https://www.ad.nl/nederla(...)-overleden~a17ae1e9/quote:Italiaanse media: Mino Raiola (54), zaakwaarnemer van Zlatan, De Ligt, Pogba en Haaland, overleden
Op 54-jarige leeftijd is de bekende zaakwaarnemer Mino Raiola overleden. Dat melden verschillende Italiaanse media. Hij was jarenlang bekend als de belangenbehartiger van topvoetballers als Zlatan Ibrahimovic, Matthijs de Ligt, Paul Pogba en Erling Haaland. Hij werd geboren in Italië, maar groeide op in Haarlem waar zijn Italiaanse ouders een restaurant openden. Raiola overleed na een kort ziekbed.
zoveel mogelijk verdienen voor zowel je spelers als jezelf?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:46 schreef Saekerhett het volgende:
Rust in vrede, alhoewel ik nooit fan van zijn manier van werken was.
De erfenis zal veel goed makenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
Erg verdrietig nieuws voor zijn nabestaanden en de pizzeria om de hoek.
quote:Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 28 apr 2022 om 13:48.
Verrijken is het goede woord.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoveel mogelijk verdienen voor zowel je spelers als jezelf?
hij is al doodquote:Op donderdag 28 april 2022 14:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verrijken is het goede woord.
Ik zal niet bepaald rouwen om zijn dood.
Vervelend voor zijn klanten, kassa voor de nabestaanden.quote:
Oeeeehhh nu komt het.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:07 schreef dezomervoorbij het volgende:
Heel sneu en je gunt het niemand, zeker niet op die leeftijd.
Echter
Toch vreemd dat La Reppublica het dan meldt, achjaquote:
Pfff, spannend, Arno of de rest van de media.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfff, spannend, Arno of de rest van de media.
Ik geloof Arno als dit zijn bron is.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfff, spannend, Arno of de rest van de media.
Lekker dan, mag je als je het overleeft de krantenartikelen teruglezen waarin staat dat je dood bent.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof Arno als dit zijn bron is.
https://nos.nl/artikel/24(...)ia-melden-overlijden
Als dat het geval is dan vind ik dat er wel erg veel moeite in de OP gestoken is.quote:
Dan kun je wel gelijk lezen wie er een hekel aan je hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lekker dan, mag je als je het overleeft de krantenartikelen teruglezen waarin staat dat je dood bent.
@maxi-mus dusquote:Op donderdag 28 april 2022 14:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kun je wel gelijk lezen wie er een hekel aan je hebben.
Lijkt me gevalletje lost in translationquote:Op donderdag 28 april 2022 14:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hij ligt slecht
Nieuwe matras kopen dan maar
Dan hebben ze in Italië bij elke krant slechte vertalers in dienstquote:Op donderdag 28 april 2022 14:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Lijkt me gevalletje lost in translation
Die zullen balen van de gemiste 50 miljoen (Haaland) mocht het echt waar zijn (wat het klaarblijkelijk niet is)quote:Op donderdag 28 april 2022 13:46 schreef Erasmus het volgende:
Ik wens de familie Raiola enorm veel sterkte maar ook veel plezier met zijn erfenis.
Je zou het zelfs asociaal van hem kunnen noemen, dat hij daar niet even rekening mee heeft gehouden. Dit maakt al die verhalen dat het een boef is, gelijk een stuk geloofwaardiger.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Eerst Fortuyn met Feyenoord - Dortmund en nu met Feyenoord - Marseille dit weer.
Triest voor Feyenoord dit...
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Eerst Fortuyn met Feyenoord - Dortmund en nu met Feyenoord - Marseille dit weer.
Hij had ook kunnen wachten tot de dag van de finalequote:Op donderdag 28 april 2022 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zou het zelfs asociaal van hem kunnen noemen, dat hij daar niet even rekening mee heeft gehouden. Dit maakt al die verhalen dat het een boef is, gelijk een stuk geloofwaardiger.
Ik stel voor dat we Feyenoord vanaf nu nooit meer laten voetballen.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja had Raiola ook debielen onder contract?quote:Op donderdag 28 april 2022 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is nu wel duidelijk geworden dat hij echt alleen maar aan zichzelf denkt.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen wachten tot de dag van de finale
@HowcanImakethi1quote:Op donderdag 28 april 2022 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Bedoel dat die Rodriguez die stelt dat ie niet dood is, ook niet bedoelde te zeggen dat ie letterlijk slecht ligt.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hebben ze in Italië bij elke krant slechte vertalers in dienst
De witte Chineesquote:
Picsquote:
Dat vond ik bij AZ best een sympathieke jongen, maar tijden veranderenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Nu gaat Jose Fortes Rodriguez het overnemen, die lijkt me uiterst betrouwbaar met zijn bontjas en 100 kg goud aan zijn lichaam.
mijn vrouw werkte lang geleden bij AZ en hij was samen met barry van galen echt een misselijke ventquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vond ik bij AZ best een sympathieke jongen, maar tijden veranderen
Dat gedoe met Temmink was wel een bijzonder verhaal.
Ja, kan ik me achteraf wel voorstellen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
mijn vrouw werkte lang geleden bij AZ en hij was samen met barry van galen echt een misselijke vent
quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:maxi-mus en ik geloven het nu ook.
Gelukkig ontvangt de familie een doekje voor het bloeden. Ze kunnen er ook honderduizendmiljard doekjes voor kopen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:37 schreef Marsenal het volgende:
Veels te jong zeg, arme kerel, rot voor zijn familie.
Als mens was hij heel fijn, heb ik wel eens gelezen, een gek contrast met de verschrikkelijke parasiet die het was in de voetbalwereld.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:48 schreef Ferdii het volgende:
Waaraan zou die overleden zijn? Blijft toch vaag dat dit niet bekend is…
Diabetes? prolapse? Een parasiet?
Hartaanval lijkt me het meest waarschijnlijke, gezien zijn buikomvangquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:48 schreef Ferdii het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:48 schreef Ferdii het volgende:
Alvleesklierkanker wordt genoemd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:48 schreef Ferdii het volgende:
Dit is wel een hele slechte versie van Rocky 1. Die heeft de tijger zeg maar opgevreten.quote:
Vooral goed voor zijn voetballers, eigenlijk zoals je mag verwachten van een zaakwaarnemerquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:19 schreef VacaLoca het volgende:
Zonde, zo jong. Hard in zijn werk maar daarnaast wel sympathieke vent had ik het idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |