quote:
Goodmorning maa(n)tjequote:
g0dm0rg0nquote:
Meer koffie GVD!quote:
Nee hoor, was al lang wakkerquote:
Hey Mikey, zo even GTST kijken heb jij de aflevering al gezien> ( vooruit kijken op videoland)quote:
Oke, ik ga hem straks kijken even nog het een en ander op papier zetten en dan ga ik er met een koppie koffie even voor zitten.quote:
quote:
O jammer ik dacht je kwam wel ff hallo tegen ons zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, was al lang wakker![]()
Morguh Maan
Ik was wel even geweest maar zag alleen you tubjes dus was snel weer wegquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
O jammer ik dacht je kwam wel ff hallo tegen ons zeggen
Mooie werkplek. Ik zit inmiddels in de ic naar Utrecht dus ik moet het met water doenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een mandarijntje en druiven
oh mag je geen fruit meer in de trein etenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mooie werkplek. Ik zit inmiddels in de ic naar Utrecht dus ik moet het met water doen
ja dan moet je zelf iets zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was wel even geweest maar zag alleen you tubjes dus was snel weer weg
Kan, maar geen zin.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mooie werkplek. Ik zit inmiddels in de ic naar Utrecht dus ik moet het met water doen
Ik lust geen fruitquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh mag je geen fruit meer in de trein eten
he????quote:
Serieus, moet er niets van hebben. Word misselijk van de weeige structuur. Het enige wat ik qua fruit lust zijn granny Smith appels.quote:
ja maar er zijn 28i3921732197321983721983 soorten fruitquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Serieus, moet er niets van hebben. Word misselijk van de weeige structuur. Het enige wat ik qua fruit lust zijn granny Smith appels.
En dan eet je manderijnen en druivenquote:
ja, ik eet al een half jaar geen kiwi, ben al 5kg afgevallenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan eet je manderijnen en druiven
O dat noem je een kiwi dieet dacht dat je dan alleen maar kiwi atquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, ik eet al een half jaar geen kiwi, ben al 5kg afgevallen
Dat vraag ik me ook af.quote:
Lekker hoor, wat gaat het worden voor vette hap?quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:17 schreef hemarookworst het volgende:
Straks maar vette hap halen in het winkelcentrum in de buurt tijdens de lunch
weet ik niet, ik stap het winkelcentrum in en laat me leiden door mijn knorrende maagquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, wat gaat het worden voor vette hap?
Ik weet het ook nooit, zelfs niet als ik bij de cafetaria sta, een frietje en en en en en ...... euh tja watquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weet ik niet, ik stap het winkelcentrum in en laat me leiden door mijn knorrende maag
hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat noem je een kiwi dieet dacht dat je dan alleen maar kiwi at
Geen champignons dit keer?quote:
Vanmorgen al op.quote:
omg, als je zoveel champignons eet moet je echt opletten op voetschimmelquote:
Nonsensquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omg, als je zoveel champignons eet moet je echt opletten op voetschimmel
heb ik gehoord van d'n dieje van d'n diejje, die had altijd last van voetschimmel totdat ze stopte met champignons etenquote:
Lekker, maak je er wel even een foto van voor onsquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
Nu jullie het over champignons hebben ga ik pasta kip champignon roomsaus eten vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |