Hey Ply 😘quote:
PLYtje!quote:
Had nog ijsje toequote:
Greysje!quote:
Ik heb er sinds 6 april zo'n 300 km opzitten. (De dag dat ik m'n nieuwe schoenen ben wezen halen).quote:Op woensdag 27 april 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
DJMO![]()
al goed getraind voor de 4 daagse?
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb er sinds 6 april zo'n 300 km opzitten. (De dag dat ik m'n nieuwe schoenen ben wezen halen).
[ afbeelding ]
Vorig jaar begon ik pas rond deze tijd met opbouwen met afstanden beginnend bij 5 a 7 km.
Nog steeds last van m'n schouder en elleboog, en na vandaag een flinke tempo wandeling een beetje last van m'n rechterheup, maar dat is morgen wel weer over. Als die schouder niet snel normaal gaat doen laat ik de fysio er alsnog een spuit in jassen.quote:
Je kan m'n wandelavonturen trouwens volgen in DTS he? TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagsequote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kan m'n wandelavonturen trouwens volgen in DTS he? TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Nou ja, de langere wandelverhalen en picdumps en vorderingen mbt de vierdaagse kun je daar dus vinden. Dat vind ik hier niet op zo'n plaatsquote:
ik zal af en toe kijkenquote:Op woensdag 27 april 2022 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, de langere wandelverhalen en picdumps en vorderingen mbt de vierdaagse kun je daar dus vinden. Dat vind ik hier niet op zo'n plaats
Allles goed?quote:
Ja hoor, alles gaat zijn gangetje. Hoe gaat het met jou?quote:
Waarom verwachtte ik al dat je hiermee terug zou komen?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik al dat je hiermee terug zou komen?
De zeven van je?quote:
SPOILER: Als bonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 27-04-2022 22:12:08 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
oh leuk daar werken we voor bij mij op het werkquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef DJMO het volgende:
De mijne:
Ik voel me zo verdomd alleen – Danny de Munk
I’m still standing – Elton John
It’s my life – Jon Bon Jovi
You can Win if you want – Modern Talking
Something happened on the way to heaven - Phil Collins
You’re my first, my last, my everything – Barry White
Somehow i’ll find my way home – Jon and VangelisParadise by the dashboardlight is van Meatloaf.SPOILER: Als bonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik haalde die door elkaar met deze.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paradise by the dashboardlight is van Meatloaf.
Oh, net geluisterdquote:
Staat hier nu op , stom toevalligquote:
Dat zal ik niet geweest zijn, ik heb jou niet op Facebookquote:Op woensdag 27 april 2022 22:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Iemand had hem op FB staan. Ff geluisterd
Zit er weinig op ook,quote:Op woensdag 27 april 2022 22:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zal ik niet geweest zijn, ik heb jou niet op Facebook
Johan Derksen nuanceert: "kaars niet 'er in' maar tussen benen gezet, stond rechtop"quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)reerd-met-kaars.html
Oh er heeft geen penetratie plaatstgevonden zegt derksen
Trusten PLY.quote:
Er gaan nu al 4 topics hier over.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Johan Derksen nuanceert: "kaars niet 'er in' maar tussen benen gezet, stond rechtop"
Link dan naar de fp jonguh
Idd, morgen geen kaars meer te krijgen bij de hemaquote:Op woensdag 27 april 2022 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er gaan nu al 4 topics hier over.
Op de FP wordt kindermisbruik opgehemeld, ik let wel opquote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Johan Derksen nuanceert: "kaars niet 'er in' maar tussen benen gezet, stond rechtop"
Link dan naar de fp jonguh
Idd, morgen geen kaars meer te krijgen bij de hemaquote:Op woensdag 27 april 2022 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er gaan nu al 4 topics hier over.
TR zettenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op de FP wordt kindermisbruik opgehemeld, ik let wel op
Ferrrrrquote:Op woensdag 27 april 2022 22:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Idd, morgen geen kaars meer te krijgen bij de hema
Waar?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op de FP wordt kindermisbruik opgehemeld, ik let wel op
zie berichten van djeez over amerikaanse leraressen die seks hebben met hun minderjarige leerlingenquote:
Die zie je niet meerquote:Op woensdag 27 april 2022 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie berichten van djeez over amerikaanse leraressen die seks hebben met hun minderjarige leerlingen
Zeker?quote:
Had je maar niet op FOK! moeten zitten op werkquote:Op woensdag 27 april 2022 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeker?
Heb ooit op mijn werk gehad dat ik uitgelachen werd dat ik op FOK! zat vandwege dat soort berichten
Anders zeg ik het niet Maanvisquote:Op woensdag 27 april 2022 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeker?
Heb ooit op mijn werk gehad dat ik uitgelachen werd dat ik op FOK! zat vandwege dat soort berichten
WKN?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ken hem alleen van het gejank op WKN
Jipske.quote:
nouja volgende keer mail ik webads gewoon weerquote:
Webads? Doe maar Frontpage@fok.nl of Jippie@fok.nlquote:Op woensdag 27 april 2022 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja volgende keer mail ik webads gewoon weer
Dank!quote:Op woensdag 27 april 2022 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weer, Klimaat en Natuurrampen
ja en dan zeker weer een 6mnd ban krijgenquote:Op woensdag 27 april 2022 23:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Webads? Doe maar Frontpage@fok.nl of Jippie@fok.nl
Dan zal je meer aan de hand hebben gehadquote:Op woensdag 27 april 2022 23:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en dan zeker weer een 6mnd ban krijgen
ja MDI of Reclame code commissie 1 van die 2quote:Op woensdag 27 april 2022 23:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan zal je meer aan de hand hebben gehad
moet ook wel bij afwezigheid van DTSquote:
Dat bedoel ik, gewoon bij FOK zelf je beklag doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja MDI of Reclame code commissie 1 van die 2
unban me ff in fb danquote:Op woensdag 27 april 2022 23:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, gewoon bij FOK zelf je beklag doen.
Jipsterquote:Op woensdag 27 april 2022 23:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, gewoon bij FOK zelf je beklag doen.
RP gekeken?quote:
Kijk nu ben bij Stefano en Emma Wortelsquote:
goed van je het vuinis moet ook opgehaald weer hequote:
Werk bij een terminal oftewel distributie centrum terminal trekker en heftruckquote:Op donderdag 28 april 2022 03:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
goed van je het vuinis moet ook opgehaald weer he
ja jij had zo'n toffe trekker trekquote:Op donderdag 28 april 2022 03:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Werk bij een terminal oftewel distributie centrum terminal trekker en heftruck
Google maar ff terberg terminal. Trekken doe ik allang niet meer, kan al beetje neuken zelfsquote:Op donderdag 28 april 2022 03:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja jij had zo'n toffe trekker trek
KOFFIE GOD VER DOM MEquote:
Held van de dag.quote:
Goedemorgen,Wat een gedoe weer gisteravond.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 28 april 2022 07:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,Wat een gedoe weer gisteravond.
Morguh maan 😘quote:
vrouw niet gepenetreerd met kaarsquote:
Ja het was te verwachten dat ie zou terug krabbelen en het zou proberen te bagetaliserenquote:
douche kan je overslaanquote:
Nee. Zonder mijn opstaanroutine ben ik nergens.quote:
ojee nou hopen dat daar geen ocd dubbelingen in zittenquote:Op donderdag 28 april 2022 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Zonder mijn opstaanroutine ben ik nergens.
hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 28 april 2022 07:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ojee nou hopen dat daar geen ocd dubbelingen in zitten
dat je 4x de deur op slot moet doen, 4x je haar moet kammen, etcquote:
Oh, daar heb ik geen last van. Ik trek de deur achter me dicht en ben weg. Draai hem niet eens op slot.quote:Op donderdag 28 april 2022 07:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat je 4x de deur op slot moet doen, 4x je haar moet kammen, etc
Zometeen de kruimels op de grond gooien en chucky aan het werk zettenquote:
Ideaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zometeen de kruimels op de grond gooien en chucky aan het werk zetten
Heb jij nog niet zo robotstofzuigert?quote:
Jep.quote:
Soul had het het er laatst wel over.Het zou wel handig zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij nog niet zo robotstofzuigert?
Is heerlijk hoor je zit er bij en kijkt er naar en hoppa weg is je zooi.
Alleen de hoeken pakt die niet zo goed dat is wel jammer.
Maar ook logisch het ding is rond en de zijborstels net niet lang genoeg om goed de hoekjes mee te kunnen doen.
Maar een keer per week de gewone stofzuiger er bij en dat probleem is ook weer opgelost
doe gewoon net alsof het ene huisdier is dat nooit dood gaatquote:Op donderdag 28 april 2022 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had het het er laatst wel over.Het zou wel handig zijn.
Ja echt handig, ben er heel blij mee.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had het het er laatst wel over.Het zou wel handig zijn.
Ik heb hem via Bol.com een tweedekansjequote:
Ik heb voor de mijne 175 betaald geloof ik. Zou ik aan Rob moeten vragen, die heeft de bestelling gedaan voor me.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:30 schreef Maanvis het volgende:
had zelf ooit voor het bedrijf gewerkt die die stofzuigers maakt (irobot), die hadden ook van die glazenwas en dweil robots
das bijna niks!!!quote:Op donderdag 28 april 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem via Bol.com een tweedekansje
¤120 euro, zit net zo lang garantie op als op een nieuwe
Staat bij dat er een krasje of zo op kan zitten maar deze zag er uit als nieuw
Ja die glazenwasrobot lijkt mij ook wel wat, dweil weet ik niet weet niet of ze heel erg nat dweilenquote:Op donderdag 28 april 2022 08:30 schreef Maanvis het volgende:
had zelf ooit voor het bedrijf gewerkt die die stofzuigers maakt (irobot), die hadden ook van die glazenwas en dweil robots
ook bijna niksquote:Op donderdag 28 april 2022 08:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb voor de mijne 175 betaald geloof ik. Zou ik aan Rob moeten vragen, die heeft de bestelling gedaan voor me.
Vandaar dat ik hem ook snel gekocht hebt.quote:
Zit ook een dweilfunctie op, alleen die heb ik nog nooit gebruikt. Ik zet 'm altijd aan als ik wegga en als hij klaar is of bijna leeg qua stroom keert hij automatisch terug naar z'n oplaadstation. Er wordt echter expliciet vermeld dat hij niet mag opladen als het waterreservoir er in zit. Dus dat vind ik te link om te gebruiken als ik de deur uit ben.quote:
netjesquote:Op donderdag 28 april 2022 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit ook een dweilfunctie op, alleen die heb ik nog nooit gebruikt. Ik zet 'm altijd aan als ik wegga en als hij klaar is of bijna leeg qua stroom keert hij automatisch terug naar z'n oplaadstation. Er wordt echter expliciet vermeld dat hij niet mag opladen als het waterreservoir er in zit. Dus dat vind ik te link om te gebruiken als ik de deur uit ben.
Het enige nadeel is dat je moet zorgen dat je vloer absoluut vrij is van obstakels zoals slingerende tasjes of schoenen met veters, os stroomdraden. Dan gaat ie over z'n nek en kapt ie er meequote:
ja maar dan is ie toch niet kapot ofzoquote:Op donderdag 28 april 2022 08:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat je moet zorgen dat je vloer absoluut vrij is van obstakels zoals slingerende tasjes of schoenen met veters, os stroomdraden. Dan gaat ie over z'n nek en kapt ie er mee
Hij stopt dan en je krijgt een melding op je mobielquote:Op donderdag 28 april 2022 09:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar dan is ie toch niet kapot ofzo
Wat zou een betere zijn?quote:
Tis ook een saaie SCquote:
die andere zijn saaier of ONZ is er niet welkomquote:
Ik kom overal en ben overal welkom. Men doet gewoon normaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die andere zijn saaier of ONZ is er niet welkom
KSC en VIV zijn hostilequote:Op donderdag 28 april 2022 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom overal en ben overal welkom. Men doet gewoon normaal.
jep, zwaar kut!!!quote:Op donderdag 28 april 2022 11:36 schreef DJMO het volgende:
Ugh. Wat is Zwolle - Assen - Groningen toch een enorm saai en lang traject
Bijna in assen nu.quote:
Hostile wat bedoel je daar mee?quote:
vijandiquote:
Had google het toch goed.quote:
ze zeiden ga terug naar ONZ in KSCquote:Op donderdag 28 april 2022 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had google het toch goed.
Viv zijn allemaal DTSErs bijna? Waarom vindt je die vijandig?
Bij KSC voel ik mij trouwens meer welkom dan in Viv
wisselden ze nou daar een stuk trein naar leeuwarden en groningen of was dat in zwolle telkensquote:
Die cancel mensjes ook gelijk haten op hem.quote:
Zwolle.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wisselden ze nou daar een stuk trein naar leeuwarden en groningen of was dat in zwolle telkens
oke, is ook al lang gelee voor mij dat ik een vriendin in grunn had.quote:
Ga terug naar kscquote:Op donderdag 28 april 2022 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zeiden ga terug naar ONZ in KSC
O echt, en in Viv dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zeiden ga terug naar ONZ in KSC
Weer kantoordag sinds lange tijd, dus dat wordt weer de collega's naar adem laten snakkenquote:Op donderdag 28 april 2022 10:40 schreef Maanvis het volgende:
@:hemarookworst wil je aub niet zoveel ruften het stinkt hier als de ziekte
Plytje!quote:
https://www.om.nl/actueel(...)rzoek-vandaag-insidequote:
Maar het is toch allemaal verjaard nuquote:Op donderdag 28 april 2022 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.om.nl/actueel(...)rzoek-vandaag-inside
Er wordt anders toch echt een onderzoek Ingesteld door het om
Daar hou ik me verder niet mee bezig johquote:Op donderdag 28 april 2022 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar het is toch allemaal verjaard nu
Niet?quote:Op donderdag 28 april 2022 15:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar hou ik me verder niet mee bezig joh
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:
niet wajkker geworden met een kaars tussen je benenquote:Op donderdag 28 april 2022 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan
ja ik moest m ff weg-editen omdat die zin nog op mijn werklaptop getikt wasquote:
nee straks draait ie om en gaat ie gewoon weer verderquote:Op donderdag 28 april 2022 16:02 schreef DJMO het volgende:
Komt er ooit een einde aan deze eindeloze treinreis?![]()
Dan toch pas als ik uitgestapt benquote:Op donderdag 28 april 2022 16:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee straks draait ie om en gaat ie gewoon weer verder
tussen je benen of er ook in?quote:
Ik heb m'n mede passagiers getrakteerd op een dikke scheet vlak voor ik de vorige trein uitstaptequote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 16:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb m'n mede passagiers getrakteerd op een dikke scheet vlak voor ik de vorige trein uitstapte
Nou lekker danquote:Op donderdag 28 april 2022 16:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb m'n mede passagiers getrakteerd op een dikke scheet vlak voor ik de vorige trein uitstapte
Saai man, elke dag hetzelfde verhaal met die grietquote:Op donderdag 28 april 2022 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal je moeder maar zijnquote:Op donderdag 28 april 2022 16:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Saai man, elke dag hetzelfde verhaal met die griet
@DJMO ....quote:Op donderdag 28 april 2022 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Drie andreaskruisjes op m'n rechter boven arm.quote:
ALSJEBLIEFT NIET !!!quote:Op donderdag 28 april 2022 16:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Drie andreaskruisjes op m'n rechter boven arm.
Vraag het dan ook nietquote:
Moet ze zelf weten toch? Vrouw met één of twee tattoos best leuk maar zoveel Neee.quote:
Robertoooquote:
Doe jij eens gauw je normale ui terug zetten.quote:
Ik denk dat ik heel lui een patatje haal op het stationquote:
Okéquote:Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe jij eens gauw je normale ui terug zetten.
waarom zou je het niet doenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel lui een patatje haal op het station
Grmmbl. Ik wist hetquote:
Zie foto in de app.quote:
Die grap zit ook in een voorstelling van Theo Maassen, maar dan was de vraag of spasten als ze klaarkomen voor die paar seconden een "normaal" gezicht hebbenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen recht als ze klaar komt
Ik heb de supermarkt dichterbijquote:
Oohh nooit geweten. En kijk vaak 't maassenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die grap zit ook in een voorstelling van Theo Maassen, maar dan was de vraag of spasten als ze klaarkomen voor die paar seconden een "normaal" gezicht hebben![]()
I love Theo Maassenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Oohh nooit geweten. En kijk vaak 't maassen
Hij heeft idd veel leuke dubbelen opmerkingen ook, mag dat wel.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I love Theo Maassen![]()
hij en ik zijn net brein-verwanten, van veel van zijn uitspraken dacht ik steeds "ha dat is er 1 van mij"
En Guido weiers goedquote:Op donderdag 28 april 2022 17:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I love Theo Maassen![]()
hij en ik zijn net brein-verwanten, van veel van zijn uitspraken dacht ik steeds "ha dat is er 1 van mij"
Heb niet veel cabaretiers die ik echt goed vind eigenlijk 🤔 ken je Johan van Gulik? Zo'n stand up comedy tjap, die vind ik wel echt heel grappigquote:
quote:
quote:
Nee zal eens zoeken zoquote:Op donderdag 28 april 2022 17:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb niet veel cabaretiers die ik echt goed vind eigenlijk 🤔 ken je Johan van Gulik? Zo'n stand up comedy tjap, die vind ik wel echt heel grappig
Dat kan ook nog en dan allebei uien en knoflookquote:Op donderdag 28 april 2022 17:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Of gewoon beide eten man en vrouw, dan weinig last. Middag msl
Uien bijna nooit ik, en knoflook in pillen.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ook nog en dan allebei uien en knoflook
Goedemiddag Ply![]()
Ik wel maar ook niet extreem veel.. Knoflook af en toe..quote:Op donderdag 28 april 2022 17:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Uien bijna nooit ik, en knoflook in pillen.
Vroeger deed ik gepelde knoflooktenen in een wekpot met zoute soja saus en liet 2 maand staan. Dan als snek eten en met die saus bakken
Ik had het toen van een fokker hier, weet niet meer wie. Maar best lekker.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wel maar ook niet extreem veel.. Knoflook af en toe..
Oh dat lijkt mij weer niet lekker
GA ff luisterenquote:
Ik zit vol. Eet smakelijkquote:
Ja en die grap over die sms van zn ex dat ze nooit meer met 'm wilde praten...in dat geval wou ie het wel weer een keer proberen met 'rquote:
Jaa die is wel heel dubbelzinnig ja, love that.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en die grap over die sms van zn ex dat ze nooit meer met 'm wilde praten...in dat geval wou ie het wel weer een keer proberen met 'r
Eet ze en hopelijk tot straks!quote:Op donderdag 28 april 2022 18:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaa die is wel heel dubbelzinnig ja, love that.
Nee, schoonhouden van toiletten hebben ze uitbesteed. Ik heb af en toe het idee dat er daklozen s nachts verblijven. Dat heb je met openlijk toegankelijke stations.quote:
Ik heb een tweet gepost over een toilet. Er voila één toilettweetquote:
Ah en dat is duidelijk te zien idd..Tja je weet idd niet wat en in de nacht al daar rond hangt etcquote:Op donderdag 28 april 2022 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, schoonhouden van toiletten hebben ze uitbesteed. Ik heb af en toe het idee dat er daklozen s nachts verblijven. Dat heb je met openlijk toegankelijke stations.
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 16:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, dit komt nog wel het meest in de buurt. Ik ben gewoon een reiziger in het openbaar vervoer. De NS (Nederlandse Spoorwegen) heeft een Webcare die op Twitter zit, dus als ik een probleem wil melden, kan dat het beste en snelste via Twitter.quote:
De trein.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:21 schreef mario390 het volgende:
ik heb met jou simone vandaag ook
nederlands gesproken
Gebakken palingquote:
Niet dat ik weet. @FreshFruit meldplicht!!quote:Op donderdag 28 april 2022 20:28 schreef mario390 het volgende:
wie ben je ? heeft Fruit
weer en ban?
Welke simone?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:21 schreef mario390 het volgende:
ik heb met jou simone vandaag ook
nederlands gesproken
Twee worsten?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet de laatste tijd voor twee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |