Nee maar er gaan nog altijd geruchten dat tijdens de Game Awards er nog meer wordt aangekondigdquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:03 schreef Marsenal het volgende:
Nou, daar zwengel ik 'm van de week wel weer voor aan.
Niks over een storyline-dlc dus?
Da's deze week al zag ik. Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee maar er gaan nog altijd geruchten dat tijdens de Game Awards er nog meer wordt aangekondigd
Wat begrijp je er niet aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:56 schreef K44S het volgende:
Ik reageer effe, heb het spel sinds vorige week en begrijp er nog bizar weinig van.
Ik ben nu compleet aan het begin, ik was in een soort grot en ben nu in een soort vallei waarbij ik een soort giga ridder moet verslaan? Ik heb gekozen voor een samurai karakter gekozen.quote:
Je moet niks. Dat is het hele ding. Er is niet 1 weg die je kan nemen. Je kan doen wat je wilt. Die ridder op dat paard op het begin moet je gewoon overslaan. Nog te sterk. En dan kom je over paar uur terug als je zelf wat sterker bentquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben nu compleet aan het begin, ik was in een soort grot en ben nu in een soort vallei waarbij ik een soort giga ridder moet verslaan? Ik heb gekozen voor een samurai karakter gekozen.
Ah, dank. Dan klopt dat met wat ik eigenlijk al dacht.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je moet niks. Dat is het hele ding. Er is niet 1 weg die je kan nemen. Je kan doen wat je wilt. Die ridder op dat paard op het begin moet je gewoon overslaan. Nog te sterk. En dan kom je over paar uur terug als je zelf wat sterker bent
Het is echt: Je moet naar de grote boom waar ik de naam ff niet meer van weet. En hoe je dat doet zoek je maar uitquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Ah, dank. Dan klopt dat met wat ik eigenlijk al dacht.
Mooi, dat betaald zich dus wel uit tov spiderman :-)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is echt: Je moet naar de grote boom waar ik de naam ff niet meer van weet. En hoe je dat doet zoek je maar uitEn dat zal een uur of 100 duren.
Grote voordeel van elden ring tegenover andere souls games is dat als een baas te moeilijk is. Je altijd gewoon terug kan gaan farmen tot je wat levels hoger bent. En er is zoveel te doen in de wereld
Pro tip, lijkt een richting veel te moeilijk en loop je er op vast, probeer dan eens een andere richting. Je bent heel erg vrij om later eens terug te komen met een beter wapentje.(en sommige gebieden zijn wat makkelijker, die zijn niet zo leuk als je veel later terugkomt en alles zo dood)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben nu compleet aan het begin, ik was in een soort grot en ben nu in een soort vallei waarbij ik een soort giga ridder moet verslaan? Ik heb gekozen voor een samurai karakter gekozen.
Ik dacht al:deze mega-ridder ga ik nooit kunnen verslaan zonder extra wapens/levels. Goed om te weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pro tip, lijkt een richting veel te moeilijk en loop je er op vast, probeer dan eens een andere richting. Je bent heel erg vrij om later eens terug te komen met een beter wapentje.(en sommige gebieden zijn wat makkelijker, die zijn niet zo leuk als je veel later terugkomt en alles zo dood)
Kan je craften, looten en kopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik dacht al:deze mega-ridder ga ik nooit kunnen verslaan zonder extra wapens/levels. Goed om te weten.
Hoe kom ik aan nieuwe pijlen?
En die ridder kan je direct verslaan, sommige lukt het wel en de drop is dan aardig goed ook. Ik zou het niet aanraden tho, meeste doen dat ook helemaal niet maar alles kan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik dacht al:deze mega-ridder ga ik nooit kunnen verslaan zonder extra wapens/levels. Goed om te weten.
Hoe kom ik aan nieuwe pijlen?
?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
Dubbele witte streep = niet inhalen
Dat zijn puur berichten. Veelal geplaatst door andere spelers, sommige door from software zelf.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:17 schreef K44S het volgende:
Tof, ben benieuwd.
En hoe zit het met die dubbele witte strepen met een boodschap. Daarvoor moet je soort van 'bidden'?
Al een idee wat die van 2023 kan gaan worden?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh heerlijk dat gevoel van 'wat moet ik doen'. Dit was echt mijn GOTY 22.
Zelda TOTKquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al een idee wat die van 2023 kan gaan worden?
Was ook zeer zeker mijn GOTY![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:17 schreef K44S het volgende:
Tof, ben benieuwd.
En hoe zit het met die dubbele witte strepen met een boodschap. Daarvoor moet je soort van 'bidden'?
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat zijn puur berichten. Veelal geplaatst door andere spelers, sommige door from software zelf.
Try finger but hole, dog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |