Overal electriciteitskabels door de luchtquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jullie ook gefeliciteerd met het ontbreken van een fatsoenlijk wegdek
Tenzij ze in de kelder zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan kinderen geven ze niet snel een stadionverbod.
Dat heb ik met kinderen die van die bedelbordjes hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als die kut kinderen ter plekke worden neergeschoten. Gewoon oprotten
Ook ja. Sowieso kinderenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik met kinderen die van die bedelbordjes hebben
Ja gefeliciteerd met jullie onbetaalbare woningen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jullie ook gefeliciteerd met het ontbreken van een fatsoenlijk wegdek
Dit was slechts een klein opwarmertje voor het echte werk aanstaande donderdag.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, volgende week woensdag weer. De twee potjes daartussen zullen helaas niet veel zijn
Neem ons mee door deze gedachtekronkels.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:53 schreef T3hTommay het volgende:
Juichen voor het erg lelijke Liverpool.
Dubbel rr¡¡¡quote:Op woensdag 27 april 2022 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
ik zou het erg leuk vinden als Villareal de CL wint.
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 27 april 2022 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Neem ons mee door deze gedachtekronkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |