Ik had zo'n 5-pack, waarbij 5 pipetjes in 1 zakje zaten. De 5 zelftests zaten allemaal apart. Ik kan me niet voorstellen dat ik ze heb weggegooid, maar dat zal dan wel.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij de zelftests die ik heb gedaan zat er bij elke zelftest een pipetje. Is dat bij jou niet het geval?
quote:Op donderdag 28 april 2022 17:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk iets van goed nieuws over Amy Pieters!
Ah op zo'n manierquote:Op donderdag 28 april 2022 17:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had zo'n 5-pack, waarbij 5 pipetjes in 1 zakje zaten. De 5 zelftests zaten allemaal apart. Ik kan me niet voorstellen dat ik ze heb weggegooid, maar dat zal dan wel.
Er zit zo weinig vloeistof in het reageerbuisje, dat je em ook op zn zij kan laten liggen. Die drukstrips gebruik ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2022 17:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah op zo'n manierIk mag zelftests meenemen van werk of vrijwilligerswerk, dat is altijd een doosje met 1 test erin (met meestal een handleiding in het Frans). Pas bij de zesde of zevende keer zo'n test ontdekte ik de drukstrip in het deksel waar je je reageerbuisje in kan zetten. Die zag ik wel in de handleiding staan, maar ik begreep de aanwijzing niet en heb die dus ook nooit gebruikt.
Of dat ie kaartjes ontvangt van het pakket zelf:quote:Op donderdag 28 april 2022 15:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je zou toch bijna in een kaart zetten waar je pakketje allemaal is geweest
HAAAA MENDIEEEE!!!!quote:Op donderdag 28 april 2022 14:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Johan Derksen denkt te vaak dat ie alles maar zonder consequenties kan roepen.
Hopelijk pakken ze ‘m nu eens aan.![]()
Hoi Strani.
quote:Op donderdag 28 april 2022 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Is hier iemand? Hallo?
* doet het licht aan
Nog wel, maar ik ga zo naar de sporthal.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah kijk toch nog iemand in the house
Maar dat kan hier toch ook?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog wel, maar ik ga zo naar de sporthal.
Met de auto is prima bevallenquote:Op donderdag 28 april 2022 08:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaIk zat rechtop in mijn bed
Hij is inmiddels helemaal gebarsten. Gelukkig hadden we een soort reservekast (in ons nieuwe huis paste de hele kast opstelling niet meer) die we gewoon als random kast op zolder gebruikten
Nu alleen die ander nog wegkrijgen want nog niet al het glas ligt op de grond
[..]
Dat vind ik dus echt nog steeds zo raar. Ik heb ook regelmatig dat we dan maar met de auto gaan omdat het OV in veel gevallen zelfs nog duurder is dan vol in de stad parkeren.. En dan niet alleen maar ritjes met 3-4 personen. Zelfs met z'n tweeën is het vaak duurder.
Guana, chérie!quote:Op donderdag 28 april 2022 15:23 schreef Guanabana het volgende:
Groetjes vanuit Jardin du Luxembourg.
Waarvoor zou je nog zelftesten?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had zo'n 5-pack, waarbij 5 pipetjes in 1 zakje zaten. De 5 zelftests zaten allemaal apart. Ik kan me niet voorstellen dat ik ze heb weggegooid, maar dat zal dan wel.
Dit is de meest interessante pakjespraat ooitquote:Op donderdag 28 april 2022 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik heb schoongemaakt, nu tijd om te gamen.
Verder nog een #pakjesupdate: Pakje ligt nu bij International Distribution Center in LA.
Jonquote:Op donderdag 28 april 2022 20:41 schreef H_T het volgende:
Jon van Eerd is er ook bij, maar dit keer zonder debiel spelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |