abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2023 @ 08:57:32 #203
416020 K44S
The bearded man
pi_207478691
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:52 schreef ems. het volgende:

[..]
Dat blijft wel zo trouwens. Elke keer als je naar zo'n site of grace gaat om te rusten dan respawnt alles behalve, zoals gezegd, de bosses enzo.

Dus die sterke vijand valt wel mee wat betreft sterkte in vergelijking met die bosses :P Hoewel je later in het spel wel mobs krijgt die imo vervelender zijn dan sommige bosses.
Dacht ik al, elke keer wanneer ik sterker wou worden bij zo'n grace kwam alles weer terug. Geen mogelijkheid om iets te saven of wat ook.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_207478989
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:57 schreef K44S het volgende:

[..]
Dacht ik al, elke keer wanneer ik sterker wou worden bij zo'n grace kwam alles weer terug. Geen mogelijkheid om iets te saven of wat ook.
Klopt. Dat maakt meteen ook een van de coole doch lastige beslissingen die je constant moet nemen in Elden Ring. Ga je terug naar een site of grace die je al kent om je runes te gebruiken of zet je nog even door in de hoop een nieuwe grace te vinden maar met het risico om onderweg alles te verliezen?

Als het goed is wordt je ook zelf langzaam steeds beter (niet alleen ingame) dus enemies waar je in het begin meermaals op vast liep worden steeds makkelijker.
Conscience do cost.
  donderdag 12 januari 2023 @ 09:20:11 #205
416020 K44S
The bearded man
pi_207521974
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 09:25 schreef ems. het volgende:

[..]
Klopt. Dat maakt meteen ook een van de coole doch lastige beslissingen die je constant moet nemen in Elden Ring. Ga je terug naar een site of grace die je al kent om je runes te gebruiken of zet je nog even door in de hoop een nieuwe grace te vinden maar met het risico om onderweg alles te verliezen?

Als het goed is wordt je ook zelf langzaam steeds beter (niet alleen ingame) dus enemies waar je in het begin meermaals op vast liep worden steeds makkelijker.
Interessant en tevens frustrerend hahah.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_207538910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 09:20 schreef K44S het volgende:

[..]
Interessant en tevens frustrerend hahah.
En tevens hetgeen wat het memorabel maakt als je je erdoorheen kan zetten ;)

Ik ben trouwens zelf ook maar eens een 2e character begonnen. Samurai. Maar vooralsnog is het voor mijn gevoel wel een stuk moeilijker dan mijn massive greatsword-build. Sowieso had ik het idee dat die een beetje sleeper-OP was.
Conscience do cost.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 12:23:10 #207
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207538970
Samurai was wel de beste start voor een Bleed build.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 12:50:13 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207539343
Bleed _O_

Zelfs de eindbaas was daar niet tegen bestand. En zelfs dé blood boss Mog 2 niet al was ie nog minder bestand tegen een glitch :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207600585
Ondertussen gaat het prima met mijn samurai :+ Nu richting Raya Lucaria zonder echte problemen.

Wat ik een beetje mis is de gear. Weinig redenen om te switchen van die katana die je in het begin krijgt tot RoB veel later. Bij mijn vorige char zat daar toch wel wat meer opties tot variatie in.
Conscience do cost.
pi_207600660
Wat is de makkelijkste meest OP class etc? Wil toch weer eens wagen eraan, heb gekocht en uurtje of 10 gespeeld, maar snel de interesse verloren omdat het gewoon niet lukte.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2023 17:37:27 ]
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 17:54:40 #211
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_207600833
makkelijkste klasse is 'git gud'
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 17 januari 2023 @ 18:35:00 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207601318
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 17:37 schreef streamjohan het volgende:
Wat is de makkelijkste meest OP class etc? Wil toch weer eens wagen eraan, heb gekocht en uurtje of 10 gespeeld, maar snel de interesse verloren omdat het gewoon niet lukte.
Er is een tutorial video die je in een paar uur vrij sterk maakt. Een soort easy mode route naar handige items. Heb even geen zin om die video te zoeken in m'n archieven maar misschien heeft @StateOfMind hem sneller gevonden.

Daarnaast kun je levelen door in de buurt van monsters te staan die elkaar afmaken. Bijvoorbeeld de beer en de wolven vlakbij de eerste warpzone, of de ridders met weerwolven bij de brug naar het kasteel van Rahdahn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 17 januari 2023 @ 18:35:28 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207601323
Verder een wapen met bleed.

Sowieso een wapen met bleed.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:28:33 #214
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207602105
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Er is een tutorial video die je in een paar uur vrij sterk maakt. Een soort easy mode route naar handige items. Heb even geen zin om die video te zoeken in m'n archieven maar misschien heeft @:StateOfMind hem sneller gevonden.

Daarnaast kun je levelen door in de buurt van monsters te staan die elkaar afmaken. Bijvoorbeeld de beer en de wolven vlakbij de eerste warpzone, of de ridders met weerwolven bij de brug naar het kasteel van Rahdahn.
Ben even in mijn YouTube geschiedenis gedoken en heb er een paar gevonden, waaronder een van dé Soulsborne figuren: Vaativydia.

Zal ze hieronder plaatsen.

A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:29:38 #215
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207602118
Dat moet je iig in het begin erdoorheen helpen.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:29:55 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207602125
Die onderste bedoel ik inderdaad. Heeft mij echt geholpen nadat ik maar wat zat aan te kloten.
pi_207605205
Beste tip die ik kan geven, zonder de mechanics te gamen is om gewoon extreem rustig aan te spelen. Veel sneaken. Veel vechten met mobs (niet zozeer 'grinden' maar gewoon oefenen). Dit geeft zowel jezelf als je character ervaring :) Goed de kat uit de boom kijken, om hoekjes gluren.

En Elden Ring is allicht wat meer hardcore dan het gros van de andere games maar de flexibiliteit die de open world biedt geeft je eigenlijk altijd wel iets anders te doen als je ergens tegen een difficulty-spike aanloopt. Als iets te moeilijk is kom je gewoon later terug. Jezelf frustreren door 20x dood te gaan op hetzelfde punt hoeft (bijna :P ) niet.

Oh, en google gewoon dingen. Als je in een dungeon zit en je komt niet voorbij een baas 'cheat' dan en check even wat de tactics zijn om hem te verslaan. Voor het ongeoefende oog is het in het begin soms lastig te doorgronden wat de zwakheden zijn. Doe jezelf een plezier luister naar anderen die het al eerder hebben gedaan.

In het begin is het moeilijk maar als je even door kan zetten zal je zien dat je op een gegeven moment in de flow komt en dat, hoewel het nog steeds een bovengemiddeld moeilijke game is, het bijna wel gewoon allemaal goed te doen is.
Conscience do cost.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 23:21:28 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207606428
Alleen die smurfen. Daar had ik altijd last van. Zeker als ze met z'n drieën zijn. }:|
  dinsdag 17 januari 2023 @ 23:28:27 #219
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207606507
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen die smurfen. Daar had ik altijd last van. Zeker als ze met z'n drieën zijn. }:|
Met een zwaar crush wapen oid wel ez
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  FOK!Fotograaf woensdag 18 januari 2023 @ 11:46:45 #220
364681 over_hedge
pi_207610008
Hier al mensen die met mods spelen?

Gister voor het eerst mee zitten spelen. Maar wel tof want nu kan ik eindelijk het spel in ultra wide spelen. Dat is wel echt tof
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 18 januari 2023 @ 11:48:05 #221
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207610019
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh die Crystalized krengen :r
A murky, forgotten land.
pi_207820933
Mooi spel maar ik snap er werkelijk geen zak van..
In het begin wordt het in een open wereld gegooid, normaal krijg je dan wel te horen wat je moet doen maar hier is het zoals in het echte leven: geen duidelijke quest of routes.. je moet zelf maar uitzoeken hoe je verder moet en wat je moet doen om het spel te eindigen.

En dan heb je op een gegeven moment wat bosses verslagen, krijg je een halve medaille, geen idee waar de andere helft te vinden is.
Dus dan ga je maar Googlen (Map Genie is geweldig voor dit soort spellen), heb je gevonden waar de andere helft ligt maar daar kan je niet komen zonder eerst een andere quest te doen.
En om die quest te doen moet je ook weer eerst andere dingen hebben gedaan maar je hebt geen idee wat...

Het zal ook vast aan mij liggen.
Ik hou van open werereld spellen maar iets meer aanwijzingen over wat je moet doen en waar je heen moet zou ik toch wel fijn vinden.

Doet iedereen maar wat tot ze uiteindelijk bij de eindbaas komen of gebruiken jullie meer logica en weten jullie wel wat te doen?
  donderdag 2 februari 2023 @ 15:50:12 #223
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207821104
Welkom in de wereld van Soulsborne games en From Software.
Een genre an sich.

Waar je in het diepe wordt gegooid met minieme uitleg en je alles zelf uit mag zoeken *O*

Uiteindelijk vind je alles wel door exploratie.

Stelregel is: wordt je ergens keer op keer kansloos verslagen en doe jij weinig damage, dan kun je beter eerst een andere richting op gaan.

En, leer van je fouten, en wees niet te overhaast en stoutmoedig.
Dat wordt genadeloos afgestraft.
A murky, forgotten land.
pi_207821192
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:30 schreef SiGNe het volgende:
In het begin wordt het in een open wereld gegooid, normaal krijg je dan wel te horen wat je moet doen maar hier is het zoals in het echte leven: geen duidelijke quest of routes.. je moet zelf maar uitzoeken hoe je verder moet en wat je moet doen om het spel te eindigen.

En dan heb je op een gegeven moment wat bosses verslagen, krijg je een halve medaille, geen idee waar de andere helft te vinden is.
Dus dan ga je maar Googlen (Map Genie is geweldig voor dit soort spellen), heb je gevonden waar de andere helft ligt maar daar kan je niet komen zonder eerst een andere quest te doen.
En om die quest te doen moet je ook weer eerst andere dingen hebben gedaan maar je hebt geen idee wat...

Ik hou van open werereld spellen maar iets meer aanwijzingen over wat je moet doen en waar je heen moet zou ik toch wel fijn vinden.

Doet iedereen maar wat tot ze uiteindelijk bij de eindbaas komen of gebruiken jullie meer logica en weten jullie wel wat te doen?
Ligt idd aan jou :D Niet dat dat wat negatiefs is. Want zo heeft iedereen zijn eigen smaak. En als jij het leuker had gevonden als je wel markers etc krijgt dan is dat helemaal prima :P

Ze vertellen je: je moet naar die grote boom. Hoe je dat doet moet je helemaal zelf uitzoeken ja. De kampvuur dingen wijzen wel een bepaalde kant op.

Ik zelf doe geen guides. Vind ik niet leuk. Maar als je dat wel leuk vind zou ik gewoon ff google. Dan is alles te vinden

Oh en praat met alle npc die je langskomt. Die geven ook veel hints. Of quests, Goed opletten wat ze zeggen alleen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 2 februari 2023 @ 16:10:20 #225
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207821349
Enne, git gud :7
A murky, forgotten land.
pi_207821577
Ik heb de eerste keer wel echt blind gespeeld zonder te googlen (misschien hier eens een vraagje gesteld) en dat maakt de ervaring wel echt leuk, je moet inderdaad goed opletten naar wat er gezegd wordt, en gewoon exploren.

WAAR BLIJFT MN DLC????
-nee-
  donderdag 2 februari 2023 @ 16:44:04 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207821645
quote:

Ik volgde de tutorial video om een kickstart te krijgen. Daarna eigenlijk zelden google gebruikt. Zelf doen is tien keer leuker

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207869738
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ligt idd aan jou :D Niet dat dat wat negatiefs is. Want zo heeft iedereen zijn eigen smaak. En als jij het leuker had gevonden als je wel markers etc krijgt dan is dat helemaal prima :P

Ze vertellen je: je moet naar die grote boom. Hoe je dat doet moet je helemaal zelf uitzoeken ja. De kampvuur dingen wijzen wel een bepaalde kant op.

Ik zelf doe geen guides. Vind ik niet leuk. Maar als je dat wel leuk vind zou ik gewoon ff google. Dan is alles te vinden

Oh en praat met alle npc die je langskomt. Die geven ook veel hints. Of quests, Goed opletten wat ze zeggen alleen.
Het is een heel ander genre game en daar moet je ook klaar voor zijn denk ik.
Het is veel onthouden en er is ook geen moeilijkheidsgraad dus alles is moelijk.. ik kwam in het begin niet eens langs de tutorial :D

Bij andere spellen is het in het begin nog makkelijk en wordt 't later pas zwaarder maar bij Elden Ring word je echt meteen in het diepe gegooid.
  donderdag 23 februari 2023 @ 08:53:57 #229
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208108568
Alweer een jaar oud. En wat een legendarisch jaar was het. Dank, Miyazaki-sama.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_208122680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Alweer een jaar oud. En wat een legendarisch jaar was het. Dank, Miyazaki-sama.
Voor mij persoonlijk een van de beste games ooit.

Ik wilde onlangs Witcher nog even doen want ik had blood&wine expansion nooit gedaan. Hoewel die wereld/game ook nog steeds prachtig is kon ik het qua combat gewoon niet volhouden zo saai ;(

Als Miyazaki nou eens zaken ging doen met CD project Red en ze een crossover deden. Witcher met souls-mechanics. Mijn relatie zou dat misschien niet overleven maar dat is een offer wat ik bereid ben om te maken :7
Conscience do cost.
pi_208122721
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 09:17 schreef ems. het volgende:

[..]
Voor mij persoonlijk een van de beste games ooit.

Ik wilde onlangs Witcher nog even doen want ik had blood&wine expansion nooit gedaan. Hoewel die wereld/game ook nog steeds prachtig is kon ik het qua combat gewoon niet volhouden zo saai ;(

Als Miyazaki nou eens zaken ging doen met CD project Red en ze een crossover deden. Witcher met souls-mechanics. Mijn relatie zou dat misschien niet overleven maar dat is een offer wat ik bereid ben om te maken :7
:D

Sowieso, fuck bitches, git gud :@
-nee-
  vrijdag 24 februari 2023 @ 09:23:42 #232
459912 FlippingCoin
pi_208122725
quote:

Gewoon aankloten, en dan heb je niet de snelste tijd of zo maar is wel leuk om die zooi zelf te ontdekken. Soms wel eens wat opgezocht voor een quest of zo als ik geen idee had wat te doen. En beetje met vrienden over gehad wat te doen en zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  dinsdag 28 februari 2023 @ 10:01:22 #233
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208175205
twitter

dinsdag 28 februari 2023 @ 10:14:11 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208175351
*O*
A murky, forgotten land.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 10:19:26 #235
459912 FlippingCoin
pi_208175399
Noice
pi_208175467
quote:
Conscience do cost.
pi_208175568
Wou dat ik dit spel kon spelen, ik wordt zelfs genakt door 3 wolven of een vent op een paard met een speer.
Hoe kan het zo zijn dat ik dit gewoon niet kan :')

Had na een half jaar die eerste paardenboss dood. Heb nu al maanden niet meer aangeraakt, best zonde.

Laatste keer dat ik spel digitaal kocht ook.
pi_208175598
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:35 schreef streamjohan het volgende:
Wou dat ik dit spel kon spelen, ik wordt zelfs genakt door 3 wolven of een vent op een paard met een speer.

Had na een half jaar die eerste paardenboss dood. Heb nu al maanden niet meer aangeraakt, best zonde.

Die paardenboss is sowieso eentje die je in het begin moet omzeilen om later pas terug te komen :P

En diezelfde frustratie heb ik ook bij dark souls games. Elden Ring niet, omdat die je een stuk meer ruimte biedt om wat dingen te omzeilen of om elders te levelen.
Conscience do cost.
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 februari 2023 @ 10:39:22 #239
364681 over_hedge
pi_208175615
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:35 schreef streamjohan het volgende:

:D bedoel je dat eerste paard meteen op het begin? Het is de bedoeling om die gewoon te negeren en na een uur of 30 terug te komen :D
pi_208175668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:D bedoel je dat eerste paard meteen op het begin? Het is de bedoeling om die gewoon te negeren en na een uur of 30 terug te komen :D
Ja, dat enorme paard. Heb me geergerd....Maar moest en zou die kapot krijgen. Maar serieus, hoe moet ik dat weten, er stond nergens wat ik moest doen of welke kant op :')
pi_208175677
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:38 schreef ems. het volgende:

[..]
Die paardenboss is sowieso eentje die je in het begin moet omzeilen om later pas terug te komen :P

En diezelfde frustratie heb ik ook bij dark souls games. Elden Ring niet, omdat die je een stuk meer ruimte biedt om wat dingen te omzeilen of om elders te levelen.
Ik lees het inderdaad..... Maar elders levelen, hoe? Ik ga om de 10 seconden dood en kom dan niet meer bij dat lichtgevende boompje met punten.
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 februari 2023 @ 10:46:11 #242
364681 over_hedge
pi_208175687
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:44 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Ja, dat enorme paard. Heb me geergerd....Maar moest en zou die kapot krijgen. Maar serieus, hoe moet ik dat weten, er stond nergens wat ik moest doen of welke kant op :')
Ja zo werkt elden ring. Je moet naar de grote boom. Hoe en wat zoek je zelf maar uit. De kampvuurtjes helpen een klein beetje door de goede kant op te wijzen. Maar als het je gelukt is om die ridder op het paard te doden. Terwijl je net begonnen bent. Dan gaat de rest je ook wel lukken!
pi_208175819
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:45 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Ik lees het inderdaad..... Maar elders levelen, hoe? Ik ga om de 10 seconden dood en kom dan niet meer bij dat lichtgevende boompje met punten.
Ik denk dat je het beste even op youtube een beginnersintroductie kan kijken die je helpt tot het punt dat je je paard krijgt iig.

Echt man, Elden Ring is te goed om te laten liggen. Even doorzetten. Als je langzaam aan wat levels bij elkaar sprokkelt zal je zien dat het allemaal wat makkelijker (maar nooit makkelijk :+ ) wordt.
Conscience do cost.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 11:01:44 #244
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208175907
Anders YouTube aanslingeren, dat barst van de tips & tricks video's.

Eventueel kun je ook nog filmpjes kijken over 'how to get OP early'.

Die lijden je in een uurtje of 2 langs wat items en zo die je in de eerst uren en uren wat voordeel moeten geven.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 11:25:53 #245
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_208176141
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
Anders YouTube aanslingeren, dat barst van de tips & tricks video's.

Eventueel kun je ook nog filmpjes kijken over 'how to get OP early'.

Die lijden je in een uurtje of 2 langs wat items en zo die je in de eerst uren en uren wat voordeel moeten geven.
Hierop aansluitend: ik kan Youtuber Nizar GG aanraden. Is een Nederlander en maakt erg toffe build-video's.

Ben nu bezig met een Arcane/Faith build. Gebruik Dragon incantations en als melee de Poleblade (doet bleed en fire). Erg vermakelijk om zo het spel te spelen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 11:49:04 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208176350
Voor de liefhebbers van het Soulsbornering/Nioh genre: over 3 dagen komt Wo Long Fallen Dynasty uit *O*
A murky, forgotten land.
pi_208177410
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:56 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik denk dat je het beste even op youtube een beginnersintroductie kan kijken die je helpt tot het punt dat je je paard krijgt iig.

Echt man, Elden Ring is te goed om te laten liggen. Even doorzetten. Als je langzaam aan wat levels bij elkaar sprokkelt zal je zien dat het allemaal wat makkelijker (maar nooit makkelijk :+ ) wordt.
Ik heb even geprobeerd, hou het voor gezien. Ga AC Odyssey afmaken, nu level 35, bevalt me stukken meer. :') Valhalla heb ik al uitgespeeld.
pi_208177483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 13:37 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Ik heb even geprobeerd, hou het voor gezien. Ga AC Odyssey afmaken, nu level 35, bevalt me stukken meer. :') Valhalla heb ik al uitgespeeld.
Odyssey is ook fijn. Valhalla vond ik kut, daarentegen ;(
Conscience do cost.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 13:44:41 #249
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208177487
Elden Ring, oh Elden Ring.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 17:50:57 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208180560
quote:
Ik wil wel maar ik durf niet.
pi_208181084
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de liefhebbers van het Soulsbornering/Nioh genre: over 3 dagen komt Wo Long Fallen Dynasty uit *O*
Mooie tip! *O*
  dinsdag 28 februari 2023 @ 19:16:02 #252
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208181494
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 18:41 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Mooie tip! *O*
En meteen op Game Pass *O* _O_
A murky, forgotten land.
pi_208183613
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
Must play. Heb alleen Elden Ring nog niet uitgespeeld.
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:07:02 #254
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_208189712

Hier nog even een grote versie van de teaser.

Wie zit er op Torrent? Miquella?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 5 maart 2023 @ 00:05:39 #255
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208245611
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 6 maart 2023 @ 21:50:07 #256
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208271512
Was even vergeten hoe snel je overpowered kan zijn met magic. _O-

Controller drift naar links automatisch,

rip xbox one controller
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_208285593
Ik vind Wo-Long niet zo leuk ;(
Conscience do cost.
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:20:07 #258
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208286072
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:23 schreef ems. het volgende:
Ik vind Wo-Long niet zo leuk ;(
Ik ben er ook mee gestopt.
Ik heb een hekel aan parry/deflect.

Met veel plezier Demon's Souls, de Dark Souls trilogie, Bloodborne, Elden Ring en de beide Nioh games uitgespeeld, sommige zelfs 2 keer.

Maar Sekiro en nu Wo Long heb ik naast me neer gelegd.
Niet mijn ding dat deflecten.

Gelukkig zit ie bij Game Pass en heb ik er niks voor hoeven betalen.
A murky, forgotten land.
pi_208286184
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]

Hier nog even een grote versie van de teaser.

Wie zit er op Torrent? Miquella?
Dat denk ik wel! Zoals Artorias-lore heel welkom was in DS1, zo verwacht ik nu eenzelfde voldoening in deze DLC!

Kan niet wachten. :)
-nee-
pi_208286242
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik ben er ook mee gestopt.
Ik heb een hekel aan parry/deflect.

Met veel plezier Demon's Souls, de Dark Souls trilogie, Bloodborne, Elden Ring en de beide Nioh games uitgespeeld, sommige zelfs 2 keer.

Maar Sekiro en nu Wo Long heb ik naast me neer gelegd.
Niet mijn ding dat deflecten.

Gelukkig zit ie bij Game Pass en heb ik er niks voor hoeven betalen.
Voor mij is het meer de sfeer. Dat overdreven Japanse ding. Souls/Ring is wat dat betreft een stuk bescheidener en dat vind ik fijn.
Conscience do cost.
  maandag 13 maart 2023 @ 17:56:22 #261
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208360869
was even vergeten dat je na Godrick ontzettend ver in de map kan nadat je ook nog eens de twee stukken voor de lift heb gevonden, ik heb rennalla nog niet down of general redahn en zit al in the royal capital, je kan ook opgegeten worden door mommy in de acadamy en meegenomen worden naar Manor, daar kan je door wat "slim naar beneden vallen" in de lava komen en compleet uitbreken,

normaal als je opgegeten word door mommy loop je naar de eerste bonfire en teleport je weg, als je na de bonfire verder gaat kom je dual mommy boss tegen die compleet vernederd. als je "normaal" de mommys verslaat kom je zo in manor terecht.

Heb wel somber +6 gevonden maar om bij +7 te komen moet it godskin verslaan in Manor wat echt niet te doen is op level 40. je word geoneshot, doe nog te weinig damage om hem te cheesen met sleeping arrows :R

Zit nu op 9 healing flasks die + 7 zijn. _O- _O_
  maandag 13 maart 2023 @ 17:57:35 #262
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208360886
Ja, dat is het mooie. Gaan waar jij maar wil.
  maandag 13 maart 2023 @ 17:58:41 #263
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208360902
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat is het mooie. Gaan waar jij maar wil.
Sommige zones zijn echt high level waar je upgrade materials vind die eigenlijk nog niet bedoeld zijn voor jou.
  maandag 13 maart 2023 @ 18:00:22 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208360922
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:58 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Sommige zones zijn echt high level waar je upgrade materials vind die eigenlijk nog niet bedoeld zijn voor jou.
Daar is je paard voor.

maandag 13 maart 2023 @ 18:06:12 #265
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208360980
quote:
12s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Daar is je paard voor.

[ afbeelding ]
Somber +7 is moeilijk, dat word godskin een paar 100 keer doen om hem te downen.
  maandag 13 maart 2023 @ 21:50:37 #266
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208365198

_O_ _O_ _O_
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:01:43 #267
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208378535
quote:
12s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Daar is je paard voor.

[ afbeelding ]
Dat paard is soms skyrim waardig
pi_208378649
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 21:50 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_
Netjes, heb je godskin verslagen?

Die rol van die dikke, daar heb ik dwars doorheen leren bloodhound steppen, dat was een gamechanger. Lvl 49, die uitdaging wil ik wel eens aangaan.
-nee-
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:09:59 #269
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208378674
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Netjes, heb je godskin verslagen?

Die rol van die dikke, daar heb ik dwars doorheen leren bloodhound steppen, dat was een gamechanger. Lvl 49, die uitdaging wil ik wel eens aangaan.
klein beetje gecheesed met sleep arrows, dan gewoon blood grease op een bleed weapon en gaan met die banaan
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:16:27 #270
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208378772
pi_208378914
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:09 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
klein beetje gecheesed met sleep arrows, dan gewoon blood grease op een bleed weapon en gaan met die banaan
Heb je bewust sleep arrows moeten verzamelen/maken of had je al genoeg van de normale trip ernaartoe? Ik deed dat met sleeping pots en heb daar wel flink door die grondstof heen gebrand, een plant ofziets.
-nee-
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:29:58 #272
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208378965
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Heb je bewust sleep arrows moeten verzamelen/maken of had je al genoeg van de normale trip ernaartoe? Ik deed dat met sleeping pots en heb daar wel flink door die grondstof heen gebrand, een plant ofziets.
Ik moest ze na een try of 3 wel weer maken ja :9 die cracked pots zijn zeldzaam daarom maar arrows gedaan das een stuk makkelijker te maken :Y
pi_208379012
Ik maakte mij nog helemaal bang voor eerste keer godskin duo maar uiteindelijk first try zonder problemen (en sleepdingen) gelukt. Waarschijnlijk een samenloop van de juiste build voor de kwestie en geluk :P

Malenia en Elden beast waren terror voor mij tho.
Conscience do cost.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:36:06 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208379049
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:33 schreef ems. het volgende:
Ik maakte mij nog helemaal bang voor eerste keer godskin duo maar uiteindelijk first try zonder problemen (en sleepdingen) gelukt. Waarschijnlijk een samenloop van de juiste build voor de kwestie en geluk :P

Godskin duo is bij mij volledig door m'n npc buddy en kloon gedaan. Ik kon rustig een broodje smeren tussendoor :') :D
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:49:39 #275
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208379211
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:33 schreef ems. het volgende:

dit wil ik ook nog een keer doen, doe ik na deze bleed build :@
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 22:55:39 #276
447051 crew  Peejtur
pi_208379274
Elden Ring komt morgen binnen. HL nu op 70% en moet daarna toch zeker nog wat te doen hebben O-)
pi_208379543
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:49 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

dit wil ik ook nog een keer doen, doe ik na deze bleed build :@
Ziet er leuk uit maar lijkt me zo saai ;(
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 15 maart 2023 @ 22:47:49 #278
447051 crew  Peejtur
pi_208398404
Vanavond even gespeeld maar het is best moeilijk zeg. Even inkomen.
  woensdag 15 maart 2023 @ 22:54:38 #279
459912 FlippingCoin
pi_208398571
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2023 22:47 schreef Peejtur het volgende:
Vanavond even gespeeld maar het is best moeilijk zeg. Even inkomen.
Ja het heeft pieken van moeilijkheid, in begin had ik dat ook wel ja
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 07:12:01 #280
447051 crew  Peejtur
pi_208401550
quote:
16s.gif Op woensdag 15 maart 2023 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik heb eigenlijk ook nog geen idee wat ik moet doen. Vanavond maar weer even verder prutsen.
  donderdag 16 maart 2023 @ 07:58:15 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208401795
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 07:12 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Ik heb eigenlijk ook nog geen idee wat ik moet doen. Vanavond maar weer even verder prutsen.
Klopt, zo gaat dat in die game :D

De savepoints wijzen je wel enigszins de weg overigens. Maar ga vooral van het padje af. Beetje buiten lopen.
pi_208402603
quote:
16s.gif Op woensdag 15 maart 2023 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Mijn ervaring is dat als je voorbij Margit kan komen dat je het hele spel kan uitspelen en dat je dan ook ingespeeld bent.
Conscience do cost.
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 09:40:27 #283
447051 crew  Peejtur
pi_208402873
Margit kom ik vanzelf tegen dus?
  donderdag 16 maart 2023 @ 10:04:57 #284
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_208403166
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 09:40 schreef Peejtur het volgende:
Margit kom ik vanzelf tegen dus?
Sneller dan je lief is.
Dit, dus.
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 10:52:04 #285
447051 crew  Peejtur
pi_208403823
Is dat die gouden op het paard?
  Eindredactie Games donderdag 16 maart 2023 @ 10:53:52 #286
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208403856
Leuk zoethoudertje tot de eckte DLC, wellicht? (PC only uiteraard).
Al die content uit Bloodborne en Dark Souls III is wel vet hoor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 new classes lijkt me dan weer compleet overbodig :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 16 maart 2023 @ 10:54:39 #287
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208403869
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 10:52 schreef Peejtur het volgende:
Is dat die gouden op het paard?
Nee, die kun je het beste nog ff vermijden. Is een soort miniboss in de open wereld.
Margit is de eerste "echte" boss, dat duurt nog wel even voordat je daar bent.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 16 maart 2023 @ 11:05:59 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208404034
quote:
2s.gif Op donderdag 16 maart 2023 10:54 schreef 2dope het volgende:

[..]
Nee, die kun je het beste nog ff vermijden. Is een soort miniboss in de open wereld.
Ik kwam daar pas na 30 uur ofzo :D
  Eindredactie Games donderdag 16 maart 2023 @ 11:09:16 #289
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_208404082
quote:
19s.gif Op donderdag 16 maart 2023 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik kwam daar pas na 30 uur ofzo :D
De eerste boss die ik tegenkwam was trouwens zo'n hondenstandbeeld-fucker ergens in een grot
  donderdag 16 maart 2023 @ 12:40:54 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208405536
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 11:09 schreef 2dope het volgende:

[..]
De eerste boss die ik tegenkwam was trouwens zo'n hondenstandbeeld-fucker ergens in een grot
Haha ja same. Naast de tutorial boss en gouden ridder. Werd keihard afgemaakt wel.
  donderdag 16 maart 2023 @ 13:02:05 #291
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208405823
quote:
2s.gif Op donderdag 16 maart 2023 10:54 schreef 2dope het volgende:

[..]
Die buff van dat wapen _O_
  zaterdag 18 maart 2023 @ 16:25:52 #292
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208436754

Met Golden vow buff en Magic weapon hak ik er lekker in, ik deed rennala in 3 hits.

Limgrave 100%
Lakes nu 100%

ik moet nog Cealid exploren, Plateau en Capital

Wat een Game _O_

maar nu even een uurtje chillen
  zaterdag 18 maart 2023 @ 20:58:31 #293
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208441466
Fallingstar beast is echt aids als melee
  zondag 19 maart 2023 @ 08:03:09 #294
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_208447123
Ik moet de Elden Beast nog.

;(
pi_208447152
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 20:58 schreef cherrycoke het volgende:
Fallingstar beast is echt aids als melee
Die hoog op de berg? Die jaw die hij laat vallen heb ik gedualwield, fakking episch was dat. De special move is een lightning bolt, daarmee kan je eindbazen en invasions het leven ontzettend zuur maken, zeker als je coop doet. :P
-nee-
  zondag 19 maart 2023 @ 08:26:54 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208447227
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 08:03 schreef Rickocum het volgende:
Ik moet de Elden Beast nog.

;(
Die is E Z
  zondag 19 maart 2023 @ 08:32:48 #297
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_208447252
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2023 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Die is E Z
Heb hem nog maar 2 keer geprobeerd want ben snel afgeleid en lui geworden met Valheim en Hogwarts.
pi_208452104
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 08:32 schreef Rickocum het volgende:

[..]
Heb hem nog maar 2 keer geprobeerd want ben snel afgeleid en lui geworden met Valheim en Hogwarts.
Ik speel dat Valheim ook, erg leuk. Niet makkelijk als elden ring in je vingers zit.
-nee-
  zondag 19 maart 2023 @ 16:59:55 #299
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_208454417
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2023 14:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik speel dat Valheim ook, erg leuk. Niet makkelijk als elden ring in je vingers zit.
:') Klopt. Wegduiken is nét even anders
  zondag 26 maart 2023 @ 13:04:04 #300
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208542502
A murky, forgotten land.
  zondag 26 maart 2023 @ 16:33:32 #301
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208545196
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')