het zijn 2 woorden die ik niet met hem associeer.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem jij scrupuleus geen machtige man?
Zegt dat iets over hem of over jou? Of jullie allebei?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn 2 woorden die ik niet met hem associeer.
allebei misschien.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt dat iets over hem of over jou? Of jullie allebei?
* Barbusse deelt dit in onder het kopje "filosofische beschouwingen onder oranjebitter met AirwiN"...quote:Op woensdag 27 april 2022 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt dat iets over hem of over jou? Of jullie allebei?
Mensen die het verschil tussen een vraag en een beschouwing niet weten.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse deelt dit in onder het kopje "filosofische beschouwingen onder oranjebitter met AirwiN"...
Het is koningsdag dus ik ben van slag. Ik bedoelde bespiegelingen. Ook al dekt dat ook niet de lading. Ik ga wel weer naar bed.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen een vraag en een beschouwing niet weten.
Niet letten op die malle AirwiN hoor. Die is even lekker gek aan het doen. Op de bank. Met een glaasje rose. Hihihi.quote:
Het idee is dat die afwezigheid wat langer duurt dan even.quote:
Goed bezig maat, even de machtige man vleien.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet letten op die malle AirwiN hoor. Die is even lekker gek aan het doen. Op de bank. Met een glaasje rose. Hihihi.
Ik heb liever dat Tegan dat doet.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed bezig maat, even de machtige man vleien.
En als ik weg ben he, zal dat bepaalde gebeurtenissen in gang zetten waardoor het hier vrolijker wordt?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het idee is dat die afwezigheid wat langer duurt dan even.
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt omdat jij hier niet meer post en scrupuleus wel dus misschien kunnen jullie ruilen?
Wat een hoge verwachtingen weer.quote:
Brandweermannen uitgenodigd gisteren?quote:
Denken dat hier mannen in huis komenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brandweermannen uitgenodigd gisteren?
Als ik aanbel ga ik er wel van uit dat je open doetquote:Op woensdag 27 april 2022 15:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat hier mannen in huis komen
Jij mag vast achterom komenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik aanbel ga ik er wel van uit dat je open doet
en ben je nu opgewonden?quote:
Jij wel ja. Want jijquote:Op woensdag 27 april 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik aanbel ga ik er wel van uit dat je open doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |