Mooie tip!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de liefhebbers van het Soulsbornering/Nioh genre: over 3 dagen komt Wo Long Fallen Dynasty uit
Must play. Heb alleen Elden Ring nog niet uitgespeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de liefhebbers van het Soulsbornering/Nioh genre: over 3 dagen komt Wo Long Fallen Dynasty uit
Ik ben er ook mee gestopt.quote:
Dat denk ik wel! Zoals Artorias-lore heel welkom was in DS1, zo verwacht ik nu eenzelfde voldoening in deze DLC!quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog even een grote versie van de teaser.
Wie zit er op Torrent? Miquella?
Voor mij is het meer de sfeer. Dat overdreven Japanse ding. Souls/Ring is wat dat betreft een stuk bescheidener en dat vind ik fijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee gestopt.
Ik heb een hekel aan parry/deflect.
Met veel plezier Demon's Souls, de Dark Souls trilogie, Bloodborne, Elden Ring en de beide Nioh games uitgespeeld, sommige zelfs 2 keer.
Maar Sekiro en nu Wo Long heb ik naast me neer gelegd.
Niet mijn ding dat deflecten.
Gelukkig zit ie bij Game Pass en heb ik er niks voor hoeven betalen.
Sommige zones zijn echt high level waar je upgrade materials vind die eigenlijk nog niet bedoeld zijn voor jou.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat is het mooie. Gaan waar jij maar wil.
Daar is je paard voor.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Sommige zones zijn echt high level waar je upgrade materials vind die eigenlijk nog niet bedoeld zijn voor jou.
Somber +7 is moeilijk, dat word godskin een paar 100 keer doen om hem te downen.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar is je paard voor.
[ afbeelding ]
Dat paard is soms skyrim waardigquote:Op maandag 13 maart 2023 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar is je paard voor.
[ afbeelding ]
Netjes, heb je godskin verslagen?quote:
klein beetje gecheesed met sleep arrows, dan gewoon blood grease op een bleed weapon en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Netjes, heb je godskin verslagen?
Die rol van die dikke, daar heb ik dwars doorheen leren bloodhound steppen, dat was een gamechanger. Lvl 49, die uitdaging wil ik wel eens aangaan.
Heb je bewust sleep arrows moeten verzamelen/maken of had je al genoeg van de normale trip ernaartoe? Ik deed dat met sleeping pots en heb daar wel flink door die grondstof heen gebrand, een plant ofziets.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
klein beetje gecheesed met sleep arrows, dan gewoon blood grease op een bleed weapon en gaan met die banaan
Ik moest ze na een try of 3 wel weer maken jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb je bewust sleep arrows moeten verzamelen/maken of had je al genoeg van de normale trip ernaartoe? Ik deed dat met sleeping pots en heb daar wel flink door die grondstof heen gebrand, een plant ofziets.
Godskin duo is bij mij volledig door m'n npc buddy en kloon gedaan. Ik kon rustig een broodje smeren tussendoorquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:33 schreef ems. het volgende:
Ik maakte mij nog helemaal bang voor eerste keer godskin duo maar uiteindelijk first try zonder problemen (en sleepdingen) gelukt. Waarschijnlijk een samenloop van de juiste build voor de kwestie en geluk
Malenia en Elden beast waren terror voor mij tho.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:33 schreef ems. het volgende:
Ik maakte mij nog helemaal bang voor eerste keer godskin duo maar uiteindelijk first try zonder problemen (en sleepdingen) gelukt. Waarschijnlijk een samenloop van de juiste build voor de kwestie en geluk
Malenia en Elden beast waren terror voor mij tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |