Ah, zo. Maar dat kan ook Real Madrid zijn hé!!!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit
Ik zie Ajax graag in pot 1, wat enkel kan als City/Liverpool zowel de titel als de CL wint. Aldus iemand in het Ajax-topic.
Daarom juich ik ook voor het erg lelijke City!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, zo. Maar dat kan ook Real Madrid zijn hé!!!
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daarom juich ik ook voor het erg lelijke City!
Altijd gezeik met die potten.
We worden door RTL en Ziggy niet verwend qua commentatoren vandaag.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Albert teringMantingh praat weer niet over de wedstrijd zelf . Ipv daarvan begint die te hallucineren .
Sowieso erg weinig dezer dagenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
We worden door RTL en Ziggy niet verwend qua commentatoren vandaag.
Sterktequote:Op woensdag 27 april 2022 21:06 schreef Nober het volgende:
Ik eet gezond. @:kingroland
[ afbeelding ]
Er is vast interesse vanuit Qatar, China, Bahrein, Saoedi-Arabië en andere democratieën.quote:
Toen het vanwege corona noodzaak was om de Champions League uit te kunnen spelen stond iedereen op de banken voor dit concept.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is vast interesse vanuit Qatar, China, Bahrein, Saoedi-Arabië en andere democratieën.
Fuck de supporters.
Ze gaan uiteindelijk heus wel voor elke speelronde een land aanwijzen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen het vanwege corona noodzaak was om de Champions League uit te kunnen spelen stond iedereen op de banken voor dit concept.
Goal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |