Niet alleen vroeger. Maar prima als jij denkt dat het verhaal van Johan een hele grote uitzondering is.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh vertel?
Wat gebeurde er allemaal vroeger
Een lontje?quote:
Maar maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet alleen vroeger. Maar prima als jij denkt dat het verhaal van Johan een hele grote uitzondering is.
Ja, sorry. Ik kon daar even niet meer tegen.quote:
Die is toch zo in Op1 om haar afschuw kenbaar te maken.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
Morgen Angela, ik denk dat ik dat oversla.
Correctquote:Op woensdag 27 april 2022 22:33 schreef Ronald het volgende:
[..]
Die is toch zo in Op1 om haar afschuw kenbaar te maken.
Dat maakt niet uit voor de situatie op zich, wel voor de ophef.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar maakt dat wat uit?
Is het dan minder triest? Natuurlijk niet. Wat een debiliteit om een kaars erin te stoppen bij een bewusteloze vrouw.
Naar alle waarschijnlijkheid is die hele kaars er niet eens in gestopt.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar maakt dat wat uit?
Is het dan minder triest? Natuurlijk niet. Wat een debiliteit om een kaars erin te stoppen bij een bewusteloze vrouw.
Het staat al 2-0 dus dat is wel overquote:
Gisteren was het grenzende aan verkrachting en vandaag is het opeens 'ertussen'. Een kind van zes verzint nog een beter verhaalquote:Op woensdag 27 april 2022 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit voor de situatie op zich, wel voor de ophef.
En ertussen volgens de 'dader'. En hij begon gister dat verhaal toch met 'ik schaam me ervoor'?
Morgen kan je bij 0-2 rustig zappen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het staat al 2-0 dus dat is wel over
Alhoewel ik dat gisteren ook dacht en ik toen wat anders ben gaan doen en daar ben ik nog steeds woedend over
Die kaars is er nooit ingestopt. Dat past ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar maakt dat wat uit?
Heel goed mogelijk dat Johan denkt dat een OvJ dat nog steeds uit kan leggen als verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren was het grenzende aan verkrachting en vandaag is het opeens 'ertussen'. Een kind van zes verzint nog een beter verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |