quote:Op woensdag 27 april 2022 13:38 schreef Tuindier het volgende:
Ik wilde gaan mediteren in de tuin, maar toen begon de lokale artiest aan zijn optreden in het parkjehier tegenover. Uurtje later besloot ik tot yoga in de tuin, maar dat was ook de que voor de man met het draaiorgel om voor ons huis te gaan staan.
Ik ga zo wel wandelen ofzo.
Ik vond m al niets, maar nu nog minder dan niets.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:43 schreef Tuindier het volgende:
Dat trein idee is wel een leuke in te onthouden overigens.
En mag ik even![]()
![]()
op
Johan
Derksen
. Wat een walgelijke man. Als er nu nog íemand hem wel uitzenden ben ik zeer teleurgesteld.
Kom je de plaatselijke fanfare in het bos tegenquote:
En de waren vast niet stilquote:Op woensdag 27 april 2022 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je de plaatselijke fanfare in het bos tegen
Dan moet je het topic op FOK daarover maar mijden. Genoeg mensen die het daar goed pratenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:19 schreef Tuindier het volgende:
En dus is het normaal om op tv te vertellen over verkrachting en het vervolgens weg te lachen als een jeugdzonde?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem echt walgelijk. En iedereen die het goedpraat ook.
Jezus, ik lees het nu.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:19 schreef Tuindier het volgende:
En dus is het normaal om op tv te vertellen over verkrachting en het vervolgens weg te lachen als een jeugdzonde?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn alle3 walgelijke types in dat programma.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:48 schreef gcjoel het volgende:
Jezus, ik lees het nu.
Ook gewoon zeggen: het was in de tijdsgeest van toen.
Alsof het ooit ok is geweest wat hij deed. Wat een klapjosti is dat joh.
Vind je dan die Derksen hierin het ergst? Ik lees nu wat zo ongeveer gezegd is, en dan vind ik dat die van der Gijp echt veel eerder van de tv af mag.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:43 schreef Tuindier het volgende:
Dat trein idee is wel een leuke om te onthouden overigens.
En mag ik even![]()
![]()
op
Johan
Derksen
. Wat een walgelijke man. Als er nu nog íemand hem wil uitzenden ben ik zeer teleurgesteld.
quote:Het verhaal kan op gelach rekenen in de studio, onder meer van tafelgast Steven Brunswijk en collega-tafelheer René van der Gijp. "Ze heeft nog geluk gehad", zegt Van der Gijp. "Voor hetzelfde geld staat er een honkbalknuppel, dan is ze verder van huis." Ook vroeg hij of Derksen de kaars nog had aangestoken.
Daar heb je ook gelijk in. Dat is zo’n meeloper die maar zit te lachen en er dan nog net even overheen wil om nog meer lachers te scoren. Ik weet niet waarom dit geval me nu specifiek zo raakt, ben er echt boos en ontdaan door. Misschien het feit dat door het zo op tv te benoemen het genormaliseerd wordt. Van mij mogen ze alle drie verdwijnen van tv.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je dan die Derksen hierin het ergst? Ik lees nu wat zo ongeveer gezegd is, en dan vind ik dat die van der Gijp echt veel eerder van de tv af mag.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Friet*quote:Op woensdag 27 april 2022 15:47 schreef Blues het volgende:
Wij gingen even een biertje halen op de 'Oranjepretstraat' bij het dorpshuis waar verder nooit iets te doen is.
Werd lekker druk, maar die band, my god, vals is een onderstatement.
Bier en patat
[ afbeelding ]
rondje gefietst en weer lekker naar huis, mijn extra vrije dag vieren met lezen, niksen, beetje netflixen.
Jammer Tuindier van de herrie. De koning biedt alvast zijn nederige excuses aan voor de monachie.
Dit had ik ooit in m'n eerste vakantie in Duitsland; wilde ik op woensdag gaan shoppen (en daar ben ik al niet eens van0, was het Ruhetagquote:Op woensdag 27 april 2022 15:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Haha, mijn nichtjes in Australië hadden een lang weekend gepland, met hun moeder (94), moeders in bed en de dames gingen naar een cocktailbar. Blijkt dat alles in dat plaatsje om 21 uur sluit
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
In dit kader een rake cartoon van Maarten WolterinkNou, de tekst is wel aardig gevonden, maar de cartoon? Ongeveer even ranzig als het verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Buiten is het heerlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 15:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Het zijn alle3 walgelijke types in dat programma.
Ook de opsomming van wat ze allemaal eerder al zeiden/deden
Hoest in je fijne huis
Duitsland en Oostenrijk bestelden wij altijd PommesFrites , goede oplossingquote:Op woensdag 27 april 2022 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Omdat het patat is. Waarom nog wat overbodige ballast er aan toevoegen.
Juistquote:Op woensdag 27 april 2022 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Omdat het patat is. Waarom nog wat overbodige ballast er aan toevoegen.
Ik heb dat nog nooit zo op de kaart gezien, altijd Pommes. Maar doe mij maar Bratkartoffelnquote:Op woensdag 27 april 2022 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Duitsland en Oostenrijk bestelden wij altijd PommesFrites , goede oplossing
Ach ja mensen die patat geen patat noemen zijn ook wat dommig, dus zal ze met verschil tussen Holland en Nederland maar niet uitleggen.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:00 schreef Syrena het volgende:
Ik bedenk nu pas dat wij hier thuis altijd frieten zeggen en niet friet.
Patat is sowieso voor Huilanders
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Patat/Friet
Canon/Nikon
Apple/Windows
iPhone/Samsung
BMW/Audi
Kenwood/Kitchenaid
Overal is wel een religieuze oorlog over, echt, wordt eens volwassen
Het kan me geen klap schelen maar ik discussieer wel mee. Dus ik zou het geen religieuze oorlog noemen eigenlijk. *schouderophaal*quote:Op woensdag 27 april 2022 20:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Patat/Friet
Canon/Nikon
Apple/Windows
iPhone/Samsung
BMW/Audi
Kenwood/Kitchenaid
Overal is wel een religieuze oorlog over, echt, wordt eens volwassen
Platanus Acerifolius, of in de volksmond plataan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:03 schreef AnneX het volgende:
Geen idee
Misschien dat de Grote Lurker het weet of wil vragen? @:Leintjeuh
Het is identiteitspolitiek, stammenstrijd, Wij vs Hullie, de anderen, Religie.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het kan me geen klap schelen maar ik discussieer wel mee. Dus ik zou het geen religieuze oorlog noemen eigenlijk. *schouderophaal*
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:03 schreef AnneX het volgende:
Misschien dat de Grote Lurker het weet of wil vragen? @:Leintjeuh
Wetenschappelijk gezien de blauwe. Dat je het weetquote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef Tele6 het volgende:
De groene M&M's zijn het allerbeste.
Ik moest het even gezegd hebben.
Nou ja, zolang ik niet m'n rug breek lijkt het niet uit te makenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien de blauwe. Dat je het weet
artikel
Je kan ook blauwe Gastorade drinken in dat gevalquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef Tele6 het volgende:
Nou ja, zolang ik niet m'n rug breek lijkt het niet uit te maken
Wel supergaaf dat ze zoiets gevonden hebben, bedankt voor het delen
Maar je moet wel enorm veel blauwe Gatorade / blauwe M&M's innemen om aan de dosis te komen die die ratten kregen... de ratten kleurden blauwquote:Op woensdag 27 april 2022 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook blauwe Gastorade drinken in dat geval
Dank.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Platanus Acerifolius, of in de volksmond plataan.
Het is erg vet dacht ik. In Polen en Tsjechië staat het met kerst vaak op het menu dacht ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:35 schreef z80 het volgende:
Even wat anders. Smaakt een spiegelkarper?
Zag deze vandaag in een vrieskist bij een super liggen. Visje van rond de 1Kg.
Het doet me wel denken aan een gesprek van lang gelegen met een Engelsman. Die vertelde in geuren en kleuren hoe hij zichzelf eens bewusteloos gezopen had waarna zijn matties hem eerst vol tekenden met permanent marker en daarna anaal gingen penetreren met 1 of meer kaarsen. Gezellig met de groep.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:19 schreef Tuindier het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je tong wel maar je oren en vingers en zo nietquote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef fietsie het volgende:
Nou euh.... van Gatorade is je tong toch na een paar slokken al blauw ?
Ja ja, dat is meestal zo met dit soort dingenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Maar je moet wel enorm veel blauwe Gatorade / blauwe M&M's innemen om aan de dosis te komen die die ratten kregen... de ratten kleurden blauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Alleen van die goedkope aldi copy.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef fietsie het volgende:
Nou euh.... van Gatorade is je tong toch na een paar slokken al blauw ?
Inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2022 21:49 schreef sigme het volgende:
Dank.
Maar het was niet echt een moeilijke, plataan is nogal van verre herkenbaar.
Goed van @sigme en van de bomenkenner Kaas.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Platanus Acerifolius, of in de volksmond plataan.
Een gedeelte van mijn familie komt uit Engeland en Wales. Als ik het niet geloven doen die wel vaker vreemde dingenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het doet me wel denken aan een gesprek van lang gelegen met een Engelsman. Die vertelde in geuren en kleuren hoe hij zichzelf eens bewusteloos gezopen had waarna zijn matties hem eerst vol tekenden met permanent marker en daarna anaal gingen penetreren met 1 of meer kaarsen. Gezellig met de groep.
En dat ie dat wel voelde zeg, toen ie weer bij kennis was. Erger dan de kater. En dat de foto's zo genant waren, hahaha.
In vol enthousiasme.
Diep geschokt toen wij het niet hilarisch vonden, maar grensoverschrijdend. Was toch humor man. Had ie niet zoveel moeten drinken. Kan iedereen overkomen ¯\_(ツ)_/¯
Hela curryquote:Op woensdag 27 april 2022 20:33 schreef gcjoel het volgende:
Zolang je maar geen ketchup op mijn frikandel speciaal knalt!
De Engelsen man, dat is écht een volk apart.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik vergat te melden dat de Engelsvrouw het volledig met haar -man eens was en ons beste partypoopers vond.
Ja dit, gelukkig morgen weer vrijquote:Op donderdag 28 april 2022 08:16 schreef Myraela het volgende:
Niet vrij. Maar wel het gevoel alsof het zondag is. Meh.
Heerlijkquote:Op donderdag 28 april 2022 08:40 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wachten tot de schuttingman komt. Kan nog steeds niet geloven dat er straks na al die maanden weer een schutting staat
Ja, daar had ik eigenlijk geen hoop meer op. Offerte en verzekering had zo lang werk maar daarna een datum prikken was gelukkig snel gebeurd.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat heerlijk @:Sarabi, klaar met de schutting wanneer de echte zomer begint.
Jammer maar begrijpelijk dan.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Afgewezen voor de functie. En had ik 'm aangeboden gekregen had ik 'm zelf af moeten wijzen.
Van hun kant uit voornamelijk het salaris. Dat dacht ik al bij het tweede gesprek. Van mijn laagste bedrag schrokken zij zich al een hoedje. Ik zou dan meer verdienen (ook hoger ingeschaald) dan degene aan wie ik zou rapporteren. Die wil ook eigenlijk meer gaan werken en dan zou ik nog minder moeten werken en dan zou het salaris (volgens hen) helemaal uit de hand lopen.
Maar wat ik dinsdag niet had gevraagd en gezien waren de trappen. Het is een oud herenhuis. Dinsdag deed mijn lijf het goed en kon ik de trappen op naar de voordeur best goed op en af komen, maar op een slechte dag. Maar het blijkt dat in dit huis (en veel van dat soort huizen) op de begane grond geen water is. Dus wc en keuken zitten in de kelder met een uitgesleten draaitrap. En om binnen te komen via de normale ingang, moet je eerst een paar trappen af, naar het souterrain, en dan die enge trap op om naar de werkruimte te komen.
Ik had ze vanochtend ook een mail geschreven met een paar van deze vragen en nog wat opmerkingen. En zij belde meteen terug om het door te spreken en ook meteen gezegd dat het geld echt een probleem was.
T is jammer, maar ik kan me hier helemaal in vinden
Oh dat is echt jammerquote:Op donderdag 28 april 2022 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Afgewezen voor de functie. En had ik 'm aangeboden gekregen had ik 'm zelf af moeten wijzen.
Van hun kant uit voornamelijk het salaris. Dat dacht ik al bij het tweede gesprek. Van mijn laagste bedrag schrokken zij zich al een hoedje. Ik zou dan meer verdienen (ook hoger ingeschaald) dan degene aan wie ik zou rapporteren. Die wil ook eigenlijk meer gaan werken en dan zou ik nog minder moeten werken en dan zou het salaris (volgens hen) helemaal uit de hand lopen.
Maar wat ik dinsdag niet had gevraagd en gezien waren de trappen. Het is een oud herenhuis. Dinsdag deed mijn lijf het goed en kon ik de trappen op naar de voordeur best goed op en af komen, maar op een slechte dag. Maar het blijkt dat in dit huis (en veel van dat soort huizen) op de begane grond geen water is. Dus wc en keuken zitten in de kelder met een uitgesleten draaitrap. En om binnen te komen via de normale ingang, moet je eerst een paar trappen af, naar het souterrain, en dan die enge trap op om naar de werkruimte te komen.
Ik had ze vanochtend ook een mail geschreven met een paar van deze vragen en nog wat opmerkingen. En zij belde meteen terug om het door te spreken en ook meteen gezegd dat het geld echt een probleem was.
Nou dat werd tijdquote:Op donderdag 28 april 2022 08:40 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wachten tot de schuttingman komt. Kan nog steeds niet geloven dat er straks na al die maanden weer een schutting staat
Dit is dan van beide kanten heel duidelijk idd. Wel heel jammer lijkt me!quote:Op donderdag 28 april 2022 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Sexy!quote:Op woensdag 27 april 2022 23:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het was een grandioze dag en de saunapoes liet zich AAIEN
Als je dat weinig mag kan ik me voorstellen dat jij dat vindt jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dit zegJe dwaalt door straatjes (ik 'moest' naar Haarlem lopen) die je niet kent. Sommigen zijn echt te ver voor mij dus dan ga ik op de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |