abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2022 @ 16:46:59 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204556006
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:45 schreef Cee het volgende:

[..]
Excuse my french, maar wat een ongelofelijk groot aantal gigantische teringdomme seksistiche idiote klootzakken lopen er rond op aarde. Lagen ze er maar onder.
Zoiets dacht ik ook, maar ik heb er maar dwaas van gemaakt voor op twitter
  woensdag 27 april 2022 @ 16:47:53 #252
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204556010
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik las het als sarcastisch van Emile, maar misschien ben ik naïef. ;(
Ik betwijfel dat Emile weet wat sarcasme is. Tenzij z'n hele publieke persona al decennia lang sarcasme is, dan heb ik niks gezegd.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_204556017
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:41 schreef Redefine het volgende:

[..]
In NWS zijn het ook wel weer de usual suspects die het heel normaal vinden :') De moreel beperkten zullen we maar zeggen.
Kijk soms in het Oekraïne topic, ene keer aardig normaal, andere moment echt ?????? Wie zijn die mensen. Om te janken :')
  woensdag 27 april 2022 @ 16:49:15 #254
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204556019
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:36 schreef Momo het volgende:

[..]
[ twitter ]
En dan hap ik ook nog op debielen als deze, maar meer mensen in NWS vinden het schijnbaar ook normaal.
In NWS zijn het ook wel weer de usual suspects die het heel normaal vinden :') De moreel beperkten zullen we maar zeggen.
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:43 schreef Strani het volgende:

[..]
Precies. En helaas komt dit nog zo veel voor...
Dat zeker. De HR directeur van mijn oude werkgever bijvoorbeeld. Weer kregen een mail dat die op non-actief werd gezet vanwege dubieuze handelingen. Die was nog maar drie maanden bij ons aan het werk, dus we dachten dat het wel bij de vorige werkgever zou zijn. Niet dus, die had het binnen die drie maanden al gepresteerd om een vrouwelijke collega dubieuze appjes te sturen. Nadat de mail naar buiten kwam, waren er al vijf vrouwen van de andere organisatie die zich hadden gemeld. Hij is daarna dan ook ontslagen.

Sprak van de week een collega hierover van mijn nieuwe werk. Die heeft gewerkt bij die oude organisatie van hem. Daar was die gewoon berucht hierom. Maar kon gewoon blijven zitten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter woensdag 27 april 2022 @ 16:49:50 #255
87554 Cee
Welluk?
pi_204556025
Dit zijn ook mannen met dochters hè?
Hoe moeten die dochters zich nu voelen? Of, die zijn wellicht opgevoed/geïndoctrineerd met het idee dat het allemaal prima streken zijn, als je 22 bent, kwajongens gedrag, lachen toch.
  woensdag 27 april 2022 @ 16:50:44 #256
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204556029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:49 schreef Cee het volgende:
Dit zijn ook mannen met dochters hè?
Hoe moeten die dochters zich nu voelen? Of, die zijn wellicht opgevoed/geïndoctrineerd met het idee dat het allemaal prima streken zijn, als je 22 bent, kwajongens gedrag, lachen toch.
Zou mij dan weer niks verbazen als ze wel ziedend worden als mannen dit bij hun dochters zouden flikken. Maar als het iemand anders zijn dochter is....
  woensdag 27 april 2022 @ 16:50:46 #257
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204556030
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:49 schreef Redefine het volgende:

[..]
[..]
Dat zeker. De HR directeur van mijn oude werkgever bijvoorbeeld. Weer kregen een mail dat die op non-actief werd gezet vanwege dubieuze handelingen. Die was nog maar drie maanden bij ons aan het werk, dus we dachten dat het wel bij de vorige werkgever zou zijn. Niet dus, die had het binnen die drie maanden al gepresteerd om een vrouwelijke collega dubieuze appjes te sturen. Nadat de mail naar buiten kwam, waren er al vijf vrouwen van de andere organisatie die zich hadden gemeld. Hij is daarna dan ook ontslagen.

Sprak van de week een collega hierover van mijn nieuwe werk. Die heeft gewerkt bij die oude organisatie van hem. Daar was die gewoon berucht hierom. Maar kon gewoon blijven zitten.
Daar is dan echt sprake van een omerta die in stand wordt gehouden door waarschijnlijk mannen van soortgelijk gedrag.
  woensdag 27 april 2022 @ 16:51:04 #258
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204556036
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:48 schreef Em31 het volgende:

[..]
Kijk soms in het Oekraïne topic, ene keer aardig normaal, andere moment echt ?????? Wie zijn die mensen. Om te janken :')
Dat zijn dezelfde users die in het topic over die tachtigjarige supermarkt dief binnen no time er een migratie topic er van maken. Zoals veel topics
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 27 april 2022 @ 16:52:47 #259
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204556054
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:51 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat zijn dezelfde users die in het topic over die tachtigjarige supermarkt dief binnen no time er een migratie topic er van maken. Zoals veel topics
Je kan er een soort bingo van maken, elk mogelijk topic verbuigen naar of vluchtelingen/moslims etc. of LGBT. Zelensky die als comedian een keer in een latex pakje liep! :( Stoere traditionele man Putin zou dat nooit doen :')
  woensdag 27 april 2022 @ 16:53:38 #260
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204556062
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:50 schreef Strani het volgende:

[..]
Daar is dan echt sprake van een omerta die in stand wordt gehouden door waarschijnlijk mannen van soortgelijk gedrag.
Zeker. De vrouwelijke collega (ik ken haar zelf niet, maar een oud collega wel) vertelde dat zij met haar man gesproken had om ontslag te nemen uit angst dat zij juist de schuld etc. zou krijgen als ze het zou melden :{ Gelukkig heeft ze het wel gedaan. En gelukkig nam mijn oude werkgever het op zoals het zou moeten.
  woensdag 27 april 2022 @ 16:57:45 #261
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_204556094
Ik keek laatst nog in een Pa Pinkelman-verhaal en daarin werd nog onbekommerd gesproken over knechten en een negertje :X . Dat was de jaren '50 van de vorige eeuw. Je kunt het je nu echt niet meer voorstellen dat er zo'n verhaal geschreven wordt :o
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 27 april 2022 @ 16:58:13 #262
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204556098
Ik hoor nu ook wel veel mensen zeggen (zowel mannen als vrouwen) dat je nu niet eens meer zou mogen zeggen als een vrouwelijke collega iets leuks aan heeft. En dus een compliment mag geven :')

Ik zeg dan altijd direct dat dit onzin is. Dat kan gewoon nog gezegd worden. Zolang het niet dagelijks is en ook op een normale manier natuurlijk. Bij uitzonderingen zal het niet gewaardeerd worden.

De meeste mensen vergeten doodleuk dat veel opmerkingen die gemaakt worden gewoon ongepast en van een heel ander kaliber zijn. Van het niveau die de meeste mensen ook niet vinden kunnen.
  woensdag 27 april 2022 @ 17:00:02 #263
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204556115
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:57 schreef Arizona het volgende:
Ik keek laatst nog in een Pa Pinkelman-verhaal en daarin werd nog onbekommerd gesproken over knechten en een negertje :X . Dat was de jaren '50 van de vorige eeuw. Je kunt het je nu echt niet meer voorstellen dat er zo'n verhaal geschreven wordt :o
Martin Simek had het een jaar of tien? geleden nog over zwartjes bij DWDD.
  woensdag 27 april 2022 @ 17:00:19 #264
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204556119
Dat Derksen nu ook nog eens zegt dat hij geen excuses aanbiedt en zich 'kwetsbaar opgesteld' heeft door dit op te biechten. Nou is hij nog een slachtoffer ook?

Jezus Christus wat een lul.
pi_204556129
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:58 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor nu ook wel veel mensen zeggen (zowel mannen als vrouwen) dat je nu niet eens meer zou mogen zeggen als een vrouwelijke collega iets leuks aan heeft. En dus een compliment mag geven :')

Ik zeg dan altijd direct dat dit onzin is. Dat kan gewoon nog gezegd worden. Zolang het niet dagelijks is en ook op een normale manier natuurlijk. Bij uitzonderingen zal het niet gewaardeerd worden.

De meeste mensen vergeten doodleuk dat veel opmerkingen die gemaakt worden gewoon ongepast en van een heel ander kaliber zijn. Van het niveau die de meeste mensen ook niet vinden kunnen.
Ik heb daarvoor ooit een goede tip gelezen: Zou je dit ook zeggen tegen de vriendin van Rico Verhoeven als hij naast haar stond? :)
pi_204556138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Je kan er een soort bingo van maken, elk mogelijk topic verbuigen naar of vluchtelingen/moslims etc. of LGBT. Zelensky die als comedian een keer in een latex pakje liep! :( Stoere traditionele man Putin zou dat nooit doen :')
De Russen hoeven de propaganda niet eens meer te verspreiden. Dat doen al die debiele 'vrije denkers' wel voor ze.
  woensdag 27 april 2022 @ 17:02:58 #267
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204556145
quote:

Precies. Ik zeg met regelmaat tegen vrouwen dat een bepaalde outfit ze goed staat of dat hun haar leuk zit. Nooit een probleem mee gehad. Ik maak complimenten waarvan ik het zelf ook leuk vind als ik ze krijg. Verder niet.
  woensdag 27 april 2022 @ 17:03:33 #268
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_204556148
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef Strani het volgende:
Dat Derksen nu ook nog eens zegt dat hij geen excuses aanbiedt en zich 'kwetsbaar opgesteld' heeft door dit op te biechten. Nou is hij nog een slachtoffer ook?

Jezus Christus wat een lul.
Ik heb nog nooit eerder zo sterk de behoefte gevoeld om iemand te stenigen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 27 april 2022 @ 17:07:45 #269
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204556173
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:03 schreef Arizona het volgende:

[..]
Zolang het in de tijdsgeest past zou Derksen daar begrip voor hebben.
pi_204556174
quote:

Het is wel heel wat anders om te zeggen "hé, leuke jurk heb je aan" of "je tieten zijn erg geil in die jurk", maar dat verschil lijken die mensen niet te realiseren :')
pi_204556176
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:03 schreef Arizona het volgende:

[..]
Nou, er zijn wel een paar figuren die eerder in aanmerking komen, wat mij betreft. Johan Derksen is een lul, maar hij wordt veel te belangrijk gemaakt. Waarom mag hij vrijwel dagelijks z'n mening verkondigen op tv, en lopen er hele volksstammen achteraan? Hetzelfde met zo'n Jan Roos, waarom is hij relevant? Wat mij betreft is er te weinig cancel culture ipv te veel. Oprotten met die gasten.
pi_204556191
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:08 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nou, er zijn wel een paar figuren die eerder in aanmerking komen, wat mij betreft. Johan Derksen is een lul, maar hij wordt veel te belangrijk gemaakt. Waarom mag hij vrijwel dagelijks z'n mening verkondigen op tv, en lopen er hele volksstammen achteraan? Hetzelfde met zo'n Jan Roos, waarom is hij relevant? Wat mij betreft is er te weinig cancel culture ipv te veel. Oprotten met die gasten.
Ja, waarom krijgen oude seksistische lullen als die van VI überhaupt een platform idd. Het is niet alsof ze niet eerder achterlijke dingen gezegd hebben :')
  woensdag 27 april 2022 @ 17:10:47 #273
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204556200
quote:

[..]
Op zich eens, maar ik denk dat de relevantie er in zit dat types als Derksen symbool staan voor een enorme massa mensen die vinden dat dit soort gedrag normaal is.

Derksen is geen eenzame dorpsgek, hij is het topje van een ijsberg.
  woensdag 27 april 2022 @ 17:15:03 #274
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_204556234
quote:

[..]
Oh je hebt gelijk hoor, er lopen genoeg grafzerken rond. Maar Derksen is nu op dit moment actueel (is dit nu een driedubbele tautologie? :P ) en ik heb het altijd al een lul gevonden en nu wordt dat gevoel zó enorm versterkt dat ik zin krijg om met stenen te gooien. Druppel, emmer.
pi_204556240
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:10 schreef Strani het volgende:

[..]
Op zich eens, maar ik denk dat de relevantie er in zit dat types als Derksen symbool staan voor een enorme massa mensen die vinden dat dit soort gedrag normaal is.

Derksen is geen eenzame dorpsgek, hij is het topje van een ijsberg.
Ja, hij vertegenwoordigt wel het luie conservatieve geluid. 'Ze moeten allemaal niet zo zeuren, vroeger was er niet zoveel gezeik, toen hielden die wijven en die minderheden en die homo's gewoon nog hun bek'. Maar waarom wordt Johan Derksen enige autoriteit toegedicht? De man heeft niet eens verstand van voetbal, en dat is nota bene z'n werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')