Hey Ply 😘quote:
PLYtje!quote:
Had nog ijsje toequote:
Greysje!quote:
Ik heb er sinds 6 april zo'n 300 km opzitten. (De dag dat ik m'n nieuwe schoenen ben wezen halen).quote:Op woensdag 27 april 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
DJMO![]()
al goed getraind voor de 4 daagse?
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb er sinds 6 april zo'n 300 km opzitten. (De dag dat ik m'n nieuwe schoenen ben wezen halen).
[ afbeelding ]
Vorig jaar begon ik pas rond deze tijd met opbouwen met afstanden beginnend bij 5 a 7 km.
Nog steeds last van m'n schouder en elleboog, en na vandaag een flinke tempo wandeling een beetje last van m'n rechterheup, maar dat is morgen wel weer over. Als die schouder niet snel normaal gaat doen laat ik de fysio er alsnog een spuit in jassen.quote:
Je kan m'n wandelavonturen trouwens volgen in DTS he? TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagsequote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kan m'n wandelavonturen trouwens volgen in DTS he? TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Nou ja, de langere wandelverhalen en picdumps en vorderingen mbt de vierdaagse kun je daar dus vinden. Dat vind ik hier niet op zo'n plaatsquote:
ik zal af en toe kijkenquote:Op woensdag 27 april 2022 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, de langere wandelverhalen en picdumps en vorderingen mbt de vierdaagse kun je daar dus vinden. Dat vind ik hier niet op zo'n plaats
Allles goed?quote:
Ja hoor, alles gaat zijn gangetje. Hoe gaat het met jou?quote:
Waarom verwachtte ik al dat je hiermee terug zou komen?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik al dat je hiermee terug zou komen?
De zeven van je?quote:
SPOILER: Als bonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 27-04-2022 22:12:08 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
oh leuk daar werken we voor bij mij op het werkquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef DJMO het volgende:
De mijne:
Ik voel me zo verdomd alleen – Danny de Munk
I’m still standing – Elton John
It’s my life – Jon Bon Jovi
You can Win if you want – Modern Talking
Something happened on the way to heaven - Phil Collins
You’re my first, my last, my everything – Barry White
Somehow i’ll find my way home – Jon and VangelisParadise by the dashboardlight is van Meatloaf.SPOILER: Als bonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |