abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207821577
Ik heb de eerste keer wel echt blind gespeeld zonder te googlen (misschien hier eens een vraagje gesteld) en dat maakt de ervaring wel echt leuk, je moet inderdaad goed opletten naar wat er gezegd wordt, en gewoon exploren.

WAAR BLIJFT MN DLC????
-nee-
  donderdag 2 februari 2023 @ 16:44:04 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207821645
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:30 schreef SiGNe het volgende:
Mooi spel maar ik snap er werkelijk geen zak van..
In het begin wordt het in een open wereld gegooid, normaal krijg je dan wel te horen wat je moet doen maar hier is het zoals in het echte leven: geen duidelijke quest of routes.. je moet zelf maar uitzoeken hoe je verder moet en wat je moet doen om het spel te eindigen.

En dan heb je op een gegeven moment wat bosses verslagen, krijg je een halve medaille, geen idee waar de andere helft te vinden is.
Dus dan ga je maar Googlen (Map Genie is geweldig voor dit soort spellen), heb je gevonden waar de andere helft ligt maar daar kan je niet komen zonder eerst een andere quest te doen.
En om die quest te doen moet je ook weer eerst andere dingen hebben gedaan maar je hebt geen idee wat...

Het zal ook vast aan mij liggen.
Ik hou van open werereld spellen maar iets meer aanwijzingen over wat je moet doen en waar je heen moet zou ik toch wel fijn vinden.

Doet iedereen maar wat tot ze uiteindelijk bij de eindbaas komen of gebruiken jullie meer logica en weten jullie wel wat te doen?
Ik volgde de tutorial video om een kickstart te krijgen. Daarna eigenlijk zelden google gebruikt. Zelf doen is tien keer leuker

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207869738
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ligt idd aan jou :D Niet dat dat wat negatiefs is. Want zo heeft iedereen zijn eigen smaak. En als jij het leuker had gevonden als je wel markers etc krijgt dan is dat helemaal prima :P

Ze vertellen je: je moet naar die grote boom. Hoe je dat doet moet je helemaal zelf uitzoeken ja. De kampvuur dingen wijzen wel een bepaalde kant op.

Ik zelf doe geen guides. Vind ik niet leuk. Maar als je dat wel leuk vind zou ik gewoon ff google. Dan is alles te vinden

Oh en praat met alle npc die je langskomt. Die geven ook veel hints. Of quests, Goed opletten wat ze zeggen alleen.
Het is een heel ander genre game en daar moet je ook klaar voor zijn denk ik.
Het is veel onthouden en er is ook geen moeilijkheidsgraad dus alles is moelijk.. ik kwam in het begin niet eens langs de tutorial :D

Bij andere spellen is het in het begin nog makkelijk en wordt 't later pas zwaarder maar bij Elden Ring word je echt meteen in het diepe gegooid.
  donderdag 23 februari 2023 @ 08:53:57 #229
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208108568
Alweer een jaar oud. En wat een legendarisch jaar was het. Dank, Miyazaki-sama.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_208122680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Alweer een jaar oud. En wat een legendarisch jaar was het. Dank, Miyazaki-sama.
Voor mij persoonlijk een van de beste games ooit.

Ik wilde onlangs Witcher nog even doen want ik had blood&wine expansion nooit gedaan. Hoewel die wereld/game ook nog steeds prachtig is kon ik het qua combat gewoon niet volhouden zo saai ;(

Als Miyazaki nou eens zaken ging doen met CD project Red en ze een crossover deden. Witcher met souls-mechanics. Mijn relatie zou dat misschien niet overleven maar dat is een offer wat ik bereid ben om te maken :7
Conscience do cost.
pi_208122721
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 09:17 schreef ems. het volgende:

[..]
Voor mij persoonlijk een van de beste games ooit.

Ik wilde onlangs Witcher nog even doen want ik had blood&wine expansion nooit gedaan. Hoewel die wereld/game ook nog steeds prachtig is kon ik het qua combat gewoon niet volhouden zo saai ;(

Als Miyazaki nou eens zaken ging doen met CD project Red en ze een crossover deden. Witcher met souls-mechanics. Mijn relatie zou dat misschien niet overleven maar dat is een offer wat ik bereid ben om te maken :7
:D

Sowieso, fuck bitches, git gud :@
-nee-
  vrijdag 24 februari 2023 @ 09:23:42 #232
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_208122725
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:30 schreef SiGNe het volgende:
Mooi spel maar ik snap er werkelijk geen zak van..
In het begin wordt het in een open wereld gegooid, normaal krijg je dan wel te horen wat je moet doen maar hier is het zoals in het echte leven: geen duidelijke quest of routes.. je moet zelf maar uitzoeken hoe je verder moet en wat je moet doen om het spel te eindigen.

En dan heb je op een gegeven moment wat bosses verslagen, krijg je een halve medaille, geen idee waar de andere helft te vinden is.
Dus dan ga je maar Googlen (Map Genie is geweldig voor dit soort spellen), heb je gevonden waar de andere helft ligt maar daar kan je niet komen zonder eerst een andere quest te doen.
En om die quest te doen moet je ook weer eerst andere dingen hebben gedaan maar je hebt geen idee wat...

Het zal ook vast aan mij liggen.
Ik hou van open werereld spellen maar iets meer aanwijzingen over wat je moet doen en waar je heen moet zou ik toch wel fijn vinden.

Doet iedereen maar wat tot ze uiteindelijk bij de eindbaas komen of gebruiken jullie meer logica en weten jullie wel wat te doen?
Gewoon aankloten, en dan heb je niet de snelste tijd of zo maar is wel leuk om die zooi zelf te ontdekken. Soms wel eens wat opgezocht voor een quest of zo als ik geen idee had wat te doen. En beetje met vrienden over gehad wat te doen en zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 28 februari 2023 @ 10:01:22 #233
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208175205
twitter

dinsdag 28 februari 2023 @ 10:14:11 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208175351
*O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 10:19:26 #235
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_208175399
Noice
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_208175467
quote:
Conscience do cost.
pi_208175568
Wou dat ik dit spel kon spelen, ik wordt zelfs genakt door 3 wolven of een vent op een paard met een speer.
Hoe kan het zo zijn dat ik dit gewoon niet kan :')

Had na een half jaar die eerste paardenboss dood. Heb nu al maanden niet meer aangeraakt, best zonde.

Laatste keer dat ik spel digitaal kocht ook.
pi_208175598
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:35 schreef streamjohan het volgende:
Wou dat ik dit spel kon spelen, ik wordt zelfs genakt door 3 wolven of een vent op een paard met een speer.

Had na een half jaar die eerste paardenboss dood. Heb nu al maanden niet meer aangeraakt, best zonde.

Die paardenboss is sowieso eentje die je in het begin moet omzeilen om later pas terug te komen :P

En diezelfde frustratie heb ik ook bij dark souls games. Elden Ring niet, omdat die je een stuk meer ruimte biedt om wat dingen te omzeilen of om elders te levelen.
Conscience do cost.
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 februari 2023 @ 10:39:22 #239
364681 over_hedge
pi_208175615
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:35 schreef streamjohan het volgende:

:D bedoel je dat eerste paard meteen op het begin? Het is de bedoeling om die gewoon te negeren en na een uur of 30 terug te komen :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208175668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:D bedoel je dat eerste paard meteen op het begin? Het is de bedoeling om die gewoon te negeren en na een uur of 30 terug te komen :D
Ja, dat enorme paard. Heb me geergerd....Maar moest en zou die kapot krijgen. Maar serieus, hoe moet ik dat weten, er stond nergens wat ik moest doen of welke kant op :')
pi_208175677
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:38 schreef ems. het volgende:

[..]
Die paardenboss is sowieso eentje die je in het begin moet omzeilen om later pas terug te komen :P

En diezelfde frustratie heb ik ook bij dark souls games. Elden Ring niet, omdat die je een stuk meer ruimte biedt om wat dingen te omzeilen of om elders te levelen.
Ik lees het inderdaad..... Maar elders levelen, hoe? Ik ga om de 10 seconden dood en kom dan niet meer bij dat lichtgevende boompje met punten.
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 februari 2023 @ 10:46:11 #242
364681 over_hedge
pi_208175687
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:44 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Ja, dat enorme paard. Heb me geergerd....Maar moest en zou die kapot krijgen. Maar serieus, hoe moet ik dat weten, er stond nergens wat ik moest doen of welke kant op :')
Ja zo werkt elden ring. Je moet naar de grote boom. Hoe en wat zoek je zelf maar uit. De kampvuurtjes helpen een klein beetje door de goede kant op te wijzen. Maar als het je gelukt is om die ridder op het paard te doden. Terwijl je net begonnen bent. Dan gaat de rest je ook wel lukken!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208175819
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:45 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Ik lees het inderdaad..... Maar elders levelen, hoe? Ik ga om de 10 seconden dood en kom dan niet meer bij dat lichtgevende boompje met punten.
Ik denk dat je het beste even op youtube een beginnersintroductie kan kijken die je helpt tot het punt dat je je paard krijgt iig.

Echt man, Elden Ring is te goed om te laten liggen. Even doorzetten. Als je langzaam aan wat levels bij elkaar sprokkelt zal je zien dat het allemaal wat makkelijker (maar nooit makkelijk :+ ) wordt.
Conscience do cost.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 11:01:44 #244
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208175907
Anders YouTube aanslingeren, dat barst van de tips & tricks video's.

Eventueel kun je ook nog filmpjes kijken over 'how to get OP early'.

Die lijden je in een uurtje of 2 langs wat items en zo die je in de eerst uren en uren wat voordeel moeten geven.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 11:25:53 #245
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_208176141
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
Anders YouTube aanslingeren, dat barst van de tips & tricks video's.

Eventueel kun je ook nog filmpjes kijken over 'how to get OP early'.

Die lijden je in een uurtje of 2 langs wat items en zo die je in de eerst uren en uren wat voordeel moeten geven.
Hierop aansluitend: ik kan Youtuber Nizar GG aanraden. Is een Nederlander en maakt erg toffe build-video's.

Ben nu bezig met een Arcane/Faith build. Gebruik Dragon incantations en als melee de Poleblade (doet bleed en fire). Erg vermakelijk om zo het spel te spelen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 11:49:04 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208176350
Voor de liefhebbers van het Soulsbornering/Nioh genre: over 3 dagen komt Wo Long Fallen Dynasty uit *O*
A murky, forgotten land.
pi_208177410
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:56 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik denk dat je het beste even op youtube een beginnersintroductie kan kijken die je helpt tot het punt dat je je paard krijgt iig.

Echt man, Elden Ring is te goed om te laten liggen. Even doorzetten. Als je langzaam aan wat levels bij elkaar sprokkelt zal je zien dat het allemaal wat makkelijker (maar nooit makkelijk :+ ) wordt.
Ik heb even geprobeerd, hou het voor gezien. Ga AC Odyssey afmaken, nu level 35, bevalt me stukken meer. :') Valhalla heb ik al uitgespeeld.
pi_208177483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 13:37 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Ik heb even geprobeerd, hou het voor gezien. Ga AC Odyssey afmaken, nu level 35, bevalt me stukken meer. :') Valhalla heb ik al uitgespeeld.
Odyssey is ook fijn. Valhalla vond ik kut, daarentegen ;(
Conscience do cost.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 13:44:41 #249
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208177487
Elden Ring, oh Elden Ring.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 17:50:57 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208180560
quote:
Ik wil wel maar ik durf niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')