Met "leuk" zit je altijd goed, dat is een heel veilig woord om een compliment mee te geven.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is wel heel wat anders om te zeggen "hé, leuke jurk heb je aan" of "je tieten zijn erg geil in die jurk", maar dat verschil lijken die mensen niet te realiseren
"Je tieten komen leuk tot z'n recht in deze jurk".quote:Op woensdag 27 april 2022 17:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met "leuk" zit je altijd goed, dat is een heel veilig woord om een compliment mee te geven.
"Lekker" is not done
Die persoon is dan ondertussen ook wel echt de grootste randdebiel van FOKquote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan er een soort bingo van maken, elk mogelijk topic verbuigen naar of vluchtelingen/moslims etc. of LGBT. Zelensky die als comedian een keer in een latex pakje liep!Stoere traditionele man Putin zou dat nooit doen
Dat vind ik dan weer een niet al te beste tipquote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor ooit een goede tip gelezen: Zou je dit ook zeggen tegen de vriendin van Rico Verhoeven als hij naast haar stond?
En als ze het zelfs van jou pikkenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Ik zeg met regelmaat tegen vrouwen dat een bepaalde outfit ze goed staat of dat hun haar leuk zit. Nooit een probleem mee gehad. Ik maak complimenten waarvan ik het zelf ook leuk vind als ik ze krijg. Verder niet.
Stiekem had ik het ook gewoon over 2019.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:15 schreef molloot200 het volgende:
Ik zat weer eens te soggen en ik ging daarom een oud topic teruglezen en ook deze opmerking van Cyan is erg leuk zo achteraf gezien (hij was wel een jaartje te vroeg)
[..]
Zo hoor je nooit iets van Compton en zo twee keer op één dag.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Straight outta Compton is dus één grote LEUGEN
Precies. Of die eerste opmerking met een nudge, nudge, wink, wink erbij. Dan is gelijk een stuk dubieuzer.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is wel heel wat anders om te zeggen "hé, leuke jurk heb je aan" of "je tieten zijn erg geil in die jurk", maar dat verschil lijken die mensen niet te realiseren
Ondertussen zitten ze thuis te huilen, maar oké hequote:Op woensdag 27 april 2022 17:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als ze het zelfs van jou pikken
Te bespreken met hun man of ze ontslag nemen bij het caféquote:Op woensdag 27 april 2022 17:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ondertussen zitten ze thuis te huilen, maar oké he
Motorclub inschakelen of die ze kunnen helpenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Te bespreken met hun man of ze ontslag nemen bij het café
En dan durft die nog te winnen ookquote:Op woensdag 27 april 2022 17:38 schreef Em31 het volgende:
En Strani maar denken dat de gewoon even gezellig willen darten
Net als Putin tenminste een echte man!~!!quote:Op woensdag 27 april 2022 17:50 schreef Redefine het volgende:
Die TT nu van dat Derksen topic in NWS
Wat is je spaghetti bolognese leuk.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met "leuk" zit je altijd goed, dat is een heel veilig woord om een compliment mee te geven.
"Lekker" is not done
Van geluk Em, van gelukquote:Op woensdag 27 april 2022 17:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ondertussen zitten ze thuis te huilen, maar oké he
Wat heb je een leuk kort pittig kapsel.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Lekker" is not done
Geluk dat ze nu veilig thuis zitten ja.quote:
College Tour. Aanstaande zondag is de uitzending.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Jamala in Utrecht?
Ah dat klinkt logisch idd, dacht dat ze misschien zou optreden ergens.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
College Tour. Aanstaande zondag is de uitzending.
Als er nog plekken zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah dat klinkt logisch idd, dacht dat ze misschien zou optreden ergens.
quote:Ben jij erbij?
Ben je student en kan je op donderdag 28 april om 15:30 in TivoliVredenburg in Utrecht zijn? Meld je dan nu aan!
Are you a student? Then sign up to attend the recording of College Tour with Jamala on Thursday 28 April, 15:30 hrs at TivoliVredenburg in Utrecht.
https://kro-ncrv.nl/meld-je-aan-voor-jamala
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geluk dat ze nu veilig thuis zitten ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |