quote:
Goodmorning maa(n)tjequote:
g0dm0rg0nquote:
Meer koffie GVD!quote:
Nee hoor, was al lang wakkerquote:
Hey Mikey, zo even GTST kijken heb jij de aflevering al gezien> ( vooruit kijken op videoland)quote:
Oke, ik ga hem straks kijken even nog het een en ander op papier zetten en dan ga ik er met een koppie koffie even voor zitten.quote:
quote:
O jammer ik dacht je kwam wel ff hallo tegen ons zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, was al lang wakker![]()
Morguh Maan
Ik was wel even geweest maar zag alleen you tubjes dus was snel weer wegquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
O jammer ik dacht je kwam wel ff hallo tegen ons zeggen
Mooie werkplek. Ik zit inmiddels in de ic naar Utrecht dus ik moet het met water doenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een mandarijntje en druiven
oh mag je geen fruit meer in de trein etenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mooie werkplek. Ik zit inmiddels in de ic naar Utrecht dus ik moet het met water doen
ja dan moet je zelf iets zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was wel even geweest maar zag alleen you tubjes dus was snel weer weg
Kan, maar geen zin.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mooie werkplek. Ik zit inmiddels in de ic naar Utrecht dus ik moet het met water doen
Ik lust geen fruitquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh mag je geen fruit meer in de trein eten
he????quote:
Serieus, moet er niets van hebben. Word misselijk van de weeige structuur. Het enige wat ik qua fruit lust zijn granny Smith appels.quote:
ja maar er zijn 28i3921732197321983721983 soorten fruitquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Serieus, moet er niets van hebben. Word misselijk van de weeige structuur. Het enige wat ik qua fruit lust zijn granny Smith appels.
En dan eet je manderijnen en druivenquote:
ja, ik eet al een half jaar geen kiwi, ben al 5kg afgevallenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan eet je manderijnen en druiven
O dat noem je een kiwi dieet dacht dat je dan alleen maar kiwi atquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, ik eet al een half jaar geen kiwi, ben al 5kg afgevallen
Dat vraag ik me ook af.quote:
Lekker hoor, wat gaat het worden voor vette hap?quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:17 schreef hemarookworst het volgende:
Straks maar vette hap halen in het winkelcentrum in de buurt tijdens de lunch
weet ik niet, ik stap het winkelcentrum in en laat me leiden door mijn knorrende maagquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, wat gaat het worden voor vette hap?
Ik weet het ook nooit, zelfs niet als ik bij de cafetaria sta, een frietje en en en en en ...... euh tja watquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weet ik niet, ik stap het winkelcentrum in en laat me leiden door mijn knorrende maag
hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat noem je een kiwi dieet dacht dat je dan alleen maar kiwi at
Geen champignons dit keer?quote:
Vanmorgen al op.quote:
omg, als je zoveel champignons eet moet je echt opletten op voetschimmelquote:
Nonsensquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omg, als je zoveel champignons eet moet je echt opletten op voetschimmel
heb ik gehoord van d'n dieje van d'n diejje, die had altijd last van voetschimmel totdat ze stopte met champignons etenquote:
Lekker, maak je er wel even een foto van voor onsquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
Nu jullie het over champignons hebben ga ik pasta kip champignon roomsaus eten vanavond![]()
neequote:Op dinsdag 26 april 2022 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker, maak je er wel even een foto van voor ons
okquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
of zal ik foto van erna op de pot maken, uiteraard maak ik het met volkorenpasta
bestaat murp wel echt?quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:40 schreef DJMO het volgende:
He @:murp waar hang je uit? Je wilde toch een keer met me wandelen?
Als mijn maag knort pak ik altijd een flinke zak patat mee bij manneke pisquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:45 schreef DJMO het volgende:
Ik ben weer op Utrecht cs. Wat zal ik eens gaan doen @:paul?
Ja ik stond net te twijfelen of ik naar KFC zou gaan. Eerst maar even naar appie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als mijn maag knort pak ik altijd een flinke zak patat mee bij manneke pis
Lekker, vandaag ook maar eens patatje halenquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als mijn maag knort pak ik altijd een flinke zak patat mee bij manneke pis
Ply!quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker, vandaag ook maar eens patatje halen
quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik stond net te twijfelen of ik naar KFC zou gaan. Eerst maar even naar appie.
Hey moquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik stond net te twijfelen of ik naar KFC zou gaan. Eerst maar even naar appie
[..]
Ply!
Alles wel daar?quote:
ik mis ietsquote:
Wat dan?quote:
quote:
doet me denken aan die villa achterwerk 'wat zullen we eten' fimpjesquote:
ALLES WEER SCHOONquote:
Beetje saai/slecht laatste tijdquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik ga hem straks kijken even nog het een en ander op papier zetten en dan ga ik er met een koppie koffie even voor zitten.
Ja klopt, het zou juist spannend moeten wordenquote:
Die zien we nooit... meer ....terugquote:
Sinds die dikke mee doet zijn ze vaag bezig.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, het zou juist spannend moeten worden
Ben wel benieuwd hoe het met Daan af gaat lopen
ja das het probleem met die vega worstenquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
heerlijk als een knakworst echt goed knakt
die verse knakworst in de koeling knakken goedquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja das het probleem met die vega worsten
eet jij ze koud danquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die verse knakworst in de koeling knakken goed
Die bij de Aldi zijn goed, knakken goedquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
heerlijk als een knakworst echt goed knakt
Ik heb onderweg vaak zo'n unox magnetron rookworst bij me. Smaakt koud prima als ik niks anders voor handen heb.quote:
kan je die niet opwarmen met zo'n opwarmdingquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb onderweg vaak zo'n unox magnetron rookworst bij me. Smaakt koud prima als ik niks anders voor handen heb.
wat voor ding als je onderweg bent?quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kan je die niet opwarmen met zo'n opwarmding
ja zo'n breekdingquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor ding als je onderweg bent?
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor ding als je onderweg bent?
Een handenwarmer, ik ken ze wel. En nee, die worden niet warm genoeg.quote:
ja nou een beetje warm is beter dan helemaal niet warm toch... die werden vrij heet toch nog?quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Een handenwarmer, ik ken ze wel. En nee, die worden niet warm genoeg.
Ja vind haar geen toevoeging eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds die dikke mee doet zijn ze vaag bezig.
Ehmm. Waar op de heide vind jij een AH to GO ? Of in de bossen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:34 schreef Maanvis het volgende:
w8 ff bij de ah to go kan je toch gewoon shit in de magnetron gooien?
Lalala lauraaaquote:
Ze geven die ook gelijk twee verhaallijnen en komt overal mee weg en is zo woke dat voelt alsof ze je die nieuwe rol met een vieze gebruikte vaatdoek insmeren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind haar geen toevoeging eerlijk gezegd.
Maar ze zit er net in kan nog veranderen
nouuuuuuuuuuu dan gewoon zo'n wildkampeerding meenemenquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehmm. Waar op de heide vind jij een AH to GO ? Of in de bossen?
HET LEVEN IS EEN ZURE BOMquote:
Ja, leuk. Ik ben geen pakezel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuu dan gewoon zo'n wildkampeerding meenemen
ach kom. vuursteentje pannetje flesje water hoppa rookworst.quote:
voruit an maarquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk staan er op die site links naar verslavingszorg.
Gekoeld, de echte knakworst. Vroeger had je de man van de knakworst, zijn hetzelfdequote:
Heet water het best iddquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Gekoeld, de echte knakworst. Vroeger had je de man van de knakworst, zijn hetzelfdein principe hoor je ze te warmen in heet water. Doe ze soms in de magnetron tot er één ontploft en haal ze er dan uit
jij mag voor mij kokenquote:
Ook goed hoor, gewoon zn gangetjequote:
Hier ook hoor, vandaag ff klusje afgemaakt bijmijn broer zoals beloofd en donderd weer werken, was dag in de war morgen koniningsdag natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook goed hoor, gewoon zn gangetje
Oh dus je hebt nog lekker ff een dagje vrij! Beter !!! En nu? Al aan het bier? Of vanavond ff niet?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hier ook hoor, vandaag ff klusje afgemaakt bijmijn broer zoals beloofd en donderd weer werken, was dag in de war morgen koniningsdag natuurlijk
Nee pffff, ff niet. Gisteravond ook weer, ging ff niet goedquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dus je hebt nog lekker ff een dagje vrij! Beter !!! En nu? Al aan het bier? Of vanavond ff niet?
quote:
quote:
Hahaha nee? Tijdje met je kop boven de plee gehangen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee pffff, ff niet. Gisteravond ook weer, ging ff niet goedmaar goed
Zoiets dusquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha nee? Tijdje met je kop boven de plee gehangen?
Je moet dus niet teveel vrijheid hebben dus, anders gaat het helemaal fout? Of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:35 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zoiets dusdag ervoor al feest met de buren
Beter werken ik
Dat grenzeloze dus heb ik ook, maar wel minder mag ook wel als je 56 bentquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je moet dus niet teveel vrijheid hebben dus, anders gaat het helemaal fout? Of valt dat wel mee?![]()
Ben zelf wel van de extremen, een alles of niets typetje, en kan dan aardig grenzeloos zijn, als ik dan iemand om me heen heb die ook grenzeloos is dan weet niemand hoe dat afloopt![]()
hahaha
Lol, die wilde ik zometeen plaatsen, maar je was me voorquote:
Ah ok, ik heb dus add, dus altijd druk in mn koppie en weet soms van geen ophoudenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:10 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat grenzeloze dus heb ik ook, maar wel minder mag ook wel als je 56 bentheb ook adhd dus druktm aker en moe van mezelf soms
quote:
Gewoon opletten blijven en jezelf in acht nemen. Blowen en dat soort dingen deed ik nooit, maar vrat mij scheel aan de pammen om rustig te blijven. Maar als Ik vrij ben drink ik vaak een biertje nu en van de pammen af.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb dus add, dus altijd druk in mn koppie en weet soms van geen ophoudenen ook verslavingsgevoelig, dus lekkere combi al met al
![]()
Denk dat @Maanvis zijn bovemlip ruiktequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:31 schreef 4-elements het volgende:
Er hangt een raar luchtje om dit topic.
Scheelt wel dat zijn bovenlip niet heel groot is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Denk dat @:maanvis zijn bovemlip ruikte![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:36 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Scheelt wel dat zijn bovenlip niet heel groot is.
[ afbeelding ]
HeyMaatquote:
Goed bezig dus!quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Gewoon opletten blijven en jezelf in acht nemen. Blowen en dat soort dingen deed ik nooit, maar vrat mij scheel aan de pammen om rustig te blijven. Maar als Ik vrij ben drink ik vaak een biertje nu en van de pammen af.
Ff lekker geleefd en gelijk heb je, its your livequote:Op dinsdag 26 april 2022 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed bezig dus!ik heb een vrij losgeslagen periode vol sex, drugs en rock 'n roll, was wel een geniale tijd vol memorabele momenten en acties, maar begin ook een dagje ouder te worden, en is nu meer een beetje van "been there done that " en vind het wel best allemaal.
Ja toch, heb er niemand kwaad mee gedaan ofzo, gewoon lang leve de lolquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ff lekker geleefd en gelijk heb je, its your live
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch, heb er niemand kwaad mee gedaan ofzo, gewoon lang leve de lol
Ja totaal niks mis mee!quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat bedoel ikik ben net zo hoor.
ik ben vrijgezel en doe wat ik wil. Soms een scharreltje en vind wel best zo
Ja die is lekker hèquote:
Je bent zo oud als je je voelt enzo, blablablaquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:25 schreef 4-elements het volgende:
Vroeger zou ik deze avond de stad in gegaan zijn. Ik ben nu officieel oud.
Voel me nog jong, maar ben net papa geworden, dus dan ga je niet zo snel mama en de kleine alleen laten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt enzo, blablabla
Aha! Nee, dat is een beetje not done danquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Voel me nog jong, maar ben net papa geworden, dus dan ga je niet zo snel mama en de kleine alleen laten.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja toch, heb er niemand kwaad mee gedaan ofzo, gewoon lang leve de lol
Prima toch, op een gegeven moment vind je de juiste partner en ishet klaar. Maar wel ff geleefd daarvoorquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja totaal niks mis mee!![]()
Had ook ONS-jes, en een stuk of wat vaste scharrels, vermaakte mezelf prima iig
![]()
Ik heb idd een hele goede smaak jaquote:
De duvel is oud, en zijn moer nog ouderquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt enzo, blablabla
Jammer dat ik dat nooit proeven kanquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb idd een hele goede smaak ja![]()
hahaha
Ja dat is idd best jammerquote:
Best goede muziekquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:35 schreef 4-elements het volgende:
Heb er een jaren negentig avondje van gemaakt.
Doet me weer denken aan ditquote:
Ff luisteren had hem gemistquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit liedje was een beetje mijn lijfliedje in die "wildere" jaren, de tekst was iig wel op mij toepasbaar![]()
Werd gedraaid op een begrafenis van een goede vriend van mij❤️quote:
Speciale herinneringen zijn datquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Werd gedraaid op een begrafenis van een goede vriend van mij❤️
Daarom wil ik er juist heebnquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vroeger vaak gedaan daar. Zijn nu streng met bier en dat soort gelul. Hoor wel hoe het was?
Je moest eens wetenquote:
Klinkt interessantquote:
Al tijdje leuk met fer hoor, niks mis mee...quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Al tijdje leuk met fer hoor, niks mis mee...
💋💋💋quote:
Slaap lekker!!!quote:
Truste schat! Ga je wel missenquote:
Over een paar maandjes pasquote:
Dat verklaart een hoopquote:
Miemiemiemiemiequote:Op dinsdag 26 april 2022 23:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gaat jou toch geen moer aan? Scrol lekker door kereltje van 10
Kan je weer rustig slapen straksquote:
Ik ga nu mijn liefste❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan je weer rustig slapen straks
Vroeg mijn moeder ook altijdquote:
Slaap lekker! 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn liefste❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Met al die liefde van hartjes lukt dat zekerquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Slaap lekker! 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Met al die liefde van hartjes lukt dat zeker![]()
Nee het is vandaagquote:
Ja die kan alles maken, wel heel anders dan die andere hulp toenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die dikke heeft een grote mond en Janine ontslaat haar niet eens.
Moet je snel ff naar Maastricht gaanquote:
Vond het eerder sneu. Hij begreep het gewoon echt niet, leek serieus bang te zijn om op een voor hem onbekend station uit te stappen.quote:
Je zou er maar bij moeten zitten als jong meisje. Die houden hier toch helemaal niet van lijkt mijquote:
Amalia enzo vinden dat wel leuk denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou er maar bij moeten zitten als jong meisje. Die houden hier toch helemaal niet van lijkt mij
quote:
Ze moeten wel doen of ze het leuk vinden kan mij niet voorstellen dat deze jonge meisjes dit leuk vinden eerlijk gezegdquote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Amalia enzo vinden dat wel leuk denk ik.
Het is woensdag knuppel. Dan ben ik bij een van m'n kinderen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:54 schreef Paul het volgende:
Straks feesten in De Egelantier @ Den Dolder. Misschien komt DJMO ook
He moquote:Op woensdag 27 april 2022 13:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is woensdag knuppel. Dan ben ik bij een van m'n kinderen.
Jawel joh een keer per jaar met je ouders over een braderie als je ziet wat voor leven ze er voor terug krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten wel doen of ze het leuk vinden kan mij niet voorstellen dat deze jonge meisjes dit leuk vinden eerlijk gezegd
Plytje!quote:
g0dm1dd4gquote:
Ja, dat gaat denk ik nog wel wat worden. Gaat zeker vanavond iets over gezegd worden.quote:
als ie ueberhaupt nog mag komenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat gaat denk ik nog wel wat worden. Gaat zeker vanavond iets over gezegd worden.
Of hijh gaat zeggen dat hij die kaars in haar mond had gestoptquote:Op woensdag 27 april 2022 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
braboneger redt zijn vege huid
Vast welquote:
Gewoon raarquote:Op woensdag 27 april 2022 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hijh gaat zeggen dat hij die kaars in haar mond had gestopt
als ie m nou in akwasi had gestokenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:13 schreef PLY het volgende:
Of gewoon dat het een druipvrije wassnap niet dat hij dat alsnog zegt? Of het is liegen en provoceren. Raar van die man
Ja beter iddquote:Op woensdag 27 april 2022 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ie m nou in akwasi had gestoken
Mij benieuwen vanavond, heel Nederland kijkt nu. Alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 27 april 2022 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ie m nou in akwasi had gestoken
Alles vur die kijkcijfern!quote:Op woensdag 27 april 2022 16:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Mij benieuwen vanavond, heel Nederland kijkt nu. Alles voor de kijkcijfers
Niet grappig neequote:Op woensdag 27 april 2022 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]'
Deze is wel heeeeeeeeeeeeeeel duister
Ik twee Suske en Wiske albums a 50 cent per stukquote:Op woensdag 27 april 2022 16:23 schreef PLY het volgende:
In ieder geval een oude scheepstoeter gekocht voor 35e op de vrijmarkt
He Maz, ook altijd leuk dat. Moet altijd ff neuzen, vaak op zoek naar oude elpeesquote:Op woensdag 27 april 2022 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik twee Suske en Wiske albums a 50 cent per stuk
Daar is Koningsdag ook het leukste voor. Eigenlijk moet je vroeg gaan, dan heb je de meeste keusquote:Op woensdag 27 april 2022 16:25 schreef PLY het volgende:
[..]
He Maz, ook altijd leuk dat. Moet altijd ff neuzen, vaak op zoek naar oude elpees
Was laat vandaag, maar was wel ff gezellig.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is Koningsdag ook het leukste voor. Eigenlijk moet je vroeg gaan, dan heb je de meeste keus
Hey Maz. Lang niet gezienquote:Op woensdag 27 april 2022 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is Koningsdag ook het leukste voor. Eigenlijk moet je vroeg gaan, dan heb je de meeste keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |