Jezus wat een domme post. Als een dronken vrouw seks heeft met een dronken man is dat gewoon wederzijds. Objecten in iemand zijn geslachtsdeel stoppen wanneer buiten bewustzijn niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Men vergeet nog weleens dat ook de man dronken was in dit soort verhalen.
Maar alleen de man word verantwoordelijk gehouden.
Vind ik redelijk bizar.
Ik bedoel bijvoorbeeld een vrouw is dronken, maar wat ze dan doet zoals random dronken vent neuken, is dan opeens verkrachting als ze de volgende ochtend met een kater “spijt heeft”, want “niet bij zinnen om toestemming te geven”.
De dronken man blijkbaar wel?
Maar goed andere discussie wellicht.

En los van wat er toen is gebeurd, kan hij nú het boetekleed aantrekken. In plaats daarvan doen ze met z'n allen alsof het niet zo erg was. Lekkere boodschap ook voor de jonge kijkers. De ouwe apologeten verander je toch niet meer, dus wat mij betreft kunnen we die wel opgeven.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dronken zijn is geen excuus om random iets in iemands vagina te steken. Oh sorry dat ik je huis met je kind en je hond erin in de fik heb gestoken, maar ik was dronken.

Dronken mensen doen vaak dingen in dronken toestand die ze nuchter wel willen doen maar niet durfen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind ik redelijk bizar.
Ik bedoel bijvoorbeeld een vrouw is dronken, maar wat ze dan doet zoals random dronken vent neuken, is dan opeens verkrachting als ze de volgende ochtend met een kater “spijt heeft”, want “niet bij zinnen om toestemming te geven”.

Dat is jouw perceptie, en ik ken ken jou verder niet dus ik doe daar niks mee.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat je hier regelmatig overkomt als iemand zonder enige empathie en met waardeloze moraliteit.

Ik vind het wel verkrachting van het smerigste soort.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dronken mensen doen vaak dingen in dronken toestand die ze nuchter wel willen doen maar niet durfen.
Daarnaast is dronken zijn geen excuus om alles maar te mogen

Dit.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Jezus wat een domme post. Als een dronken vrouw seks heeft met een dronken man is dat gewoon wederzijds. Objecten in iemand zijn geslachtsdeel stoppen wanneer buiten bewustzijn niet.

Ryan Dunn had een volledige dinkytoy in zijn anus.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:18 schreef SpecialK het volgende:
Waren mensen hier even verontwaardigd als hij bij een man een kaars in de kont had gestoken tijdens bewusteloosheid?
want laten we eerlijk zijn, dat is vandaag de dag nog een goeien ontgroeningz grapnjen.
Of is mannelijk leed grappig en vrouwelijk leed ernstig?

Ohja vrouwen konden vroeger nog lachen om dit soort zaken...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Tijden zijn echt heel erg veranderd wat dit soort dingen betreft. Waarschijnlijk konden die vrouwen er zelf achteraf ook nog best om lachen. Ze nemen hun ook niet voor niks mee naar huis. Hij had hier gewoon beter zijn mond over dicht kunnen houden nu.
 Verkrachting is nooit grappig geweest
  Verkrachting is nooit grappig geweest

Dat is net zo erg.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:18 schreef SpecialK het volgende:
Waren mensen hier even verontwaardigd als hij bij een man een kaars in de kont had gestoken tijdens bewusteloosheid?
want laten we eerlijk zijn, dat is vandaag de dag nog een goeien ontgroeningz grapnjen.
Of is mannelijk leed grappig en vrouwelijk leed ernstig?

voor jou geldt mijn vraag dus het hardst denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja vrouwen konden vroeger nog lachen om dit soort zaken...Verkrachting is nooit grappig geweest

Die hij er zelf voor de grap ingestopt heeft. Wat is je punt?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ryan Dunn had een volledige dinkytoy in zijn anus.

jij gelooft daadwerkelijk dat dat exact deze ophef zou veroorzaken?quote:

Er is dan iets dat de man actief doet (zijn penis in de vrouw steken) wat de vrouw passief ondergaat.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind ik redelijk bizar.

Nee het was ook niet grappig geweest als ze een kaars in de anus van een bewusteloze man hadden gestoptquote:Op woensdag 27 april 2022 12:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
voor jou geldt mijn vraag dus het hardst denk ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |