Niet alleen vroeger. Maar prima als jij denkt dat het verhaal van Johan een hele grote uitzondering is.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh vertel?
Wat gebeurde er allemaal vroeger
Een lontje?quote:
Maar maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet alleen vroeger. Maar prima als jij denkt dat het verhaal van Johan een hele grote uitzondering is.
Ja, sorry. Ik kon daar even niet meer tegen.quote:
Die is toch zo in Op1 om haar afschuw kenbaar te maken.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
Morgen Angela, ik denk dat ik dat oversla.
Correctquote:Op woensdag 27 april 2022 22:33 schreef Ronald het volgende:
[..]
Die is toch zo in Op1 om haar afschuw kenbaar te maken.
Dat maakt niet uit voor de situatie op zich, wel voor de ophef.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar maakt dat wat uit?
Is het dan minder triest? Natuurlijk niet. Wat een debiliteit om een kaars erin te stoppen bij een bewusteloze vrouw.
Naar alle waarschijnlijkheid is die hele kaars er niet eens in gestopt.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar maakt dat wat uit?
Is het dan minder triest? Natuurlijk niet. Wat een debiliteit om een kaars erin te stoppen bij een bewusteloze vrouw.
Het staat al 2-0 dus dat is wel overquote:
Gisteren was het grenzende aan verkrachting en vandaag is het opeens 'ertussen'. Een kind van zes verzint nog een beter verhaalquote:Op woensdag 27 april 2022 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit voor de situatie op zich, wel voor de ophef.
En ertussen volgens de 'dader'. En hij begon gister dat verhaal toch met 'ik schaam me ervoor'?
Morgen kan je bij 0-2 rustig zappen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het staat al 2-0 dus dat is wel over
Alhoewel ik dat gisteren ook dacht en ik toen wat anders ben gaan doen en daar ben ik nog steeds woedend over
Die kaars is er nooit ingestopt. Dat past ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar maakt dat wat uit?
Heel goed mogelijk dat Johan denkt dat een OvJ dat nog steeds uit kan leggen als verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren was het grenzende aan verkrachting en vandaag is het opeens 'ertussen'. Een kind van zes verzint nog een beter verhaal
Die kaars is ook van formaat gewijzigd ondertussenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die kaars is er nooit ingestopt. Dat past ook niet.
Dit hangt helemaal van de kaars en de vrouw af.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Frozen. Zo'n dikke kaars past niet in een kut.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren was het grenzende aan verkrachting en vandaag is het opeens 'ertussen'. Een kind van zes verzint nog een beter verhaal
Tja.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit hangt helemaal van de kaars en de vrouw af.
Frozen denkt zeker dat hij het type kaars nu ook verzint.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Frozen. Zo'n dikke kaars past niet in een kut.
Want jij weet wat voor een kaars het was?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een kaars tussen de benen leggen zien ze als verkrachting. Ik denk dat Johan lang genoeg meeloopt in deze wereld om te weten wat grenzende aan verkrachting is en wat niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk dat Johan denkt dat een OvJ dat nog steeds uit kan leggen als verkrachting.
Die heeft een 1 duizendurenkaars niet genoeg.quote:
Deze grap is nu echt al 100 keer gemaaktquote:
Ja Derksen zei dat het een duizend uren kaars was.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want jij weet wat voor een kaars het was?
[..]
Een kaars tussen de benen leggen zien ze als verkrachting. Ik denk dat Johan lang genoeg meeloopt in deze wereld om te weten wat grenzende aan verkrachting is en wat niet.
Jij bent ook verre van grappig.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap is nu echt al 100 keer gemaakt
Ik vond hem de 1ste keer niet grappig en de 99keer erna ook niet.
Toevallig zat ik er nét mee in mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Focus jij je maar op de woordle van morgen.
triestquote:
Gaat ook te weinig over voetbal voor hem plus hij mist z’n maatjes. Met bossie (en kieft) vermaakt diequote:Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef Seeburg54 het volgende:
Gijp is het al heel lang zat, maar dit kan hem wel eens over de drempel duwen. Hij heeft er geen lol meer in, je ziet de ellende van hem afdruipen.
Hij zal Wilfred en Johan niet heel snel in de steek laten, maar plezier heeft hij er niet meer inquote:Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef Seeburg54 het volgende:
Gijp is het al heel lang zat, maar dit kan hem wel eens over de drempel duwen. Hij heeft er geen lol meer in, je ziet de ellende van hem afdruipen.
Nee, deze voorspelbare "humor" is gewoon dieptriest.quote:
Laat gaan joh. Sta erboven. Ze weten niet beter.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
triest
met nog triestere posts hier
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:34 schreef Ronald het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid is die hele kaars er niet eens in gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |