Dit is ome Wytse toch? Maar loopt idd voor, enorm irritantquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Hoeren commentator Leo Alkemade loopt lekker voor.
Ik kijk RTL.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit is ome Wytse toch? Maar loopt idd voor, enorm irritant
Met dank aan City vooral.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind eigenlijk dat deze pot wel levert
Vlak voor de coronacrisis was ik ooit eens op old trafford . Dat was wel nice. Mijn ploeg (club Brugge) zwaar verloren maar dat was echt kippenvel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:04 schreef jigggy het volgende:
Dat stadion van city ben ik keer geweest net een winkelcentrum van buiten
Klaasedquote:
geloof ik nietquote:
Volgende week zetten ze het rechtquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof ik niet
daar is madrid te goed voor
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof ik niet
daar is madrid te goed voor
De finale komt nog.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een wereldniveau.
Is dit club voetbal op het hoogste niveau?
Voetballenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
ik weet niet wat madrid met mbappe moet als ze op links al venicius hebben....
Old Traffordquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlak voor de coronacrisis was ik ooit eens op old trafford . Dat was wel nice. Mijn ploeg (club Brugge) zwaar verloren maar dat was echt kippenvel.
Mbappe kan ook in de diepe spitsquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
ik weet niet wat madrid met mbappe moet als ze op links al venicius hebben....
Heeft een perfect gezicht om een paar poeiers op te geven.quote:
spankracht?quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de spankracht hoop ik op een 3-3.
Volgens hem heeft mijn moeder hem genomen dus het zal over voorbinddildo's gaan vermoed ik.quote:
Jinx.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de spankracht hoop ik op een 3-3.
Je had er nog meer van verwacht?quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Broekje is geen moment uit geweest deze pot
quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta voor aap.quote:
Viesmad.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens hem heeft mijn moeder hem genomen dus het zal over voorbinddildo's gaan vermoed ik.
Weet wel een middeltje tegen erectieproblemen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Je moeder?quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet wel een middeltje tegen erectieproblemen.
PFIZEREDquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet wel een middeltje tegen erectieproblemen.
Besef nu pas dat ik een verschrikkelijke zware blunder heb begaanquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens hem heeft mijn moeder hem genomen dus het zal over voorbinddildo's gaan vermoed ik.
Gokje, Benzema met 2 missers die er weer achter gaat staan is natuurlijk wel iemand die zich gaat profileren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij loopt voor op mij of een goede gok?
Ik loop ook achter op sommigen (caiway)quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij loopt voor op mij of een goede gok?
Broekje nog niet af?quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat er vanmorgen mensen twijfelden of deze pot wel het kijken waard zou zijn.
Hahaha.
Ja leuk, ik verspreek me.quote:
Hihahoquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me.
Allemaal even lachen.
Ik mag hopen voor hem dat hij nog steeds hetzelfde aantal ballen heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:42 schreef CR7 het volgende:
2 pingels missen in het weekend en dan nog zoveel ballen hebben.
Vlaamse moeders zijn geiler denk ik.quote:
De jouwe zeker!quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlaamse moeders zijn geiler denk ik.
Wat ordinair.quote:
Uw moeder was pas ordinair vannachtquote:
Ja jullie ook gefeliciteerd met het ontbreken van een fatsoenlijk wegdekquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrolijk koningsdag gewenst voor morgen. Lieve noorderburen
Overal electriciteitskabels door de luchtquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jullie ook gefeliciteerd met het ontbreken van een fatsoenlijk wegdek
Tenzij ze in de kelder zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan kinderen geven ze niet snel een stadionverbod.
Dat heb ik met kinderen die van die bedelbordjes hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als die kut kinderen ter plekke worden neergeschoten. Gewoon oprotten
Ook ja. Sowieso kinderenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik met kinderen die van die bedelbordjes hebben
Ja gefeliciteerd met jullie onbetaalbare woningen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jullie ook gefeliciteerd met het ontbreken van een fatsoenlijk wegdek
Dit was slechts een klein opwarmertje voor het echte werk aanstaande donderdag.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, volgende week woensdag weer. De twee potjes daartussen zullen helaas niet veel zijn
Neem ons mee door deze gedachtekronkels.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:53 schreef T3hTommay het volgende:
Juichen voor het erg lelijke Liverpool.
Dubbel rr¡¡¡quote:Op woensdag 27 april 2022 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
ik zou het erg leuk vinden als Villareal de CL wint.
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 27 april 2022 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Neem ons mee door deze gedachtekronkels.
Ah, zo. Maar dat kan ook Real Madrid zijn hé!!!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit
Ik zie Ajax graag in pot 1, wat enkel kan als City/Liverpool zowel de titel als de CL wint. Aldus iemand in het Ajax-topic.
Daarom juich ik ook voor het erg lelijke City!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, zo. Maar dat kan ook Real Madrid zijn hé!!!
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daarom juich ik ook voor het erg lelijke City!
Altijd gezeik met die potten.
We worden door RTL en Ziggy niet verwend qua commentatoren vandaag.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Albert teringMantingh praat weer niet over de wedstrijd zelf . Ipv daarvan begint die te hallucineren .
Sowieso erg weinig dezer dagenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
We worden door RTL en Ziggy niet verwend qua commentatoren vandaag.
Sterktequote:Op woensdag 27 april 2022 21:06 schreef Nober het volgende:
Ik eet gezond. @:kingroland
[ afbeelding ]
Er is vast interesse vanuit Qatar, China, Bahrein, Saoedi-Arabië en andere democratieën.quote:
Toen het vanwege corona noodzaak was om de Champions League uit te kunnen spelen stond iedereen op de banken voor dit concept.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is vast interesse vanuit Qatar, China, Bahrein, Saoedi-Arabië en andere democratieën.
Fuck de supporters.
Ze gaan uiteindelijk heus wel voor elke speelronde een land aanwijzen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen het vanwege corona noodzaak was om de Champions League uit te kunnen spelen stond iedereen op de banken voor dit concept.
Goal!quote:
Villarreal is welgeteld een keer bij doel van Alisson geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er. Is het het aanzetten nog waard of wordt dit een wok-over?
Dit lijkt me wat voorbarig Rickertman.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:45 schreef Bolasie het volgende:
We feliciteren Liverpool met de CL titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Hij kan nu niet 90 minuten oreren over Anfield.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Mantingh gaat weer niet over de wedstrijd praten
Is al begonnen met het leggen van eindeloze verbanden en ander gezam uit het verledenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij kan nu niet 90 minuten oreren over Anfield.
God, wat was die man vorige week irritant. Denk dat hij een hele week heeft moeten bijkomen van zijn slurf legen over Anfield.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is al begonnen met het leggen van eindeloze verbanden en ander gezam uit het verleden
Schaamteloze bagger van die vent . Baal nog steeds van die ene Dutch Open die zijn doorbraak betekende.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
God, wat was die man vorige week irritant. Denk dat hij een hele week heeft moeten bijkomen van zijn slurf legen over Anfield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |