Jezus wat een domme post. Als een dronken vrouw seks heeft met een dronken man is dat gewoon wederzijds. Objecten in iemand zijn geslachtsdeel stoppen wanneer buiten bewustzijn niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Men vergeet nog weleens dat ook de man dronken was in dit soort verhalen.
Maar alleen de man word verantwoordelijk gehouden.
Vind ik redelijk bizar.
Ik bedoel bijvoorbeeld een vrouw is dronken, maar wat ze dan doet zoals random dronken vent neuken, is dan opeens verkrachting als ze de volgende ochtend met een kater “spijt heeft”, want “niet bij zinnen om toestemming te geven”.
De dronken man blijkbaar wel?
Maar goed andere discussie wellicht.

En los van wat er toen is gebeurd, kan hij nú het boetekleed aantrekken. In plaats daarvan doen ze met z'n allen alsof het niet zo erg was. Lekkere boodschap ook voor de jonge kijkers. De ouwe apologeten verander je toch niet meer, dus wat mij betreft kunnen we die wel opgeven.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dronken zijn is geen excuus om random iets in iemands vagina te steken. Oh sorry dat ik je huis met je kind en je hond erin in de fik heb gestoken, maar ik was dronken.

Dronken mensen doen vaak dingen in dronken toestand die ze nuchter wel willen doen maar niet durfen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind ik redelijk bizar.
Ik bedoel bijvoorbeeld een vrouw is dronken, maar wat ze dan doet zoals random dronken vent neuken, is dan opeens verkrachting als ze de volgende ochtend met een kater “spijt heeft”, want “niet bij zinnen om toestemming te geven”.

Dat is jouw perceptie, en ik ken ken jou verder niet dus ik doe daar niks mee.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat je hier regelmatig overkomt als iemand zonder enige empathie en met waardeloze moraliteit.

Ik vind het wel verkrachting van het smerigste soort.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dronken mensen doen vaak dingen in dronken toestand die ze nuchter wel willen doen maar niet durfen.
Daarnaast is dronken zijn geen excuus om alles maar te mogen

Dit.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Jezus wat een domme post. Als een dronken vrouw seks heeft met een dronken man is dat gewoon wederzijds. Objecten in iemand zijn geslachtsdeel stoppen wanneer buiten bewustzijn niet.

Ryan Dunn had een volledige dinkytoy in zijn anus.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:18 schreef SpecialK het volgende:
Waren mensen hier even verontwaardigd als hij bij een man een kaars in de kont had gestoken tijdens bewusteloosheid?
want laten we eerlijk zijn, dat is vandaag de dag nog een goeien ontgroeningz grapnjen.
Of is mannelijk leed grappig en vrouwelijk leed ernstig?

Ohja vrouwen konden vroeger nog lachen om dit soort zaken...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Tijden zijn echt heel erg veranderd wat dit soort dingen betreft. Waarschijnlijk konden die vrouwen er zelf achteraf ook nog best om lachen. Ze nemen hun ook niet voor niks mee naar huis. Hij had hier gewoon beter zijn mond over dicht kunnen houden nu.
 Verkrachting is nooit grappig geweest
  Verkrachting is nooit grappig geweest

Dat is net zo erg.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:18 schreef SpecialK het volgende:
Waren mensen hier even verontwaardigd als hij bij een man een kaars in de kont had gestoken tijdens bewusteloosheid?
want laten we eerlijk zijn, dat is vandaag de dag nog een goeien ontgroeningz grapnjen.
Of is mannelijk leed grappig en vrouwelijk leed ernstig?

voor jou geldt mijn vraag dus het hardst denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja vrouwen konden vroeger nog lachen om dit soort zaken...Verkrachting is nooit grappig geweest

Die hij er zelf voor de grap ingestopt heeft. Wat is je punt?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ryan Dunn had een volledige dinkytoy in zijn anus.

jij gelooft daadwerkelijk dat dat exact deze ophef zou veroorzaken?quote:

Er is dan iets dat de man actief doet (zijn penis in de vrouw steken) wat de vrouw passief ondergaat.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind ik redelijk bizar.

Nee het was ook niet grappig geweest als ze een kaars in de anus van een bewusteloze man hadden gestoptquote:Op woensdag 27 april 2022 12:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
voor jou geldt mijn vraag dus het hardst denk ik.

Zowel hoor dat kan prima. Dat heet vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Je kunt mensen niet veroordelen voor dingen die ze in een andere tijd gedaan hebben toen de normen anders lagen.

Ik kan alleen voor mijzelf spreken. Ik vind beide walgelijk en onacceptabel.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
jij gelooft daadwerkelijk dat dat exact deze ophef zou veroorzaken?
Dat wordt gewoon afgedaan als "dudebro verhaaltje #329" lachen, ogen rollen en move on.

Waarom toch altijd zo obsessief bezig zijn met de politieke voorkeuren van mensen, helemaal bij onderwerpen die totaal niet over politiek gaan?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:24 schreef Bocaj het volgende:
Als ik alle klagers hier in een politieke hoek mag drukken dan kom ik aan VOLT & D66...
Nou, daar weten ze er ook wel raad mee!

Waarschijnlijk zagen die het niet als verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja vrouwen konden vroeger nog lachen om dit soort zaken...Verkrachting is nooit grappig geweest

Is heel wat anders...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef -XOR- het volgende:
NWS / Webdesigner krijgt 40 maanden cel voor verkrachting stagiares
Hier waren de reacties van 'het rechtse kamp' toch wat anders.

Dat was dan ook een buitenlander.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef -XOR- het volgende:
NWS / Webdesigner krijgt 40 maanden cel voor verkrachting stagiares
Hier waren de reacties van 'het rechtse kamp' toch wat anders.

Sorry, maar ik heb er altijd politieke gedachten bij... Moraalridders!quote:Op woensdag 27 april 2022 12:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom toch altijd zo obsessief bezig zijn met de politieke voorkeuren van mensen, helemaal bij onderwerpen die totaal niet over politiek gaan?

Beide gevallen vrijwillig dronken geworden, beide gevallen in slaap gevallen en niet in staat om nee te zeggen, beide gevallen penetratie.quote:

Dit jaquote:Op woensdag 27 april 2022 12:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom toch altijd zo obsessief bezig zijn met de politieke voorkeuren van mensen, helemaal bij onderwerpen die totaal niet over politiek gaan?

Ja als je dit walgelijk vind moet je wel een moraalridder zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 12:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb er altijd politieke gedachten bij... Moraalridders!

Ja, fijn zo'n tijd waarin dit allemaal nog kon. Jezus christus.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een ophef over niks. Voor de zoveelste keer deze maand ben ik blij dat ik ben opgegroeid/jong was in de jaren 80 en niet nu.

Hoe vaak ben jij in die jaren s'ochtends wakker geworden met een kaars in je aars?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een ophef over niks. Voor de zoveelste keer deze maand ben ik blij dat ik ben opgegroeid/jong was in de jaren 80 en niet nu.

Nee, stop hiermee, dit is niet normaal en Johan is niet je vriend die je koste wat het kost moet verdedigen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarschijnlijk namen die vrouwen hun gewoon mee naar huis voor sex. Maar dat ging niet meer omdat ze bewusteloos waren. Zij stopten er voor de grap een kaars in. Soit. De vrouwen werden de volgende dag wakker en het eersten wat ze zeiden was "oeh, ik drink nooit meer". En de volgende avond stonden ze weer in de kroeg. Zonder trauma.

Jij was er kennelijk bij. Vertel, wat gebeurde er nog meer?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarschijnlijk namen die vrouwen hun gewoon mee naar huis voor sex. Maar dat ging niet meer omdat ze bewusteloos waren. Zij stopten er voor de grap een kaars in. Soit. De vrouwen werden de volgende dag wakker en het eersten wat ze zeiden was "oeh, ik drink nooit meer". En de volgende avond stonden ze weer in de kroeg. Zonder trauma.

Nog nooit. Ik dacht trouwens dat die in hun vagina was gegaan. Daar ook niet hoor. Maar ik ken wel soortgelijke verhalen van anderen uit die tijd. Allemaal niet zo spannend toen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in die jaren s'ochtends wakker geworden met een kaars in je aars?

Daar ben ik het zeker mee eens. Maar het is sowieso wel een programma met erg laag niveau en vreemde humor vaak.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef capricia het volgende:
Goedemiddag zeg.
Wat een bizar verhaal om zo op tv te vertellen. Ben compleet flabbergasted.. dat weglachen ook.

Verder niks. Dat was het.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij was er kennelijk bij. Vertel, wat gebeurde er nog meer?

Ah joh mannen onder elkaar, is toch lachen.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Fucking hell, en er dan met elkaar nog smakelijk om lachen ook.

quote:Op woensdag 27 april 2022 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Nog geen reeks, het gaat weer mis. @:zipportal

Heerlijke tijd was dat inderdaad dat je bewusteloze vrouwen nog gewoon mocht bewerken met een kaars.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:

Blijf het wat anders vinden...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beide gevallen vrijwillig dronken geworden, beide gevallen in slaap gevallen en niet in staat om nee te zeggen, beide gevallen penetratie.

De vraag was niet of je het grappig zou vinden of niet. Wel machtig interessant dat je de doelpalen zo automatisch verschuift in je antwoord.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee het was ook niet grappig geweest als ze een kaars in de anus van een bewusteloze man hadden gestopt

Missen we niets aan.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Vandaag Inside in de ban gedaan.

en met leren bedoel je het goed praten van verkrachting? Het is niet erg om hypocriet te zijn. Dat zijn we allemaal over dingen. het punt is het te kunnen herkennen en er van te leren.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De vraag was niet of je het grappig zou vinden of niet. Wel machtig interessant dat je de doelpalen zo automatisch verschuift in je antwoord.
De vraag is jij, of men, dezelfde ophef zou veroorzaken als het om een man ging.
Het antwoord is gewoon keihard nee. Geef maar gewoon toe dan zijn we klaar.
Het is niet erg om hypocriet te zijn. Dat zijn we allemaal over dingen. het punt is het te kunnen herkennen en er van te leren.
Leer eens.

Dat vooral. Dat het gebeurd is, is natuurlijk niet fraai, maar het is iets dat jaren geleden is gebeurd. Maar hoe hij het vertelt als leuke anecdote onder het mom van 'iedereen heeft wel eens domme dingen gedaan in z'n jeugd' plus het infantiele gelach van kleuter Vd Gijp.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef capricia het volgende:
Goedemiddag zeg.
Wat een bizar verhaal om zo op tv te vertellen. Ben compleet flabbergasted.. dat weglachen ook.

Echt hoor ... Dat je dit serieus vraagt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
voor jou geldt mijn vraag dus het hardst denk ik.

ik ben niks aan het goedpraten, debiel.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en met leren bedoel je het goed praten van verkrachting? Het is niet erg om hypocriet te zijn. Dat zijn we allemaal over dingen. het punt is het te kunnen herkennen en er van te leren.
Leer eens.

Want al die medewerkers zijn net zo schuldig? Als je het op de persoon speelt, dan kan ik me dat voorstellen, maar Derksen maakt dat programma niet in zijn eentje.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Vandaag Inside in de ban gedaan.

Precies. Als men jou in de jaren 80 verkracht had, had je gewoon meegelachen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:

Tja, het probleem zit er denk ik al in dat sommigen een kaars er in steken hetzelfde vinden als verkrachten. Spannend sexleven zullen die hebben.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en met leren bedoel je het goed praten van verkrachting? Het is niet erg om hypocriet te zijn. Dat zijn we allemaal over dingen. het punt is het te kunnen herkennen en er van te leren.
Leer eens.

Zoek professionele hulp.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:

Boeiend. Het zijn schijnheilige klootzakken. Johan wilde Vandaag Inside.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Want al die medewerkers zijn net zo schuldig? Als je het op de persoon speelt, dan kan ik me dat voorstellen, maar Derksen maakt dat programma niet in zijn eentje.

Jou tegen je wil dubbel vuistneuken is dus geen verkrachting in jouw ogen? Ok dan. Tot zover jouw intelligentie.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja, het probleem zit er denk ik al in dat sommigen een kaars er in steken hetzelfde vinden als verkrachten. Spannend sexleven zullen die hebben.
Als er echt verkracht was (penetratie met een penis tegen iemands wil), dan was het uiteraard een heel ander verhaal.

Verkrachting kan alleen met een penis?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja, het probleem zit er denk ik al in dat sommigen een kaars er in steken hetzelfde vinden als verkrachten. Spannend sexleven zullen die hebben.
Als er echt verkracht was (penetratie met een penis tegen iemands wil), dan was het uiteraard een heel ander verhaal.

Dit soort dingen gebeuren jaarlijks bij mannen tijdens ontgroening of andere bijeenkomsten.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Echt hoor ... Dat je dit serieus vraagt.
Ja, natuurlijk is dat leed ook ernstig.
Maar he, hartstikke goed van je hoor, die "ja maar en mannen dan?!" huilie.

Nee hoor. Maar hier is geen sprake van verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Precies. Als men jou in de jaren 80 verkracht had, had je gewoon meegelachen.

Nee joh, Johan probeert juist het gedrag van Johnny de Mol goed te praten hier.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:34 schreef Hathor het volgende:
Ik begin een opzetje te vermoeden, het kan bijna niet anders dan dat Derksen had kunnen weten wat dit zou veroorzaken, dit had je van mijlenver kunnen zien aankomen. Gewoon stoppen en leuke dingen voor jezelf gaan doen is geen optie want contractbreuk, dus dan blaas je zo de boel maar op.

Dat zijn nogal uiteenlopende voorbeelden.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dronken zijn is geen excuus om random iets in iemands vagina te steken. Oh sorry dat ik je huis met je kind en je hond erin in de fik heb gestoken, maar ik was dronken.

(Zoals elk weldenkend mens doet!)
 (Zoals elk weldenkend mens doet!)

Heb ik niet nodig. Ben super relaxed, nul psychische problemen. Maar is moeilijk uit te leggen mensen die zijn opgegroeid in de huidige regel/bescherming/zeikmaatschappij.quote:

Dit is precies wat er mis is met jouw generatie en de generaties ervoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:

Het is allemaal niet OK. En ik reageer altijd fel en afkeurend op nieuws over verkrachtingen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren jaarlijks bij mannen tijdens ontgroening of andere bijeenkomsten.
you don't give a shit.
dus dan is de vraag.. is het allemaal ok of is het allemaal niet ok.
en als het allemaal niet ok is, waar was jij toen dat gebeurde? Niet ophef aan het maken zoals je dat nu doet.
Dus hypocriet als de neten

Ja en dat veroorzaakt dus een shitstorm, dat weet Johan prima. Opzet, ik blijf erbij, hij saboteert de boel bewust.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Johan probeert juist het gedrag van Johnny de Mol goed te praten hier.

Tja, als je dubbel vuistneuken gelijk ziet aan een kaars ergens in steken, dan houdt het voor mij ook op. Over intelligentie gesproken. Met mijn IQ is overigens niks mis. Maar ik ga op jou niet meer reageren, vindt dat altijd zo triest mensen die een discussie niet begrijpen/kunnen winnen en dan maar beginnen over intelligentie etc. beginnen. Over vrouwonvriendelijk gesproken...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Jou tegen je wil dubbel vuistneuken is dus geen verkrachting in jouw ogen? Ok dan. Tot zover jouw intelligentie.

Volgens de wet wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar hier is geen sprake van verkrachting.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef probeer het volgende:
Jou tegen je wil dubbel vuistneuken is dus geen verkrachting in jouw ogen? Ok dan. Tot zover jouw intelligentie.

quote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dit is precies wat er mis is met jouw generatie en de generaties ervoor.

Dat denk ik niet. Volgens mij leeft die man gewoon in een hele andere wereld.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja en dat veroorzaakt dus een shitstorm, dat weet Johan prima.

Jij bent toch echt degene die het alleen verkrachting noemt als er penetratie met een penis plaatsvindt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja, als je dubbel vuistneuken gelijk ziet aan een kaars ergens in steken, dan houdt het voor mij ook op. Over intelligentie gesproken. Met mijn IQ is overigens niks mis. Maar ik ga op jouw niet meer reageren, vindt dat altijd zo triest mensen die een discussie niet begrijpen/kunnen beginnen en dan maar beginnen over intelligentie etc. beginnen. Over vrouwonvriendelijk gesproken...

quote:Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Met mijn IQ is overigens niks mis. Maar ik ga op jouw niet meer reageren,

Met dank aan TS... @Starhopperquote:Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dit topic volgen is velen malen interessanter dan koningsdag. Er is een goed moment voor gekozen

ja inderdaad. Dit topic heeft de troll sirenes laten loeien in Nederlandquote:

quote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef roos94 het volgende:
Wat heb ik zojuist gelezen.
Ben VI fan maar hier zakt mijn broek vanaf
 pak meteen maar iets ontspannends te drinken
 pak meteen maar iets ontspannends te drinken

quote:Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Er is een goed moment voor gekozen
 1 biertje mag nog net... 2 niet!
 1 biertje mag nog net... 2 niet!   

Dit heeft NIETS met vroeger of woke te maken, verkrachting was en is altijd strafbaar geweest en niet normaal. het verschil is dat het nu naar buiten komt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja wel heel dom van Derksen om dit verhaal in 2022 nog naar buiten te brengen. Dit soort dingen gebeurden vroeger nog veel meer dan nu maar als ik die generatie was zou ik het heel snel in de doofpot stoppen want de woke-brigade gaat hier mee afrekenen.

sorry, ik zal het niet meer doenquote:

Ja daarom snap ik ook totaal niet waarom Derksen zo debiel is dit in geuren en kleuren te vertellen op nationale tv.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heeft NIETS met vroeger of woke te maken, verkrachting was en is altijd strafbaar geweest en niet normaal. het verschil is dat het nu naar buiten komt.

Binnendringen met een object is volgens de wet ook gewoon verkrachtingquote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar hier is geen sprake van verkrachting.

Precies, je doet niet zomaar een dergelijke bekentenis. Als je verwacht dat je met zo'n biecht weg komt, dan ben je wel erg naïef. En dat is derksen allerminst.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja en dat veroorzaakt dus een shitstorm, dat weet Johan prima. Opzet, ik blijf erbij, hij saboteert de boel bewust.

echt niet?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik ook totaal niet waarom Derksen zo debiel is dit in geuren en kleuren te vertellen op nationale tv.

Om Sjonnie de Mol te 'steunen', op zijn eigen zieke manier. Geldwolfje denkt alleen maar aan zijn centjes.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik ook totaal niet waarom Derksen zo debiel is dit in geuren en kleuren te vertellen op nationale tv.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |