Ze zetten het op de grond neer en gaan er vervolgens 10 centimeter achter staan.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef Tarado het volgende:
mijn order wordt contactloos bezorgd, benieuwd hoe ze dat aanpakken, aanbellen en wegrennen?
Eens. @PSVCL en ik juichen voor OM.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef GGMM het volgende:
Dat gaat me wat ver.
Post #11 wordt daarom de nieuwe TT
Wie moet er nog meer?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:39 schreef Sked het volgende:
Erg jammer trouwens dat al die potjes vanavond tegelijk zijn.
kreeg wel 20% willy korting, ben dus pro oranjes gewordenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zetten het op de grond neer en gaan er vervolgens 10 centimeter achter staan.
Jouw broertje is nu boos.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef GGMM het volgende:
Dat gaat me wat ver.
Post #11 wordt daarom de nieuwe TT
Principes tot aan de bank.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
kreeg wel 20% willy korting, ben dus pro oranjes geworden
M'n broertje appte me sarcastisch 'gefeliciteerd!' na de bekerfinalequote:
Kun jij deze post wijzigen naar: Kut DHL?quote:
Waar denk je dat hij aan is doodgegaan en waarom een vet hart?quote:
CHECKquote:Op donderdag 28 april 2022 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun jij deze post wijzigen naar: Kut DHL?
Gereageerd. (Ik heb RIP gepost in het betreffende topic)quote:Op donderdag 28 april 2022 13:44 schreef GGMM het volgende:
Dat verdient trouwens toch best een eigen topic
VBL / Mino Raiola is dood.
Graag daar allemaal even reageren en niet hier
Er staat een bron in wat wil je nog meerquote:Op donderdag 28 april 2022 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gereageerd. (Ik heb RIP gepost in het betreffende topic)
Om toch even een puntje van kritiek te uiten; Ik vind niet dat er heel veel tijd en energie gestoken is in de OP. Iets wat users hier wel eens verweten wordt, waarna het topic gesloten wordt.
Misschien een leuke anekdote over iets wat je hebt meegemaakt. Vanzelfsprekend wel Raiola gerelateerd.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat een bron in wat wil je nog meer
Zijn carrière, opmerkelijke verhaal, je eigen mening, grote transfers. Probeer maar wat leuks. Voor tips kun je ook altijd @tong80 dmen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat een bron in wat wil je nog meer
Of een eerder door mij al genoemde anekdote.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn carrière, opmerkelijke verhaal, je eigen mening, grote transfers. Probeer maar wat leuks. Voor tips kun je ook altijd @:tong80 dmen.
Ik heb wel eens iemand gezien die op hem leek, ik zwaaien, bleek het hem niet te zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien een leuke anekdote over iets wat je hebt meegemaakt. Vanzelfsprekend wel Raiola gerelateerd.
Als je boven een snackbar woont komt je vast ontzettend veel mensen tegen die op hem lijken.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gezien die op hem leek, ik zwaaien, bleek het hem niet te zijn.
Maar dat ga ik niet in de OP zetten dat vind ik respectloos.
Ik voeg wel een foto toe
dood is dood, nextquote:Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn carrière, opmerkelijke verhaal, je eigen mening, grote transfers. Probeer maar wat leuks. Voor tips kun je ook altijd @:tong80 dmen.
Dit blijkt dus toch niet helemaal te kloppen.quote:
Verstandige jongen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland @:elan @:poepz0r @:klaasweetalles check dit
hij vond zichzelf altijd al de jesus onder de zaakwaarnemersquote:Op donderdag 28 april 2022 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit blijkt dus toch niet helemaal te kloppen.
Kijk jij die Kurt Caz wel eens, hij maakt video's in de achterbuurten in Brazilië. Laatst in Rio de favela's genot.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij vond zichzelf altijd al de jesus onder de zaakwaarnemers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |