Alleen bosses en great enemies respawnen niet.quote:Op maandag 9 januari 2023 08:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed om te weten.
volgende vraag:
Hoe voorkom je dat je steeds opnieuw een sterke vijand moet verslaan? Als ik naar een level-up punt ga, dan moet ik alles weer opnieuw doen. Blijft dit zo?
Dat blijft wel zo trouwens. Elke keer als je naar zo'n site of grace gaat om te rusten dan respawnt alles behalve, zoals gezegd, de bosses enzo.quote:Op maandag 9 januari 2023 08:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed om te weten.
volgende vraag:
Hoe voorkom je dat je steeds opnieuw een sterke vijand moet verslaan? Als ik naar een level-up punt ga, dan moet ik alles weer opnieuw doen. Blijft dit zo?
Dacht ik al, elke keer wanneer ik sterker wou worden bij zo'n grace kwam alles weer terug. Geen mogelijkheid om iets te saven of wat ook.quote:Op maandag 9 januari 2023 08:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat blijft wel zo trouwens. Elke keer als je naar zo'n site of grace gaat om te rusten dan respawnt alles behalve, zoals gezegd, de bosses enzo.
Dus die sterke vijand valt wel mee wat betreft sterkte in vergelijking met die bossesHoewel je later in het spel wel mobs krijgt die imo vervelender zijn dan sommige bosses.
Klopt. Dat maakt meteen ook een van de coole doch lastige beslissingen die je constant moet nemen in Elden Ring. Ga je terug naar een site of grace die je al kent om je runes te gebruiken of zet je nog even door in de hoop een nieuwe grace te vinden maar met het risico om onderweg alles te verliezen?quote:Op maandag 9 januari 2023 08:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Dacht ik al, elke keer wanneer ik sterker wou worden bij zo'n grace kwam alles weer terug. Geen mogelijkheid om iets te saven of wat ook.
Interessant en tevens frustrerend hahah.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. Dat maakt meteen ook een van de coole doch lastige beslissingen die je constant moet nemen in Elden Ring. Ga je terug naar een site of grace die je al kent om je runes te gebruiken of zet je nog even door in de hoop een nieuwe grace te vinden maar met het risico om onderweg alles te verliezen?
Als het goed is wordt je ook zelf langzaam steeds beter (niet alleen ingame) dus enemies waar je in het begin meermaals op vast liep worden steeds makkelijker.
En tevens hetgeen wat het memorabel maakt als je je erdoorheen kan zettenquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Interessant en tevens frustrerend hahah.
Er is een tutorial video die je in een paar uur vrij sterk maakt. Een soort easy mode route naar handige items. Heb even geen zin om die video te zoeken in m'n archieven maar misschien heeft @StateOfMind hem sneller gevonden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:37 schreef streamjohan het volgende:
Wat is de makkelijkste meest OP class etc? Wil toch weer eens wagen eraan, heb gekocht en uurtje of 10 gespeeld, maar snel de interesse verloren omdat het gewoon niet lukte.
Ben even in mijn YouTube geschiedenis gedoken en heb er een paar gevonden, waaronder een van d Soulsborne figuren: Vaativydia.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een tutorial video die je in een paar uur vrij sterk maakt. Een soort easy mode route naar handige items. Heb even geen zin om die video te zoeken in m'n archieven maar misschien heeft @:StateOfMind hem sneller gevonden.
Daarnaast kun je levelen door in de buurt van monsters te staan die elkaar afmaken. Bijvoorbeeld de beer en de wolven vlakbij de eerste warpzone, of de ridders met weerwolven bij de brug naar het kasteel van Rahdahn.
Met een zwaar crush wapen oid wel ezquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen die smurfen. Daar had ik altijd last van. Zeker als ze met z'n drien zijn.
Oh die Crystalized krengenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen die smurfen. Daar had ik altijd last van. Zeker als ze met z'n drien zijn.
Ligt idd aan jouquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:30 schreef SiGNe het volgende:
Mooi spel maar ik snap er werkelijk geen zak van..
In het begin wordt het in een open wereld gegooid, normaal krijg je dan wel te horen wat je moet doen maar hier is het zoals in het echte leven: geen duidelijke quest of routes.. je moet zelf maar uitzoeken hoe je verder moet en wat je moet doen om het spel te eindigen.
En dan heb je op een gegeven moment wat bosses verslagen, krijg je een halve medaille, geen idee waar de andere helft te vinden is.
Dus dan ga je maar Googlen (Map Genie is geweldig voor dit soort spellen), heb je gevonden waar de andere helft ligt maar daar kan je niet komen zonder eerst een andere quest te doen.
En om die quest te doen moet je ook weer eerst andere dingen hebben gedaan maar je hebt geen idee wat...
Het zal ook vast aan mij liggen.
Ik hou van open werereld spellen maar iets meer aanwijzingen over wat je moet doen en waar je heen moet zou ik toch wel fijn vinden.
Doet iedereen maar wat tot ze uiteindelijk bij de eindbaas komen of gebruiken jullie meer logica en weten jullie wel wat te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |