het zijn 2 woorden die ik niet met hem associeer.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem jij scrupuleus geen machtige man?
Zegt dat iets over hem of over jou? Of jullie allebei?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn 2 woorden die ik niet met hem associeer.
allebei misschien.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt dat iets over hem of over jou? Of jullie allebei?
* Barbusse deelt dit in onder het kopje "filosofische beschouwingen onder oranjebitter met AirwiN"...quote:Op woensdag 27 april 2022 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt dat iets over hem of over jou? Of jullie allebei?
Mensen die het verschil tussen een vraag en een beschouwing niet weten.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse deelt dit in onder het kopje "filosofische beschouwingen onder oranjebitter met AirwiN"...
Het is koningsdag dus ik ben van slag. Ik bedoelde bespiegelingen. Ook al dekt dat ook niet de lading. Ik ga wel weer naar bed.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen een vraag en een beschouwing niet weten.
Niet letten op die malle AirwiN hoor. Die is even lekker gek aan het doen. Op de bank. Met een glaasje rose. Hihihi.quote:
Het idee is dat die afwezigheid wat langer duurt dan even.quote:
Goed bezig maat, even de machtige man vleien.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet letten op die malle AirwiN hoor. Die is even lekker gek aan het doen. Op de bank. Met een glaasje rose. Hihihi.
Ik heb liever dat Tegan dat doet.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed bezig maat, even de machtige man vleien.
En als ik weg ben he, zal dat bepaalde gebeurtenissen in gang zetten waardoor het hier vrolijker wordt?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het idee is dat die afwezigheid wat langer duurt dan even.
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt omdat jij hier niet meer post en scrupuleus wel dus misschien kunnen jullie ruilen?
Wat een hoge verwachtingen weer.quote:
Brandweermannen uitgenodigd gisteren?quote:
Denken dat hier mannen in huis komenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brandweermannen uitgenodigd gisteren?
Als ik aanbel ga ik er wel van uit dat je open doetquote:Op woensdag 27 april 2022 15:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat hier mannen in huis komen
Jij mag vast achterom komenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik aanbel ga ik er wel van uit dat je open doet
en ben je nu opgewonden?quote:
Jij wel ja. Want jijquote:Op woensdag 27 april 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik aanbel ga ik er wel van uit dat je open doet
Huehue.quote:
Ik las 'nog drie man'.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:19 schreef Senn88 het volgende:
Nog drie min dan kan ik de was aanzetten. Zo blij dat ik dit vandaag kan doen
Kan geen toeval zijn dat je fallusvormige kledingstukken noemt.quote:
Knapperige handdoekjes dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan geen toeval zijn dat je fallusvormige kledingstukken noemt.
Met een knik... For her pleasure.quote:
quote:
Ja?quote:
Oh.quote:
Morgen want dan vakantie.quote:
Ik zou er wel baat bij hebben.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En als ik weg ben he, zal dat bepaalde gebeurtenissen in gang zetten waardoor het hier vrolijker wordt?
Vrolijker voor iedereen, of speciaal voor jou..
Wat is de wens?
M'n vriendin zag een of andere megadeal voorbij komen voor een 5 sterren hotel midden in het centrum. Ik vind helemaal mooi, ben gewoon toe aan wat daagjes lui wandelen en eten en musea.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je een vast adresje in Lissa?
Nice, enjoyquote:Op woensdag 27 april 2022 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n vriendin zag een of andere megadeal voorbij komen voor een 5 sterren hotel midden in het centrum. Ik vind helemaal mooi, ben gewoon toe aan wat daagjes lui wandelen en eten en musea.
Een of andere serie over een of andere vrouw die een stel irritante kinderen onder haar hoede heeft ofzoiets. Ik weet het ook niet precies, en ik wil dat graag zo houdenquote:
Ok ik sla overquote:Op woensdag 27 april 2022 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een of andere serie over een of andere vrouw die een stel irritante kinderen onder haar hoede heeft ofzoiets. Ik weet het ook niet precies, en ik wil dat graag zo houden
Schijnbaar zo geweldig dat ze er een film van gemaakt hebben lees ik netquote:
Halloquote:
Ik kan wel leukere dingen bedenken om dan te doenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:12 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook geen fan, maar heb ooit de afleveringen gezien door wél enthousiaste verhalen. Nu alleen maar benieuwd hoe het verhaal verder gaat én niets beters op tv.
Inspireer me?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan wel leukere dingen bedenken om dan te doen
Yes, woon in Porto. Nazaré nog niet geweest, staat wel in de planning want ik moet die golfjes zienquote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnbaar zo geweldig dat ze er een film van gemaakt hebben lees ik net![]()
Trouwens je zit in Portugal nu toch? Toevallig eens naar Nazaré geweest?
Wat ze wilde horenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met Lego spelen, plaatjes draaien...
Wat dacht jij dat ik ging zeggen?
Plaatjes al gedraaid, geen lego in huisquote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met Lego spelen, plaatjes draaien...
Wat dacht jij dat ik ging zeggen?
Ja die wil ik dus ook nog wel eens zienquote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, woon in Porto. Nazaré nog niet geweest, staat wel in de planning want ik moet die golfjes zien
[ afbeelding ]
Ik heb Lego ....quote:Op woensdag 27 april 2022 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Plaatjes al gedraaid, geen lego in huis.
Pannenkoeken denk ik.quote:
Winterseizoen heb je inderdaad die monstergolven. Dus misschien de trip maar even uitstellen tot de winterquote:Op woensdag 27 april 2022 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die wil ik dus ook nog wel eens zienVolgens mij is het seizoen in de winter vooral, dus nu zijn ze geen 30m meer, maar dan nog is het altijd vrij hoog daar vanwege de bodem
Owquote:Op woensdag 27 april 2022 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rustig maar, ik bedoelde gewoon muziekjes.
Wil ik klikken? Ik zie die titels....quote:
Gewoon doen. Ik was eerst ook sceptischquote:Op woensdag 27 april 2022 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil ik klikken? Ik zie die titels....
Misschien zometeen dan even. Plaatje draait nogquote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik was eerst ook sceptisch. En nu beetje schaamte dat het toch wel leuk is
.
Die muk is echt he-le-maal niks voor Fax.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik was eerst ook sceptisch. En nu beetje schaamte dat het toch wel leuk is
.
Mijn muzieksmaak is dit ook niet persequote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Die muk is echt he-le-maal niks voor Fax.
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is dit ook niet perse.
Pas maar op met dat tongetjequote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik link er gewoon nog twee, omdat het kan.
Prins Pils festival overleefd dusquote:
jij durftquote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik link er gewoon nog twee, omdat het kan.
Uiteraard. Alle vrijmarkten ontlopen. Dan gaat het goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prins Pils festival overleefd dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |