet snel van zijn stuk te brengen en wil zich al helemaal niet laten kennen.
Ik denk dat hij wel terug komt
TOTO en Stella beide.Dat kost wel centjes.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja alleen de adverteerders zijn nu weggelopen dus het wordt wel moeiljk om er geld mee te verdienen
Ramptoeristenquote:
Ik heb dat allemaal niet eens meegekregen joh. Zijn die lui nu nog bezig?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Micha zit nog steeds vast in Ierland.
Wouter is al wel uitgeleverd en zit vast in Nederland.
Dat is waar, was gisteren wel lekker kijken zonder reclamequote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja alleen de adverteerders zijn nu weggelopen dus het wordt wel moeiljk om er geld mee te verdienen
die niet alleenquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
TOTO en Stella beide.Dat kost wel centjes.
ik was toen bij de tennisclubquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, was gisteren wel lekker kijken zonder reclame
Willem moet 19 Juni om 9 uur weer voorkomen, dit keer voor een meervoudige kamer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet eens meegekregen joh. Zijn die lui nu nog bezig?
En WIllem Engel Is daar al wat over bekend?
Het laatste reclameblok verviel in zijn geheel gisteren.quote:
wat is dat een meervoudige kamerquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem moet 19 Juni om 9 uur weer voorkomen, dit keer voor een meervoudige kamer.
Dan beslissen 3 rechters ipv 1.quote:
dus het is duurder danquote:
Dat lijkt me wel,maar het hof vindt het nodig omdat het een ingewikkelde zaak is.Bijkomend voordeel is dat de strafeis ook hoger kan zijn.quote:
ja vrij lastig om te veranderen als je alleen hoort hoe het niet moet en dat je per definitie een klootzak bent maar nergens hoort hoe het wel hoortquote:
Nou ben benieuwd hoe hij er onderuit gaat komenquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem moet 19 Juni om 9 uur weer voorkomen, dit keer voor een meervoudige kamer.
das altijd maar de vraag... maar idd vooral die planes helicopters en tanks is wel veul.quote:
Die tanks geloof ik wel ,bij de planes heb ik het idee dat drones ook mee tellen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
das altijd maar de vraag... maar idd vooral die planes helicopters en tanks is wel veul.
volgens mij heeft NL nog niet eens de helft van wat zij al neergeschoten hebben
die staan toch al bij uav?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tanks geloof ik wel ,bij de planes heb ik het idee dat drones ook mee tellen.
Had ik overheen gelezen.quote:
dat is een mooie bus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is een mooie bus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
editeren kun je leren, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Zet er dan wel een kaars bij.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha deze wil ik voor halloween
quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
@:Paul stapt die bus in en roept: "Hi fans." Is die hele bus leeg.
nouja het zal wel storm lopen bij de bolsius nu met de 1000 uren johan derksen geurkaarsenquote:
'kaarsenhandel uitgedoofd na biecht Derksen'quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja het zal wel storm lopen bij de bolsius nu met de 1000 uren johan derksen geurkaarsen
Gnehquote:
Heb je Heleen van Royen ook gezien?quote:
geen idee hoe die er nu uit zietquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Heleen van Royen ook gezien?
geen meelij die gast heeft meer geld dan wij kunnen opmakenquote:
Was wel een leuk gesprek met een leuke dame.quote:
ik had ook ooit zo'n leuk gesprek met "lesley" van Vodafone. Zij ging shit regelen voor mij en ze heeft het verdomme geregeldquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel een leuk gesprek met een leuke dame.
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had ook ooit zo'n leuk gesprek met "lesley" van Vodafone. Zij ging shit regelen voor mij en ze heeft het verdomme geregeld![]()
![]()
. Ging over een kapotte sim en dat heeft zij mooi geregeld dat dat uitgezocht werd.
Later kreeg ik een kaartje van haar waarin ze me bedankte voor het fijne gesprek.
Nadeel; ik had gesnatzt toen ze me belde dus nu denk i kdat het daardoor kwam
in de uitzending?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb zo een keer met Giel Beelen gebeld, toen bleef ik ook maar ratelen.
Yep,tijdens the Freaky Friday in de nacht.quote:
nu heb ik dat melodietje van ' ondertussen op het fok forum' in mijn hoofdquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,tijdens the Freaky Friday in de nacht.
Ik wist toendertijd nog niet eens wat FOK! inhield.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu heb ik dat melodietje van ' ondertussen op het fok forum' in mijn hoofd
Was je zo erg aan het spacen jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist toendertijd nog niet eens wat FOK! inhield.
Dat ging soms best wel ver.quote:
van de kosmos naar het higgs boson jewetzquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:29 schreef DJMO het volgende:
@:paul
[ afbeelding ]
Dit is je kans om ook eens in een FC Utrecht bus te kunnen zitten. Vervangend vervoer van de ns, op station baarn. Pendelend tussen hier en Utrecht, dus hij komt vast ook wel langs Den Dolder
zet ff op twitter dan retweet ik voor de utrechtfansquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:29 schreef DJMO het volgende:
@:paul
[ afbeelding ]
Dit is je kans om ook eens in een FC Utrecht bus te kunnen zitten. Vervangend vervoer van de ns, op station baarn. Pendelend tussen hier en Utrecht, dus hij komt vast ook wel langs Den Dolder
Vooruit dan maar, omdat je 't zo lief vraagt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:10 schreef Paul het volgende:
[..]
zet ff op twitter dan retweet ik voor de utrechtfans
Je bent te goed.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat je 't zo lief vraagt.
Een burnout.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:15 schreef Maanvis het volgende:
https://www.gelderlander.(...)eannuleerd~a20f1fd3/
Die foto
[ afbeelding ]
Die duizend uren kaars?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 29 april 2022 12:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zou kunnenhoe was het gisteren met @:djmo ?
MrsL.quote:
Jij mag alles zeggen.quote:
oh ik dacht jullie meeten wel ffquote:
ja man die bennie jolink stak dagelijks kaarsen oerend hard in de motocrossende vagijnen van vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.gelderlander.(...)gn=socialsharing_web
[ afbeelding ]
Vrouw Haverkamp.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja man die bennie jolink stak dagelijks kaarsen oerend hard in de motocrossende vagijnen van vrouwen
Heer PLY.quote:
Ply!quote:
Is het al weekend?quote:
quote:
Op insta ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:11 schreef PLY het volgende:
Op tiktok stond een leuke, alle 13 derksenkan niet delen alleen.
kun je niet eens d elink kopieeren ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:11 schreef PLY het volgende:
Op tiktok stond een leuke, alle 13 derksenkan niet delen alleen.
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
Die rookmelders hier zijn wel heel hard.
Even testen.zijn gisteren geïnstalleerd maar wat een lawaai.quote:
Waarom gingen ze aan danquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
Wat wel handig is,kan ze met een bezemstok uitdrukken.
Ik heb van die blus granaten hangen in de muziek oefenruimte hier, kosten 100e maar zijn goedquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
Wat wel handig is,kan ze met een bezemstok uitdrukken.
Roken.quote:
gadvrdammaquote:
Zit wel een kern van waarheid om te zien waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef Maanvis het volgende:
https://speld.nl/2022/04/(...)-reukvermogen-kwijt/ @:freshfruit er is een plek vrij
Een zytholoog welquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
Een echte vinoloog slikt ook niet alles door.
Die wel,proost op het weekend.quote:
thx jij ookquote:
Ik krijg mijn drugs altijd gratis als ik mijn dealer een tikkie voor zijn bek geefquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:10 schreef Maanvis het volgende:
grappig dat pinnen tegenwoordig kandat kan bij de meeste niet , zelfs geen tikkies
Gebruik je veel?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg mijn drugs altijd gratis als ik mijn dealer een tikkie voor zijn bek geef
die begint toch pas om 4u???quote:
Nee heeeeeee.quote:
ok dacht dat dit ene samenvatting isquote:
Lekker weg van de trekker trek terberg trekker trekquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:39 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heer fresh. Dat gaat goed komen hoor
Yup, heb je goed onthoudenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker weg van de trekker trek terberg trekker trek
ja dt van 27 op 28 was met terberg trekker treksquote:
Rijd alleen met wat oudere trekker. Was best wel druk vandaag. 42 geladen en gelost en verplaatst, deze adhd, er gaat wel doorquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dt van 27 op 28 was met terberg trekker treks
ben benieuwd misshcien kan je een foto maken de volgende keer als je weer te werkgesteld wordtquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Rijd alleen met wat oudere trekker. Was best wel druk vandaag. 42 geladen en gelost en verplaatst, deze adhd, er gaat wel door
Zoiets rijd ik. Dan heb je geen groot rijbewijs nodig en gaat niet sneller dan 45km p uur. Voor 2015 is een cursus genoeg. En deze worden op een terminal gebruikt, eigen terreinquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
kan je uitleggen waarom ze allemaal een halve cabine hebben maar?
Dat is nice.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zoiets rijd ik. Dan heb je geen groot rijbewijs nodig en gaat niet sneller dan 45km p uur. Voor 2015 is een cursus genoeg. En deze worden op een terminal gebruikt, eigen terrein
oke dus omdat er maar een halve cabine is hoef je geen groot rijbewijsquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:48 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zoiets rijd ik. Dan heb je geen groot rijbewijs nodig en gaat niet sneller dan 45km p uur. Voor 2015 is een cursus genoeg. En deze worden op een terminal gebruikt, eigen terrein
Het zijn tip trailers die ik laad los en wegrijd. Zet ze neer zodat een vrachtwagen ze mee kan nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ben benieuwd misshcien kan je een foto maken de volgende keer als je weer te werkgesteld wordt
Yup maar wel be rijbewijs en gaat niet harder dan 25 45km p uur. Nu is er iets met een T rijbewijs of whatever. Doe dit al heel lang, ook heftruck. Maaaaarrr nu ff naar de appie bierrrrrrrquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus omdat er maar een halve cabine is hoef je geen groot rijbewijs
Lol,zijn sterk hoor, en verzwaard.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
Wij gingen daar mee rijden op een veemarkt ,en dan werden ze boos.
Tot zo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Yup maar wel be rijbewijs en gaat niet harder dan 25 45km p uur. Nu is er iets met een T rijbewijs of whatever. Doe dit al heel lang, ook heftruck. Maaaaarrr nu ff naar de appie bierrrrrrr
Wij waren daar echt boefjes.quote:
ja die is ook van het links vullen rechts lullenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
Eerst zien ,dan geloven.Ik vond die Steven ook wel zwak trouwens.
Als hij baas was geweest ging hij aan tafel zitten,maar nu koos hij om elders zijn verhaaltje te doen met de racisme kaart.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja die is ook van het links vullen rechts lullen
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als hij baas was geweest ging hij aan tafel zitten,maar nu koos hij om elders zijn verhaaltje te doen met de racisme kaart.
Op Twitter verwarren ze hem met Tisjeboy jay.quote:
die wappie?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op Twitter verwarren ze hem met Tisjeboy jay.
quote:
Yvonne lacht er om.Dit scheelt enorm.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:21 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)p52a1rN3e60lviB6Qx-A
We rectumficeren wat af
Die kan je België wel kopen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:23 schreef Maanvis het volgende:
mgoed lekker dramatisch illegale dieetpillen.. men snatst wat af in BN land
mijn vader kreeg vaak specialabier van de poolse chauffeursquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb ik de shag goedkoop vandaan via de chauffeurs sheel 3e pakje
Was je vader ook trucker?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn vader kreeg vaak specialabier van de poolse chauffeurs
dus dat kreeg ik dan weer
nee werkte in een fabirekquote:
Ze heeft het programma nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:36 schreef Maanvis het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ramma-vandaag-inside gvd kaag moet er ook weer wat van zeggen
Vreselijk mensquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:36 schreef Maanvis het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ramma-vandaag-inside gvd kaag moet er ook weer wat van zeggen
Ze geniet nu want de aandacht is afgeleid van de zooi in haar eigen kring.quote:
Precies, over derksen veel ophef op niks af. Bij Kaag word alles nu onder het matje geveegd, met haar ik kan mij geen apjes meer herinneren van het slachtofferquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze geniet nu want de aandacht is afgeleid van de zooi in haar eigen kring.
Half jaartje zijn ze er weer, misschien eerder. Tot er weer een nwe bekende Nederlander wat roept en met zijn pik uit zijn broek looptquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:48 schreef Maanvis het volgende:
ik word wel een beetje verdrietig dat die grappige filmpjes dus nu nooit meer komen
Ik zie dat aan haar reactie,vorige week was ze zo zielig want jetlag.En hier doet ze een hyena sprong.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:47 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Precies, over derksen veel ophef op niks af. Bij Kaag word alles nu onder het matje geveegd, met haar ik kan mij geen apjes meer herinneren van het slachtoffer
Likken naar boven en trappen naar onder.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie dat aan haar reactie,vorige week was ze zo zielig want jetlag.En hier doet ze een hyena sprong.
Echt hoor,dit is politiek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:52 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Likken naar boven en trappen naar onder.
De één nog valser dan de ander. Morgen collega vrouw op visite, weet nou niet of dit slim is van me, twijfel om af te bellenquote:
hij bedoelde niet @FreshFruit met FFquote:
Nee duh.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij bedoelde niet @:freshfruit met FF
Mocht ie willen dat ie Ella als vriendin hadquote:
Heer elements.quote:
Ik heb Soul.En niks met Ella.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mocht ie willen dat ie Ella als vriendin had
Ella is van mijquote:
was ook lekker ding, die ogenquote:
quote:
Super mooie vrouw idd!quote:
Weet je waar dit om gaat?quote:
neee zal wel weer een verzinsel zijnquote:
Een zogenaamd geboorte trust waar je aanspraak op kan maken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neee zal wel weer een verzinsel zijn
cool dat FOK daar gewoon een linkk naar heeftquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een zogenaamd geboorte trust waar je aanspraak op kan maken.
Welk link?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
cool dat FOK daar gewoon een linkk naar heeft
woordje trustquote:
Hee fosquote:
Ja helemaal primaquote:
Van alles en nog watquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Prrrima, weekend dus wat kan er gebeuren.
Hey you *quote:
Lol, was het maar waarquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:21 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Das waar. Ga jij nog wat spannnends doen?
Doe ik door de week vaak, moet ook nog zat kijken. Nog tips?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, was het maar waarwordt gewoon een beetje Netflixen denk ik 😉
Ik ga Hold The Dark kijken op Netflixquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Doe ik door de week vaak, moet ook nog zat kijken. Nog tips?
Laatst die docu over Jimmy Saville gekeken, was wel interessant, verder weinig leuks de laatste tijd moet ik zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Pulp fictionquote:
Nope, natural born Killersquote:
Oke, hoor wel of het wat isquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga Hold The Dark kijken op Netflix
Zal v d week een stukje opzettenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Laatst die docu over Jimmy Saville gekeken, was wel interessant, verder weinig leuks de laatste tijd moet ik zeggen
De documentaire over Micheal Schumacher is een aanrader!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal het je wel laten wetenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oke, hoor wel of het wat is
[..]
Zal v d week een stukje opzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |