Zwanger?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet de laatste tijd voor twee![]()
Lolquote:Op donderdag 28 april 2022 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
Hoofd schouder vetrol 1 vetrol 2
Wel ingelijst en op een prominente plek opgehangen hequote:
Goedemorgen Heer PLY.quote:
Hooii roosje.quote:
g0dm0rg0nquote:
Mogguh maa(n)tjequote:
hey blijf je vandaag te huize of ga je weer ergens een geel met blauwe rakker onveilig makenquote:
Ik ben elke dag op pad. Maar vandaag gedeeltelijk incognitoquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hey blijf je vandaag te huize of ga je weer ergens een geel met blauwe rakker onveilig maken
IK ben benieuwd Maan, ik denk dat ze er gewoon weer zitten met zijn drieën vanavondquote:
Derksen is gewoon passé. Ik heb zomaar het idee dat de kijkcijfers terugliepen, en dat hij het slecht kon hebben dat een John de Mol en Ali B. Meer in de spotlights stonden, ook al was dat op een negatieve manier, dat hij ten einde raad dat verhaal verzonnen heeft om de aandacht op zich te vestigen. Nu dat heel Nederland hierover valt is hij een opstandige kleuter die z'n zin niet krijgt en dus maar gaat dreigen dat ie er mee kapt.quote:
nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben benieuwd Maan, ik denk dat ze er gewoon weer zitten met zijn drieën vanavond
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Derksen is gewoon passé. Ik heb zomaar het idee dat de kijkcijfers terugliepen, en dat hij het slecht kon hebben dat een John de Mol en Ali B. Meer in de spotlights stonden, ook al was dat op een negatieve manier, dat hij ten einde raad dat verhaal verzonnen heeft om de aandacht op zich te vestigen. Nu dat heel Nederland hierover valt is hij een opstandige kleuter die z'n zin niet krijgt en dus maar gaat dreigen dat ie er mee kapt.
Micha Kat,Wouter Raatgever en Joost knevel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:39 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ang-van-politie.html
@:freshfruit welke wappie was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |