het zijn 2 woorden die ik niet met hem associeer.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem jij scrupuleus geen machtige man?
Zegt dat iets over hem of over jou? Of jullie allebei?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn 2 woorden die ik niet met hem associeer.
allebei misschien.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt dat iets over hem of over jou? Of jullie allebei?
* Barbusse deelt dit in onder het kopje "filosofische beschouwingen onder oranjebitter met AirwiN"...quote:Op woensdag 27 april 2022 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt dat iets over hem of over jou? Of jullie allebei?
Mensen die het verschil tussen een vraag en een beschouwing niet weten.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse deelt dit in onder het kopje "filosofische beschouwingen onder oranjebitter met AirwiN"...
Het is koningsdag dus ik ben van slag. Ik bedoelde bespiegelingen. Ook al dekt dat ook niet de lading. Ik ga wel weer naar bed.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen een vraag en een beschouwing niet weten.
Niet letten op die malle AirwiN hoor. Die is even lekker gek aan het doen. Op de bank. Met een glaasje rose. Hihihi.quote:
Het idee is dat die afwezigheid wat langer duurt dan even.quote:
Goed bezig maat, even de machtige man vleien.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet letten op die malle AirwiN hoor. Die is even lekker gek aan het doen. Op de bank. Met een glaasje rose. Hihihi.
Ik heb liever dat Tegan dat doet.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed bezig maat, even de machtige man vleien.
En als ik weg ben he, zal dat bepaalde gebeurtenissen in gang zetten waardoor het hier vrolijker wordt?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het idee is dat die afwezigheid wat langer duurt dan even.
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt omdat jij hier niet meer post en scrupuleus wel dus misschien kunnen jullie ruilen?
Wat een hoge verwachtingen weer.quote:
Brandweermannen uitgenodigd gisteren?quote:
Denken dat hier mannen in huis komenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brandweermannen uitgenodigd gisteren?
Als ik aanbel ga ik er wel van uit dat je open doetquote:Op woensdag 27 april 2022 15:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat hier mannen in huis komen
Jij mag vast achterom komenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik aanbel ga ik er wel van uit dat je open doet
en ben je nu opgewonden?quote:
Jij wel ja. Want jijquote:Op woensdag 27 april 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik aanbel ga ik er wel van uit dat je open doet
Huehue.quote:
Ik las 'nog drie man'.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:19 schreef Senn88 het volgende:
Nog drie min dan kan ik de was aanzetten. Zo blij dat ik dit vandaag kan doen
Kan geen toeval zijn dat je fallusvormige kledingstukken noemt.quote:
Knapperige handdoekjes dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan geen toeval zijn dat je fallusvormige kledingstukken noemt.
Met een knik... For her pleasure.quote:
quote:
Ja?quote:
Oh.quote:
Morgen want dan vakantie.quote:
Ik zou er wel baat bij hebben.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En als ik weg ben he, zal dat bepaalde gebeurtenissen in gang zetten waardoor het hier vrolijker wordt?
Vrolijker voor iedereen, of speciaal voor jou..
Wat is de wens?
M'n vriendin zag een of andere megadeal voorbij komen voor een 5 sterren hotel midden in het centrum. Ik vind helemaal mooi, ben gewoon toe aan wat daagjes lui wandelen en eten en musea.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je een vast adresje in Lissa?
Nice, enjoyquote:Op woensdag 27 april 2022 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n vriendin zag een of andere megadeal voorbij komen voor een 5 sterren hotel midden in het centrum. Ik vind helemaal mooi, ben gewoon toe aan wat daagjes lui wandelen en eten en musea.
Een of andere serie over een of andere vrouw die een stel irritante kinderen onder haar hoede heeft ofzoiets. Ik weet het ook niet precies, en ik wil dat graag zo houdenquote:
Ok ik sla overquote:Op woensdag 27 april 2022 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een of andere serie over een of andere vrouw die een stel irritante kinderen onder haar hoede heeft ofzoiets. Ik weet het ook niet precies, en ik wil dat graag zo houden
Schijnbaar zo geweldig dat ze er een film van gemaakt hebben lees ik netquote:
Halloquote:
Ik kan wel leukere dingen bedenken om dan te doenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:12 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook geen fan, maar heb ooit de afleveringen gezien door wél enthousiaste verhalen. Nu alleen maar benieuwd hoe het verhaal verder gaat én niets beters op tv.
Inspireer me?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan wel leukere dingen bedenken om dan te doen
Yes, woon in Porto. Nazaré nog niet geweest, staat wel in de planning want ik moet die golfjes zienquote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnbaar zo geweldig dat ze er een film van gemaakt hebben lees ik net![]()
Trouwens je zit in Portugal nu toch? Toevallig eens naar Nazaré geweest?
Wat ze wilde horenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met Lego spelen, plaatjes draaien...
Wat dacht jij dat ik ging zeggen?
Plaatjes al gedraaid, geen lego in huisquote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met Lego spelen, plaatjes draaien...
Wat dacht jij dat ik ging zeggen?
Ja die wil ik dus ook nog wel eens zienquote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, woon in Porto. Nazaré nog niet geweest, staat wel in de planning want ik moet die golfjes zien
[ afbeelding ]
Ik heb Lego ....quote:Op woensdag 27 april 2022 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Plaatjes al gedraaid, geen lego in huis.
Pannenkoeken denk ik.quote:
Winterseizoen heb je inderdaad die monstergolven. Dus misschien de trip maar even uitstellen tot de winterquote:Op woensdag 27 april 2022 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die wil ik dus ook nog wel eens zienVolgens mij is het seizoen in de winter vooral, dus nu zijn ze geen 30m meer, maar dan nog is het altijd vrij hoog daar vanwege de bodem
Owquote:Op woensdag 27 april 2022 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rustig maar, ik bedoelde gewoon muziekjes.
Wil ik klikken? Ik zie die titels....quote:
Gewoon doen. Ik was eerst ook sceptischquote:Op woensdag 27 april 2022 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil ik klikken? Ik zie die titels....
Misschien zometeen dan even. Plaatje draait nogquote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik was eerst ook sceptisch. En nu beetje schaamte dat het toch wel leuk is
.
Die muk is echt he-le-maal niks voor Fax.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik was eerst ook sceptisch. En nu beetje schaamte dat het toch wel leuk is
.
Mijn muzieksmaak is dit ook niet persequote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Die muk is echt he-le-maal niks voor Fax.
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is dit ook niet perse.
Pas maar op met dat tongetjequote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik link er gewoon nog twee, omdat het kan.
Prins Pils festival overleefd dusquote:
jij durftquote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik link er gewoon nog twee, omdat het kan.
Uiteraard. Alle vrijmarkten ontlopen. Dan gaat het goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prins Pils festival overleefd dus
Toch voelt het een beetje als een maandagquote:
dan is het toch fijn dat het al donderdag isquote:Op donderdag 28 april 2022 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch voelt het een beetje als een maandag
Als het elke week zo snel weekend is na maandag vind ik het goed hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch voelt het een beetje als een maandag
Dat dan weer welquote:Op donderdag 28 april 2022 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als het elke week zo snel weekend is na maandag vind ik het goed hoor.
Heerlijk rustigquote:Op donderdag 28 april 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Donderdag die voelt als een maandag, check.
En het is de hele week al enorm rustig, dus meh.
Je bent gewoon een pionquote:Op donderdag 28 april 2022 08:57 schreef babylon het volgende:
Ik had niet eens door dat dit een naamtopic is
@:AirwiN #liefde
Dag duurt wel lang dan hoor.quote:
Heb ik niet zo'n probleem mee hoor. Ook niet met jou trouwens. Geen idee waarom ze mij liever hebben.quote:
Je bent toch lekker veilig en bezet.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:08 schreef babylon het volgende:
[..]
Heb ik niet zo'n probleem mee hoor. Ook niet met jou trouwens. Geen idee waarom ze mij liever hebben.
Jij kent mij en mijn reputatie alhier duidelijk nietquote:Op donderdag 28 april 2022 09:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent toch lekker veilig en bezet.
Oase van rust.
Vroeger toch?quote:Op donderdag 28 april 2022 09:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Jij kent mij en mijn reputatie alhier duidelijk niet
Och vroeger...quote:Op donderdag 28 april 2022 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vroeger toch?![]()
Ja dit hier blijkt een prima opstapje te zijn.
Nee, op het werk aan het werk, dus m'n vermaak is wat beperkt.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:07 schreef babylon het volgende:
[..]
Thuis aan het werk. Ik vermaak mij wel
Misschien doelt 'ie op pre-Covid? Geen idee hoe hard de feestjes weer op gang aan het komen zijn, maar er zullen wat magere jaren tussen hebben gezeten.quote:
Erg belangrijk!quote:Op donderdag 28 april 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, op het werk aan het werk, dus m'n vermaak is wat beperkt.![]()
Anderzijds: ik zit wel helemaal alleen, dus straks even een goeie soundtrack opzoeken voor m'n werkdag.
Ja, tijdens Covid was het erg magertjes, paar thuis feestjes. Maar sinds oktober vorig jaar toch wel weer 3 grote feesten gehad.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien doelt 'ie op pre-Covid? Geen idee hoe hard de feestjes weer op gang aan het komen zijn, maar er zullen wat magere jaren tussen hebben gezeten.
Baby is ook jong geweest!quote:Op donderdag 28 april 2022 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien doelt 'ie op pre-Covid? Geen idee hoe hard de feestjes weer op gang aan het komen zijn, maar er zullen wat magere jaren tussen hebben gezeten.
Ah, je kent z'n reputatie dus niet.quote:
Oh, dat valt me nog reuze mee eigenlijk!quote:Op donderdag 28 april 2022 09:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, tijdens Covid was het erg magertjes, paar thuis feestjes. Maar sinds oktober vorig jaar toch wel weer 3 grote feesten gehad.
Swingfeesten of vrouwen uit deze sc verleiden reputatie?quote:Op donderdag 28 april 2022 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, je kent z'n reputatie dus niet.
Vrouwen uit de SC is dan wel weer lang geleden. Dat klopt dan wel.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Swingfeesten of vrouwen uit deze sc verleiden reputatie?
Wie wie wie
En daar blijft het ook voorlopig wel weer bij, aangezien m'n vrouw voor 4 maanden naar Zwitersland gaatquote:Op donderdag 28 april 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat valt me nog reuze mee eigenlijk!
Oh, diezelfde plek als vorig jaar weer?quote:Op donderdag 28 april 2022 09:37 schreef babylon het volgende:
[..]
En daar blijft het ook voorlopig wel weer bij, aangezien m'n vrouw voor 4 maanden naar Zwitersland gaat
Eh, jouw definitie van een "oase van rust" is anders dan de mijne dus.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Swingfeesten of vrouwen uit deze sc verleiden reputatie?
Wie wie wie
Ja, weet op de camping. Deze keer met een twist. Het is nu om veel geld te verdienen zodat we volgend jaar april samen op reis kunnen. Huis in de verhuur, baan op zeggen, zien hoe ver we komen. Dat wordt dan in 2023 ook weer een tijd op die camping.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, diezelfde plek als vorig jaar weer?
Hoe gaat ze veel geld verdienen op een camping dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 09:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, weet op de camping. Deze keer met een twist. Het is nu om veel geld te verdienen zodat we volgend jaar april samen op reis kunnen. Huis in de verhuur, baan op zeggen, zien hoe ver we komen. Dat wordt dan in 2023 ook weer een tijd op die camping.
Zwitsers minimumloon ligt rond de 4000 euro per maandquote:Op donderdag 28 april 2022 09:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe gaat ze veel geld verdienen op een camping dan?
Oh ja, tuurlijk. En ze zal niet echt kosten aan een woning hebben als ze op die camping zit/werkt natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Zwitsers minimumloon ligt rond de 4000 euro per maand
En ze hoeft daar geen eten/onderdak te betalen?quote:Op donderdag 28 april 2022 09:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Zwitsers minimumloon ligt rond de 4000 euro per maand
Babylon onder de plakquote:Op donderdag 28 april 2022 09:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Erg belangrijk!
Ik moet zo nog een keer verkassen naar boven. Maar mijn vrouw ligt nog uit te slapen. Bijzondere overeenkomst. Zolang ze in bed lig mag ik niet boven werken. Maar zodra ze er uit is, mag ik niet beneden vergaderen. En laat ik nou van 10:00 tot 11:30 in Teams zitten :S
wat is dat?quote:Op donderdag 28 april 2022 10:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens maar Ik Ga Leven gekocht, ben benieuwd.
Tquote:Op donderdag 28 april 2022 10:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
CL. Ik miste jou in de SC afgelopen weken...
Nul. En je kan als vegetariër vrij goedkoop leven in Zwitserland.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. En ze zal niet echt kosten aan een woning hebben als ze op die camping zit/werkt natuurlijk.
Eten wel, maar zoals gezegd, dat is goed te doen.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En ze hoeft daar geen eten/onderdak te betalen?
Dan chill!
Ja, zo klinkt het wel hé. Liever heeft ze dat ik op donderdag (haar vrije dag) naar kantoor ga.quote:
Altijd lekker! Nog plannen?quote:
Benieuwd of het de hype waarmaakt?quote:Op donderdag 28 april 2022 10:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens maar Ik Ga Leven gekocht, ben benieuwd.
Eerst ergerde ik me dood aan dat je er overal mee doodgegooid werd. Maar nu het wat minder is merk ik toch dat ik er steeds aan denkquote:Op donderdag 28 april 2022 10:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Nul. En je kan als vegetariër vrij goedkoop leven in Zwitserland.
[..]
Eten wel, maar zoals gezegd, dat is goed te doen.
[..]
Ja, zo klinkt het wel hé. Liever heeft ze dat ik op donderdag (haar vrije dag) naar kantoor ga.
[..]
Altijd lekker! Nog plannen?
[..]
Benieuwd of het de hype waarmaakt?
Oh vandaar dat ik het niet kenquote:
Ligt aan het weer. Als het goed weer is, blijven we eerst in de buurt. Duitsland/Denemarken. Dan willen we op 5-5 nog terug naar Zwolle. Daarna sowieso naar het zuiden. De warmte opzoeken. Portugal bijvoorbeeld. En dan zien we wel. Als mijn vrouw af en toe ergens kan werken en mijn coaching bedrijf gaat lopen komen we misschien wel nooit terug.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:42 schreef gcjoel het volgende:
Klinkt goed! al plannen voor de reis volgend jaar?
Oh jee, dat klinkt pijnlijk!quote:Op donderdag 28 april 2022 10:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerst ergerde ik me dood aan dat je er overal mee doodgegooid werd. Maar nu het wat minder is merk ik toch dat ik er steeds aan denk. Ik ben influenced denk ik
.
Ik denk dat dat te simpel gesteld is.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:50 schreef scrupuleus het volgende:
83% heeft dit boek geliket
17% moslims niet
Gaan jullie dan met een kampeerbusje of iets rondtrekken?quote:Op donderdag 28 april 2022 10:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Ligt aan het weer. Als het goed weer is, blijven we eerst in de buurt. Duitsland/Denemarken. Dan willen we op 5-5 nog terug naar Zwolle. Daarna sowieso naar het zuiden. De warmte opzoeken. Portugal bijvoorbeeld. En dan zien we wel. Als mijn vrouw af en toe ergens kan werken en mijn coaching bedrijf gaat lopen komen we misschien wel nooit terug.
Ja, we hebben sinds kort een Ford Transit kampeerbus. En daar gaan we dus in leven. En dat is best wel heel spannend allemaal!quote:Op donderdag 28 april 2022 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan jullie dan met een kampeerbusje of iets rondtrekken?
Uiteraardquote:Op donderdag 28 april 2022 10:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te simpel gesteld is.
Wat vet! heb je foto;s?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, we hebben sinds kort een Ford Transit kampeerbus. En daar gaan we dus in leven. En dat is best wel heel spannend allemaal!
Wat een toffe!!quote:Op donderdag 28 april 2022 11:18 schreef babylon het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CcN-W5Aj7sX/
De prijs lijkt nu wel weer te zakken, dus er is nog hoop.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een toffe!!
Ik heb nog stille hoop dat we wat geld overhouden na de verbouwing, dan wil ik ook een kampeerbusje.
Maar ik denk dat ik niet te hard moet hopen
Valt mee. 2006 bouw jaar, nog geen 2 ton op de teller.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:20 schreef scrupuleus het volgende:
Groengenot
Al vele kms op de teller, of valt dat mee?
De prijs van bouwmateriaal nietquote:Op donderdag 28 april 2022 11:21 schreef babylon het volgende:
[..]
De prijs lijkt nu wel weer te zakken, dus er is nog hoop.
Wij waren net te vroeg, maar zijn er nu wel heel blij mee. Voor we op reis gaan komen er nog PV's op het dak. We willen ook regelmatig off-grid gaan namelijk.
Ah ja, dat is nog wel duur ja. Maar als je huis weer helemaal mooi is, dan wil je toch helemaal niet weg?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De prijs van bouwmateriaal niet
maar mensen kunnen nu weer 'echt' op vakantie dus zal de vraag naar kampeerspul wel minder worden verwacht ik.
Off grid is wel handig als je gaat rondreizen ja, gratis camper plekken enzo zijn ideaal.
Nee ook weer zo, we wonen nu op vakantiequote:Op donderdag 28 april 2022 11:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Ah ja, dat is nog wel duur ja. Maar als je huis weer helemaal mooi is, dan wil je toch helemaal niet weg?
Wat moest er gebeuren?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:00 schreef DrMarten het volgende:
Zo, tandarts weer overleefd. Ruim anderhalf uur
De bedoeling was een wortelkanaalbehandeling overnieuw doen en dan een kroon erop.quote:
Koop hem nou maar, je verdient het.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:55 schreef Senn88 het volgende:
Al 3x de ipad in mijn digitale winkelmand gedaan en er weer uit gehaald
Net gedaanquote:Op donderdag 28 april 2022 18:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Koop hem nou maar, je verdient het.
Wat zijn de plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:32 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga maar vroeg beginnen, des te eerder dat ik kan stoppen.
Niet zoveel. Zaterdag een verjaardag. Zondag training.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor het weekend?
waar train je voor?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet zoveel. Zaterdag een verjaardag. Zondag training.
Beetje lastig uit te leggenquote:
klinkt als werk op een zondagquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje lastig uit te leggen
Het is een Leadership Development Weekend. Vooral gericht dus op het jezelf ontwikkelen, leiderschap, positieve mindset. Dat soort dingen
Nee dat gelukkig niet. Het is de eerste keer dat ik het live mag volgen, maar ze zeggen dat het super leuk is. Gezellig sowieso en heel inspirerend. Dus ben benieuwd.quote:
Dat kan ook in dit topic 😄quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is een Leadership Development Weekend. Vooral gericht dus op het jezelf ontwikkelen, leiderschap, positieve mindset. Dat soort dingen
Het klinkt als een cursus waar ik echt een vreselijke hekel aan zou hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet. Het is de eerste keer dat ik het live mag volgen, maar ze zeggen dat het super leuk is. Gezellig sowieso en heel inspirerend. Dus ben benieuwd.
Leuke verspreking!quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het klinkt als een cursus waar ik echt een vreselijke hemel aan zou hebben
Maar ik weet dat dat aan mij ligt
autocorrect is de duivels werkquote:
Hahaha nee het is geen saaie cursus. Moeilijk uit te leggen als je er niet bekend mee bent.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het klinkt als een cursus waar ik echt een vreselijke hekel aan zou hebben
is goed, ik teken je verlofbriefje wel af.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb deze week heel hard gewerkt, dus ik vind dat ik eerder mag stoppen vandaag
Als ik dit lees kun jij zeker een positieve mindset gebruiken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:16 schreef gianni61 het volgende:
Het klinkt als een cursus waar ik echt een vreselijke hekel aan zou hebben
mijn mindset is behoorlijk positiefquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dit lees kun jij zeker een positieve mindset gebruiken.
Dat klinkt erg vet! Succes en veel plezier. Gaaf om zo aan jezelf te werkenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:37 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat klinkt erg vet! Succes en veel plezier. Gaaf om zo aan jezelf te werken
Nah, niemand mist me op vrijdag, dus kan gewoon doen alsof ik 8 uur heb gewerkt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is goed, ik teken je verlofbriefje wel af.
Verschillende zulk soort trainingen gehad, en ik ben helemaal niet van het zweverige, maar het werkt gewoonquote:
Ik heb een spijkermat..... telt dat wel?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het klinkt zweverig maar dat is het juist totaal niet
Hey youquote:
Is ook niet zweverig toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb een spijkermat..... telt dat wel?
Al ligt ie een beetje te verstoffen op mn kamer
hahahah van die zoutlampen enzoquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ook niet zweverig toch?![]()
Zweverig vind ik als je krachten uit stenen haalt of iets dergelijks
ik vind die dingen nog best leuk uitzienquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo, die dingen zijn toch pure decoratie?
valt mee vandaag.quote:
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahahah van die zoutlampen enzo
nee, daar doe ik niet aan.
Is ook wel zo. Het wordt ook wel steeds hipper om je er mee bezig te houden. Al zou het eigenlijk gewoon voor iedereen dagelijkse kost "moeten" zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Maar dingen als focussen op je ademhaling (mediteren) of focussen op iets wat je normaal op automatische piloot doet (mindfulness) of het jezelf ontwikkelen en een positieve mindset creëren, dat zijn echt dingen die ik niet als zweverig beschouw. Zijn allemaal dingen die normaal zijn voor jou als mens maar waar je dan gewoon meer bij stilstaat/ontwikkelt.
IT BURNS.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:35 schreef Debsterr het volgende:
Als ik dan 's nachts een lampje nodig heb, is het tenminste niet meteen zo LICHT AH ELLENDE
Voelt als een moetje. En dan moet je het niet doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is ook wel zo. Het wordt ook wel steeds hipper om je er mee bezig te houden. Al zou het eigenlijk gewoon voor iedereen dagelijkse kost "moeten" zijn.
Mediteren en dankbaarheid opschrijven kan ik me nogsteeds niet toe zetten. Ik heb het een aantal keren geprobeerd maar het voelt nog allemaal vrij nutteloos. Voelt heel nep ofzo.
Als je het een tijdje doet merk je pas echt de effectenquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is ook wel zo. Het wordt ook wel steeds hipper om je er mee bezig te houden. Al zou het eigenlijk gewoon voor iedereen dagelijkse kost "moeten" zijn.
Mediteren en dankbaarheid opschrijven kan ik me nogsteeds niet toe zetten. Ik heb het een aantal keren geprobeerd maar het voelt nog allemaal vrij nutteloos. Voelt heel nep ofzo.
Ik heb een nachtlampje met een dimmer erop om die redenquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:35 schreef Debsterr het volgende:
Als ik dan 's nachts een lampje nodig heb, is het tenminste niet meteen zo LICHT AH ELLENDE
Ik ben eens naar een eeh psychosomatische therapeut geweest. Vond ik ook iets te zweverig maar als ik er nu aan terugdenk waren die paar uurtjes toch wel leerzaam.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik hou gewoon het licht uit. Valt wel tegen als je dan het licht op de wc aan doet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een nachtlampje met een dimmer erop om die reden
ik plas dan ook in het donkerquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou gewoon het licht uit. Valt wel tegen als je dan het licht op de wc aan doet.
Nee, dat gaat me te ver.quote:
Ja, 's nachts doe ik dit ook inderdaadquote:
als ik snachs moet opstaan en het snel plassen in het donker dan weer snel terug in bed kruipen en precies de plek weer proberen te zoeken waar ik lag en hopen da tik zo snel mogelijk weer slaap.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, 's nachts doe ik dit ook inderdaad![]()
Alleen voor ik naar bed ga of wanneer ik weer opsta is het fijn om een wake-up light te hebben, zodat ik niet de grote lamp aan hoef te doen
Ik ken al die verschillen tussen al die therapeuten niet. Die van mij had ook een gekke naam.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben eens naar een eeh psychosomatische therapeut geweest. Vond ik ook iets te zweverig maar als ik er nu aan terugdenk waren die paar uurtjes toch wel leerzaam.
Kluts? Die ben ik kwijt.quote:
Ik ook sinds een half jaar. Fijn ding!quote:
Hij maakt toch ook kabaal aan t einde van het licht?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik, maar werd er niet wakker vanMisschien van een bouwlamp.
Maar dat doet m'n oude vertrouwde wekkerradio ook die ik al sinds m'n zestiende heb. Jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij maakt toch ook kabaal aan t einde van het licht?
Meestal word ik voor t kabaal wakker, maar als ik een x niet wakker word van t licht, dan maakt ie genoeg herrie om op te staan hoor
Ik kan niet zeggen dat ik dit herken. maar ik heb hier wel een beeld bijquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Soms dan word je 's nachts wakker en ben je enorm slaapdronken en zit je nog half in je droom, maar je moet ook pissen en je bent bang dat als je niet gaat dat je dan in je droom moet plassen, dus dan strompel je half bewusteloos naar de wc en plof je er zijwaarts op neer met je benen half in de gang.
Dat zijn de fijnste plasjes.
Het gaat hier problematisch worden als ze daadwerkelijk stoppen met uitzenden over FM.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doet m'n oude vertrouwde wekkerradio ook die ik al sinds m'n zestiende heb. Jeugdsentiment.
Ja dan ga je een beetje t idee van een wake-up light voor bij hequote:Op vrijdag 29 april 2022 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doet m'n oude vertrouwde wekkerradio ook die ik al sinds m'n zestiende heb. Jeugdsentiment.
Als fm er mee stopt heb ik wel een probleem in de keetquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat hier problematisch worden als ze daadwerkelijk stoppen met uitzenden over FM.
Moet je dan zo'n DAB nemen ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat hier problematisch worden als ze daadwerkelijk stoppen met uitzenden over FM.
Jup.quote:
Ik merkte echt geen verschil met dat lichtquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan ga je een beetje t idee van een wake-up light voor bij he
Dat gaat nl niet om het wakker worden zelf, maar HOE je wakker wordt
Als in: lichter en rustiger, omdat je door t licht langzaam uit je diepe slaap komt.
Ipv keihard getetter uit je diepe fase.
Maar ieder z'n ding
De radio is hier al van de kabel af, vind ik al irritant die ene keer dat ik luister.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.
M'n ouwe shit werkt, ik wil niet nieuw.
Alles goed hier. Met jou?quote:
Auto is inderdaad zo'n beetje de enige plek waar ik wel eens radio aan heb.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen KINK in de auto. Verder is het spotify.
dat werkt echt voor geen meterquote:
Ik heb tijdens werk altijd radio aan. Alleen werkt het op de werklaptop niet lekker meer als ik thusi werk. Dus maar een oude telefoon uit de la gehaald die ik gebruik voor radio omdat ik daar mijn speakersetje via aux op aan kan sluitenquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Auto is inderdaad zo'n beetje de enige plek waar ik wel eens radio aan heb.
Ik heb graag muziek aan, maar radio trek ik maar matig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb tijdens werk altijd radio aan. Alleen werkt het op de werklaptop niet lekker meer als ik thusi werk. Dus maar een oude telefoon uit de la gehaald die ik gebruik voor radio omdat ik daar mijn speakersetje via aux op aan kan sluiten
Verder in de auto eigenlijk altijd radio aan. Soms spotify voor een podcast.
Sommige DJ's trek ik slecht. Om 16.00 zap ik weg van radio 2 want Ruud de Wild of zijn vervanger Eddy Keur die nog veel vervelender isquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb graag muziek aan, maar radio trek ik maar matig.
Oh god ja. Radio 2 in de ochtend in de auto vind ik nog wel ok, al is dat vooral omdat ik het intro-raad-spelletje altijd wel grappig vind, maar liever gewoon m'n eigen matige smaak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sommige DJ's trek ik slecht. Om 16.00 zap ik weg van radio 2 want Ruud de Wild of zijn vervanger Eddy Keur die nog veel vervelender is
Oooo jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Van Singles, van vroeger. Die zei altijd Ja hoi!
Ik heb dat ook. Ik word wakker van licht. Kan ook heel slecht dutjes doen overdag, alleen als ik echt heel erg moe ben. Heb wel verduisterende gordijnen maar er komt toch nog wat daglicht langs. Opzich is mijn slaapkamer wel verduisterd genoeg dat ik niet wakker word als de zon al om 5 uur opkomt, maar dutjes vind ik dan weer lastig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik merkte echt geen verschil met dat lichtIk word ook niet om vier uur 's ochtends wakker van zonlicht in de zomer.
M'n zus heeft dat juist wel heel erg, die heeft de kamer verduisterd en draagt soms nog zo'n oogmasker.
Ik luister nooit radio, altijd spotify.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen KINK in de auto. Verder is het spotify.
Jij bent dan ook super hip en bij de tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio, altijd spotify.
Ik werd net Gen Z genoemdquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent dan ook super hip en bij de tijd.
Je oogt gewoon zo jeugdig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd net Gen Z genoemd
Zeg hallo, ik ben Gen X hoor!
Gen Z is twee decennia later toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd net Gen Z genoemd
Zeg hallo, ik ben Gen X hoor!
Ik ook, ik neem de reclames maar voor lief.quote:
Ja daar zitten de Milennials nog tussenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gen Z is twee decennia later toch?
Ik zit op een familieabo, dus betaal maar 2,50quote:
Hey Limburgquote:
Hee Nootmans, alles goed?quote:
Ja man. En met jou dan? ik mis soms FOK! een beetje maar ik zie niet veel oude bekenden meer helaas.quote:
ja, niks te klagen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man. En met jou dan? ik mis soms FOK! een beetje maar ik zie niet veel oude bekenden meer helaas.
Ja wel he? KLB is ook niks meer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, niks te klagen.
Fok wordt steeds rustiger. Zou bijna een leven gaan zoeken.
KLB sc is niet meer het oude, daar kom ik liever niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wel he? KLB is ook niks meer.
Maar leven zoeken gaat wel ver weer dan.
Was 2 weken geleden nog in Vaals, Maastrich, Valkenburg. Limburg
Ja jammer man, was in sommige sc vaak best gezellig. Helemaal vrijdag dan zaten veel mensen te chattenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
KLB sc is niet meer het oude, daar kom ik liever niet meer.
Hier is het nog wel leuk, maar ook erg stil
En de xennials.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zitten de Milennials nog tussen
Join the clubquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jammer man, was in sommige sc vaak best gezellig. Helemaal vrijdag dan zaten veel mensen te chatten
Mijn relatie van 10 jaar is uit dus heb nu ook weer meer tijd over
Dank je. Jij vergelijkbare situatie?quote:
Alcoholconsumptie aan het opkrikken én veel geld uitgeven en wordt alleen maar moe van dutjesquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt mee vandaag.
Geniet je van de vrije dagen?
wat heb je nog allemaal gekocht? en gedronken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alcoholconsumptie aan het opkrikken én veel geld uitgeven en wordt alleen maar moe van dutjes. Verder is het alweer bijna maandag
.
Ik heb niet echt tips. Veel borrelen en Fokken, levert nog geen nieuwe contacten op. Doe ook (nog) niet aan Tinder.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank je. Jij vergelijkbare situatie?
Nog tips om straks weer beetje in contact te komen met andere mensen naast de tinders enzo? al ben ik niet zo van tinder
Heb ik allemaal al verteldquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je nog allemaal gekocht? en gedronken?
telefoon al binnen?
Dat was eergisteren ofzo, misschien heb je nog veel meer gekochtquote:
Jij al aan de vrouw?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat was eergisteren ofzo, misschien heb je nog veel meer gekocht
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb niet echt tips. Veel borrelen en Fokken, levert nog geen nieuwe contacten op. Doe ook (nog) niet aan Tinder.
Hoi Lotquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:24 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mijn ipad. Ik heb geen slaap meer nodig
Enige wat ik nog extra heb besteld is boodschappenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat was eergisteren ofzo, misschien heb je nog veel meer gekocht
Hey nootjes. Alles goed?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij al aan de vrouw?
[..]Jammer.
Wel beter dat uitgaan weer een soort van optie is na al dat corona gedoe.
[..]
Hoi Lot
nee joh, doe normaalquote:
oh, dat valt mee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige wat ik nog extra heb besteld is boodschappen.
Ja weekend he, altijd goed maar het is alweer bijna maandag lees ik netquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, doe normaal
[..]
oh, dat valt mee.
maar de telefoon wel al uitgespeeld?
Ja, weet niet of dat nu leuk is of stom. Het was immers het perfecte excuus om niets te ondernemen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Jammer.
Wel beter dat uitgaan weer een soort van optie is na al dat corona gedoe.
ik heb nog steeds geen plek voor een tractorquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]te druk met werk nog of gewoon genoeg aan je tractor?
Nee, nog lang niet. Moet echt even wennen aan het dingquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, doe normaal
[..]
oh, dat valt mee.
maar de telefoon wel al uitgespeeld?
tevreden over de selfies?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, nog lang niet. Moet echt even wennen aan het ding.
Als dat in Limburg is heb je genoeg plek volgens mij.... wat ik daar gezien hebquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen plek voor een tractor
Misschien ooit als Tegan en ik samen een huis kopen
Dat is heel herkenbaarquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, weet niet of dat nu leuk is of stom. Het was immers het perfecte excuus om niets te ondernemen.
Een tuin groot genoeg voor een tractor is wel een vereistequote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen plek voor een tractor
Misschien ooit als Tegan en ik samen een huis kopen
Nog niet geprobeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |