Ziet er leuk uit maar lijkt me zo saaiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dit wil ik ook nog een keer doen, doe ik na deze bleed build
Ja het heeft pieken van moeilijkheid, in begin had ik dat ook wel jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:47 schreef Peejtur het volgende:
Vanavond even gespeeld maar het is best moeilijk zeg. Even inkomen.
Ik heb eigenlijk ook nog geen idee wat ik moet doen. Vanavond maar weer even verder prutsen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja het heeft pieken van moeilijkheid, in begin had ik dat ook wel ja
Klopt, zo gaat dat in die gamequote:Op donderdag 16 maart 2023 07:12 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook nog geen idee wat ik moet doen. Vanavond maar weer even verder prutsen.
Mijn ervaring is dat als je voorbij Margit kan komen dat je het hele spel kan uitspelen en dat je dan ook ingespeeld bent.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja het heeft pieken van moeilijkheid, in begin had ik dat ook wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 new classes lijkt me dan weer compleet overbodig
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Nee, die kun je het beste nog ff vermijden. Is een soort miniboss in de open wereld.quote:
Ik kwam daar pas na 30 uur ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, die kun je het beste nog ff vermijden. Is een soort miniboss in de open wereld.
Margit is de eerste "echte" boss, dat duurt nog wel even voordat je daar bent.
De eerste boss die ik tegenkwam was trouwens zo'n hondenstandbeeld-fucker ergens in een grotquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam daar pas na 30 uur ofzo
Haha ja same. Naast de tutorial boss en gouden ridder. Werd keihard afgemaakt wel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
De eerste boss die ik tegenkwam was trouwens zo'n hondenstandbeeld-fucker ergens in een grot
Die buff van dat wapenquote:Op donderdag 16 maart 2023 10:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, die kun je het beste nog ff vermijden. Is een soort miniboss in de open wereld.
Margit is de eerste "echte" boss, dat duurt nog wel even voordat je daar bent.
Die hoog op de berg? Die jaw die hij laat vallen heb ik gedualwield, fakking episch was dat. De special move is een lightning bolt, daarmee kan je eindbazen en invasions het leven ontzettend zuur maken, zeker als je coop doet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:58 schreef cherrycoke het volgende:
Fallingstar beast is echt aids als melee
Die is E Zquote:
Heb hem nog maar 2 keer geprobeerd want ben snel afgeleid en lui geworden met Valheim en Hogwarts.quote:
Ik speel dat Valheim ook, erg leuk. Niet makkelijk als elden ring in je vingers zit.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:32 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Heb hem nog maar 2 keer geprobeerd want ben snel afgeleid en lui geworden met Valheim en Hogwarts.
quote:Op zondag 19 maart 2023 14:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik speel dat Valheim ook, erg leuk. Niet makkelijk als elden ring in je vingers zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |