Pakketdiensten - en dan met name de helpdesk - zijn het duivelsgebroed van de de huidige economie.quote:
zijn wel meer dingen waar ik me aan erger, het uitbuiten van de bezorgers bijvoorbeeld en niet alleen die van DHLquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pakketdiensten - en dan met name de helpdesk - zijn het duivelsgebroed van de de huidige economie.
Bezorgers zelf zijn ook niet allemaal 100% hoor. Daar kun je afspraken mee maken, maar 2 dagen later zijn ze dat weer vergeten. Ik heb neerzettoestemming en laat de poort altijd open als ik weet dat er pakketjes komen. Inmiddels vind ik mijn pakketjes overal terug, maar nooit meer op de plek die daar eigenlijk voor bestemd is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn wel meer dingen waar ik me aan erger, het uitbuiten van de bezorgers bijvoorbeeld en niet alleen die van DHL
if you pay peanuts you get monkeysquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bezorgers zelf zijn ook niet allemaal 100% hoor. Daar kun je afspraken mee maken, maar 2 dagen later zijn ze dat weer vergeten. Ik heb neerzettoestemming en laat de poort altijd open als ik weet dat er pakketjes komen. Inmiddels vind ik mijn pakketjes overal terug, maar nooit meer op de plek die daar eigenlijk voor bestemd is.
Dat is wel erg hoog.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
BCS Seizoen 6 aflevering 3: 9.5/10.
@:ggmm
Maar niet perfect zo te lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook een onwijs goede aflevering.
Er is altijd ruimte voor verbetering.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar niet perfect zo te lezen.
Ik heb besloten pas te gaan kijken zodra het hele seizoen er op staat.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Nooit een 10/10 gegeven?quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben bang dat ik dan allemaal spoilers meekrijg dus kijk het maar zsm.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb besloten pas te gaan kijken zodra het hele seizoen er op staat.
Stijn is echt een Mr. Bigstar geworden zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho Freek is erg complimenteus over je in de nieuwe pak schaal podcast.
wat zegt hij? Kan niet tegen die emoajacied, Freek is primaquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb toch liever dat je week per week gaat kijken. Het duurt nog t/m 15 augustus totdat het hele seizoen erop staat.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb besloten pas te gaan kijken zodra het hele seizoen er op staat.
Is die nog een beetje te doen als niet-Ajacied?quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Freeeeeeeeeek Janssen. GnocchiAids.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zegt hij? Kan niet tegen die emoajacied, Freek is prima
Dan kies ik Heinekenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is jullie mening over maximaal 1 blikje per persoon op koningsdag?
Ik moet Topboy nog afkijken. Nog 6 afleveringen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan allemaal spoilers meekrijg dus kijk het maar zsm.
Hmmm. Das inderdaad nog wel erg lang.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat je week per week gaat kijken. Het duurt nog t/m 15 augustus totdat het hele seizoen erop staat.
Die laatste afleveringen vond ik niet heel sterk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
Ozark komt deze week ook nog uit
Wat een genot zeg
Ik heb bewust gewacht tot het hele seizoen uit isquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste afleveringen vond ik niet heel sterk.
eens maar nog wel de moeite waardquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste afleveringen vond ik niet heel sterk.
Ik hoorde het al van een studiegenoot. Ik ga even luisteren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Hij haalde een tweetje aan van Stinho tijdens NEC-Ajax en gaf o.a. aan dat hij Stijn volgt om zijn uitstekende voetbal inhoudelijke analysesquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zegt hij? Kan niet tegen die emoajacied, Freek is prima
Nee dat zou ik niet aanraden. De kuipbashes zijn wel leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is die nog een beetje te doen als niet-Ajacied?
Ook weer genoemd bij FC Afkicken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoorde het al van een studiegenoot. Ik ga even luisteren.
Pietje heeft graag dat het over Pietje gaat. Fijne OP wel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Werk ik eens flink om een mooie OP te maken voor een geweldige wedstrijd, wordt hij direct ondergepoept door Pietjepuk.
Dit is niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |