Ik vind het niet echt schokkend nee dat niet. Wat niet wil zeggen dat ik het grappig vind. Maar ik kan er niet warm of koud van worden eigenlijk. Maar heb sowieso niks met al die tv-persoonlijkheden en wat ze vinden en wat anderen daar weer van vinden.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij het gedrag van JD van die bewuste avond en hoongelach dan volkomen normaal?
Nee ik heb de kracht van het goede aan mijn zijde. Dit is niet gewoon even een hype. Dit is het kwaad wat in ons gezicht lacht. Nou mooi niet.quote:
Medisch goed onderbouwd verhaal! Misschien kun je wat met je inzichten op de coma-afdeling?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoals hij het 'uitbeelde' kan je hem niet eens erin stoppen. Dan schrikt ook een drinken iemand wakker van de pijn. Totaal niet logisch.
Heb je het nou wel of niet gekeken?quote:Op donderdag 28 april 2022 14:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nouja dat domme gelach erbij helpt natuurlijk niet. Lekker genieten van een verhaaltje van vroeger, even kaarsje proppen. Leuk man. O ja heb ook wel beetje spijt hihi maar wel grappig verhaal toch?
Hou op joh, dit is zuivere viespeukerie van de bovenste plank.
Om dat te kunnen beoordelen moet je de hele context weten. Denk zelf dat de vrouw in kwestie er geen trauma aan over heeft gehouden en er de volgende dag meer een gevoel bij zal hebben gehad van "oeh ik drink nooit meer" . Waar ze zich waarschijnlijk niet aan gehouden zal hebben. Als ze nog leeft en het zich nog herinnert zal ze nu iets hebben van, oh my god, laat het allemaal rusten.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:06 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Je begrijpt de ophef niet? Voor jou is het normaal om kaarsen in je lichaam gestoken te krijgen? Akelige viezerikken hier zeg.
Ja, duh, een paar uur later werd zijn inkomen bedreigd.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
De volgende dag zei hij nog 'er geen woord van terug te nemen' tegen het AD. En een paar uur later kwam hij opeens met een heel ander verhaal op de proppen.
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:06 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee ik heb de kracht van het goede aan mijn zijde. Dit is niet gewoon even een hype. Dit is het kwaad wat in ons gezicht lacht. Nou mooi niet.
Dat bedoel ik met dat het aannemelijk lijkt, maar dat niet correct is.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het OM lijkt zelf te gaan bepalen of het feit wel of niet verjaard is gezien het NOS. Ze stellen het afhankelijk van de aard en context. Vandaar het onderzoek.
Goed verhaal van het FOK!-orakel. Gefeliciteerd met je nieuwe baan bij AstroTV trouwens.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Om dat te kunnen beoordelen moet je de hele context weten. Denk zelf dat de vrouw in kwestie er geen trauma aan over heeft gehouden en er de volgende dag meer een gevoel bij zal hebben gehad van "oeh ik drink nooit meer" . Waar ze zich waarschijnlijk niet aan gehouden zal hebben. Als ze nog leeft zal ze nu iets hebben van, oh my god, laat het allemaal rusten.
Dat mensen de ophef overdreven vinden, wil niet zeggen dat ze het goedkeuren. Nuance is een onbekend begrip voor jou.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:06 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Je begrijpt de ophef niet? Voor jou is het normaal om kaarsen in je lichaam gestoken te krijgen? Akelige viezerikken hier zeg.
Die hebben alles met elkaar te maken. En dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat 2 totaal verschillende termen zijn en die echt niks met elkaar te maken hebben.
Nee hoor. Dat hoeft helemaal niet. Verkrachting behoeft geen context om veroordeeld te kunnen worden.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Om dat te kunnen beoordelen moet je de hele context weten.
Kijk, eindelijk erkenning.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:10 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Goed verhaal van het FOK!-orakel. Gefeliciteerd met je nieuwe baan bij AstroTV trouwens.
Als die vrouw meermaals heeft verklaard dat ze dat wel zag zitten. Maar in de meeste scenario's komt Derksen er niet goed uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat hoeft helemaal niet.
Maar fuck it, ik speel wel mee ...
Puur hypothetisch ... wat zou voor jou een gepaste context zijn waarbij jij denkt, 'goh, in dát geval is het inderdaad helemaal prima om een kaars in de vagina van een door drank bewusteloze vrouw te steken'?
Ik ben oprecht benieuwd.
Seksuele criminaliteit, zei je. Dan ben je al veroordeeld.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zeg viezerik, vuile vieze viezerik. Dat is wat ik wel zeg. Alleen al door zulke vieze verhalen te vertellen. BAH.
Ja, dat noem je een rectificatie. Iets wat eerder gezegd is anders uitleggen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee. Een vreemd toneelspel. In de eerste versie noemde hij expliciet "er in". Daarna veranderde dat ineens in "er tussen".
Amber Heard, volgens Johnny Depp.quote:
Wat dacht je van de maatschappelijke onrust?quote:Op donderdag 28 april 2022 14:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met dat het aannemelijk lijkt, maar dat niet correct is.
Er is geen enkel signaal in deze geschiedenis waaruit blijkt dat onderzoek nuttig is.
Dat hij (vanuit financieel begrijpelijk oogpunt) zijn verhaal omdraait naar iets wat totaal niet strafbaar is betekent niet dat er geen verhaal meer isquote:En Derksen zelf beweert alweer dat het anders is gegaan. Defacto is er niet eens een verhaal. Tja.
quote:Je kan alles wat onwaarschijnlijk is wel willen onderzoeken maar dan blijf je bezig. Liever steekt het OM tijd en geld in onderzoeken die wat meer hout snijden.
Hey Andro, het is idd een bijzonder discutabel verhaal, maar de nuancering van ertussen of erin kan ik me iets bij voorstellen; je moet behoorlijk wat geweld gebruiken om zo'n dikke geurkaars zonder glijmiddel in te brengen, dus ik kan me goed voorstellen ze hem er tegenaan gedrukt hebben i.p.v. echt naar binnen. Hij zal waarschijnlijk juridisch advies hebben gekregen en het daarom nu anders noemen, maar het kan op hetzelfde neer komen..quote:Op donderdag 28 april 2022 13:01 schreef Andromache het volgende:
Heel naar. Ik vind dit naar van Johan. Ik had gehoopt dat het net als veel andere verhalen bij VI grote borstklopperij was, vermakelijk ouwejongenskrentenbrood en elkaar overtoepen met harde zwarte grappen en opscheppen met een flinke korrel zout. Nu is Johan te ver gegaan, ik geloof hem niet meer. Ik ga er van uit dat het wel gebeurd is zoals hij eerder zei. Dan nog is het aan het slachtoffer om te bepalen of ze zichzelf slachtoffer vond of dat ze scheel van de lach om die wilde avond en dat rotgeintje van de jongens die kaars er uit getrokken heeft en brak is gaan ontbijten en over tot de orde van de dag. Wij weten dat niet, het is aan haar als volwassene om er van te vinden wat ze er van vindt. Het is volgens mij pas verkrachting als er aangifte gedaan wordt, iemand volgens de regels vervolgd wordt en veroordeeld wordt; het blijft een titel in het wetboek van strafrecht en ik ben er uit principe voorzichtig mee om strafbare feiten op gebeurtenissen te plakken. Ligt trouwens anders bij minderjarigen, dan is aangifte niet nodig voor vervolging, maar dat daargelaten. Wie mij trouwens natrekt in het Danny de Munk-topic, leest dat ik daar wel 'neigt naar mensenhandel en verkrachting' schrijf, maar dat komt omdat het vermoedelijke slachtoffer aangeeft dat ze het als heel vervelend en dwingend ervaren heeft. Voor ik hier verkeerd overkom.
Het is in ieder geval heel verkeerd overgekomen als vergoeilijken van iets dat het slachtoffer als verkrachting zou kunnen hebben ervaren. Die gedachte laat me niet los. Op de keper beschouwd is het een zaak tussen die drie, maar het imago van het programma is zo besmet geraakt en zo naar de gallemiezen, laat staan Johans imago, dat dit programma niet meer kan. Sterke verhalen en dingen uit je verleden opbiechten, vooral doen aan de tap met een slok op, maar dit kan niet meer als tv-format. VI is jarenlang hartstikke leuke tv geweest, maar het is nu klaar. Ik kan niet meer met plezier naar Johan kijken.
Bejaarding,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |